• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ah şu çenem.

Yorumunuz için teşekkürler.
Ben de hepimizin çocuk büyüttüğünü söyledim umarım birgün benim yaşadıklarımı yaşarsın diye bir cevapla karşılaştım.
Uyarılması gerekiyordu ama kendi içimde rahatsız oldum
Lisede çocuğu 1,5 yaşında olan ve geceleri uyumadığını iddia ettiği için sınıfta öğretmen masasına kafasını koyup uyuyan, gürültüden uyanınca bize beddua eden fizik hocama benzettim.
Sayesinde üniversite sınavında hiçbir fizik sorusunu yapamadım hâlâ da fizik bilmem.
(Küçük ilçedeydik, dersane yoktu)
Eğitim verdiği öğrenciyi mağdur ediyorsa mutlaka şikayet edin.
 
Ücretsiz izin alıp yazın izni sonlandırıp maaş alıp okul başlayınca geri ücretsize dönenler varmış mesela. Öğretmenler odasında uyuyan bunu da yapar gibi.
Bunu ilk kez duydum ama demek ki devleti dolandirmak isteyen her şekilde dolandiriyor
 
Izin alsın çok zorlanıyorsa. Öğretmenler odasında uyumak normal değil.

Durum gözümde canlanmadı.Öğretmenler ve bazen ògrenciler içeri girip çıkıyor. O da kenarda yatıyor mu yani, örtelim mi üstünü üşümesin madem 🤷‍♀️


Tek çocuk geldi diye geri göndermesi de normal değil, böyle bir durumda idareci uyarabilir, hoca hanım tek çocuk da olsa derse devam edelim demesi gerekir.

Benim eşim köy okulunda öğretmen, geçen sene idareci olarak da görev yaptı. Ama branş ògretmeni, özel eğitim değil. Köy okulunda çocuk yok. 5.sınıf ögrencisi 2 kişi var. Hiçbir öğretmenin "zaten 2 kişi" diye bosverdigini görmedim. Boşverse idareciler kabul etmez.

Bence herkes ama herkes eline aldığı işin ciddiyetinin farkına varsın artık.


Nasılsa tek çocuk diye eve göndermek, vatandaşın vergisi ile maaş alan bir insanın haddi değil, hele özel egitimse hiç değil.


Herkes iyice delirdi bu ülkede.
 
Kapı tam kapanmasa, aralık bile kalsa yerinden kalkıp düzgünce istediği gibi kapatabilir.

Atışmalar ve karşı tarafın ağlaması hiç iyi olmamış. Diğer kişilerin kulağına giderse eskielma kadını ağlatmış diyebilirler :/
Müdür beye bizzat kendim anlattım aslında .
Ve okulda herkes farkında olanların ama demi yani bananeydi
 
Sizce konu sahibi ne yapmalı?

Transferansı bırakmalı.
Yani uyuyan kişiye duygu aktarıyor.
Yazım dilinden yalnızca iyi niyetli bir uyarı sezmedim, bu kişiye öfkeli, ve öfkesine göre hareket etmiş. Bu kadının uyuması konu sahibinin kötüye kullanılma şemasını uyarmış yüksek ihtimalle.
O nedenle önce olayı şahsileştirmemeye özen göstermeli.
O öğretmenin hatası bireysel ve konu sahibi bunu üstlenmemeli.
İkinci adımda, kendiliğinden olaya daha nesnel şekilde yaklaşması kolaylaşır ve iş arkadaşı olarak nötr bir şekilde fikrini ifade edebilir.
Ve sonuçta karşılaştığı tepkiyi içselleştirmeden olaydan sıyrılır.
Ama Türkiye’de maalesef kişisel ilişkiler gibi iş ilişkileri de hiçbir zaman bu denli soğukkanlı ele alınamıyor.
 
Izin alsın çok zorlanıyorsa. Öğretmenler odasında uyumak normal değil.

Durum gözümde canlanmadı.Öğretmenler ve bazen ògrenciler içeri girip çıkıyor. O da kenarda yatıyor mu yani, örtelim mi üstünü üşümesin madem 🤷‍♀️


Tek çocuk geldi diye geri göndermesi de normal değil, böyle bir durumda idareci uyarabilir, hoca hanım tek çocuk da olsa derse devam edelim demesi gerekir.

Benim eşim köy okulunda öğretmen, geçen sene idareci olarak da görev yaptı. Ama branş ògretmeni, özel eğitim değil. Köy okulunda çocuk yok. 5.sınıf ögrencisi 2 kişi var. Hiçbir öğretmenin "zaten 2 kişi" diye bosverdigini görmedim. Boşverse idareciler kabul etmez.

Bence herkes ama herkes eline aldığı işin ciddiyetinin farkına varsın artık.


Nasılsa tek çocuk diye eve göndermek, vatandaşın vergisi ile maaş alan bir insanın haddi değil, hele özel egitimse hiç değil.


Herkes iyice delirdi bu ülkede.
Bildiğiniz yatıyor.Erkek öğretmen arkadaşlar artık kantinde oturuyorlar sürekli yattığı için
 
Müdür beye bizzat kendim anlattım aslında .
Ve okulda herkes farkında olanların ama demi yani bananeydi
Siz olayı şuna çevirebilirmişsiniz aslında bir nevi manipülasyon ama durumu kurtarırdı bence. Hani idarecilerin dikkatini çekiyorsun sana uyarı gelmesin canını sıkmasınlar diye seni düşündüğümden vs. Diyebilirmişsiniz.
 
Müdür beye bizzat kendim anlattım aslında .
Ve okulda herkes farkında olanların ama demi yani bananeydi

Bildiğiniz yatıyor.Erkek öğretmen arkadaşlar artık kantinde oturuyorlar sürekli yattığı için

Bilerek ağlamıştır. Ne yaptığının farkındadır. Ağlayarak duygu sömürü yapmıştır. Çok üzerime geliyorlar müdür bey, dayanamıyorum. der durur. Müdür de artık bu ağlamasın diye alttan alabilir bu sefer müdür öğretmeni ağlatmış, müdürün odasından ağlayarak çıktı diyebilirler. :/
 
Bilerek ağlamıştır. Ne yaptığının farkındadır. Ağlayarak duygu sömürü yapmıştır. Çok üzerime geliyorlar müdür bey, dayanamıyorum. der durur. Müdür de artık bu ağlamasın diye alttan alabilir bu sefer müdür öğretmeni ağlatmış, müdürün odasından ağlayarak çıktı diyebilirler. :/
Ben konu sahibine manipülasyon taktiği verirken karşıdakinin daha manipülatif olması gerçeği 🤭
 
Kurumlar iyice cıvıklaştı yahu bu nedir? Hastasındır bir iki gün dinlenememişsindir hastan vardır eyvallah anlayış gösterilir. Ama hergün hergün olmaz. Herkesin çocuğu var. O zaman herkes uyusun. Orası ortak alan olduğu için rahatsız olanlar da gayet uyarabilirler.
Bildiğiniz yatıyor.Erkek öğretmen arkadaşlar artık kantinde oturuyorlar sürekli yattığı için
E pess.
 
Siz olayı şuna çevirebilirmişsiniz aslında bir nevi manipülasyon ama durumu kurtarırdı bence. Hani idarecilerin dikkatini çekiyorsun sana uyarı gelmesin canını sıkmasınlar diye seni düşündüğümden vs. Diyebilirmişsiniz.
İdareci tarafından da uyarıldı aslında
 
Ben bunu bir maliye memurundan duydum çok denk gelmiş böyle yapan öğretmenlere.
Aslinda hepsine ceza verilip aldigi maaslar faizi ile ödetilmeli.
Eşiminde cok rahatsız olduğu rapor meselesi var mesela. 'Benim yıllık bilmem kaç gün rapor hakkım var' deyip hasta olmadığı halde rapor istiyorlarmış.

Herkesin kendi vicdani, bişey diyemem ama ben öyle parayı ne kendimin, ne de çocuğumun boğazından geçirmem.
 
Bilerek ağlamıştır. Ne yaptığının farkındadır. Ağlayarak duygu sömürü yapmıştır. Çok üzerime geliyorlar müdür bey, dayanamıyorum. der durur. Müdür de artık bu ağlamasın diye alttan alabilir bu sefer müdür öğretmeni ağlatmış, müdürün odasından ağlayarak çıktı diyebilirler. :/
Zaten bu ağlayanlar yüzünden hep mağdur olan onlar deccal olan ben oluyorum
 
Ücretsiz izin alıp yazın izni sonlandırıp maaş alıp okul başlayınca geri ücretsize dönenler varmış mesela. Öğretmenler odasında uyuyan bunu da yapar gibi.
Ve ben bu bilgiyi öğrenip şokla öğretmen arkadaşlara anlattım benimle dalga geçtiler e günaydın zaten herkes böyle yapıyor diye. Ne var herkes çalıyor diye rahatça hırsızlık yapacağınızı size düşündürten nedir acaba?
 
Ben konu sahibine manipülasyon taktiği verirken karşıdakinin daha manipülatif olması gerçeği 🤭

Böyle mızmız hemen ağlayan bağıran kişiler her iş yerinde oluyor. Hatta her ortamda her toplulukta. Ennn mağdur onlar. Mıymıy mıymıy davranırlar üste çıkmak için.

Zaten bu ağlayanlar yüzünden hep mağdur olan onlar deccal olan ben oluyorum

Eskielma sen müdüre gidip anlattığında müdür ne dedi? Bittin sen artık kadın senin hep senin üzerine füze atacak.
 
Bunu ilk kez duydum ama demek ki devleti dolandirmak isteyen her şekilde dolandiriyor
Yükseltiyorum. Bir hakim arkadaşım anlatmıştı. Birlikte çalıştığı adliyedeki hakimlerden birinin eşi öğretmen. Hakimin eli kolu uzun, baya sözü geçen bir adammış.

Eşi depo öğretmen olarak atanmış. Yani görev yapmıyor çünkü hiçbir okulda norm fazlası olarak bile yer yok. Ve kadın 10 seneden fazladır depo öğretmen. Maaşı yatıyor yani, ama yer olmadığı için çalışamıyor!

Gözümle görmedim, doğruluğu tartışılır. Var yani böyle şeyler. Özellikle arkanızda güçlü biri varsa bu ülkede devletin parasını çatır çatır yersiniz, yeter ki Allahtan korkmayın.
 
Son düzenleme:
Böyle mızmız hemen ağlayan bağıran kişiler her iş yerinde oluyor. Hatta her ortamda her toplulukta. Ennn mağdur onlar. Mıymıy mıymıy davranırlar üste çıkmak için.



Eskielma sen müdüre gidip anlattığında müdür ne dedi? Bittin sen artık kadın senin hep senin üzerine füze atacak.
İyi yapmışsın dedi🤭
Ama sonrası ne olur bilemiyorum
 
Back
X