Rahmetli babamın adı Emir, size aynen katılıyorum, ortaokul-lise o dönem bitişikmiş, o süreçte 8 okul değiştirmiş hepsi yaramazlıktan atılmaktan

Bir de gerçekten insan çağrıldığı ismin anlamını taşıyor lafı çok doğru, çok emretmeye alışık oluyor Emirler. Masanın üstünde duran mayonezi bile o sıkmaz bizim onun tabağına sıkmamızı isterdi babacım varın gerisini siz düşünün

Günümüzde bu isim yeniden moda olunca arkadaşımın kardeşine koymak istediler, annem dedi bakın böyle böyle ama tabii siz bilirsiniz, sevmiş aile ismi koydu. Çocuk tıpatıp bu karakterde

Benden 15 yaş kadar küçükken sokağın öbür ucundan bana seslenip “şurdaki bisikletimi bana getir” diyordu çocuk, ben şok tabii. Tabii olumlu yanından bakarsanız yöneticilik daha doğrusu hükümdarlık yanı baya gelişmiş insanlar oluyorlar