- Katılım
- 23 Ekim 2025
- Mesajlar
- 195
- Emoji Skoru
- -33
- Puanlar
- 11
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi Ruhsuzbirisi
-
- #21
Biraz inatlastim. O uzağa gittiğinden beri görüşmemiştik aydan fazladırSiz en son ne zaman yüz yüze geldiniz Allah aşkına. Konuşarak, telefondan ilişki ne kadar yürütülür. Adam olduğun şehre gelip, görüşmek istemiş, seninle yüz yüze görüşmek istemiş gereksiz bahaneler sunmuşsun. Adamı sevsen, azıcık hevesin olur görüşür, buluşurdun.
Olmayan ilişkileri varmış gibi yaşıyorsunuz çok şaşırıyorum okudukça. Sevmediğiniz, görmek istemediğiniz adamlarla neden sevgilisiniz?
İnsanın azıcık hevesi, tatlı telaşı olur ilişkideyken.
Biraz inatlastim. O uzağa gittiğinden beri görüşmemiştik aydan fazladır
Biraz inatlastim. O uzağa gittiğinden beri görüşmemiştik aydan fazladır
Kadın erkek ayrımı yapmadan söylüyorum.Bir insan ne kadar yoğun olursa olsun seviyorsa ve değer veriyorsa mutlaka vakit ayırmaya çalışır karşısındaki kişiye.Karşılıklı olarak birbirinizi ihmal etmişsiniz sanırım.Bir erkek gerçekten birden neden değişir son görülmesini kapatmış asla aramıyor devamlı birileriyle konuşuyor. Ben işe gireli birkaç ay oldu işe girdigimden beri onunla ilgilenmedim yorucu bir işti devamlı uyuyup kalırdım gün içinde molalarda bile mesaj atmazdım unuturdum ve yeni oldugum için biraz stres yaptım ama ona da defalarca dedim geçici bir süre böyleyim idare et beni stres yapıyorum diye tabi bu 1 2 ay devam etti akşamları rahat oluyorduk o zamanlar konuşalım istiyordum onun akşam işi olup az konuşunca da ona kükrüyordum üstüne gidiyordum çok kızıyordum insan akşama kadar çalışıyor evet gün içinde bende mesaj atmıyorum aramiyorum ama en azından akşam konuşabiliriz rahat oluruz diye düşünüyordum molalarimiz da denk değildi ama o ne zaman ararsan açarım diyordu. Neyse böyle bi hataya düştüm. Zaten genel olarak az konuşma konusunda isyanım vardı ona ben onu bu zamana kadar idare ettim o da beni etsin falan diyordum 1 2 aydan ne olacak diyordum. Neyse biraz abartmışım yinede çok üstüne gittim. O da Allah için kendisini düzeltmeye calisti bir süre hep görüntülü falan aradı çabaladı.İş için uzak bir yere gitmişti. 1 aylığına bayram tatilinde geri geldi. Oraya gitti ama çok yorucu ve stresli geçti onun için hastalandı kalp çarpıntısı yaşadı vs. O yüzden fazla üstüne gitmiyorum son zamanlarda. Ev almaya çalışıyor para ayarlamaya çalışıyor insanlarla uğraşıyor. Yanında oldum bu zamana kadar elimden geldikçe. Ama son 1 haftadır 10 dk bile zor konuştuk. Artık canıma tak etti ailemde devamlı beni kısıtlayıcı baskilayici davranınca bir yere gitmek istediğimde büyük tepkiler verince çıldırdım sinir krizi geçirdim kendimi dövdüm resmen. Ve girdim wp a baktım kendisi cevrimici ama bana yazmıyor bende kavga ettim ve engelledim onu aradı defalarca başka numaradan en sonunda açtım ama yine güzel güzel konuştu kendini açıkladı ve yumuşadım.Ne zamandır bunalıyorum bende insanim Ev iş derken evdeki işlerde hep bana bakıyor onca şey yapmama rağmen hala ailem beni kısıtlayınca dışarı arkadaşımla buluşmaya gitmek bile bana bir ödül gibi sunulunca hayatımdaki insanda devamlı beni görmezden gelip arka plana atınca çok kötü oldum kendime zarar vermeye kadar düşündüm çünkü haykırsam da kendimi dövsemde beni anlayan kimse yok. Neyse beni aradı konuşunca yine yumusadim ona karşı ama bunca zaman beni devamlı oteledi arka plana attı her zaman bahanesi var hep stresli hep işi var sadece kendi işi yok çevresinin işi de var ve ben hep bekleyen tarafım hem idare ediyorum bu durumu.Bu 1 haftadır evdeydi bir 10 15 dk bile konuşamadık gün içinde düşünün. Bana hak veriyor özür diliyor. Ama devamlı beni geri plana atması devamlı işi olması ya kendinin ya başkalarının işi olur gider yardım eder vs. Yani kısaca hep meşgul hep işi var hep bahanesi var birgun zaman ayirirsa birkaç gün ayırmaz düzenli istikrarlı konuşamıyoruz. Son zamanlarda ev derdine düştü anlıyorum ama tatile geldi bir hafta benimle konuşmadı sonra bana diyor ki ben kizgindim sana ben tatile buraya geliyorum kaç kere söyledim 1 2 saatte olsa buluşalım gelmedin dedi o yüzden kızdım dedi. Evet söyledi geçtiğimiz salı günü demişti ama bayrama var 3 gün bütün evin işi bana bakıyor mecburen gidemezdim o da ona sinirlenip o günden beri bana böyle yapmış birde ev işiyle uğraşıyormuş çok stresliymiş para denklestiremiyormus vs ama artık ne kadar sevsem de yapamıyorum beklemekten bekletilmekten başkaları yüzünden arka plana atilmaktan yorulmuşum evet cok seviyorum kiyamiyorum ama bitmişim şuan engelli hala 2 saat bana dil döktü sizce ne yapmalıyımİlişkim var ama yalnızım tekim ne bileyim insan niye böyle yapar bilmiyorum niye zaman ayirmaktan bu kadar aciz olur her zamn her zaman nasıl işi olur işi varsa bile o iş dışında biraz uykusundan feragat edemez mi ne kadar yorulsa da
Ya vakit ayırıyor ama yetmiyor bana artıkKadın erkek ayrımı yapmadan söylüyorum.Bir insan ne kadar yoğun olursa olsun seviyorsa ve değer veriyorsa mutlaka vakit ayırmaya çalışır karşısındaki kişiye.Karşılıklı olarak birbirinizi ihmal etmişsiniz sanırım.
Ay nerden biliyorsun canım istediğimde konuştuğumu la havle ya. Evet yanına gitmedim gerçekten hata ettim çok pişmanım bu konuda o da o günden sonra değişti zaten ama ben onu çok idare ettim karşılıklı çabamız oldu ama o da der her zaman senin çaban benimkinden daha büyüktü diye ilişkiyi detaylı bilmeden yorum yapmayalım lütfenAdam senin sırf avucunun içinde canın istediğinde konuşuyorsun diye hoşuna gidiyor. Zaten yaşadığın şey sevgililik değil ama adama dair içinde sevgi kırıntısı bile yok.
Yazık günah değil böyle sevmediğiniz insanların zamanını çalıp hakkına girmek? Aynısını erkekler kadınlara yapınca oyalıyor hakkına giriyor diye boşa demiyoruz. Kadın yapınca farklı mı oluyor.
İnsan hastalanmış, uzun zamandır görmediği sevgilisini sözde sevgili bile olsa hatta flörtünü bile görmek istemez mi? Merak edersin ne halde, belki saç traşı değişti, sakalı uzadı bir görmek istersin.
İnşallah senden sonra onu seven düzgün biriyle sevgili olur bu kişi. Kendisini oyuncak etmiş sana.
İnadını sinirini nazını yapacak insan aylardır görmediği sevgilisini merak eder özlee yanına gider, yanında yapar nazını tribini.
Birden değişmemiş ki?Bir erkek gerçekten birden neden değişir son görülmesini kapatmış asla aramıyor devamlı birileriyle konuşuyor. Ben işe gireli birkaç ay oldu işe girdigimden beri onunla ilgilenmedim yorucu bir işti devamlı uyuyup kalırdım gün içinde molalarda bile mesaj atmazdım unuturdum ve yeni oldugum için biraz stres yaptım ama ona da defalarca dedim geçici bir süre böyleyim idare et beni stres yapıyorum diye tabi bu 1 2 ay devam etti akşamları rahat oluyorduk o zamanlar konuşalım istiyordum onun akşam işi olup az konuşunca da ona kükrüyordum üstüne gidiyordum çok kızıyordum insan akşama kadar çalışıyor evet gün içinde bende mesaj atmıyorum aramiyorum ama en azından akşam konuşabiliriz rahat oluruz diye düşünüyordum molalarimiz da denk değildi ama o ne zaman ararsan açarım diyordu. Neyse böyle bi hataya düştüm. Zaten genel olarak az konuşma konusunda isyanım vardı ona ben onu bu zamana kadar idare ettim o da beni etsin falan diyordum 1 2 aydan ne olacak diyordum. Neyse biraz abartmışım yinede çok üstüne gittim. O da Allah için kendisini düzeltmeye calisti bir süre hep görüntülü falan aradı çabaladı.İş için uzak bir yere gitmişti. 1 aylığına bayram tatilinde geri geldi. Oraya gitti ama çok yorucu ve stresli geçti onun için hastalandı kalp çarpıntısı yaşadı vs. O yüzden fazla üstüne gitmiyorum son zamanlarda. Ev almaya çalışıyor para ayarlamaya çalışıyor insanlarla uğraşıyor. Yanında oldum bu zamana kadar elimden geldikçe. Ama son 1 haftadır 10 dk bile zor konuştuk. Artık canıma tak etti ailemde devamlı beni kısıtlayıcı baskilayici davranınca bir yere gitmek istediğimde büyük tepkiler verince çıldırdım sinir krizi geçirdim kendimi dövdüm resmen. Ve girdim wp a baktım kendisi cevrimici ama bana yazmıyor bende kavga ettim ve engelledim onu aradı defalarca başka numaradan en sonunda açtım ama yine güzel güzel konuştu kendini açıkladı ve yumuşadım.Ne zamandır bunalıyorum bende insanim Ev iş derken evdeki işlerde hep bana bakıyor onca şey yapmama rağmen hala ailem beni kısıtlayınca dışarı arkadaşımla buluşmaya gitmek bile bana bir ödül gibi sunulunca hayatımdaki insanda devamlı beni görmezden gelip arka plana atınca çok kötü oldum kendime zarar vermeye kadar düşündüm çünkü haykırsam da kendimi dövsemde beni anlayan kimse yok. Neyse beni aradı konuşunca yine yumusadim ona karşı ama bunca zaman beni devamlı oteledi arka plana attı her zaman bahanesi var hep stresli hep işi var sadece kendi işi yok çevresinin işi de var ve ben hep bekleyen tarafım hem idare ediyorum bu durumu.Bu 1 haftadır evdeydi bir 10 15 dk bile konuşamadık gün içinde düşünün. Bana hak veriyor özür diliyor. Ama devamlı beni geri plana atması devamlı işi olması ya kendinin ya başkalarının işi olur gider yardım eder vs. Yani kısaca hep meşgul hep işi var hep bahanesi var birgun zaman ayirirsa birkaç gün ayırmaz düzenli istikrarlı konuşamıyoruz. Son zamanlarda ev derdine düştü anlıyorum ama tatile geldi bir hafta benimle konuşmadı sonra bana diyor ki ben kizgindim sana ben tatile buraya geliyorum kaç kere söyledim 1 2 saatte olsa buluşalım gelmedin dedi o yüzden kızdım dedi. Evet söyledi geçtiğimiz salı günü demişti ama bayrama var 3 gün bütün evin işi bana bakıyor mecburen gidemezdim o da ona sinirlenip o günden beri bana böyle yapmış birde ev işiyle uğraşıyormuş çok stresliymiş para denklestiremiyormus vs ama artık ne kadar sevsem de yapamıyorum beklemekten bekletilmekten başkaları yüzünden arka plana atilmaktan yorulmuşum evet cok seviyorum kiyamiyorum ama bitmişim şuan engelli hala 2 saat bana dil döktü sizce ne yapmalıyımİlişkim var ama yalnızım tekim ne bileyim insan niye böyle yapar bilmiyorum niye zaman ayirmaktan bu kadar aciz olur her zamn her zaman nasıl işi olur işi varsa bile o iş dışında biraz uykusundan feragat edemez mi ne kadar yorulsa da
Evet ama bende onu devamlı idareettim bu konuda bir iki ay çalıştığım için molalarda yazmamışım tamam yine kendimi haklı gormiycem ama gerçekten ben onu uzun süreler idare ettim haddi hesabı yokBirden değişmemiş ki?
Bir sürü gerilim yaşamışsınız.
Bana siz zorlamışsınız gibi geldi. Konuda uzun uzun kendi zorluklarınızı ve bahanelerinizi yazıp haklı çıkmak, belki de kendinizi rahatlatmak istediniz ama karşı taraf öyle görmemiş demek ki.
Farklı algılıyor sanki bana son iki keredir hayatımda biri varmış gibi algi yaptı sorguladi eğer öyle bişey olursa yakalarsam biter dei ilk kez ondan bu lafları duydum galiba uzaklaşınca değişince ki değiştiğimi düşünüyor bu algıya girdi biri mi var acaba falan dedi ilk kez böyle net konuştu benimle normalde hep güvendiğini söylerdi yaniBirden değişmemiş ki?
Bir sürü gerilim yaşamışsınız.
Bana siz zorlamışsınız gibi geldi. Konuda uzun uzun kendi zorluklarınızı ve bahanelerinizi yazıp haklı çıkmak, belki de kendinizi rahatlatmak istediniz ama karşı taraf öyle görmemiş demek ki.
Takıldığı bir var muhtemelen, ama seni de elinin altında istiyor. Sen vakit ayıramayınca da bahanesi olmuş ben buluşalım dedim ama sen bana vakit ayırmadın o yüzden seninle bir haftada 10 dk konuşabilmiş yani beyefendi.. ah erkekler hep aynısınız siz. Temkinli ol bu adama çok bel bağlama sağlam değil o kadar belli ki çok şaşkınım bu kadar süre idare etmiş olmanıza bile..Bir erkek gerçekten birden neden değişir son görülmesini kapatmış asla aramıyor devamlı birileriyle konuşuyor. Ben işe gireli birkaç ay oldu işe girdigimden beri onunla ilgilenmedim yorucu bir işti devamlı uyuyup kalırdım gün içinde molalarda bile mesaj atmazdım unuturdum ve yeni oldugum için biraz stres yaptım ama ona da defalarca dedim geçici bir süre böyleyim idare et beni stres yapıyorum diye tabi bu 1 2 ay devam etti akşamları rahat oluyorduk o zamanlar konuşalım istiyordum onun akşam işi olup az konuşunca da ona kükrüyordum üstüne gidiyordum çok kızıyordum insan akşama kadar çalışıyor evet gün içinde bende mesaj atmıyorum aramiyorum ama en azından akşam konuşabiliriz rahat oluruz diye düşünüyordum molalarimiz da denk değildi ama o ne zaman ararsan açarım diyordu. Neyse böyle bi hataya düştüm. Zaten genel olarak az konuşma konusunda isyanım vardı ona ben onu bu zamana kadar idare ettim o da beni etsin falan diyordum 1 2 aydan ne olacak diyordum. Neyse biraz abartmışım yinede çok üstüne gittim. O da Allah için kendisini düzeltmeye calisti bir süre hep görüntülü falan aradı çabaladı.İş için uzak bir yere gitmişti. 1 aylığına bayram tatilinde geri geldi. Oraya gitti ama çok yorucu ve stresli geçti onun için hastalandı kalp çarpıntısı yaşadı vs. O yüzden fazla üstüne gitmiyorum son zamanlarda. Ev almaya çalışıyor para ayarlamaya çalışıyor insanlarla uğraşıyor. Yanında oldum bu zamana kadar elimden geldikçe. Ama son 1 haftadır 10 dk bile zor konuştuk. Artık canıma tak etti ailemde devamlı beni kısıtlayıcı baskilayici davranınca bir yere gitmek istediğimde büyük tepkiler verince çıldırdım sinir krizi geçirdim kendimi dövdüm resmen. Ve girdim wp a baktım kendisi cevrimici ama bana yazmıyor bende kavga ettim ve engelledim onu aradı defalarca başka numaradan en sonunda açtım ama yine güzel güzel konuştu kendini açıkladı ve yumuşadım.Ne zamandır bunalıyorum bende insanim Ev iş derken evdeki işlerde hep bana bakıyor onca şey yapmama rağmen hala ailem beni kısıtlayınca dışarı arkadaşımla buluşmaya gitmek bile bana bir ödül gibi sunulunca hayatımdaki insanda devamlı beni görmezden gelip arka plana atınca çok kötü oldum kendime zarar vermeye kadar düşündüm çünkü haykırsam da kendimi dövsemde beni anlayan kimse yok. Neyse beni aradı konuşunca yine yumusadim ona karşı ama bunca zaman beni devamlı oteledi arka plana attı her zaman bahanesi var hep stresli hep işi var sadece kendi işi yok çevresinin işi de var ve ben hep bekleyen tarafım hem idare ediyorum bu durumu.Bu 1 haftadır evdeydi bir 10 15 dk bile konuşamadık gün içinde düşünün. Bana hak veriyor özür diliyor. Ama devamlı beni geri plana atması devamlı işi olması ya kendinin ya başkalarının işi olur gider yardım eder vs. Yani kısaca hep meşgul hep işi var hep bahanesi var birgun zaman ayirirsa birkaç gün ayırmaz düzenli istikrarlı konuşamıyoruz. Son zamanlarda ev derdine düştü anlıyorum ama tatile geldi bir hafta benimle konuşmadı sonra bana diyor ki ben kizgindim sana ben tatile buraya geliyorum kaç kere söyledim 1 2 saatte olsa buluşalım gelmedin dedi o yüzden kızdım dedi. Evet söyledi geçtiğimiz salı günü demişti ama bayrama var 3 gün bütün evin işi bana bakıyor mecburen gidemezdim o da ona sinirlenip o günden beri bana böyle yapmış birde ev işiyle uğraşıyormuş çok stresliymiş para denklestiremiyormus vs ama artık ne kadar sevsem de yapamıyorum beklemekten bekletilmekten başkaları yüzünden arka plana atilmaktan yorulmuşum evet cok seviyorum kiyamiyorum ama bitmişim şuan engelli hala 2 saat bana dil döktü sizce ne yapmalıyımİlişkim var ama yalnızım tekim ne bileyim insan niye böyle yapar bilmiyorum niye zaman ayirmaktan bu kadar aciz olur her zamn her zaman nasıl işi olur işi varsa bile o iş dışında biraz uykusundan feragat edemez mi ne kadar yorulsa da