Öncelikle herkese merhaba. Kısaca sorunumu anlatmak istiyorum hemen sıkmadan. Ben evleneli 8 ay oldu. İlk 1 ay vajinusmustum. Burda ki yorumları insanların nasil yendiğini okuyarak doktora gitmeden evde tek başıma yendim çok uzamadan. Şuan ilişkiye rahat giriyorum herhangi bir sorunum yok. Çokta istekli oluyorum. Kayganlaştırıcı vazelin falan herşeyi kullanıyorum. Ama maalesef vajinanin içinden orgazm olacak duruma gelemiyorum. Hiç zevk almıyor değilim birazda olsa alıyorum ama o şekilde asla orgazm olmaz. O kadar zevk almıyorum çünkü. Her pozisyonda denedim yok olmuyor. Eşim boşalıyor daha sonra ben üstüne çıkıp klitorisime onun penisine sürtünerek orgazm oluyorum. İyide ben bunu bekarkende yapıyordum zaten. Evlilikten ve cinsellikten ne anladım o zaman ben. Bu durum moralimi çok bozuyor. Eşimi çok seviyorum ve onu aşırı arzuluyorum ondan yana sıkıntı da yok. Çevremde benden yaşça büyük bir kaç kadına sordum vajina içiyle orgazm olamazsın onu bekmeme boşuna dediler. Siz nasıl orgazm oluyorsunuz o zaman dedim. Üste çıkıyoruz penis içimizdeyken klitoris adamın karnına vs sürttüğü için boşalıyorlarmış. Yani illa klitorise temas gerekiyormuş. Ben mi anormalim? Biraz açık yazdım kusura bakmayın ama kadınlar kulübü bana hep yardımcı olmuştur onun için buraya yazıp konuşmak istedim sizlerle