- Katılım
- 23 Ekim 2025
- Mesajlar
- 195
- Emoji Skoru
- -33
- Puanlar
- 11
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi Ruhsuzbirisi
- #1
Bir erkek gerçekten birden neden değişir son görülmesini kapatmış asla aramıyor devamlı birileriyle konuşuyor. Ben işe gireli birkaç ay oldu işe girdigimden beri onunla ilgilenmedim yorucu bir işti devamlı uyuyup kalırdım gün içinde molalarda bile mesaj atmazdım unuturdum ve yeni oldugum için biraz stres yaptım ama ona da defalarca dedim geçici bir süre böyleyim idare et beni stres yapıyorum diye tabi bu 1 2 ay devam etti akşamları rahat oluyorduk o zamanlar konuşalım istiyordum onun akşam işi olup az konuşunca da ona kükrüyordum üstüne gidiyordum çok kızıyordum insan akşama kadar çalışıyor evet gün içinde bende mesaj atmıyorum aramiyorum ama en azından akşam konuşabiliriz rahat oluruz diye düşünüyordum molalarimiz da denk değildi ama o ne zaman ararsan açarım diyordu. Neyse böyle bi hataya düştüm. Zaten genel olarak az konuşma konusunda isyanım vardı ona ben onu bu zamana kadar idare ettim o da beni etsin falan diyordum 1 2 aydan ne olacak diyordum. Neyse biraz abartmışım yinede çok üstüne gittim. O da Allah için kendisini düzeltmeye calisti bir süre hep görüntülü falan aradı çabaladı.İş için uzak bir yere gitmişti. 1 aylığına bayram tatilinde geri geldi. Oraya gitti ama çok yorucu ve stresli geçti onun için hastalandı kalp çarpıntısı yaşadı vs. O yüzden fazla üstüne gitmiyorum son zamanlarda. Ev almaya çalışıyor para ayarlamaya çalışıyor insanlarla uğraşıyor. Yanında oldum bu zamana kadar elimden geldikçe. Ama son 1 haftadır 10 dk bile zor konuştuk. Artık canıma tak etti ailemde devamlı beni kısıtlayıcı baskilayici davranınca bir yere gitmek istediğimde büyük tepkiler verince çıldırdım sinir krizi geçirdim kendimi dövdüm resmen. Ve girdim wp a baktım kendisi cevrimici ama bana yazmıyor bende kavga ettim ve engelledim onu aradı defalarca başka numaradan en sonunda açtım ama yine güzel güzel konuştu kendini açıkladı ve yumuşadım.Ne zamandır bunalıyorum bende insanim Ev iş derken evdeki işlerde hep bana bakıyor onca şey yapmama rağmen hala ailem beni kısıtlayınca dışarı arkadaşımla buluşmaya gitmek bile bana bir ödül gibi sunulunca hayatımdaki insanda devamlı beni görmezden gelip arka plana atınca çok kötü oldum kendime zarar vermeye kadar düşündüm çünkü haykırsam da kendimi dövsemde beni anlayan kimse yok. Neyse beni aradı konuşunca yine yumusadim ona karşı ama bunca zaman beni devamlı oteledi arka plana attı her zaman bahanesi var hep stresli hep işi var sadece kendi işi yok çevresinin işi de var ve ben hep bekleyen tarafım hem idare ediyorum bu durumu.Bu 1 haftadır evdeydi bir 10 15 dk bile konuşamadık gün içinde düşünün. Bana hak veriyor özür diliyor. Ama devamlı beni geri plana atması devamlı işi olması ya kendinin ya başkalarının işi olur gider yardım eder vs. Yani kısaca hep meşgul hep işi var hep bahanesi var birgun zaman ayirirsa birkaç gün ayırmaz düzenli istikrarlı konuşamıyoruz. Son zamanlarda ev derdine düştü anlıyorum ama tatile geldi bir hafta benimle konuşmadı sonra bana diyor ki ben kizgindim sana ben tatile buraya geliyorum kaç kere söyledim 1 2 saatte olsa buluşalım gelmedin dedi o yüzden kızdım dedi. Evet söyledi geçtiğimiz salı günü demişti ama bayrama var 3 gün bütün evin işi bana bakıyor mecburen gidemezdim o da ona sinirlenip o günden beri bana böyle yapmış birde ev işiyle uğraşıyormuş çok stresliymiş para denklestiremiyormus vs ama artık ne kadar sevsem de yapamıyorum beklemekten bekletilmekten başkaları yüzünden arka plana atilmaktan yorulmuşum evet cok seviyorum kiyamiyorum ama bitmişim şuan engelli hala 2 saat bana dil döktü sizce ne yapmalıyım
İlişkim var ama yalnızım tekim ne bileyim insan niye böyle yapar bilmiyorum niye zaman ayirmaktan bu kadar aciz olur her zamn her zaman nasıl işi olur işi varsa bile o iş dışında biraz uykusundan feragat edemez mi ne kadar yorulsa da