- Katılım
- 27 Kasım 2020
- Mesajlar
- 2.033
- Emoji Skoru
- 710
- Puanlar
- 123
- Yaş
- 27
6 yıllık evliyim eşim köy içinde bir yerde çaısıyor. Devlet dairesi ama memur olarak değil maaşı olanakları vs iyi. Yanısıra babasıyla arta kalan vakitlerinde hayvancılık ve tarla bahçe işi yapıyorlar. Köy dediğimde evimize 20 km uzaklıkta. Evlenmeden önce bana köyde hiçbir işlerinin olmadığını söylemişti ama evlenince gerek maddiyat gerek hayat şartları onu ekstra işlere itti. Hakkını yiyemem birşeyimizi eksik etmedi etmezde. Tabii bende onunla tarlaya vs giderim yardım ederim ama gelelim konuma. Eşim vardiyalı çalışıyor işten çıktığında yatana kadar kalan vakitinde hayvanlarla tarlalarla ilgileniyor. Önceden bu kadar değildi ama artık gğnde 3!4 saatlik uykuyla işe gidip geliyor hava iyiyken sürekli tarla bahçede. Kendine ayırıdıg vakit yok ama Banada çook uzun zmaandır ayırdığı bir vakitde yok. Genel olarak iyi anlaşırız kavga etmeyiz ama aramızda bir bağ kaldığınıda düşünmüyorum. Kızım kreşe gidiyor sürekli onunla köye gidip gelemem burda düzenim var. Eşim çok uzun zmaandır haftanın 5 günü köyde 2 günü evinde geçiriyor resmen. Önceden problem ederdim ama artık bende onsuzluga alıştım artık onu özlemediğimi gerek duymadııgmı farkettim. Tek başıma kızlarımınalıp heryere tek gidiyorum herşeye tek başıma koşar oldum. Aldattığını düşünmüyorum kafayı köyle bozmuş çünkü. Oda artık beni özlemiyor eminim günlerce ağrı kaldığımızda gelip sarılıp özlemini dile getirip hissettirmiyor. Bende artık yanaşmak istemiyorum. Düşününce bu evlilikte alışkanlık için belkide ilerliyor. Çevrem bizi mutlu kavga etmeyen uyumlu çift olarak görür ama kimse eşimin sürekli köyde olduğunu bilmez. Önceden eve gel derdim benzin yakit çok pahalı sürekli gidip gelemem derdi şimdi onu bile demiyorum. Kimseye derdimi dökmem buraya yazmak istedim