2020 Şubat Anneleri

selozy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2019
4.468
9.462
Ya farkındayım da işimede geliyo diye çaba sarfetmiyorum açıkcası 😂🙈 okula başlayınca zaten uyanıcak erken diyorum şimdi bir mecburiyet yok uyusun çocuğum 😁
Yani 6da kalkmasa da olur ama 1 biraz şey olmuş :KK70:
O 10da yatsa sen de 12-1 gibi bile yatsan uykunu alırsın,maşallah uzun da uyuyor.
 

Qiremimmm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Ağustos 2018
1.537
2.910
31
Cok gec uyuyomus canim. Buyume hormonu salgilandigi saatte ayakta kalmis oluyo gec yattigi icinde gec kalkiyo ve öğün saatleriniz kayiyo. Dinlenme acisindan evet guzel ama bebek icin verimli saatler degil canim. Aksamlari kademeli olarak saatini öne cekmelisin ki sabahta erken kalkmaya baslasin. Uyku uzmanlarinin dedigi sey uyuyan cocuk uyandirilir yoksa saat duzenini oturtamazsin. Aksam en gec 9da uykuya dalmis olmalari gerek sabahta 7 8 de kalkmasi bekleniyo ki uykusu verimli saate denk gelsin sabahta kahvaltisini saatinde yapsin öğünleri kaymasin ☺️
Onu kaldırabilmem için önce benim erken kalkmaya alışmam gerekiyor. Eskiden işe gidiyordum uyanıp evden çıkıyorum açılıyo uykum ama evdeyken erkn kalkınca pskolojim bozuluyo resmen yok yani alışamıyorum sinirli somurtkan oluyorum. Hamileyken doktor randevusunu erkene aldı diye kavga etmiştim eşimle 😂 Bade de en başından beri yani daha karnımdaykenden beri bu saatler arası uyuyup uyanmaya alıştı büyümesinde bi sorun yok çok şükür uzmanların her söylediğine kulak asmıyorum vallahi çünkü ben mutsuz olup çocuğuma verimsiz tahammülsüz olacağıma o bu şekilde uyusun diyorum kendimi böyle rahatlatıyorum 😂
 

Qiremimmm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Ağustos 2018
1.537
2.910
31
Yani 6da kalkmasa da olur ama 1 biraz şey olmuş :KK70:
O 10da yatsa sen de 12-1 gibi bile yatsan uykunu alırsın,maşallah uzun da uyuyor.
Zaten kimseye söyleyemiyorum dicekler 1de uyanan çocuk mu olur 😂 annesi seviyo uykusu babası seviyo uykuyu çok şükür o da bize çekmiş 🙈 şu kışı da böyle atlatalım yaza doğru bi düzene sokarım artık 😁
 

Aycee09

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2019
2.153
3.438
27
Kızlar bebekler geç uyuyorsa bir kaç gün erken kaldırarak sorunu çözebilirsiniz. Onları da yetişkin gibi düşünün. 12de yatıp 11de kalkıyorsa siz 10 da daha sonra 9da kaldırın.
12de yatıp 7 de kalkanlaraysa daha çözüm bulunamadı 😅
Uyku sorunumuz yok çok şükür ama çok sık uyanıyo 8 9 arası uyuyoruz 12 kadar bazen 3 kez uyanıyo sallıyoruz emziği veryoruz geri yatıyo 12 den sonra derin uykuya geçiyo sonra acıktığı için uyanıyo3 gibi sabah 7 veya 8 de kalkıyo şuan dişimiz çıkıyo ondan olabilir bilmiyorum belki dişlerden sonra deliksiz uyur 🙏🏾😂 2 gün önce 9 da uyudu 7 de uyandı ben şok tabi arada böyle yapıyo yani deliksiz uyuyo şaşırıyorum bu sefer ben derin uykumdan çıkıp beşiğe bakıyorum niye uyanmadı falan diye 😂
Ay ben nazar değdirdim geçen deliksiz uyuyunca uyku düzenide pek çok bozulmadı dişten dolayı bu diş böyle çıkıcaksa çıksın istediği kadar falan dedim demez olaydım bugün kaç kez uyandı 😒😢
 

UMUDUN

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2013
877
1.526
5 gecedir uyku yok kizlar ,ecenin ateşi 39 a kadar cikti.dun ateşi dustu vucudu döktü.doktora gonderdim fotografi.6.hastalik geciriyormus.aklimada gelmisti aslinda ,elada bu aylarda gecirmisti.
Burada bizim de geçirdiler 6 hastalık Zeyf değil mi? Bir de Zeynep Serdar bebeği buna aylarda oluyor demek ki
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 468 gün geçti.

UMUDUN

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2013
877
1.526
Bizim oğlan da geç yatıyor gündüz uyuyor öğünler kaydı iştahı azaldı. Dun yemek yedirirken kustu 3 defa sulu olmayan çok fazla kaka yaptı kıymalı ıspanak yediriyorum çocuk hepsini çıkardı babamız da göreve yurtdışına gidecek şimdi Ankara'da annem yanimda 6 ay gelmeyecek inşallah zaman su gibi geçer. Çok da babaci Ababa deyip geziyor çocuk. Nasıl olacak bilmiyorum 🤷
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 468 gün geçti.

selozy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2019
4.468
9.462
Uyku sorunumuz yok çok şükür ama çok sık uyanıyo 8 9 arası uyuyoruz 12 kadar bazen 3 kez uyanıyo sallıyoruz emziği veryoruz geri yatıyo 12 den sonra derin uykuya geçiyo sonra acıktığı için uyanıyo3 gibi sabah 7 veya 8 de kalkıyo şuan dişimiz çıkıyo ondan olabilir bilmiyorum belki dişlerden sonra deliksiz uyur 🙏🏾😂 2 gün önce 9 da uyudu 7 de uyandı ben şok tabi arada böyle yapıyo yani deliksiz uyuyo şaşırıyorum bu sefer ben derin uykumdan çıkıp beşiğe bakıyorum niye uyanmadı falan diye 😂
Ay ben nazar değdirdim geçen deliksiz uyuyunca uyku düzenide pek çok bozulmadı dişten dolayı bu diş böyle çıkıcaksa çıksın istediği kadar falan dedim demez olaydım bugün kaç kez uyandı 😒😢
Önceki aylarda sen yatmadan önce kaldırıp emziriyor muydun? O saatlerde emmeye alışmışsa alışkanlıktan kalkıyor olabilir. Aklıma o geldi ama sebepsiz de olabilir tabi😊
Uyku bebek ve anne için en önemlisi gerçekten diğer konular bir şekilde çözüme kavuşuyor.
 

can09e

Guru
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Nisan 2018
18.985
50.900
41
5 gecedir uyku yok kizlar ,ecenin ateşi 39 a kadar cikti.dun ateşi dustu vucudu döktü.doktora gonderdim fotografi.6.hastalik geciriyormus.aklimada gelmisti aslinda ,elada bu aylarda gecirmisti.
Geçmiş olsun canım.
nerden nasıl bulaşıyor acaba? Vücut kendi mi yapıyo?
 

Canan_Ela

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2015
2.846
3.674
34
Geçmiş olsun canım.
nerden nasıl bulaşıyor acaba? Vücut kendi mi yapıyo?

bulasici degil canim vucudun kendi yaptigi bisey.malesef kizamik gibi dokuyor vucut ve kasinti yapiyor.
Burada bizim de geçirdiler 6 hastalık Zeyf değil mi? Bir de Zeynep Serdar bebeği buna aylarda oluyor demek ki
olabilir canim.benim buyuk kizda bu aylarda olmustu
sagol selincigim
Geçmiş olsun canım
sagol canim 🤍
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 438 gün geçti.

Aycee09

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2019
2.153
3.438
27
Önceki aylarda sen yatmadan önce kaldırıp emziriyor muydun? O saatlerde emmeye alışmışsa alışkanlıktan kalkıyor olabilir. Aklıma o geldi ama sebepsiz de olabilir tabi😊
Uyku bebek ve anne için en önemlisi gerçekten diğer konular bir şekilde çözüme kavuşuyor.
6 aydan beri anne sütü almıyo ama 12 de ben yatmadan önce mama veriyodum uyku arasında evet sabaha kadar uyuyodu bu şekilde son 2 aydır kendi kalkmasını bekliyorum gece maması için oda değişiyodu bazen 3 bazen 4 gibi uyanıyodu diş dönemi geçsin bakalım düzelir gibi inşallah 😂
Evet hem anne hem bebek için çok önemli bugün çok uyandı daha iyi anladım
 

selozy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2019
4.468
9.462
6. Hastalık bulaşıcı kızlar. Solunum yoluyla geçiyor. Genellikle 6. Aydan sonra oluyor