• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Çok kırgınım okurmusunuz acil

kelebek33kalp

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eylül 2023
Mesajlar
13
Emoji Skoru
-5
Puanlar
16
Merhana ben üç çocuklu bekar kadının hayatıma dört ay önce biri girdi uzak masafe bir iki geldi buluştuk güzeldi ben sevmeye başladım o çok aşığım sana dedi çok iyi anlaştık herşey uyumluydu ve hiç evlenmemiş ben de görüşümü söyledim ileride evlilik istediğimi söyledim oda bana beni darlıyosun sıkıyosun ben başkasının çocuklarına neden bakıyımki ayrı evde olurlarsa olur anca arkadaş kalalım öyleyse böyle söyledi ben çok kırıldım evlilik istemeye bilirsin saygım var ama böyle beni kırdın dedim iki gündür arada yazıyo beni istemiyomusın seni çok sevmiiştim vesayre bende kimseyi istemiyorum artık bu sözler beni çok kırdı bir önce buluşmamızda bana yakınlaşmak istedi yani öpmek istedi ben herkesin içindeyiz ve olmaz dedim istemediğimi brlli ettim bana kızdı trip attı resmen o gün benimle veda etmeden gitti aptal kafam ozaman özrünü kabul ettim dedim böyle tepkisi normalmi sizce
 
Merhana ben üç çocuklu bekar kadının hayatıma dört ay önce biri girdi uzak masafe bir iki geldi buluştuk güzeldi ben sevmeye başladım o çok aşığım sana dedi çok iyi anlaştık herşey uyumluydu ve hiç evlenmemiş ben de görüşümü söyledim ileride evlilik istediğimi söyledim oda bana beni darlıyosun sıkıyosun ben başkasının çocuklarına neden bakıyımki ayrı evde olurlarsa olur anca arkadaş kalalım öyleyse böyle söyledi ben çok kırıldım evlilik istemeye bilirsin saygım var ama böyle beni kırdın dedim iki gündür arada yazıyo beni istemiyomusın seni çok sevmiiştim vesayre bende kimseyi istemiyorum artık bu sözler beni çok kırdı bir önce buluşmamızda bana yakınlaşmak istedi yani öpmek istedi ben herkesin içindeyiz ve olmaz dedim istemediğimi brlli ettim bana kızdı trip attı resmen o gün benimle veda etmeden gitti aptal kafam ozaman özrünü kabul ettim dedim böyle tepkisi normalmi sizce

Ayrıca evlilik olmadan yaşayamayızmı aşkımızı seni hiç bırakmam dedi

Allah aşkına bir daha bu kişiyle görüşme.

Adam ne seni ne evlatlarını istiyor. Uzak mesafesinde adamı kaç kere gördün ne paylaştın seveceksin. Sevgi, sevgililik böyle bir şey değil.

Adamın tek derdi elleşip, oynaşmak.
 
Merhana ben üç çocuklu bekar kadının hayatıma dört ay önce biri girdi uzak masafe bir iki geldi buluştuk güzeldi ben sevmeye başladım o çok aşığım sana dedi çok iyi anlaştık herşey uyumluydu ve hiç evlenmemiş ben de görüşümü söyledim ileride evlilik istediğimi söyledim oda bana beni darlıyosun sıkıyosun ben başkasının çocuklarına neden bakıyımki ayrı evde olurlarsa olur anca arkadaş kalalım öyleyse böyle söyledi ben çok kırıldım evlilik istemeye bilirsin saygım var ama böyle beni kırdın dedim iki gündür arada yazıyo beni istemiyomusın seni çok sevmiiştim vesayre bende kimseyi istemiyorum artık bu sözler beni çok kırdı bir önce buluşmamızda bana yakınlaşmak istedi yani öpmek istedi ben herkesin içindeyiz ve olmaz dedim istemediğimi brlli ettim bana kızdı trip attı resmen o gün benimle veda etmeden gitti aptal kafam ozaman özrünü kabul ettim dedim böyle tepkisi normalmi sizce
Adam sizinle ciddi düsünmüyor. Acikca da baskasinin cocuklarina bakmam demis. Evlenmeye gönüllü degil. Amaci evlilik degil net cinsellik. Ayrilmak icin daha neyi bekliyorsunuz ?
 
Hic güven vermedi bana bu tutum açıkçası senin çocuğun olduğunu biliyor ve başkasının çocuğuna bakamam diyor madem öyle çocuklu kadınla konusmayacaksin.Niyeti iyi değil,görüşme istemesi de bence cinsellige dönecek istediğiniz hayat arkadaşı bu herif değil malesef seven adam her şeyiyle sever sahiplenir
 
Merhana ben üç çocuklu bekar kadının hayatıma dört ay önce biri girdi uzak masafe bir iki geldi buluştuk güzeldi ben sevmeye başladım o çok aşığım sana dedi çok iyi anlaştık herşey uyumluydu ve hiç evlenmemiş ben de görüşümü söyledim ileride evlilik istediğimi söyledim oda bana beni darlıyosun sıkıyosun ben başkasının çocuklarına neden bakıyımki ayrı evde olurlarsa olur anca arkadaş kalalım öyleyse böyle söyledi ben çok kırıldım evlilik istemeye bilirsin saygım var ama böyle beni kırdın dedim iki gündür arada yazıyo beni istemiyomusın seni çok sevmiiştim vesayre bende kimseyi istemiyorum artık bu sözler beni çok kırdı bir önce buluşmamızda bana yakınlaşmak istedi yani öpmek istedi ben herkesin içindeyiz ve olmaz dedim istemediğimi brlli ettim bana kızdı trip attı resmen o gün benimle veda etmeden gitti aptal kafam ozaman özrünü kabul ettim dedim böyle tepkisi normalmi sizce
Umarım böyle bir adam için çocuklarınızı mağdur etmezsiniz.
 
Troll felan zannettim ama geçmiş konulara bakınca malesef gerçeksiniz sanırım.
 
Bir insan boşanmış veya çocuklu biriyle görüşmek istemeyebilir bu çok normal. Ama burada anormal olan 2 şey var
1-size çocuklarınızı istemediğini ima ettiği halde bu kişiyi sevmeye devam etmeniz, 2-3 kez gördüğünüz birine aşık olmanız.
2-evlilik istediğinizi belirtmenize rağmen bu sorumluluğu üstlenmeden her şeyi yaşamak isteyen istemem yan cebime koycu bir erkek:olamaz:

Ayrıca uzak mesafe ilişkisi olmaz. Önceden tanışırsın ilişkiye başlarsın sonra şartlar uzak mesafeyi gerektirir o zaman tamam ama birini uzak mesafede sıfırdan tanıyamazsın. Hele çocuklu biriyseniz onların hayatını bu şekilde riske atmamalısınız.
 
Ayrıldım bugün istemediğimi sözlerinin kırdığını söyledim orda sıkıntı yok herşey çok güzeldi bir anda bozuldu herşey ona moralim bozuldu zaten emin olmadan evlenmiyecektim ama o sözlerin etkisinden çıkamıyorum
 
Ayrıca bir insan birine gerçekten çok aşıksa çoluğuyla çocuğuyla kabul etmeyi de göze alır. Ne demek başka evde kalırsa olur yoksa arkadaş kalalım. Amacı cinsellik işte bunu anlayamadınız mı cidden kaç yaşındasınız.
 
Sen ne istediğini söylemişsin o da rengini belli etmiş. Ortada soru işareti falan yok. Sizden olmaz yani.
Adam kaç yaşında?
 
Adam çocuklarını istemiyor ve bunu duyunca engellemedin mi? Çocuklu anneler de aşık olabilir ama çocuklar öncelik olmalı, ergen değilsiniz. Adamın amacı da belli bence.
 
Kızlar ben çocujlarımı düşünmeden haraket etmem benim çiçeklerim onlar ben istediğini vermedim biz gittiğim bir ilde tanıştık yani onu öncelikle söyleyim size bu bahsettiğim iki gün önce oldu aslında amacım kırgınlığımı anlatmaktı benim evlatlarımı istemeyenide hayatımda zaten tutmam bi iki gündür yazdı bakmadım bugünde yazmamasını söyledim istemiyorum dedim
 
Back
X