• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eniste tacizi ve okb

Sapık olma ihtimali olan insanın değil evine gitmek yanındaki kadını çeker alırsın. Çocuğun orda ne işi var? Millete mesajla salça oluyor kimse bu herifi dövmüyor. Kadın halimle 1buçuk metre boyumla 45 kilomla ağzını burnunu kırarım, çükünü koparır eline tutuştururum
Elleriniz dert görmesin
 
Konuya inanmayan benim. Eniştem sapık diyorsunuz ve onun bulunduğu ortamda banyoda tuğla kadar delik varken girip yıkanıyorsunuz. Hani küçük delik veya küçük kamera olsa tamam anlaşılır ama o boşluktan siz de dışarıyı görürsünüz. Anneniz teyzeniz yanında ailenin diğer kadınları niye sus pus oldular? Seninle birlikte olmak istiyorum diye bir mesaj alan kaç kadın gizler saklar, bir şey olmamış gibi yapar? İleride duyulur ortaya çıkar millet bir şey sanar diyip adamdan şikayetçi olmamak, gizlemek saklamak bana inandırıcı gelmedi. Teyze anne ve ailedeki sayısı belirsiz kadınlar el birliğiyle sapığı gizlemişler. Adam zihinsel engelli mi, akli dengesi yerinde mi?

Annem hep aldatırdı diye bir cümle okudum. Babanızı mı hep aldatırdı ve hiç bir şey olmamış gibi evliliğe devam mı ederdi?
Kapı altından, anahtar deliğinden baktı dese olabilir derdim de, evin çatısından banyo nasıl görünüyor yahu? Bunu bi açıklasın konu sahibi . Banyodaki tuğla nedir?
 
Kizlar suan bende anlam veremiyorum teyze ve anne normallestirdigi ve fiziksel birsey olmadigi yada kücük ve sahipsiz oldugum icin mi üstüne cok düsmedk bilmiyorum annemde sahipsiz bir kadindi böyle seylere tepkiyi bile tam veremiyoduk galiba hatta unutmustum bile ama birden okbyle alevlendi dünden beri uyuyamiyorum panik atak geliyo icimde dürtü var esine anlat diye durdurmuyo
Üstüne düşüp napacaktiniz ki. Ortada bisey yok. Adamın o tuğla boşluğundan baktığını filan görmemişsiniz. Tamamen annenin kendi çıkarımı. Sana emin olmadan bunu söyleyerek de saçmalamış resmen. Mağdur moduna gireceğin bisey yok. Kendi kendine travma çıkarma. Adamın diğer yaptıkları ayrı, o gün sana bisey yapılmadı ve sen mağdur değilsin. Durduk yere başına iş çıkarma. Sadece adam çatıya çıktı diye bu kadar çıkarım yapılması hiç normal gelmedi bana ya. Madem anneniz bu kadar pimpirikliydi ne diye adamın evine gidip bi de duşa soktu seni adam evdeyken. Bi de küçücük kıza şüphelerin anlatıp psikolojisini bozmuş. Çok garip ya.
 
Iste salaklik ona kiziyorum ya simdi ne icin görmezden geldik sapik iste deyip gectik ki diye onu hazmedemiyorum simdi
Geçmişe dönük travmanızı unutamamışsınız. Hep görüştüğünüzz için de bu olayı unutamamışsınız takıntı haline gelmiş. Boşver unut gitsin kocanıza söylemeye gerek yok durduk yere yanlış anlayabilir ama artık görüşme travman tetikleniyo görüştükçe unutamıyosun. Bu düşünceler hayatını çok etkilemeye başladıysa unutamıyosan doktorlar travmaya bağlı antidepresan yazıyolar kullanabilirsiniz.
 
Intihari düsünuyorum cünkü duramiyorum tamam ben taciz etmedim istemedim o kisiyede hic samimi davranmadim cogu zaman nefretimi belli ettim ama okb suclusun cünkü iletisimi tamamen kesmedin diyor
Doktora gidiniz ilaç kullanınız sürekli düşünmek normal değil
 
Intihari düsünuyorum cünkü duramiyorum tamam ben taciz etmedim istemedim o kisiyede hic samimi davranmadim cogu zaman nefretimi belli ettim ama okb suclusun cünkü iletisimi tamamen kesmedin diyor
Ya git tedavi ol Allah askina ya üzerinden onca sene gecmis aile les her türlü pisligi kapatiyor

Elin de kanit yok baktigini bile görmedin

Esine söylersen eline ne gececek gidip enisteyi dövsün öldürsün mü istiyorsun

Bir daha görüsme olur biter
 
Neyin suçluluğu Allaşkına
Ortada bir şey yok
Temas yok
Gözünüzle şahit olduğunuz bir şey yok
Sadece annenizin tahmini üzerine kendi kendinize hayatı zehir etmişsiniz.
Öyle bir başlık açmışsınız ki direk küfrederek girmiştim konuya.
Nicke baksana ismini bile taciz magduru yapmis

Bence konu sahibinin ciddi sorunlari var

Benim amcam da esini aldatirdi ama bize karsi tek yanlis hareketi olmazdi

Konu Bana gecmedi ya Anne enisteyle sevgiliydi ki kopmak istemiyor Konus Sahibi de annesinin babasini aldattigini söylüyor ya da konu sahibi olmayan seyleri olmus gibi hayal edip kabulleniyor

Ve Eger gercekten Enişte sapiksa o olay disinda baska bir hareketi de olurdu

Tecrübeye daya li yani Maalesef her kadin gibi benim de lanet bir tecrübem var

Ama ne utaniyorum ne de kendimi öldürmek istiyorum cocuktum benim ne sucun var ben neden utanacam intihari düsünücem
 
Arkadaslar ben cocukluktan beri okb hastasiyim cok agir ataklar gecirdim evliyim evlendikten sonra cok büyük atagim oldu ve asamadim simdi dünden beri yeni bir takintim var ve cok kötüyüm ben 17 yasinda teyzemlerde banyo yaparken banyolari buyük ve köse tavanda tugla büyuklugü kadar bosluk var musluk ortada ben orda banyo yaparken annem kizim hemen cik dedi anlamadim banyo yapip ciktim meger ben dusa girdigimde enistem olacak pislik catiya cikmis annemde beni o delikten izledigini dusunmus cunku enistem sapik ve isi yokken ben dusa girince catiya cikmis bu olayin üzerinden 15 yil gecti teyzemlerle sık sık görüsmeye devam ettik cünkü onlardan baska kimsemiz yoktu ben zqten 17 yasindaydim annem teyzen kendi iclerinden tpki gösterselerde kanit olmadigi icin bisey diyemedik teyzemin hatrina görüstük tabiki ona öyle samimi davranmiyordum hatta cogu zaman nefretimi dile getirecek kötü davranislarda bile bulunuyordum bilmiyorum unuttum mu baskiladim mi temas ve kanit olmadigi icin önemsemedim mi simdi okbyle travmam alevlendi kendi kendimi yiyip bitiriyorum nasil görüsmeyi kesmedik diye nasil cok sert tepkiler göstermedik diye ve evliyim 1 kere esimle bayram nedeniyle o pisligi görmek durumunda kaldik zaten utanmaz simdi cok utaniyirum ve sucluluk duyuyorum lütfen yardim edin icimde esime karsi itiraf dürtüsü var
Hep eniştenin suclamışsın.Ama annende enişten kadar suçludur.Öyle bişey olacak tek ben sadece kızıma seslenecem öyle mi Vallahi öyle bişey sezmişsem kızıma seslenmeyi bırak direk gidip kızımı banyodan çıkarırım.
 
Arkadaslar ben cocukluktan beri okb hastasiyim cok agir ataklar gecirdim evliyim evlendikten sonra cok büyük atagim oldu ve asamadim simdi dünden beri yeni bir takintim var ve cok kötüyüm ben 17 yasinda teyzemlerde banyo yaparken banyolari buyük ve köse tavanda tugla büyuklugü kadar bosluk var musluk ortada ben orda banyo yaparken annem kizim hemen cik dedi anlamadim banyo yapip ciktim meger ben dusa girdigimde enistem olacak pislik catiya cikmis annemde beni o delikten izledigini dusunmus cunku enistem sapik ve isi yokken ben dusa girince catiya cikmis bu olayin üzerinden 15 yil gecti teyzemlerle sık sık görüsmeye devam ettik cünkü onlardan baska kimsemiz yoktu ben zqten 17 yasindaydim annem teyzen kendi iclerinden tpki gösterselerde kanit olmadigi icin bisey diyemedik teyzemin hatrina görüstük tabiki ona öyle samimi davranmiyordum hatta cogu zaman nefretimi dile getirecek kötü davranislarda bile bulunuyordum bilmiyorum unuttum mu baskiladim mi temas ve kanit olmadigi icin önemsemedim mi simdi okbyle travmam alevlendi kendi kendimi yiyip bitiriyorum nasil görüsmeyi kesmedik diye nasil cok sert tepkiler göstermedik diye ve evliyim 1 kere esimle bayram nedeniyle o pisligi görmek durumunda kaldik zaten utanmaz simdi cok utaniyirum ve sucluluk duyuyorum lütfen yardim edin icimde esime karsi itiraf dürtüsü var
Bana okb nizin kaynağı enişteniz değil de anneniz gibi geldi. Hep böyle kaygılı, müdahaleci ise muhtemel diğer alanlarda da size böyle davranmıştır. Zira tek bir olay okb ye sebep olmaz
 
Eksik noktasi ne biliyo musun annemde teyzemde sürekli eslerini aldatiyordu babalar sikintiliydi biz cocuklarda babalar boyle olunca ses cikaramadik boyle bir aileye dogdum ve sıkintısını cok cok fazla cekiyorum normal düzen kuramiyorum esimle birbirimizi cok seviyoruz esimi asla aldatmam ben ama aile iste ben ister miyim
Canım bak senin bir suçun yok lütfen eşine bir şey söyleme asla öğrenmesin sen de bir psikolojik destek al yaşadığın şeyler az buz değil.
 
Eksik noktasi ne biliyo musun annemde teyzemde sürekli eslerini aldatiyordu babalar sikintiliydi biz cocuklarda babalar boyle olunca ses cikaramadik boyle bir aileye dogdum ve sıkintısını cok cok fazla cekiyorum normal düzen kuramiyorum esimle birbirimizi cok seviyoruz esimi asla aldatmam ben ama aile iste ben ister miyim
Anlattıklarınız geçmedi nedense bana. Ya kendi kafanızda kurup uyduruyorsunuz. Yada burada dalga geçiyorsunuz.
 
Arkadaslar ben cocukluktan beri okb hastasiyim cok agir ataklar gecirdim evliyim evlendikten sonra cok büyük atagim oldu ve asamadim simdi dünden beri yeni bir takintim var ve cok kötüyüm ben 17 yasinda teyzemlerde banyo yaparken banyolari buyük ve köse tavanda tugla büyuklugü kadar bosluk var musluk ortada ben orda banyo yaparken annem kizim hemen cik dedi anlamadim banyo yapip ciktim meger ben dusa girdigimde enistem olacak pislik catiya cikmis annemde beni o delikten izledigini dusunmus cunku enistem sapik ve isi yokken ben dusa girince catiya cikmis bu olayin üzerinden 15 yil gecti teyzemlerle sık sık görüsmeye devam ettik cünkü onlardan baska kimsemiz yoktu ben zqten 17 yasindaydim annem teyzen kendi iclerinden tpki gösterselerde kanit olmadigi icin bisey diyemedik teyzemin hatrina görüstük tabiki ona öyle samimi davranmiyordum hatta cogu zaman nefretimi dile getirecek kötü davranislarda bile bulunuyordum bilmiyorum unuttum mu baskiladim mi temas ve kanit olmadigi icin önemsemedim mi simdi okbyle travmam alevlendi kendi kendimi yiyip bitiriyorum nasil görüsmeyi kesmedik diye nasil cok sert tepkiler göstermedik diye ve evliyim 1 kere esimle bayram nedeniyle o pisligi görmek durumunda kaldik zaten utanmaz simdi cok utaniyirum ve sucluluk duyuyorum lütfen yardim edin icimde esime karsi itiraf dürtüsü var
Ya sizlik ne var anlamadım.Anneniz ses etmemiş hoş etse de erkekler hep haklı çıkar bizde.Geçmiş geçti ve küçüktünüz ve sizin bir suçunuz günahınız yoktu.Birşeyleri kafaya takma huyunuzu bırakın sevdiklerinizi üzersiniz sadece.Bence bu adamı bütün sülale biliyor.Şu da var o gün gerçekten de size bakmadı bilmiyorsunuz.Önünüze bakın bu insanlara mesafenizi koyun tatlı aşınızı acı etmeyin.Allaha havale edin ve düşünmeyin artık🌺
 
Ne derseniz bende bu ailenin icinde okb hastasi oldum ailemi ben secmedim
Ailenizi siz seçmediniz tamam ama burada eşinize itiraf boyutunda çıkaracağınız bir günah, sizin yaptığınız bir hata yok. Eşinize hiçbir borcunuz yok bu konuda.
Zamanında koca koca kadınların adamların olduğu ortamda enişteden uzak durulmamış siz mi uzak duracaktınız. Banyodaki delik çatıya çıkınca görülebilecek noktadaysa durup dururken kim gözetlesin der insan ve normal bir şekilde banyoyu kullanır. Engel olacağınız, kendinizi suçlayacağınız bir durum yok. Ailem böyleydi diyip eşinizin yanında kendinizi de küçük görmeyin.
 
Back
X