• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anne Grupları 2027 Ocak Anneleri Paylaşım Alanı

Bebeğimin cinsiyeti ...

  • ikiz kız

    OY: 0 0,0%
  • ikiz erkek

    OY: 0 0,0%
  • ikiz kız / erkek

    OY: 0 0,0%

  • Ankete Katılan
    12
Ben koymayı düşünüyorum diye değil ama ismi bilge olup da akıllı ve başarılı olmayan kimseyi tanımıyorum ya tesadüf mü bilmiyorum bilge isminde ki kızlar cok akıllı oluyolar
Bilge, derin bilgiye, geniş bir hayat tecrübesine, doğru muhakeme yeteneğine ve üstün bir anlayışa sahip kişilere verilen isimdir. Anlamına bakınca doğrudur
 
Hahahahaha abinin göklerle alıp veremediği ne acaba ? Eyvallah güzel isimlerde yani gülce de çok naif kibar bir kız ismi nesini beğenmiyor 🤣
Arkadasının kızının ismiymiş yani ne alaka😅 hiç görmedim bile
 
Gülce benim kuzenimin kızının ismi. Çok zeki ve insan canlısı bir kız. Aşırı oyuncudur, bir dakika yerinde durmaz, çok konuşur 😂 çevresel faktörler dışında isim de kesinlikle karakteri oluşturuyora inanıyorum ben
Bencede karakterde etkili☺️☺️
 
Ay gülce koycak olanlar 2. Defa düsünsün bizim bi tanıdığın kızı hafif kiloluydu cok zorbalandı ilkokulda külçe falan diye :(( valla isim seçerken dikkat edeceğim şey zorbalığa müsait olmaması
Yaa evet okullarda maalesef isimleri ile çok dalga geçiyolarla birbirlerinin ve yine bir öğretmen olarak farkettiğim şey şu iki isim konuluyor cocuğa genelde biri ailenin istediği diğer isim büyüklerden birinin ismi örn muzaffer ege gibi düşünün çocuklar o aile büyüğünün ismini telaffuz edince yoklamada çok bozuluyorlar özellikle gelip hocam diğerini okuyun ben onu kullanmıyorum diyen çok var.
 
Yaa evet okullarda maalesef isimleri ile çok dalga geçiyolarla birbirlerinin ve yine bir öğretmen olarak farkettiğim şey şu iki isim konuluyor cocuğa genelde biri ailenin istediği diğer isim büyüklerden birinin ismi örn muzaffer ege gibi düşünün çocuklar o aile büyüğünün ismini telaffuz edince yoklamada çok bozuluyorlar özellikle gelip hocam diğerini okuyun ben onu kullanmıyorum diyen çok var.
benimde ilk ismim babannemin ismiydi ve zor telaffuz edilen bir isimde çocukken o kadar çok yanlış söylendiki her yoklamada falan tedirgin olurdum özgüvenimi bile etkilemişti 19 yaşında e devlete 3 aylığına gelmişti isim degiştirme hemen degiştirdim en büyük fobim yaşlı büyük ismi koymak teklif dahi edilemez 🥺
 
Kızlar biz 12+4 olduk ama benim karnım özellikle yemekten sonra taş gibi semsert oluyor yani öyle gergin ki. Bu zamanlar için çok erken değil mi?
 
Benim de öyle oluyor hele akşamları 5 6 aylık hamile gibi şişiyorum. Hormonlar yapiyor
 
Kızlar bide ben doymuyorum. Yemek yiyorum bir kaç saate yine acıkıyorum hamileligin başından beri böyle. Acıkınca midem bulanıyor, yiyince geçiyor 🙂
Ev ahalisini bu duruma şaşırıyor kimse acıkmıyor ben sürekli birşey yiyorum sofradan yeni kalktın ya deniyor
 
Yaa evet okullarda maalesef isimleri ile çok dalga geçiyolarla birbirlerinin ve yine bir öğretmen olarak farkettiğim şey şu iki isim konuluyor cocuğa genelde biri ailenin istediği diğer isim büyüklerden birinin ismi örn muzaffer ege gibi düşünün çocuklar o aile büyüğünün ismini telaffuz edince yoklamada çok bozuluyorlar özellikle gelip hocam diğerini okuyun ben onu kullanmıyorum diyen çok var.
Ya kıyamam sırf büyük ismi koyulacak diye cocuklara cok demode isimler koyulmasına da karşıyım ben ya, anlamı güzel olmasına rağmen muzaffer gerçekten zorbalığa aşırı açık bir isim. Ben muhtemelen tek isim koyacağım ya
 
Ah canım gel sarılalımm. Benim de her kış kaynanam ve kayınpederim gelip 4 ay kalıyordu. Bana gelmiş diyorki çocuk odasını bir ufakta oturma odası yapalım. Dedim hayırdır şimdiden hazırlık mı yapıyorsun kışa benim karnım burnumda olucak doğum yapıcam lohusalık var ne yapıcam onlarla aynı evde ya. Zaten normalde bile çok zorlanıyorum. Daha konuşmadık ama gelirler diyor. Allahım çıldırdım tüm gün karnım kasıldı. Akılları mı kesmiyor bazı şeyleri anlamak mümkün değil ya

Nasıl kalıyorsunuz ya, 4 ay korkunç. Ben kendi anne babama bile tahammül edemem 10 günden sonra. Bence siz bu durumu kayınvalideniz ile konuşun, eşinizin gelmeyin diyeceğini sanmıyorum. Yardım ederler ne güzel diye bile düşünüyordur
 
Benim de öyle oluyor hele akşamları 5 6 aylık hamile gibi şişiyorum. Hormonlar yapiyor
Bi ben böyleyim sanıyordum. Sosyal medyada 10. Haftasında olup 0 göbeği olan kadınlar psikolojimi bozdu. Benim yarın 10 hafta olacak. Ve dediğiniz şekilde göbeğim oluyor… ya ben zaten göbekli biriydim. Normalde cok kilolu değilim ama yediklerime göre karnım hep şişerdi.
 
Nasıl kalıyorsunuz ya, 4 ay korkunç. Ben kendi anne babama bile tahammül edemem 10 günden sonra. Bence siz bu durumu kayınvalideniz ile konuşun, eşinizin gelmeyin diyeceğini sanmıyorum. Yardım ederler ne güzel diye bile düşünüyordur
Evet tam anlamıyla korkunç. Eşimden bir şey beklemiyorum artık. Kendim söyliycem mecbur. Bakalım ne kadar takıcak. Bu sefer gemileri yakıcam öyle gözüküyor
 
Ben erkek olursa Zeyd yanına Bera ekleyebilirim Zeyd Bera gibi düşünüyorum
Kız olursa Ahsen Neva Hifa Meyra Meva
Aslında liseden beri oğlum olursa Zeyd kızım olursa Zeynep hayalimdi ama kayınvalidemin adı Zeynep kayınvalidemle bir sorunum yok severiz birbirimizi ama o torunum olursa ismimim konulmasını çok isterim falan diyo sürekli o yüzden irite oldum koymucam 🤪🤪🤪

Bera berra’dan ötürü biraz kız ismi gibi geldi bana. Ben isimlerin çağrışımlarına da dikkat ederim, bera belayı akla getiriyor. Tabi şahsi tercihiniz gün sonunda.
 
Bu yazdıklarınızı eşime okuyayım çünkü o çok istiyordu :D Ama kesin yaramaz olması onun hoşuna gider çünkü kendisi de yaramazmış peki zeki uslu çocuk isim önerileri neler :D

Benim yeğenimin ikinci ismi, eşimin de yeğeninin ismi. İkisi de halim selim akıllı çocuklar ya.
 
Bi ben böyleyim sanıyordum. Sosyal medyada 10. Haftasında olup 0 göbeği olan kadınlar psikolojimi bozdu. Benim yarın 10 hafta olacak. Ve dediğiniz şekilde göbeğim oluyor… ya ben zaten göbekli biriydim. Normalde cok kilolu değilim ama yediklerime göre karnım hep şişerdi.

Ay aynısını yaşıyorum, yıllarca dedikodum yapıldı, kısa sürede nişan düğün yaptım diye - nişanı düğüne yakın olsun diye kendimiz tercih ettik, aileler ne kadar az dahil olsa ı kadar iyi diye - hamile ondan erken düğün yaptı demişler 😂 toplu taşımada yer veriyorlardı özür dileyip kusura bakmayın görmedik diye 😂 bunları yaşarken de düz 36 bedendim ama göbeğim bir karış öndeydi. Hamile kaldığımdan beri de bel bölgem ve göbeğim iyice beter oldu. Hala 58 kiloyum ama karnım beni korkutuyor 😬
 
Bera berra’dan ötürü biraz kız ismi gibi geldi bana. Ben isimlerin çağrışımlarına da dikkat ederim, bera belayı akla getiriyor. Tabi şahsi tercihiniz gün sonunda.
Evet bu yorumu duyuyorum Berra ismini çağrıştırıyor diye ama anlamı çok güzel temizlenmiş aklanmış olgun Erdemli demek 🥲
 
Rahmetli babamın adı Emir, size aynen katılıyorum, ortaokul-lise o dönem bitişikmiş, o süreçte 8 okul değiştirmiş hepsi yaramazlıktan atılmaktan 🙈 Bir de gerçekten insan çağrıldığı ismin anlamını taşıyor lafı çok doğru, çok emretmeye alışık oluyor Emirler. Masanın üstünde duran mayonezi bile o sıkmaz bizim onun tabağına sıkmamızı isterdi babacım varın gerisini siz düşünün 😅 Günümüzde bu isim yeniden moda olunca arkadaşımın kardeşine koymak istediler, annem dedi bakın böyle böyle ama tabii siz bilirsiniz, sevmiş aile ismi koydu. Çocuk tıpatıp bu karakterde 🙈 Benden 15 yaş kadar küçükken sokağın öbür ucundan bana seslenip “şurdaki bisikletimi bana getir” diyordu çocuk, ben şok tabii. Tabii olumlu yanından bakarsanız yöneticilik daha doğrusu hükümdarlık yanı baya gelişmiş insanlar oluyorlar 😂
Dediğim gibi bugüne kadar hiç şaşırtmadı hatta çok yaramazları görünce isim tahmini yapıyorum efe ya da emir mi adı diye😅😅
 
benimde ilk ismim babannemin ismiydi ve zor telaffuz edilen bir isimde çocukken o kadar çok yanlış söylendiki her yoklamada falan tedirgin olurdum özgüvenimi bile etkilemişti 19 yaşında e devlete 3 aylığına gelmişti isim degiştirme hemen degiştirdim en büyük fobim yaşlı büyük ismi koymak teklif dahi edilemez 🥺
Evet söylemek istediğim tam olarak buydu 🥲 Dalga geçilmeye çok müsait olmayan kolay telaffuz edilebilir isimler tercih edilmeli diye düşünüyorum.
 
Back
X