Bu nasıl bi kafa yapısı çözemedim

Budagelirbudagecer

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2021
4
0
28
Evlenmeden önce yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum Eşimle görücü usulü evlendik ama nişanlılık döneminde bazı sorunlar yaşadık Kendisi ben istemediğim halde bizim oturacağımız evi ailesinin yaşadığı binadan tuttu Olay tam olarak şöyleydi Canım diyordu kiralık ev yok bulamıyoruz o yüzden bizim binadaki yıllardır boş olan bir daireyi tutalım diyordu benim ailem de ev tutulmadan nikah yapılmasını istemedi Şart koydu önce ev tutulup eşyalar dizilsin sonra nikah yapılsın diye Eşimde o dönemde bir an önce nikah yapılmasını istiyordu Ben de canım daha ev tutmadık olmaz diyordum ev nasıl olsa bulunur biz önce nikahı halledelim diyordu Sonra da yalandan bir de sizinkiler baksın bulsun evi dedi ben de tamam babamla konuşuyum dedim sabah babamla konuştum akşama eşime mesaj attım sadece canım babamla ev meselesini konuştum dedim eşim ise bana direk olarak şunu şöyledi bizimkiler evi tutmuşlar Tabii ben şok oldum hangi evi tuttunuz dedim Bizim binadaki dedi peki bizim niye haberimiz yok dedim ben sana zaten söyledim hatta evin resimlerini bile attım dedi evet atmıştı ama ben tamam bu ev olsun dememiştim neyse olayın üstüne ben yıkıldım istemediğim bir evde nasıl yaşardım sonra eşimle konuşmayı kestim kendisi o evde çok mutlu olacağımızın garantisine sahipmiş gibi sözler söylüyordu Tabi ben o ne söylerse deliye he he der gibi evet tamam hıhı deyip geçiştirdim ve bir süre sonra mesajlarına cevap vermedim ailem bunu öğrendiğinde durumu karşı tarafla konuşup bu işlerin böyle olmayacağını bazı şeylerin karşılıklı anlaşma ile olacağını anlattı zaten aksi takdirde nişan atılacaktı Çünkü karşı taraf, eşimin ailesi,maddi durumları iyi olmadığı için şu kadar altın takarım bir tane fazla takmam dedi Yarı yarıya paylaşılan beyaz eşya alımında bile şunu alırım şunu almam gibi şart sundu Halbuki kimse onlara zorla kız vermiyordu Neyseki eşimin ailesi istemeye istemeye olsa da tuttukları evi iptal ettiler Uzun bir aradan sonra eşimin bana attığı mesaj şuydu haberin olsun tuttuğumuz evi iptal ettik Tabii ben yine cevap vermedim Sonra kendisi beni arayıp özür diledi Ve tabii ben tamam affettim ama bundan sonra benim fikirlerimi de ciddiye al önemse dedim ve 2 saniye önce eşşeklik ettim diyen adam bir anda kendini haklı çıkarma çabalarına girdi yok işte ben net davranmamışım istemediğimi tam olarak belli etmemişim babamın bulacağı evin kirası şu kadar paranın üstünde olmamalıymış diye şartlar falan sundu Nasıl bir kafa çözemedim 😕😕😕
 

MaYa_MiLa

Popüler Üye
Pro Üye
Anneler Kulübü
31 Ağustos 2012
5.984
18.864
ben asıl sizin kafa yapınızı anlamadım inanın
28 yaşındasınız, beyaz eşya alınırken bile "kimse zorla kız vermiyordu" diyorsunuz.
Yani alınan eşyaları aileler aldı, eve yine bir şekilde babanız karşı çıktı.
O kadar ailelerinize bağımlısınız ki evliliğiniz de aile desteğiyle sürüp gidecek gibi gözüküyor.
Evlenmeden önce bir kalem bir kağıt alıp, bizim maaşımız şu bizim taksitlerimiz bu aylık mutfak bu kira bu deyip hesap kitap yapmak da mı hiç aklınıza gelmedi?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 459 gün geçti.

ince bilek

👩‍👧
Pro Üye
16 Temmuz 2010
22.204
49.828
3 aylık yeni evliyim evet ailemde sizin gibi düşünmüştü şimdi de ben kara kara düşünüyorum bu maddi yetersizlikler ile evlilik nasıl yürüyecek
Hakaret etmek amaçlı sormuyorum sadece daha uygun bir tabir bulamadım

sizin jeton paraşütle mi iniyor?

Sizcede biraz geç değil mi bu soruları sormak için?
 

Puxhu

Sen önce kendine bak
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2012
10.954
18.231
34
Ailelerinize onu alın bunu alın diyeceğinize çalışıp kendiniz borç altına girseydiniz. Anlaşmaktan ziyade ev orda olsun burda olmasın altınımın birini aldılar birini almadılar. Eşya ev altın için mi evleniyosunuz? Bakın hayatta her şey para değil.. İki insan karşılıklı anlaşıyorsa her şey olur alınır yapılır. Kayınvalidenle de bi sorun yok anladığım kadarıyla hoş olsa da aynı bina hoş değil fakat biraz halden anlayalım lütfen.. Önceliğiniz takı tuku vs ise başka bir adayı değerlendirseydiniz.
 

Budagelirbudagecer

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2021
4
0
28
Ailelerinize onu alın bunu alın diyeceğinize çalışıp kendiniz borç altına girseydiniz. Anlaşmaktan ziyade ev orda olsun burda olmasın altınımın birini aldılar birini almadılar. Eşya ev altın için mi evleniyosunuz? Bakın hayatta her şey para değil.. İki insan karşılıklı anlaşıyorsa her şey olur alınır yapılır. Kayınvalidenle de bi sorun yok anladığım kadarıyla hoş olsa da aynı bina hoş değil fakat biraz halden anlayalım lütfen.. Önceliğiniz takı tuku vs ise başka bir adayı değerlendirseydiniz.
Zaten eşimle evlenme sebebim onu kendime yakın bulmam ve birbirimize uygun olduğumuzu düşünmemdi ama maddiyatı 2. Plana attım Fakat ben sadece onun tutarsız ve çelişkili davranışlarını sorguluyorum Çünkü yaşadıımız birçok sorun bu yüzden belki aramızda iletişim kopukluğu var ya da ben soruyu yanlış başlık altında sordum
 

Puxhu

Sen önce kendine bak
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2012
10.954
18.231
34
Zaten eşimle evlenme sebebim onu kendime yakın bulmam ve birbirimize uygun olduğumuzu düşünmemdi ama maddiyatı 2. Plana attım Fakat ben sadece onun tutarsız ve çelişkili davranışlarını sorguluyorum Çünkü yaşadıımız birçok sorun bu yüzden belki aramızda iletişim kopukluğu var ya da ben soruyu yanlış başlık altında sordum
Tutarsız ve çelişkili olduğunu nişanlıyken anlamışsınız zaten nesi size yakın geldi siz de mi tutarsızsınız?
 

Pinkflambe

Nirvana
Kayıtlı Üye
7 Ocak 2016
5.990
26.678
Çözseniz ne değişecek? Evlenmiş barklanmışsınız artık. Hayatınızda sorun yok diye geçmişteki sorunları mı gündeme getirmeye başladınız? Eşiniz bir noktada haklı istemiyorsanız açıkla istemiyorum diyecektiniz. Bu meseleyi de trip atıp iletişim kurmayarak hatta topu aileye atarak çözmüşsünüz.
 

Gameking

Guru
Pro Üye
31 Temmuz 2011
2.214
6.328
Sorunuzun cevabı: kv de oğlu yanında olsun istemiş, eşiniz hem aileme yakın olayım hem evi uygun tutarım diye düşünmüş. Ayrıca evlerinde “beraber yeriz boşuna mutfak masrafı yapmazsınız para biriktirirsiniz ” konuşması da geçmiş olabilir. Maddi durumunuz iyi değilse yakında eşinizden “geçinemiyoruz ailemin oturduğu binaya taşınalım” talebi de gelecektir muhtemelen
 
Son düzenleme:

MissCherryBlossom

Nirvana
Pro Üye
23 Ağustos 2012
37.667
153.706
Fakat ben sadece onun tutarsız ve çelişkili davranışlarını sorguluyorum
Adamın maddiyatı yok, ona göre önce aileme yakın oturayım yeme içme annemden geçinirim demiş siz istemeyince d eplanı tutmamış. Burda tutarsız bir davranış göremiyorum.
 

Paytakpikap

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2018
716
1.778
3 aylık yeni evliyim evet ailemde sizin gibi düşünmüştü şimdi de ben kara kara düşünüyorum bu maddi yetersizlikler ile evlilik nasıl yürüyecek
İyi de bacım neden evlendin yani? Benim oturacağım evi ben tamam demeden , gidip gezip görmeden tutup emrivaki yapan adama karşı ben bir noluyoruz derim. Az bir mesele değilki, bir tereddüde düşerim, her hayati kararı kendisi verip beni yok mu sayacak diye midem bir bulanır, biz biraz daha nişanlı kalalım derim yani.Heleki ailesinin yanında senden habersiz ev tutmuş, ne diyeyim bilemiyorum. Adamın sizi memnun etmeyen bir davranışını mı gördünüz, acele etmeyin direkt frene basın.Bir erkek nişanlıyken yaptığı tatsızlığın 10 katını evliyken yapar.Artık bunu idrak edin.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 53 Kg. ile 72 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 170 cm. Başlangıç Kilom :102 Kg. Şimdiki Kilom :99.7 Kg.

Ceku Bal

Uzaylı da olsa, insan insandır.
Kayıtlı Üye
22 Mayıs 2020
325
2.022
Olay olmuş bitmiş kapanmış, evlenmişsiniz. Artık kafasında ne vardı diye düşünmek ve buraya sormak çok da çözüm üretilecek bir mevzu değil. Şimdi de sorun maddiyat gibi geldi. Anlaşılan maddi durum pek iyi değil eşinizin. Peki sizin maddi durumunuz ne alemde?
 

vesikaliyarim

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Kasım 2014
7.590
13.373
41
Sen açmıştın sanki bu konuyu...evlenmiş halletmişsin şimdi ne alaka
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 51 Kg. ile 69 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 166 cm. Başlangıç Kilom :82 Kg. Şimdiki Kilom :79.6 Kg.

CiRiLLA

Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2014
21.214
80.041
Sizin tarzda evliliklerin mutlu olacagini dusunmuyorum ben. 🙄
Adam ailesiyle hareket edip "biz" diyor, siz de onlara "karşi taraf" diyorsunuz. Aileniz araya giriyor bir takim pazarliklar donuyor ben sunu yaparim, bunu yapmam. Kendinizden "kiz vermek" olarak bahsediyorsunuz filan.

Boyle baslayan evlilikte birbirnizi aile olarak benimsemeniz zaman alir.
Sonra dersiniz eşim beni ailesi olarak gormuyor.