• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

bosanma aşamasındayım

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Niye eşin istedi diye ayrıldın işinden? Bir tavsiye olarak algıla yazdıklarımı. Bu hayatta tırnağın varsa kendi başını kendin kaşıyacaksın. Kimsenin seni korumasını, sahiplenmesini bekleme. Umarım bir an önce boşanırsın. Bir de ikinci kez evlilik düşünüyorsan uzunca süre bekle. Çok dikkatli ol.
adam ben çalışıyorum diye uzerime 1 milyon kredi cekmeye goturdu 10 senelik borc batagina siz bana ne anlatiyorsunuz
 
ben universiteye yazildim 1. sinifi okuyup calisarak gecirdim 2. sinifta ogretmenlerim ya okul ya iş git dedi siz cok basite mi aliyorsunuz boyle çalışıp okumayı benim otobuse binecek paran acikinca alacak bi tost param yoktu anlatabiliyor muyum ben diyorum okumaya param yoktu sen bana tatilden bahsediyorsun ben cokta guzel ayaklari ustunde duran bi insandim ama onun bunun işinde olmuyor illa okul illa meslek bir kadin icin

isimden de evlenince ayrıldım esim yuzunden kimseyi kinama o övdüğün imkani olan kizinda ayni durumu yasayabilir ya da sen yasayabilirsin

ben aynı durumu yaşamam tatlım
kendi mesleğimde iş imkanı olmadığı için ikinci üniversiteyi okumuş bugün ülkenin en iyi okullarından birinde çalışan biriyim
kızım hiç yaşamaz onun eğitimi, geleceği için tüm hayatımı yaşadığım şehri değiştirmiş biriyim
haklısınız kendime gelmem lazım demek yerine hala bla bla yapıyorsun
daha 21 yaşındasın
yaşadıklarına ağlamak yerine silkelenip kendine gelmek annene kulaklarını kapamak bir işe girmek acilen iş garantisi olan bir bölüme girmek zorundasın
tabi birinin gelip seni kurtarmasını beklemiyorsan
 
adam ben çalışıyorum diye uzerime 1 milyon kredi cekmeye goturdu 10 senelik borc batagina siz bana ne anlatiyorsunuz
Sen niye bu kadar agresifsin? Konu açmışsın tavsiye veriyoruz herkese carlıyorsun. Nerden bileyim 1 milyonluk kredi çekmeye götürdüğünü o zaman yazsaydın güzelim konuda. Ne yaparsan yap.
Ayrıca 10 senelik borç batağındaysa evlenmeseydin. Üzgünüm.
 
sen benim yazdiklarimi anlamiyorsun o zaman yorum yapma herkes cocugu okul okusun diye canini disine takip ayda 10 bin lira göndermiyor adi anne baba bende isteseydim dogururdum bitane ne hali varsa gorsun yapardim buyuyuncede bilincsiz biri degilim okumak istedim cabaladim ama imkan yoktu

bana martaval anlatma
abimin sınıf arkadaşı üzerindeki tek pantolonla üniversiteyi birinci olarak bitirdi
tam 40 yıl önceden bahsediyorum
burdaki konulardan biliyoruz ki böyle bir çok insan var 40 yıl sonra çok bir şey değişmemiş
kendine acımayı bırak
 
Sen ne yapmayı planlıyorsun şu an? Çalışman lazım ayrı ev olmasa bile evden uzaklaşmış ve para biriktirmiş olursun.
 
ben aynı durumu yaşamam tatlım
kendi mesleğimde iş imkanı olmadığı için ikinci üniversiteyi okumuş bugün ülkenin en iyi okullarından birinde çalışan biriyim
kızım hiç yaşamaz onun eğitimi, geleceği için tüm hayatımı yaşadığım şehri değiştirmiş biriyim
haklısınız kendime gelmem lazım demek yerine hala bla bla yapıyorsun
daha 21 yaşındasın
yaşadıklarına ağlamak yerine silkelenip kendine gelmek annene kulaklarını kapamak bir işe girmek acilen iş garantisi olan bir bölüme girmek zorundasın
tabi birinin gelip seni kurtarmasını beklemiyorsan
kimin ne olacagi hic belli olmaz bazen cok imkanin paran olur bununla övunup insanlara vaaz verirsin ama eşim dedigin insaninda sizi sadece banka olarak gormesini görmezden gelirsiniz bende biliyorum calisan kadinlarinin kocasinin amaclarini kimsede kusura bakmasin bazi evlilikler zaten sirf maddi acidan rahatliga kavusmak icin kuruluyor bitanesi de benim esimin ta kendisiydi işte
 
şunu anlayın artık Türkiyede kadınların okumaktan başka çaresi yok
hayatı anlamak görmekten bahsetmiyorum artık
yaşamak için ayakta kalmak için geçinebilmek için üniversite okumak iyi bir işe sahip olmak zorundasınız
yoksa ancak kendi hayatınız olmadan önce baba hayatı sonra koca hayatı yaşamak zorunda kalırsınız
hiç bir zaman kendi hayatınız olamaz
bi kadınla tanışmıştım parkta boşanmış 4 çocuğuna evlere temizliğe giderek bakmış okutmuş büyütmüş oğlu evleniyordu işte anlattı hayatını Bana. evet kızlar okusun ama okumadı diye hayatları olmaz diye bir şey yok. Başka yapabileceği işler var halk eğitim kurslarıyla meslek öğrenebilir her iş üniversite diploması istemiyor ya da her üni diploması hayat kurtarmıyor. onun için tıp öğretmenlik gibi garanti bir bölüm okuması gerekiyor ama zaten onu okuyabilecek olsa şimdiye olurdu bu saatten sonra olmaz artık.
 
bana martaval anlatma
abimin sınıf arkadaşı üzerindeki tek pantolonla üniversiteyi birinci olarak bitirdi
tam 40 yıl önceden bahsediyorum
burdaki konulardan biliyoruz ki böyle bir çok insan var 40 yıl sonra çok bir şey değişmemiş
kendine acımayı bırak
ben niye kendime aciyim kotu bir donemden geciyorum insanlar belki benim oldugum durumda seyler yasayip tecrübesini anlatir diye paylasmak istedim siz meslekten paradan okuldan bahsediyorsunuz su yazdigim dahayatimin ceyregi bile olmayan okudugunuz kadariyla bildiginiz yerden kafaniza gore elestiriyorsunuz sizin isiniz yok mu saatlerce burdasiniz en iyi universite okuyup calisiyorsunuz ya sozde
 
Sen niye bu kadar agresifsin? Konu açmışsın tavsiye veriyoruz herkese carlıyorsun. Nerden bileyim 1 milyonluk kredi çekmeye götürdüğünü o zaman yazsaydın güzelim konuda. Ne yaparsan yap.
Ayrıca 10 senelik borç batağındaysa evlenmeseydin. Üzgünüm.
10 senelik borc bataginda diye bisey söylemedim daha okuyup anlamadan kendi kendinize carliyorsunuz
 
insanın kendine yaptığı kötülüğü kimse yapamaz. annenizden kurtulmak icin yapmanız gereken evlenmek değil, kendinizi geliştirip yolunuza bakmanızdı. yavru kedi değilsiniz ki birinin sahiplenmesine muhtaç olasınız. tek yapmanız gereken çalışmak.
 
Son düzenleme:
isimden de evlenince ayrıldım esim yuzunden kimseyi kinama o övdüğün imkani olan kizinda ayni durumu yasayabilir ya da sen yasayabilirsin

adam ben çalışıyorum diye uzerime 1 milyon kredi cekmeye goturdu 10 senelik borc batagina siz bana ne anlatiyorsunuz

gerçekten de çok bilinçliymişsin
sence adam seni kredi çekmeye götürünce işi mi bırakman gerekiyordu eşi mi
 
kimin ne olacagi hic belli olmaz bazen cok imkanin paran olur bununla övunup insanlara vaaz verirsin ama eşim dedigin insaninda sizi sadece banka olarak gormesini görmezden gelirsiniz bende biliyorum calisan kadinlarinin kocasinin amaclarini kimsede kusura bakmasin bazi evlilikler zaten sirf maddi acidan rahatliga kavusmak icin kuruluyor bitanesi de benim esimin ta kendisiydi işte

Ha sen sırf çalışan kadının kocası, kadının parasını yer mantığıyla okumadın, çalışmadın oyle mi?
Bu kafayla daha çok şey yaşarsınız siz.
Herkesin yorumuna çemkireceksen fikir istemeyeceksin. Hakkını bu kadar savunabiliyorsun madem aynısını annene ve kocana da uygulayıver.
 
10 senelik borc bataginda diye bisey söylemedim daha okuyup anlamadan kendi kendinize carliyorsunuz
''adam ben çalışıyorum diye uzerime 1 milyon kredi cekmeye goturdu 10 senelik borc batagina siz bana ne anlatiyorsunuz'' Cümleni aynen kopyaladım. Demek ki sen cümle kurmayı bilmiyorsun.
 
gerçekten de çok bilinçliymişsin
sence adam seni kredi çekmeye götürünce işi mi bırakman gerekiyordu eşi mi
tayin istemistim iki universite diplomali insan memleketime döndugumde işi birakmadan nasil donebilirim
 
kimin ne olacagi hic belli olmaz bazen cok imkanin paran olur bununla övunup insanlara vaaz verirsin ama eşim dedigin insaninda sizi sadece banka olarak gormesini görmezden gelirsiniz bende biliyorum calisan kadinlarinin kocasinin amaclarini kimsede kusura bakmasin bazi evlilikler zaten sirf maddi acidan rahatliga kavusmak icin kuruluyor bitanesi de benim esimin ta kendisiydi işte

20 yıldır eşim yok
yaptıklarımı kimseye güvenerek yapmadım yani
kendi başıma çabaladım
o yüzden yazdığın hiçbir şey bana sökmez

hala hatanı kabul edip bir durup düşünmüyorsun
yukardaki arkadaş haklı
o kapasite olsa zaten bu durumda olmazdın
 
kimin ne olacagi hic belli olmaz bazen cok imkanin paran olur bununla övunup insanlara vaaz verirsin ama eşim dedigin insaninda sizi sadece banka olarak gormesini görmezden gelirsiniz bende biliyorum calisan kadinlarinin kocasinin amaclarini kimsede kusura bakmasin bazi evlilikler zaten sirf maddi acidan rahatliga kavusmak icin kuruluyor bitanesi de benim esimin ta kendisiydi işte
Valla çalışan kadınız senin yaşadıklarını hiç yaşamıyoruz. Alıntı yaptığın kadında eşini boşamış biri zaten. Kimseye ekstra kasa gorevi yapmıyoruz geleceğimizi garanti altına alıyoruz. Senin zihniyetine bakınca bulabileceğin kişi eski eşin olacak kişiymiş zaten anca. Burada millete kızacağına otur kendine kız. Sürekli etrafı bir şeylerle suçlandığına ve zihniyetine bakarsak kendin etmiş kendin bulmuşsun. Kendine de sahip çıkamamışsın hayatına da parana da aynı şekilde.
 
20 yıldır eşim yok
yaptıklarımı kimseye güvenerek yapmadım yani
kendi başıma çabaladım
o yüzden yazdığın hiçbir şey bana sökmez

hala hatanı kabul edip bir durup düşünmüyorsun
yukardaki arkadaş haklı
o kapasite olsa zaten bu durumda olmazdın
esin yoktur cocuk uzerinden kendinizi toparlayana kadar nafaka almissindir esin yoktur esinden ev araba kalmistir esin yoktur meslegin vardir maddi manevi tazminat almissinizdir masallah hayatinizi kurtardiniz diye baskasina kapasitesiz deme yetkisinide almissiniz yazik emin ol kızına üzüldüm
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X