Bunalımdayım...:(

george clooney i al sen o boşta
eletrik teli olmaz kız
öpecek zaman aramızda büyük engel olur
carşafa bürütürüm

teli dışarı çıkarken yapcan dışarda da öpmeyiver diycem de dayanamaz insan george yaşlandı ya napim onu
 
Bende aynı şeyi düşünüyordum ... gerci nişandan sonra biraz begenmiş resimlerine bakınca felan gülüyormuş ya....

arkadaş cidden bunalımda o zaman :44: çevrenin beğenmeyeceğini düşünmekten kendi hislerini bloke etmiş
 
beğenmediği birini nasıl öper insan onu anlamadım. iğrenmedim diyor bir de. hem beğenmiyor hemde dürtülerini bastırıyor


bende anlamadım. tüylerimin hepsi ayaga kalktı hatta düşününce:18:
 
teli dışarı çıkarken yapcan dışarda da öpmeyiver diycem de dayanamaz insan george yaşlandı ya napim onu


dayanamiyremmmmmm
der şap öperim oyyyyy
akşam gidimde filmini izliyelim aşkımla

yaşlandı ama karizma kız yinede

 

dayanamiyremmmmmm
der şap öperim oyyyyy
akşam gidimde filmini izliyelim aşkımla

yaşlandı ama karizma kız yinede


yok kız izlemeyin filmde herkesle öpüşüp duruyor hır çıkartırsın sen hehe jasona trip atarsın döner arkanı yatarsın
 
yok kız izlemeyin filmde herkesle öpüşüp duruyor hır çıkartırsın sen hehe jasona trip atarsın döner arkanı yatarsın


bu kıza niye behlül behlül baktın derim
behlül kim derse allahhh izletirip bizden bi aşkı memnu görsün
türk kadının neler yapıcagını görsün elin gavuru
 

bende anlamadım. tüylerimin hepsi ayaga kalktı hatta düşününce:18:

yani insan beğenmediği birini öpemez midesi almaz, iğrenmiyorsa beğenmiyor değildir büyük bir paradoks içindeyim şuan
 

bu kıza niye behlül behlül baktın derim
behlül kim derse allahhh izletirip bizden bi aşkı memnu görsün
türk kadının neler yapıcagını görsün elin gavuru

yok kız birde behlülü öğretme örnek teşkil etmesin
 
İçine sinmiş, ilk zamanlar alışamamışsın ama sonradan sevmişsin...
Ve artık belli süreçleri aşıp nişanlanmışsınız bu çok özel bi durum.
Daha iyileri gibi bi düşüncen varsa yazık, üzme umutlandırma çocuğu daha fazla.
Ama huzurlu bi evliliğin yolu sorumluluk sahibi, sahiplenici ve anlayışlı bi eşten geçiyo. Ki aranızda saygı da daim oldu mu, varsın çokta yakışıklı olmasın.
Gönlün sevdikten sonra gözün her türlü haline alışıyo zaten. Takma kimsenin söylediğini, ilişkini yaşa 3.kişileri umursamadan.
 
düşündümde
jason u sana verebilirim ha
yakışıklı adam her türlü tehlikeyi sacıo arkadaş

yaaa derdi çok işte bak insan yeri geliyor jasonı bile istemiyor bak konu sahibesiii bakk gör bunları
 

bende anlamadım. tüylerimin hepsi ayaga kalktı hatta düşününce:18:

Yakışıklı prensi öpmeden önce, birilerini öpmek zorundasın.... gibi bir söz vardı o aklıma geldi
 
Bazen evde makyajsiz sac bas daginik dolasiyorumda,bu tiple iyi koca bulmusum diyorum kendime.ask yok bu mevzuda...o yüzden ne desek ne yazsak sana yardimci olamayiz.

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
yakışıklı erkeğin beğeneni rahatsız edeni çok olur..çirkin olsa nolur nişanlın o senin..hayat arkadasın olacak..sana ait
böyle düşündüğünü bilse ne kadar üzülürdü
onun için üzüldüm..
 
arkadaş cidden bunalımda o zaman :44: çevrenin beğenmeyeceğini düşünmekten kendi hislerini bloke etmiş

Bunalımda mı bilemem ama hep daha fazlasını isteyen kararsız biri galiba ... Bence bir hisside yok nişanlısına üzüldüm sadece
 
Ya huy daha önemli açıkçası bana yakışıklı olanlar itici geliyor kendini beğenen tavır oluyor.

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

ah canım ya keske onla degılde brad pittle nişanlanaydın nasıl olduda nişanlandın sen o insanla...kusura bakmayın ama siz o kişiyi haketmiyorsunuz umarım çok geç olmadan farkına varır nişanlınız!!
 
`