Merhaba hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah
bende de pco var adet düzeni için duphaston kullanıyorum kasımda klomen ve ovitrelle kullandım gebelik oluşmadı. Şubatta rahim filmi çekildim temiz çıktı. Bu ay yine letu ve ovitrelle verdi. Sizin gebeliğiniz çatlatma iğnesi ile mi oldu yoksa kendiliğinden mi ? Benim yumurtam büyümüyor ve çatlamıyor