• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Belkide sadece alışkanlık

Kamrhan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2020
Mesajlar
2.033
Emoji Skoru
710
Puanlar
123
Yaş
27
6 yıllık evliyim eşim köy içinde bir yerde çaısıyor. Devlet dairesi ama memur olarak değil maaşı olanakları vs iyi. Yanısıra babasıyla arta kalan vakitlerinde hayvancılık ve tarla bahçe işi yapıyorlar. Köy dediğimde evimize 20 km uzaklıkta. Evlenmeden önce bana köyde hiçbir işlerinin olmadığını söylemişti ama evlenince gerek maddiyat gerek hayat şartları onu ekstra işlere itti. Hakkını yiyemem birşeyimizi eksik etmedi etmezde. Tabii bende onunla tarlaya vs giderim yardım ederim ama gelelim konuma. Eşim vardiyalı çalışıyor işten çıktığında yatana kadar kalan vakitinde hayvanlarla tarlalarla ilgileniyor. Önceden bu kadar değildi ama artık gğnde 3!4 saatlik uykuyla işe gidip geliyor hava iyiyken sürekli tarla bahçede. Kendine ayırıdıg vakit yok ama Banada çook uzun zmaandır ayırdığı bir vakitde yok. Genel olarak iyi anlaşırız kavga etmeyiz ama aramızda bir bağ kaldığınıda düşünmüyorum. Kızım kreşe gidiyor sürekli onunla köye gidip gelemem burda düzenim var. Eşim çok uzun zmaandır haftanın 5 günü köyde 2 günü evinde geçiriyor resmen. Önceden problem ederdim ama artık bende onsuzluga alıştım artık onu özlemediğimi gerek duymadııgmı farkettim. Tek başıma kızlarımınalıp heryere tek gidiyorum herşeye tek başıma koşar oldum. Aldattığını düşünmüyorum kafayı köyle bozmuş çünkü. Oda artık beni özlemiyor eminim günlerce ağrı kaldığımızda gelip sarılıp özlemini dile getirip hissettirmiyor. Bende artık yanaşmak istemiyorum. Düşününce bu evlilikte alışkanlık için belkide ilerliyor. Çevrem bizi mutlu kavga etmeyen uyumlu çift olarak görür ama kimse eşimin sürekli köyde olduğunu bilmez. Önceden eve gel derdim benzin yakit çok pahalı sürekli gidip gelemem derdi şimdi onu bile demiyorum. Kimseye derdimi dökmem buraya yazmak istedim
 
65 yaşındaki babamdan bahsetmişsiniz. Tam bir taşralı. Kötü değil, kendi halinde zararsız, kendi meşgaleleri olan dümdüz bir adam değil mi?

Çoğumuzun babası böyledir. Kendi için yaptığı tek şey köyde çalışmak, bundan keyif alıyor. Yani onun kendine zaman ayırma kavramı bu. Bunu yapıyor.

Aldatmaz, böyle şeylerle uğraşmaz bu tipler çünkü sakin bir hayat severler, birini de gerçekten sevemezler.

Kötü değil ama bir iyiliği de yok. Öyle yuvarlanıp gidiyor.

Ama bu kk daki konulardan sonra bu tipleri sevmeye başladım.

Alkolik değil, içkisi kumarı uyuşturucusu yok. Karı kız ayağı hiç yok. Dövme sövme yok. Para sakınma yok. Anneperestlik yok. Sadece çalışıyor para kazanıyor. Başka yaptığı hiçbir şey yok.

Olsun diyorum ben. Kendim aynı durumda olsam boşanmazdım açıkçası aklıma bile gelmezdi. Buna rızam var.

Ama kk da takılıp ülke erkeğinin korkunç profilini görmemiş olsaydım bu durumdan bu kadar sakin bahsetmeyebilirdim.

Bari çocuklarının nafakasını kazanıyor, sizi de hırpalamîyor. Belki haftada 2 gün değil de daha çok gelmeli evine. Çocukları da onu özler.

Geri kalan benden yana okeydir
 
Niye siz köye gitmiyorsunuz
Köy dediğin yerlerde okulda var aşta işte var
İlla apartman dairesi mi olmak zorunda
Eşimin işi nerdeyse bende ordayım
Eşimin parasını isterim ama hayatını paylaşmam mı diyorsunuz
Yaw çok acayip hayatlar var
Gurbetçilerin türkiye yorumu gibi bişey olmuş
Türkiye çok güzel çok rahat yaşıyorsunuz
Eee o zaman gel
Ama benim bir düzenim var🤔
 
6 yıllık evliyim eşim köy içinde bir yerde çaısıyor. Devlet dairesi ama memur olarak değil maaşı olanakları vs iyi. Yanısıra babasıyla arta kalan vakitlerinde hayvancılık ve tarla bahçe işi yapıyorlar. Köy dediğimde evimize 20 km uzaklıkta. Evlenmeden önce bana köyde hiçbir işlerinin olmadığını söylemişti ama evlenince gerek maddiyat gerek hayat şartları onu ekstra işlere itti. Hakkını yiyemem birşeyimizi eksik etmedi etmezde. Tabii bende onunla tarlaya vs giderim yardım ederim ama gelelim konuma. Eşim vardiyalı çalışıyor işten çıktığında yatana kadar kalan vakitinde hayvanlarla tarlalarla ilgileniyor. Önceden bu kadar değildi ama artık gğnde 3!4 saatlik uykuyla işe gidip geliyor hava iyiyken sürekli tarla bahçede. Kendine ayırıdıg vakit yok ama Banada çook uzun zmaandır ayırdığı bir vakitde yok. Genel olarak iyi anlaşırız kavga etmeyiz ama aramızda bir bağ kaldığınıda düşünmüyorum. Kızım kreşe gidiyor sürekli onunla köye gidip gelemem burda düzenim var. Eşim çok uzun zmaandır haftanın 5 günü köyde 2 günü evinde geçiriyor resmen. Önceden problem ederdim ama artık bende onsuzluga alıştım artık onu özlemediğimi gerek duymadııgmı farkettim. Tek başıma kızlarımınalıp heryere tek gidiyorum herşeye tek başıma koşar oldum. Aldattığını düşünmüyorum kafayı köyle bozmuş çünkü. Oda artık beni özlemiyor eminim günlerce ağrı kaldığımızda gelip sarılıp özlemini dile getirip hissettirmiyor. Bende artık yanaşmak istemiyorum. Düşününce bu evlilikte alışkanlık için belkide ilerliyor. Çevrem bizi mutlu kavga etmeyen uyumlu çift olarak görür ama kimse eşimin sürekli köyde olduğunu bilmez. Önceden eve gel derdim benzin yakit çok pahalı sürekli gidip gelemem derdi şimdi onu bile demiyorum. Kimseye derdimi dökmem buraya yazmak istedim
Bende bile kararsızlık yaratan bir konu oldu bu. Yani adam kötü biri değil. İşinde gücünde, bağında bahçesinde. Ama bir yandan da hayatınızda değil. Etrafımda görüp farkettiğim kadarıyla, çoğu karı koca bir kere ayrı kalmaya alışınca bir daha eski bağı kuramıyor. Ama özellikle kadınlar bazen şikayetçi olsada aslında bu bağımsızlık duygusunu seviyor. Hatta bu yüzden boşanmayan kadınlar var. Çünkü toplumumuzun bazı kesimlerinde aile ve akrabalar, kadın üzerinde hâlâ bir otorite olarak hüküm sürmeye devam ediyor. Kadınlar da evliliği bu baskıdan korunmak için kullanıyor. Nasılsa iki tarafta kendi aleminde.
İçinde bulunduğunuz şartları siz biliyorsunuz. Yanınızda olsun istiyorsanız, hissettiklerinizi paylaşın. Bu mesafenin geri dönüşü olmayacak bir hasara yol açmaya başladığını konuşun. Halinizden memnunsanız böyle devam etsin. İki türlü de olmaz diyorsanız, boşanın. Umarım kendiniz ve evladınız için ölçüp tartıp en doğru kararı verirsiniz.
 
6 yıllık evliyim eşim köy içinde bir yerde çaısıyor. Devlet dairesi ama memur olarak değil maaşı olanakları vs iyi. Yanısıra babasıyla arta kalan vakitlerinde hayvancılık ve tarla bahçe işi yapıyorlar. Köy dediğimde evimize 20 km uzaklıkta. Evlenmeden önce bana köyde hiçbir işlerinin olmadığını söylemişti ama evlenince gerek maddiyat gerek hayat şartları onu ekstra işlere itti. Hakkını yiyemem birşeyimizi eksik etmedi etmezde. Tabii bende onunla tarlaya vs giderim yardım ederim ama gelelim konuma. Eşim vardiyalı çalışıyor işten çıktığında yatana kadar kalan vakitinde hayvanlarla tarlalarla ilgileniyor. Önceden bu kadar değildi ama artık gğnde 3!4 saatlik uykuyla işe gidip geliyor hava iyiyken sürekli tarla bahçede. Kendine ayırıdıg vakit yok ama Banada çook uzun zmaandır ayırdığı bir vakitde yok. Genel olarak iyi anlaşırız kavga etmeyiz ama aramızda bir bağ kaldığınıda düşünmüyorum. Kızım kreşe gidiyor sürekli onunla köye gidip gelemem burda düzenim var. Eşim çok uzun zmaandır haftanın 5 günü köyde 2 günü evinde geçiriyor resmen. Önceden problem ederdim ama artık bende onsuzluga alıştım artık onu özlemediğimi gerek duymadııgmı farkettim. Tek başıma kızlarımınalıp heryere tek gidiyorum herşeye tek başıma koşar oldum. Aldattığını düşünmüyorum kafayı köyle bozmuş çünkü. Oda artık beni özlemiyor eminim günlerce ağrı kaldığımızda gelip sarılıp özlemini dile getirip hissettirmiyor. Bende artık yanaşmak istemiyorum. Düşününce bu evlilikte alışkanlık için belkide ilerliyor. Çevrem bizi mutlu kavga etmeyen uyumlu çift olarak görür ama kimse eşimin sürekli köyde olduğunu bilmez. Önceden eve gel derdim benzin yakit çok pahalı sürekli gidip gelemem derdi şimdi onu bile demiyorum. Kimseye derdimi dökmem buraya yazmak istedim
Dört dörtlük olmuyor herşey ama üç dörtlük hatta iki dörtlük bile iyidir bazen.Bırakın herkes nasıl mutluysa öyle yaşasın.Siz de öyle.
 
6 yıllık evliyim eşim köy içinde bir yerde çaısıyor. Devlet dairesi ama memur olarak değil maaşı olanakları vs iyi. Yanısıra babasıyla arta kalan vakitlerinde hayvancılık ve tarla bahçe işi yapıyorlar. Köy dediğimde evimize 20 km uzaklıkta. Evlenmeden önce bana köyde hiçbir işlerinin olmadığını söylemişti ama evlenince gerek maddiyat gerek hayat şartları onu ekstra işlere itti. Hakkını yiyemem birşeyimizi eksik etmedi etmezde. Tabii bende onunla tarlaya vs giderim yardım ederim ama gelelim konuma. Eşim vardiyalı çalışıyor işten çıktığında yatana kadar kalan vakitinde hayvanlarla tarlalarla ilgileniyor. Önceden bu kadar değildi ama artık gğnde 3!4 saatlik uykuyla işe gidip geliyor hava iyiyken sürekli tarla bahçede. Kendine ayırıdıg vakit yok ama Banada çook uzun zmaandır ayırdığı bir vakitde yok. Genel olarak iyi anlaşırız kavga etmeyiz ama aramızda bir bağ kaldığınıda düşünmüyorum. Kızım kreşe gidiyor sürekli onunla köye gidip gelemem burda düzenim var. Eşim çok uzun zmaandır haftanın 5 günü köyde 2 günü evinde geçiriyor resmen. Önceden problem ederdim ama artık bende onsuzluga alıştım artık onu özlemediğimi gerek duymadııgmı farkettim. Tek başıma kızlarımınalıp heryere tek gidiyorum herşeye tek başıma koşar oldum. Aldattığını düşünmüyorum kafayı köyle bozmuş çünkü. Oda artık beni özlemiyor eminim günlerce ağrı kaldığımızda gelip sarılıp özlemini dile getirip hissettirmiyor. Bende artık yanaşmak istemiyorum. Düşününce bu evlilikte alışkanlık için belkide ilerliyor. Çevrem bizi mutlu kavga etmeyen uyumlu çift olarak görür ama kimse eşimin sürekli köyde olduğunu bilmez. Önceden eve gel derdim benzin yakit çok pahalı sürekli gidip gelemem derdi şimdi onu bile demiyorum. Kimseye derdimi dökmem buraya yazmak istedim
Siz koye tasinsaniz hayatiniz cok mu alt ust olur ? veyahut oldugunuz bir yerde ise girip calissaniz ve esiniz koydeki hayvanlarla ilgilenicek birini tutsa kendi yerine .

Bir arada olmak her zaman daha iyi ama uzun suren evliliklerde bir cok sey rutinede donusuyor .
 
Çalışıyorsam , maddi gücüm varsa boşanır çocuklarımın nafakasını versin yeter derdim ama mesleğim yoksa şikayet etmez olduğu gibi kabullenir otururdum evimde. Ille köye gel bağda bahcede çalış demiyorsa canıma minnet.
Ama ekonomik gücüm varsa da kendime bu hayatı reva görmezdim. Paylaşım yok muhtemelen doğru düzgün bi cinsellik yok , e kocayı ne yapayım bunlar yoksa
 
Köyde okul yok mu? Yaşam şartları zor mu gerçekten, sizde gitseniz? 20 km uzak değil, okula getirip götürebilirsini.
 
Hayat aşkı , sevgiyi , bağı , aile duygusunu ve huzurunu yaşamadan ilerlemek için çok kısa. Neye karar verirsiniz bilmem ama kendi mutluluğunuz için ne gerekiyor onu düşünerek karar verin.
 
Eşinizi seviyorsanız neden siz gitmiyorsunuz, 20 km çok uzak bir mesafe değil gider gelirsiniz, köy işinden ziyade asıl işi de orda arta kalan zamanlarında tarla tapan işine bakıyor ek olarak,
anladığım kadarıyla size daha iyi bir hayat sunmak için yapıyor, siz de öyle demişsiniz zaten, evlilik iki kişilik ve karşılıklı fedakarlık gerektirir günde 2,3 saat uykuyla iki iş birden yapan insan için fedakarlık yapılabilir diye düşünüyorum.
 
O kadar çalışacak 20 km git gel yapınca aracın yaktığı mazotu mu hesaplayacak boşan böyle de düz adam olmasın yani millet büyük şehirlerde 2 saatte evıne zor varıyor ama varıyor .

cinsellik nerde? Haftada iki gün inekten tarladan müsait olursa öyle mi ? yok daha neler 😏

Herşey para mı ?
karnınız doyuyor ama ruhunuz aç çocuklara ayrılan vakit yok eşe ayrılan vakit yok cocukları hastalansa baba yok siz hastalansanız eşiniz yok bütün çocuk ev sorumluluğu sizde haftasonu gelirse çocuklar babayı görecek eeee çocuklara mı size mi haftasonu ayırdığı vakti ? Muhtemelen size bi vakti bile yok çocuklar evde die haftasonu geliyor .

gençliğini tarlaya hayvana harcayan bi eş için , ömrünüzü evde oturup 4 duvar arasında taşa duvara harcamayın .

Yiyecegınız iki lokma ekmek günde 3-4 saat uykusuz kalıcak kadar çok çalışıp kazanıyorsa 20 km yolun mazot parasınıda bi zahmet etmesin

Kocaya fedakarlık güzellemesi yapılmış da kimse elinde çocukla tüm evin yükü üstünde 20 km ötesindeki kocasıyla haftada iki gün görüşüp yaşamaz bide tarla tapan yardıma gidiyormuşsunuz 😔
 
Son düzenleme:
Eşinizi seviyorsanız neden siz gitmiyorsunuz, 20 km çok uzak bir mesafe değil gider gelirsiniz, köy işinden ziyade asıl işi de orda arta kalan zamanlarında tarla tapan işine bakıyor ek olarak,
anladığım kadarıyla size daha iyi bir hayat sunmak için yapıyor, siz de öyle demişsiniz zaten, evlilik iki kişilik ve karşılıklı fedakarlık gerektirir günde 2,3 saat uykuyla iki iş birden yapan insan için fedakarlık yapılabilir diye düşünüyorum.
Elinde iki çocuk tüm sorumluluk kadında
Kocası zaten iyi bi maaş üzerine cıftcılık ve hayvanla uğraşıp güzel kazanıp 20 km de arabanın yakacağı yakıtın parasını laf ediyorsa kadın nası gitsin gelsin keyfince . kadının aracı bile yoktur belki de
 
yaşadığım ilde insanların en yakın iş mesafesi zaten 20-30km. çocuklar kreşe gidiyorsa aracınız varsa kreşe getirip götürüp diğer arkadaşların dediği gibi köye yerleşebilirsiniz ya da eşinizle görüşüp ailenizin ona ihtiyacı olduğunu, onu özlediğinizi söyleyebilirsiniz belki daha az gider böylelikle ya da orta yol bulunur.
ama mesafeler mesafeleri arttırır, evlilik yürüsün istiyorsanız bir adım atmalı
 
Elinde iki çocuk tüm sorumluluk kadında
Kocası zaten iyi bi maaş üzerine cıftcılık ve hayvanla uğraşıp güzel kazanıp 20 km de arabanın yakacağı yakıtın parasını laf ediyorsa kadın nası gitsin gelsin keyfince . kadının aracı bile yoktur belki de
İyi bir maaş yetmemiş ama maddi durumlar ekstra işlere itti onu demiş, kötüleyerek anlatmıyor kadın zaten hayat şartları bu noktaya getirdi diyor,
adam kendi hayatını yaşıyor eve gelmiyor değil ki kendine de vakit ayırmıyormuş yani işe güce dalmış, zor zamanlarda buna alıştıysa böyle de sürmüş gitmiş işte,
anlattığı adam mükemmel bir eş değil ama kötü biri de değil, başka konusunu bilmiyorum sadece bu konu üzerinden yola çıkarak ve verdiği detaylara göre gayet farklı yolların denenebileceği bir evlilik bana göre. Tabi oturup adam akıllı kararlı bir şekilde orta yol konuşması yapıldığında yola gelmez, sen gelme ben gelmeyim böyle yaşayıp gidelim diyen bir adamsa boşanma düşünülür zaten.
 
Kocanızla konuşun her gün gelip gitsin. Siz köye yerleşirseniz, hem köy şartlarında yaşamış olacaksınız, hem de her gün çocukları 20 km okula getirip götüreceksiniz. Niye uğraşan ve fedakarlık yapan siz olasınız? Kocanızla net bir şekilde konuşun. Boşansanız da yine yalnız kalacaksınız, maddi yönden zorlanacaksınız. Şimdi en azından para geliyor, öyle düşünün.
 
İyi bir maaş yetmemiş ama maddi durumlar ekstra işlere itti onu demiş, kötüleyerek anlatmıyor kadın zaten hayat şartları bu noktaya getirdi diyor,
adam kendi hayatını yaşıyor eve gelmiyor değil ki kendine de vakit ayırmıyormuş yani işe güce dalmış, zor zamanlarda buna alıştıysa böyle de sürmüş gitmiş işte,
anlattığı adam mükemmel bir eş değil ama kötü biri de değil, başka konusunu bilmiyorum sadece bu konu üzerinden yola çıkarak ve verdiği detaylara göre gayet farklı yolların denenebileceği bir evlilik bana göre. Tabi oturup adam akıllı kararlı bir şekilde orta yol konuşması yapıldığında yola gelmez, sen gelme ben gelmeyim böyle yaşayıp gidelim diyen bir adamsa boşanma düşünülür zaten.

İyi bir maaş yetmemıs demedim 😀 belki noktama yada anlatımda yanlış anlattım kusura bakmayın . İyi bi maaş varken üzerine hayvancılık ve tarımda eklenip kazanç yükselmesine rağmen yakıt parasının lafı edilmiş demek istedim . Kendıne vakit ayırmazdır eyvallah da aynı kararı eş üzerinden tek başına almıs olmadı da normal değil .
iki çocukla düşünsenize kendınızın aynı hayatın ıcınde olduğunuzu eşiniz sadece haftada 2 gün var elinizde kreş yaşında bir çocuk var falan . Bilmiyorum bence kabul edilemez bi durum

Eski konularından bildiğim kadarıyla karşılıklı iki tane daireleri var hatta dairenin bir tanesinde akrep falan çıkıyordu yani o kadar da maddi olarak çıkmazda değiller birbirlerini göremeyecek kadar maddi imkansızlık yoktur kiracıları da vardı
 
Mantıksal açıdan bakınca boşanmak sıze yaramaz.
Ikı çocuk ve calısmayan kadınsınız anladığım kadarıyla.
Esınızı ikna edın bır şekilde gel gıt yapsın.
Maddı olarak bazı şeylerden feragat edınız.
Yenı aşk heyecan pesınde koşmak için sartlarınız elverıslı değil.
Çocuk demek vazgeçmek demek bırcok şeyden.
 
İyi bir maaş yetmemıs demedim 😀 belki noktama yada anlatımda yanlış anlattım kusura bakmayın . İyi bi maaş varken üzerine hayvancılık ve tarımda eklenip kazanç yükselmesine rağmen yakıt parasının lafı edilmiş demek istedim . Kendıne vakit ayırmazdır eyvallah da aynı kararı eş üzerinden tek başına almıs olmadı da normal değil .
iki çocukla düşünsenize kendınızın aynı hayatın ıcınde olduğunuzu eşiniz sadece haftada 2 gün var elinizde kreş yaşında bir çocuk var falan . Bilmiyorum bence kabul edilemez bi durum

Eski konularından bildiğim kadarıyla karşılıklı iki tane daireleri var hatta dairenin bir tanesinde akrep falan çıkıyordu yani o kadar da maddi olarak çıkmazda değiller birbirlerini göremeyecek kadar maddi imkansızlık yoktur kiracıları da vardı
İyi maaş yetmedi minvalindeki cümleyi konu sahibi yazmış zaten canım senin noktanda virgülünde sorun yok ahahahha
Bence zaten şu durumda boşansa daha avantajlı olmayacak konu sahibi, hem maddi hem manevi yükü daha da artacak, bazen de stratejik düşünmek lazım :KK70:
 
65 yaşındaki babamdan bahsetmişsiniz. Tam bir taşralı. Kötü değil, kendi halinde zararsız, kendi meşgaleleri olan dümdüz bir adam değil mi?

Çoğumuzun babası böyledir. Kendi için yaptığı tek şey köyde çalışmak, bundan keyif alıyor. Yani onun kendine zaman ayırma kavramı bu. Bunu yapıyor.

Aldatmaz, böyle şeylerle uğraşmaz bu tipler çünkü sakin bir hayat severler, birini de gerçekten sevemezler.

Kötü değil ama bir iyiliği de yok. Öyle yuvarlanıp gidiyor.

Ama bu kk daki konulardan sonra bu tipleri sevmeye başladım.

Alkolik değil, içkisi kumarı uyuşturucusu yok. Karı kız ayağı hiç yok. Dövme sövme yok. Para sakınma yok. Anneperestlik yok. Sadece çalışıyor para kazanıyor. Başka yaptığı hiçbir şey yok.

Olsun diyorum ben. Kendim aynı durumda olsam boşanmazdım açıkçası aklıma bile gelmezdi. Buna rızam var.

Ama kk da takılıp ülke erkeğinin korkunç profilini görmemiş olsaydım bu durumdan bu kadar sakin bahsetmeyebilirdim.

Bari çocuklarının nafakasını kazanıyor, sizi de hırpalamîyor. Belki haftada 2 gün değil de daha çok gelmeli evine. Çocukları da onu özler.

Geri kalan benden yana okeydir

6 yıllık evliyim eşim köy içinde bir yerde çaısıyor. Devlet dairesi ama memur olarak değil maaşı olanakları vs iyi. Yanısıra babasıyla arta kalan vakitlerinde hayvancılık ve tarla bahçe işi yapıyorlar. Köy dediğimde evimize 20 km uzaklıkta. Evlenmeden önce bana köyde hiçbir işlerinin olmadığını söylemişti ama evlenince gerek maddiyat gerek hayat şartları onu ekstra işlere itti. Hakkını yiyemem birşeyimizi eksik etmedi etmezde. Tabii bende onunla tarlaya vs giderim yardım ederim ama gelelim konuma. Eşim vardiyalı çalışıyor işten çıktığında yatana kadar kalan vakitinde hayvanlarla tarlalarla ilgileniyor. Önceden bu kadar değildi ama artık gğnde 3!4 saatlik uykuyla işe gidip geliyor hava iyiyken sürekli tarla bahçede. Kendine ayırıdıg vakit yok ama Banada çook uzun zmaandır ayırdığı bir vakitde yok. Genel olarak iyi anlaşırız kavga etmeyiz ama aramızda bir bağ kaldığınıda düşünmüyorum. Kızım kreşe gidiyor sürekli onunla köye gidip gelemem burda düzenim var. Eşim çok uzun zmaandır haftanın 5 günü köyde 2 günü evinde geçiriyor resmen. Önceden problem ederdim ama artık bende onsuzluga alıştım artık onu özlemediğimi gerek duymadııgmı farkettim. Tek başıma kızlarımınalıp heryere tek gidiyorum herşeye tek başıma koşar oldum. Aldattığını düşünmüyorum kafayı köyle bozmuş çünkü. Oda artık beni özlemiyor eminim günlerce ağrı kaldığımızda gelip sarılıp özlemini dile getirip hissettirmiyor. Bende artık yanaşmak istemiyorum. Düşününce bu evlilikte alışkanlık için belkide ilerliyor. Çevrem bizi mutlu kavga etmeyen uyumlu çift olarak görür ama kimse eşimin sürekli köyde olduğunu bilmez. Önceden eve gel derdim benzin yakit çok pahalı sürekli gidip gelemem derdi şimdi onu bile demiyorum. Kimseye derdimi dökmem buraya yazmak istedim
Siz niye köye gitmiyorsunuz? Mesleğiniz var mı? İş için mi ayrı kalıyorsunuz?
Ben şahsen imkanım olsa çocuklarımı köyde büyütmeyi çok isterdim. Dört duvarın arasında sıkışıp kalmaktansa doya doya mis gibi dağ bayır gezdirirdim.
 
Back
X