G Gullu32819 Üye Kayıtlı Üye Katılım 21 Kasım 2020 Mesajlar 161 Emoji Skoru 37 Puanlar 13 Yaş 25 28 Ocak 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Huma12 #41 Huma12 .!.: Cnm sende arada böyle karın ağrısı kasık batması oluyır mu Genişletmek için tıkla... Evet oluyor kasik agrisi cok hafif karin agrisi mide yanmasi
Huma12 .!.: Cnm sende arada böyle karın ağrısı kasık batması oluyır mu Genişletmek için tıkla... Evet oluyor kasik agrisi cok hafif karin agrisi mide yanmasi
H Huma12 Üye Kayıtlı Üye Katılım 8 Ocak 2021 Mesajlar 492 Emoji Skoru 152 Puanlar 23 28 Ocak 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Huma12 #42 Gullu32819 .!.: Evet oluyor kasik agrisi cok hafif karin agrisi mide yanmasi Genişletmek için tıkla... Aynen bende korktum acaba birsey mi oluyor diye valla aklıma kırk sey dönüyor
Gullu32819 .!.: Evet oluyor kasik agrisi cok hafif karin agrisi mide yanmasi Genişletmek için tıkla... Aynen bende korktum acaba birsey mi oluyor diye valla aklıma kırk sey dönüyor
G Gullu32819 Üye Kayıtlı Üye Katılım 21 Kasım 2020 Mesajlar 161 Emoji Skoru 37 Puanlar 13 Yaş 25 28 Ocak 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Huma12 #43 Huma12 .!.: Aynen bende korktum acaba birsey mi oluyor diye valla aklıma kırk sey dönüyor Genişletmek için tıkla... Yok yok ilk aylarda normal sonucta adet gecikti ya hani ondan oluyormus
Huma12 .!.: Aynen bende korktum acaba birsey mi oluyor diye valla aklıma kırk sey dönüyor Genişletmek için tıkla... Yok yok ilk aylarda normal sonucta adet gecikti ya hani ondan oluyormus
H Huma12 Üye Kayıtlı Üye Katılım 8 Ocak 2021 Mesajlar 492 Emoji Skoru 152 Puanlar 23 28 Ocak 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Huma12 #44 Gullu32819 .!.: Yok yok ilk aylarda normal sonucta adet gecikti ya hani ondan oluyormus Genişletmek için tıkla... Mm valla korktum gecen ay kimyasal gebelik gecirdim yaa daha korku var acaba boş gebelik mi yok su yok bumu diye kötü düşünüyoruö
Gullu32819 .!.: Yok yok ilk aylarda normal sonucta adet gecikti ya hani ondan oluyormus Genişletmek için tıkla... Mm valla korktum gecen ay kimyasal gebelik gecirdim yaa daha korku var acaba boş gebelik mi yok su yok bumu diye kötü düşünüyoruö