Karbonatlı Su ile Zayıflama Kürü Nasıl Yapılır?

KadinlarKulubu 22 Temmuz 2013 190
Karbonatlı Su ile Zayıflama Kürü Nasıl Yapılır?

Karbonatlı suyla kilo vermek, pek çoklarına yabancı bir zayıflama yolu olarak gelebilir. Ancak geleneksel kullanım alanları olan hazımsızlık, vücuttaki fazla asit birikimini atmak, mide fesadına doğal çözüm sunmak gibi genel faydalarının yanında karbonatlı su aynı zamanda zayıflama amacıyla da kullanılıyor.

Peki karbonatlı su zayıflatırmı?

Metabolizmayı hızlandırmanın yolunun vücudun asit baz dengesini alkali seviyeye çekmekten geçtiğini uzmanlar söylüyorlar. Bunu yapmanın en doğal yolu ise karbonatlı su içerek zayıflama oluyor. Karbonatlı suyun alkali yapısı ise bu konuda bizlere büyük bir fırsat sağlıyor. Özellikle et ve karbonhidrat ağırlıklı beslenen kişilerde vücutta asit birikmesi oluşmakta ve bu durum da ister istemez kilo vermeyi neredeyse imkansız hale getirmektedir. Ortalama olarak sahip olduğumuz her 15 kg için 1 kg karbonatlı su tüketmek gerekmektedir. Bu sayede hızlı ve kalıcı zayıflama sağlayabiliriz. Bu konuda batı ülkelerinde yapılmış çok sayıda bilimsel araştırma olup gerek doğal maden suyu gerekse karbonat adını verdiğimiz beyaz mineral karışımı ile yapılacak içecek kürü ile doğal zayıflamanın yolu açılmaktadır.

Karbonatlı Su ile Zayıflama Kürü Nasıl Yapılır?

Vücudun asit düzeyini azaltan karbonatlı su ile kilo verme kürünün yapılışı son derece basittir. 1,5 litre suya 1 tatlı kaşığı karbonat (Sodium bicarbonate) ilave edildikten sonra karbonat eriyesiye kadar karıştırılacak ve günlük olarak ortalama 4 litre kadar tüketilecek. Ama dilerseniz bu miktarı 3 litreyle de sınırlı tutabilirsiniz. Yemeklerle su içmeyeceksiniz ve bunun yerine yemeklerden yarım saat öncesine kadar karbonatlı su içip yine yemeklerden bir saat sonrasında karbonatlı suyla zayıflama kürüne devam edilecek.

Sabahları aç karnına yarım litre karbonatlı su içerek güne başlayacağız ve 30 dk sonrasında kahvaltı edeceğiz.
Vücuttan ödem söktürmek ve şişkinliği atmak için de karbonatlı suyla zayıflama kürü işe yarıyor. Karbonatlı suyla zayıflayanlar ortalama olarak bir ayda 5-7 kilo zayıflamayı başardıklarını dile getiriyorlar.

Karbonatlı su deneyimlerimiz için tıklayın !

Karbonatlı Su ile Zayıflama Kürü Nasıl Yapılır?

Karbonatlı Su ile Zayıflama Kürü Nasıl Yapılır?

Not : Doktorunuza danışmadan uygulamayın ! 

 

Karbonatlı Su ve Limon Suyu İle Zayıflama Kürümüz için tıklayınız!

190 Comments »

  1. Tuğçe 11 Ocak 2015 at 02:39 -

    Ben ıngiliz karbobatina başlayalı bir hafta oldu.her akşam yatmadan önce bi su bardağina bi çay kaşığı atıyorum ve biraz limon sıkıyorum limon sıkmamın nedeni kokusu zayiflarsam kaç kılo verdiğim yazarım içen hanımlara Allah sabir verin bırakmayın hanımlar dayanin gitsin kilolar gelsin dar ppantalonlar :) :*

  2. dilek 11 Ocak 2015 at 13:34 -

    Merhabalar bende başlamak istiyorum fakat merak ettiğim bu karbonatlı suyu bıraktıktan sonra tekrar kilo alımı oluyormu devamlı mı İçmemiz gerekiyor bilgisi olanlardan cvp bekliyorum.lutfen

  3. ebru 12 Ocak 2015 at 20:15 -

    Neden yardım etmiyorsunuz çok mu kötü bir dünyadayız anlamıyorum bu dünyada yardım etkiyecekseniz hangi dünyada ediceksiniz zayıflayamıyoruz işte yapamıyoruz hayatami küselim lütfen bana ve tüm genç kızlara yardım edin.

  4. Kevser 13 Ocak 2015 at 20:47 -

    Teşekkürler Mehtap hanım ben 5 gün kullandım kabızlık yaptı devam etsem mi bilemedim bunun için bir öneriniz var mı

  5. Kevser 13 Ocak 2015 at 20:49 -

    Bide dozu için herkes farklı yazmış ideali ne olmalı acaba şimdiden teşekkürler

  6. angel1313 13 Ocak 2015 at 23:46 -

    Hanımlar mrb :) bunlara hiç gerek yok.Daha sağlıklı bişey yapın ve benim yaptığım gibi pilatese başlayın…

  7. hülya 27 Ocak 2015 at 16:19 -

    Ben 4 aydır her gün 1,5 lt içiyorum bu sudan ve günde 20 dk hafif spor 58.80 ile başladım şu 53.40 kiloyum hala devam ediyorum hedef 50

  8. dicle 28 Ocak 2015 at 10:24 -

    Net bi sonuç alan var mı tuğçe sen yapmışsın mesela geri yazarım demişsni yazmamışsın ? Cidden olumlu sonuç alan ayrıntılarıyla yazsın teşekkürler

  9. nihal 30 Ocak 2015 at 18:03 -

    bence eczaneye basvuralim ben ole yapicam :)

  10. elif 31 Ocak 2015 at 09:18 -

    Arkadaşlar eczanede İngiliz karbonatın diye satılan daha makbul, olmazsa marketlerdeki kullanılabilirmis.ancak mucizevi birşey gibi tek başına zayıflatmayacağı aşikar.vücuttaki asit dengesini oluşturduğu için yağ yakımı önündeki engel kalkıyor sadece.yediklerimize dikkat eder ver egzersiz yaparsak, daha kısa surede her zamankinden daha çok kilo verebilir.

  11. meltem 03 Şubat 2015 at 00:29 -

    Merhaba ben 31 yasindayim 10 yasinda kizim 10 aylik oglum var kizimda 55dan 76kiloya doguma girdim oglumda 65den 86yla girdim ve birde erken dogum yaptim 7 bucuk aylik duaunemiyorum vakitli gelse ben 100 garanti olurum herneyae Allah sagsalim kucagima verdiya sukurler olsun sorum su oglumu geceleri emziriyorum guznduz pek emmiyor arada emiyor, bu karbonatli su bebegime zarar verirmi bana faydasi olirken, lutfen bilgisi olan arkadaslar cevaplarsa sevinirim…

  12. burcu 03 Şubat 2015 at 23:59 -

    Meltem hanim Ben iki subat yani dun cocuk doktoruna sordum 1litreden fazla olmasin dedi ve bndeemziriyorum 1 Lt 1çy kşğı karbnt olcak

  13. meltem 04 Şubat 2015 at 13:54 -

    Burcu hanim, cok tesekkur ederim ilginize bugun uygulamaya basliycam insallah faydasini gorurum zayiflamak degil sadece amacim faydalarini okudukca hayretler icerisinde kaldim bu yuzden fayda ve zararlari ne olursa burda paylasacagim, tekrar teaekkur ederim sevgiler…

  14. ayaz 05 Şubat 2015 at 09:46 -

    evet bayanlar zayiflatiyor 8 gunde 4 kg verdim 2 lt suya 1 yemek kaşığı ingiliz karbonati atin iyice calkalayip eritin 3 4 gün de birin bu suyu ve tekrar tekrar yapin yagli ve ağır yemeklerden sonra bol tuketin gunde 5 6 bardak icin umarim faydali olmusumdur 81 kg basladim 15 inci gundeyim 74 kg dustum

  15. aynur 05 Şubat 2015 at 21:13 -

    bende merak ettim bnde dogumdan snra asiri kilo aldim we simdi weremiyorum acaba kullasam iyi gelirmii bi arkadas tawsiyesi uzere buldum ilaci

  16. aynur 05 Şubat 2015 at 21:15 -

    insalhh zararli bisi olmaz bnde yarindan snra baslicam insallh

  17. saar 05 Şubat 2015 at 23:28 -

    Merhaba ben hollanda da yasiyorum ne karbinati kullaniliyor normal tatlilar fln icin olanmi ?? Birde ingiliz karbonatj okudum nerde bulabiliriz.

  18. meltem 06 Şubat 2015 at 14:34 -

    Sevgili saar, ingiliz karbonati eczanelerde satiliyormus ablam aldigi icin biliyorum ben daha bugun baslayabildim bir litre suya 1 cay kasigi dolu ingiliz karbonati ve birazda limon sıktım icimi bana biraz zor geldi ama faydasini duaundukce pekde umursamamaya calisiyorum

  19. yaprak 07 Şubat 2015 at 14:39 -

    Bende bugun aldm bi tadina baktm tadi pek iç açıcı değil doğrusu. Limon sıkınca etkisi geciyormu acaba?

  20. selin 07 Şubat 2015 at 19:03 -

    arkadaşlar bu gerçekten işey yarıyormu yan etkileri varmııı benim yaşım 17 ve 66 kiloyum hedef 55 yadım edinnnnn

  21. selin kaya 08 Şubat 2015 at 17:26 -

    kızlar meraba ben 17 yasında 68 kg olan bi genc kızım hedef kg 55 veya 58 fazla kilom yok evet ama kemiklerim iri biraz ama bu kiloları vermek için her kürü heryolu denedim olmadı son umut artık bu İNGİLİZ KARBONATI SU şimdi ben düün gece başladım yatmadan evvel 2 bardak içtim ve sabah kahvaltıdan önce 2 bardak içtim iştahımı çok kesmesin diye çünkü busefer saglığım bozulcak diye korktum kahvaltımı yaptıktan 10 dkk sonra 1,5 litremi bitirdim 3-4 bardak hızlı hızlı hiçtim sonra dinlene dinlene içtim evet bendede halsizlik oluştu baş agrısı çok hafıf oldu ama normal bişey çünkü busu her hastalığı onleyen bi suymuş ama siz genede dikkatte alın aile hekiminize sorun ilk olarak gelelim faydasına dediğim gibi gece başladım ve ben hiç lavobaya gitmezdim kolay kollay ama bugun idrara cıkmaya başladım baş ağrım azcık oldu ama nekadar olsada ben devam ynai ciddi bi sorun olmazsa ama ALLAHın izniyle olmaz çünkü yasım daha 17 ve bu kadar kilo fazla bence size tavsiyem şudur hekiminize sorun öyle başlayın bu arada arkelin suyumu nasıl yaptıgımı söyleyim 1,5 litrelik su aldım şişesiyle ve onu bi sürahiye boşaltım içine 1 tatlı kaşıgı karbonatt koydum karıştırdım ve o sürahideki suyumu şişeme boşaltım daha pratik oluyo ve aklıma geldikçe içiyorum inşALLAH sizde istediginiz sonuçlar elde edebilirsiniz faydasını gören lütfen paylaşsın arkadaslar kendize iyi bakınnn .

  22. ecem 08 Şubat 2015 at 23:11 -

    Bende çok merak ediyorum suan diyetteyim ama bunu da denemek istiyorum 10 kilo vermek istiyorum ise yara mi yarın baslicam karbonat suya

  23. ecem 08 Şubat 2015 at 23:11 -

    Bakkaldaki karbonat olurmu peki :)

  24. selin kaya 09 Şubat 2015 at 14:44 -

    hayır kızlar ingiliz karbonatı almanız gerekiyo ınanmıcaksınız ama 2 günden beri wc ye cıkıyorum çok güzel bişey bu hem saglık hem iyi eczaneden alıcaksınız karbonatı canlarr

  25. selin kaya 09 Şubat 2015 at 14:47 -

    ecem işe yarar diye düşünüyorum ben kulanalı 2 gün oldu 1 hafta olsun sonucları paylaşıcam ama suana kadar hiç bi rahatsızlığını görmedim gayet güzel yani tabi insandan insana degişir ama çok iyi geldi bana araştırmalarıma göre doğru düzgün kulanırsan 2 3 ayda verirsin o kiloyu ben mesala sabah kahvaltıdan önce 1 bucuk litre içiyorum akşama doğru tekrar 1.5 ltre içiyorummm :) çok hüzel tavsıye

  26. gulsen 09 Şubat 2015 at 18:36 -

    Eczacı karbonatın bizdekiyle dısardaki farki yok dedi.

  27. buse 10 Şubat 2015 at 07:57 -

    Saçmalık kendinize zarar vermeyin Bir diyetisyene gidin ve azcik girtlaginizi sıkın…çok şükür öyle bir derdim yk….

  28. selin kaya 10 Şubat 2015 at 12:21 -

    herkezin diyetisinyene gidcek durumu olmayabilir ve okadar fazan kilo vermem gerek yok fazlalalıgım 5 6 kılo çokta ıyı geldi bana hekezin kendi duşuncesi gırtalığımızı tutsakt kiloları iyce aa veremedıgımız kılolar var arştırsanınız sağlıklı bışey bu su aslında her insanın zaten gunde 2.5L SU Tükenmesi gerekir ve bu su metoblzmayı çalıştırıyo ve kilo veriliyo en am atabiki brn akşamları yarımsaaat spora ayırıyorum ve yulaf yıyorum nestlenin GÜLŞEN ben eczanaeden aldım sende ordan al en iysi

  29. Yasemin 10 Şubat 2015 at 22:19 -

    Arkadaşlar,bende karbonatlı su ile zayıflamak için 10 gün önce büyük bir istekle başladım.ama hiçte düşündüğüm gibi olmadı,hastanelik oldum,vücut direncim resmen yıkıldı,hala da toparlanamıyorum.midenin alkali olması demek gıdalarla aldığımız tüm mikropları öldürmeden vücudun kendisini koruyamaması demekmiş,ayrıca mide kanserinin en büyük nedeni alkali beslenmeymiş.kimseye önermiyorum,ben çok pişmanım

  30. selin kaya 11 Şubat 2015 at 17:04 -

    doktor sana bunlarımı dedi yasemincim

  31. özlem 13 Şubat 2015 at 23:47 -

    MELTEM e cevap:Meltemciğim çocuklarını Allah bağışlasın.Benim de iki çocuğum var..Beb de hamilelikte aşırı kilo almış ve doğum sonrası çok azını verebilmiştim.hER İKİ ÇOCUĞUMU DA 3 YIL EMZİRDİM.bu SÜREÇ ZARFINDA ÇOK YAVAŞ KİLO VEREBİLDİM.aMA..DANIŞTIĞIM DOKTORLARIM YEMEME DİKKAT ETMEK VE EGZERSİZ DIŞINDA BU TÜR KÜRLERİ KESİNLİKLE ÖNERMEDİ.Sebebi yapacağımız bu tür kürlerin süt yoluyla çocuğa da aktarılmasının sakıncalı olabileceği olduğundan ben yapmadım.Emzirmeyi tamamlayınca 2 sene zarfında neredeyse bekarlık kiloma döndüm.Tabi ki kürlerin de faydası oldu.Benim tavsiyem emzirmen bitene kadar yapma.Sonra dene..Sevgiler..

  32. 05395579528 16 Şubat 2015 at 10:49 -

    merhaba arkadaslar normal karbonat olmazmı yoksa ezanedenmı almam lazım bugun ben normal marketn aldıgımla yaptım yanlısmı yapıyrum cvp verrsenız sevınırım :)

  33. nevin 18 Şubat 2015 at 12:07 -

    Normal marketlerde satilan karbonat olabilrmi

  34. gladis 18 Şubat 2015 at 14:39 -

    saar merhaba, ben de hollandada yasiyorum. cok aradim karbonati sonunda buldum, Zuieveringszout olarak satiliyor. Aktarlarda ya da saglikli yasam marketlerinde var. Ben rotterdam merkezde bir saglikli yasam marketinden aldim sevgiler.

  35. Gül 19 Şubat 2015 at 15:50 -

    Arkadaşlar bi cevap atın lütfen.. Ben 18 yasındayım 65-70 arasında kilom var boyumda 1.60. Annem dün Zahide Yetişin programında duymuş. Her gün bir öğle bir akşam olmak üzere bi şişe maden suyuna 2 çay kaşığı karbona bolca nane ve çeyrek limon katıp içilmesini söylemiş. İşe yarıyormuş. Metabolizmayı hızlandırıyormuş. 10 kilo fazlam var bugün bunu yapmaya başladım. Sizce işe yarar mı??

  36. öykü 19 Şubat 2015 at 22:34 -

    Arkadaslar cidden zayiflatiyormuu inanamadm duyunca acaba ahmet marankinin önerdigi alkali Sudan mi alsak

  37. tugba 23 Şubat 2015 at 12:51 -

    Arkadaslar gercekten kilo verdiriyormu

  38. eylem 23 Şubat 2015 at 16:17 -

    kızlar bugun bende eczaneden ingiliz karbonatı aldım 3 tl ye ye yarın sabah başlıyacam bakalım sonuç ne olcak

  39. emine 24 Şubat 2015 at 00:24 -

    Merhabe ben yeni dogum yaptim sezeryanla bebegim dunyaya geldi ve kilolarim kaldi ingiliz karbonatini bugun aldim basladim ins faydasini görürüm gelismeyle ilgili mutlaka yazicam lutfen kullanip fadasini görenlerde yazarsa sevinirim.

  40. hilal 24 Şubat 2015 at 22:54 -

    Merhaba ben bugun basladim umarim iyi bir sonuc alirim

Leave A Response »