- Katılım
- 2 Mart 2023
- Mesajlar
- 3.436
- Emoji Skoru
- 12.716
- Puanlar
- 158
Lisede çocuğu 1,5 yaşında olan ve geceleri uyumadığını iddia ettiği için sınıfta öğretmen masasına kafasını koyup uyuyan, gürültüden uyanınca bize beddua eden fizik hocama benzettim.Yorumunuz için teşekkürler.
Ben de hepimizin çocuk büyüttüğünü söyledim umarım birgün benim yaşadıklarımı yaşarsın diye bir cevapla karşılaştım.
Uyarılması gerekiyordu ama kendi içimde rahatsız oldum
Sayesinde üniversite sınavında hiçbir fizik sorusunu yapamadım hâlâ da fizik bilmem.
(Küçük ilçedeydik, dersane yoktu)
Eğitim verdiği öğrenciyi mağdur ediyorsa mutlaka şikayet edin.