Beta değerim nasıl

Yok yok ilk aylarda normal sonucta adet gecikti ya hani ondan oluyormus
Mm valla korktum gecen ay kimyasal gebelik gecirdim yaa daha korku var acaba boş gebelik mi yok su yok bumu diye kötü düşünüyoruö
 
`