• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yan komşudan şikayetçiyim

Ay sana güldüm 😂 aynısını annemde yapmıştı eski komşumuza, daha beter oldu. Zaten bazılarının istedigi bu bulaşmak kaos çıkarmak. Zevk alıyorlar
Benim başka seçeneğim yoktu. Tabi ilk seferde kesilmedi ama ben attıklarını aynen iade ettim hep. Sonra bıraktı. Bazı insanlar cidden çöp ya.
 
Ses yalıtımı düşündük 2 gün önce sipariş edelim dedik. Sonra dendi ki -ne kadar doğru bilmiyorum- yalıtım o tarafta olmadigi sürece biz yine etkilenirmişiz o kadar masraf edip bir de sonuç alamayız diye korktuk. Acaba yalıtım yapsak ne kadar sonuç alınır, bilen var mi?
Firmalara yaptırın. Cam yünü gibi şeyler de var.

Sıva gibi olanların işe yarayacağını sanmıyorum.
 
Ses yalıtımı düşündük 2 gün önce sipariş edelim dedik. Sonra dendi ki -ne kadar doğru bilmiyorum- yalıtım o tarafta olmadigi sürece biz yine etkilenirmişiz o kadar masraf edip bir de sonuç alamayız diye korktuk. Acaba yalıtım yapsak ne kadar sonuç alınır, bilen var mi?
Benim evimde piyano var. Odaya ses yalıtımı yaptırdım. Benden ses gitmiyormuş o yüzden. Ama üst komşum zaten sessiz o yüzden ondan gelen sesi keser miydi bilmiyorum
 
Firmalara yaptırın. Cam yünü gibi şeyler de var.

Sıva gibi olanların işe yarayacağını sanmıyorum.
Akustik ses yalıtım malzemesi var geneli siyah renkli ve yumurta kartonu gibi görünüyor onunla yapmayı ya da odayı değiştirmeyi düşünüyoruz karar veremedik. Bu malzeme icin bilgili birine danışacağız
 
Yalitimi ben cok arastirdim. Sizin evin icinden yapılan yalitim sizin sesinizin gitmesini daha çok kesiyor, size ses gelmesini istemiyorsaniz yan komşunun yalitim yapmasi daha sağlıklı. Kendi evin icinden yapilan ses disari sesi yuzde 30 civari keser dediler bana cok yerle gorustum en sonunda yaptırmadım
 
Yalitimi ben cok arastirdim. Sizin evin icinden yapılan yalitim sizin sesinizin gitmesini daha çok kesiyor, size ses gelmesini istemiyorsaniz yan komşunun yalitim yapmasi daha sağlıklı. Kendi evin icinden yapilan ses disari sesi yuzde 30 civari keser dediler bana cok yerle gorustum en sonunda yaptırmadım
Bize de böyle demişlerdi bende boşuna yapmak istemedim. Ses kaynağını maskelemeliymiş kısacası. Odayı taşımak hala daha mantıklı. Yarın netleşecek
 
Back
X