- Katılım
- 12 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 1.170
- Emoji Skoru
- 4.430
- Puanlar
- 48
- Konu Sahibi isimonemlidegil
- #41
yazmayı becersen biz anlayacağız da2 diplomali ben degilim kardes bana karsilik veren kisi okudugunu anlamayan ne cok ileri zeka var boyle
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
yazmayı becersen biz anlayacağız da2 diplomali ben degilim kardes bana karsilik veren kisi okudugunu anlamayan ne cok ileri zeka var boyle
annen yüzünden okuyamamıştın ne ara 2 diploman oldu?
Sanirim borc batagina sokacakti yirttim demek istiyor''adam ben çalışıyorum diye uzerime 1 milyon kredi cekmeye goturdu 10 senelik borc batagina siz bana ne anlatiyorsunuz'' Cümleni aynen kopyaladım. Demek ki sen cümle kurmayı bilmiyorsun.
kendisine tercüman gerekiyor ama anlamayanı suçluyor çok garip biri gerçektenbana diyor
ama o kadar derdini anlatmaktan cümle kurmaktan aciz ki anlaşılmıyor ne dediği
üniversiteye girdiğini iddia ediyor ama hocalara öğretmen diyor
lise mezunu ama tayinden bahsediyor
ben de anlamadım açıkçası ne diyor
neyse boş günüm çayımı içeyim
daha kızıma ekşi soslu salata yapacağım
Öyle anlamsız cümleler kuruyor ki valla anlamıyorum her anlama çıkıyor kurduğu cümlelerSanirim borc batagina sokacakti yirttim demek istiyor
ne hocasi bu cami hocasi mi ogretmenlere hoca mi deniyor senin evde ayak ayak ustune atip tum gun yattigina calismadigina da o kadar emin ki iki diploma alıp memur olanlarin da haftaici bos gunu varmis vay be neler neler goruyoruz tayin meselesine gelirsek ilerde kizin bi markete girip calisirsa ogrenirsinbana diyor
ama o kadar derdini anlatmaktan cümle kurmaktan aciz ki anlaşılmıyor ne dediği
üniversiteye girdiğini iddia ediyor ama hocalara öğretmen diyor
lise mezunu ama tayinden bahsediyor
ben de anlamadım açıkçası ne diyor
neyse boş günüm çayımı içeyim
daha kızıma ekşi soslu salata yapacağım
yeni koca bul demediğimiz için..Kadınlar size geçmişi bırak olan olmuş artık önüne bak diyor niye sinirleniyorsunuz ki bu kadar?
Sen olmasaydın hayatını kurabileceğini mi düşünüyordu acaba. Şu an tam senin yerinde mi olmak isterdi acaba? Çocuğun yok, o adama bağlayacak bir şey yok, genceciksin. Sakın ordan kurtulmak için başka biriyle olmaya kalkma. Bir işe gir, evde daha az vakit geçirirsin. O adamdan boşan amabir yıl dolmadığı için çekişmeli boşanmaya gider istersen bir sene dolmasını bekle.bilmiyorum kendimi bildim bileli beni istemedi
ne hocasi bu cami hocasi mi ogretmenlere hoca mi deniyor senin evde ayak ayak ustune atip tum gun yattigina calismadigina da o kadar emin ki iki diploma alıp memur olanlarin da haftaici bos gunu varmis vay be neler neler goruyoruz tayin meselesine gelirsek ilerde kizin bi markete girip calisirsa ogrenirsin![]()
Annesine kocasina beddua edercesine konusmamizi bekledi sanirimKadınlar size geçmişi bırak olan olmuş artık önüne bak diyor niye sinirleniyorsunuz ki bu kadar?
Bana da büyük ihtimal 2. kez evlilik düşünüyorsan bekle dikkatli ol dediğim için kızdı. Halbuki gayet kibar yazmıştımyeni koca bul demediğimiz için..
siz bulunda bi mesguliyetiniz olsun calisiyorum diye haykiriyorsunuz ama masallah internetten cikmiyorsunuzyeni koca bul demediğimiz için..
kendi hayatın kesmedi benim hayatıma mı bahaneler üretmeye başladınesin yoktur cocuk uzerinden kendinizi toparlayana kadar nafaka almissindir esin yoktur esinden ev araba kalmistir esin yoktur meslegin vardir maddi manevi tazminat almissinizdir masallah hayatinizi kurtardiniz diye baskasina kapasitesiz deme yetkisinide almissiniz yazik emin ol kızına üzüldüm
Sen AZ Bi sakin olsana. hayat hikayeni kimse a dan z ye bilmiyor Burda. herkes iyiliğin için tavsiye veriyor.ben niye kendime aciyim kotu bir donemden geciyorum insanlar belki benim oldugum durumda seyler yasayip tecrübesini anlatir diye paylasmak istedim siz meslekten paradan okuldan bahsediyorsunuz su yazdigim dahayatimin ceyregi bile olmayan okudugunuz kadariyla bildiginiz yerden kafaniza gore elestiriyorsunuz sizin isiniz yok mu saatlerce burdasiniz en iyi universite okuyup calisiyorsunuz ya sozde
herkes sevdigini oneriryeni koca bul demediğimiz için..
ben buldum da birilerinden kurtulmak icin bulmadım o yuzden sıkıntım yok sükür, çalışıyorum ama kendi işimi yapıyorum bir de işim gereği zaten pc başındayım hepsiz bulunda bi mesguliyetiniz olsun calisiyorum diye haykiriyorsunuz ama masallah internetten cikmiyorsunuz
Eee bulsun o zaman tutan mı var hayret bir şey gerçekten.yeni koca bul demediğimiz için..