- Katılım
- 12 Eylül 2023
- Mesajlar
- 13
- Emoji Skoru
- -5
- Puanlar
- 16
- Konu Sahibi kelebek33kalp
- #1
Merhana ben üç çocuklu bekar kadının hayatıma dört ay önce biri girdi uzak masafe bir iki geldi buluştuk güzeldi ben sevmeye başladım o çok aşığım sana dedi çok iyi anlaştık herşey uyumluydu ve hiç evlenmemiş ben de görüşümü söyledim ileride evlilik istediğimi söyledim oda bana beni darlıyosun sıkıyosun ben başkasının çocuklarına neden bakıyımki ayrı evde olurlarsa olur anca arkadaş kalalım öyleyse böyle söyledi ben çok kırıldım evlilik istemeye bilirsin saygım var ama böyle beni kırdın dedim iki gündür arada yazıyo beni istemiyomusın seni çok sevmiiştim vesayre bende kimseyi istemiyorum artık bu sözler beni çok kırdı bir önce buluşmamızda bana yakınlaşmak istedi yani öpmek istedi ben herkesin içindeyiz ve olmaz dedim istemediğimi brlli ettim bana kızdı trip attı resmen o gün benimle veda etmeden gitti aptal kafam ozaman özrünü kabul ettim dedim böyle tepkisi normalmi sizce
