allahım.. yarabbim ben 22 yaşında bir kızım keşke bukadar şevkatli olmasaydım. Benim yüreğim var birtane sevgilim annesi öldü1 sene önce. Ben nezman :anadan ayrı babadan ayrı : şarkısını duysam ölüyorum ya o babasınıda çocukken ayrılmış.. anası yok babası yok allahım içim yaniyor allahım sanki benim anam babam ölmüş alalhım korusun.. canım acıyor şuan .. Kamuran Akkor ---Anadan ayrı babadan ayrı bir de yardan ayrı kaldım - YouTube
Allahım sana geliyorum...
Bu gece gördüğüm aynı saçmalıktaki 3.konu...
kk deki kadınların tepkilerini ölçüp dalga geçmek için mi üye oluyorsunuz bu günlerde nedir....
Gerçekliğine inansam cevabım çok başka olurdu..Umarım foyolar ortaya çıkar en kısa zamanda....
kocam da kocam kocam da kocam kocam da kocam öghh yani
konu zaten çok saçma bi boyuta geçmişte yinede yorum yapıcak olursak ''bir birey olmanın tadını çıkarın''...insanlar kendi başlarına da karar verebilirler
kelebekler çok olunca karıştı,yanlış konudasın
allahım.. yarabbim ben 22 yaşında bir kızım keşke bukadar şevkatli olmasaydım. Benim yüreğim var birtane sevgilim annesi öldü1 sene önce. Ben nezman :anadan ayrı babadan ayrı : şarkısını duysam ölüyorum ya o babasınıda çocukken ayrılmış.. anası yok babası yok allahım içim yaniyor allahım sanki benim anam babam ölmüş alalhım korusun.. canım acıyor şuan .. Kamuran Akkor ---Anadan ayrı babadan ayrı bir de yardan ayrı kaldım - YouTube
Sevgilinizle aynı konumdayım bende annemi kaybettim, cok fazla sey söylemeye gerek yok aslında, iciniz hep buruk, hep yarım..
Yanınızda biri anne dedigin de iciniz gider, evde kimse yokken annee diye bagırırsınız belki bir yerlerden cevap gelir diye ve sonra o kelimeyi sesli söylemeyi ne kadar cok özlediginizi farkedersiniz, insanın ailesini kaybetmesi en kötüsü, en acısı.
Erkek arkadasınıza Allahtan sabır diliyorum.
yazdıklarınızı okurken içim cızz etti gözlerim doldu
kendimi yerinize koydum şükrettim
allah size eyüp a.s sabrı versin annecinizinde mekanı cennet bahçeleri olsun