ben aynı durumu yaşamam tatlım
kendi mesleğimde iş imkanı olmadığı için ikinci üniversiteyi okumuş bugün ülkenin en iyi okullarından birinde çalışan biriyim
kızım hiç yaşamaz onun eğitimi, geleceği için tüm hayatımı yaşadığım şehri değiştirmiş biriyim
haklısınız kendime gelmem lazım demek yerine hala bla bla yapıyorsun
daha 21 yaşındasın
yaşadıklarına ağlamak yerine silkelenip kendine gelmek annene kulaklarını kapamak bir işe girmek acilen iş garantisi olan bir bölüme girmek zorundasın
tabi birinin gelip seni kurtarmasını beklemiyorsan