• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eniste tacizi ve okb

Intihari düsünuyorum cünkü duramiyorum tamam ben taciz etmedim istemedim o kisiyede hic samimi davranmadim cogu zaman nefretimi belli ettim ama okb suclusun cünkü iletisimi tamamen kesmedin diyor
 
Neden ses cikarmadik neden görüstük sucluyuz diye kendi kendimi yiyip bitiriyorum okb sen suclusun tacizi normallestirdin deyip duruyo
Ee okb sahipleri tekrarlayan düşüncelerin genelde saçma düşünceler olduğunu da bilir ama sizi anlıyorum.
Size özelden bir Instagram hesabı atayım, ilgili psikolojik danışmanın çalışmaları tamamen okb üzerine ve ben paylaşımlarını oldukça faydalı buluyorum. Umarım işinize yarar.
 
Ee okb sahipleri tekrarlayan düşüncelerin genelde saçma düşünceler olduğunu da bilir ama sizi anlıyorum.
Size özelden bir Instagram hesabı atayım, ilgili psikolojik danışmanın çalışmaları tamamen okb üzerine ve ben paylaşımlarını oldukça faydalı buluyorum. Umarım işinize yarar.
Sevinirim
 
Sizin psikolojik sorununuz var, tedavi altında değilsiniz sanırım, psikiyatriye gidip tedavi olun, gerekirse psikoloğa yönlendirir….

Çocukken olan tüm olaylarda sizin suçunuz yok. Ailenizi siz seçmediniz. Ama şuan eşiniz ve çocuklarınız varsa sizin sorumluluğunuzda tedavi olun.
 
Sizin psikolojik sorununuz var, tedavi altında değilsiniz sanırım, psikiyatriye gidip tedavi olun, gerekirse psikoloğa yönlendirir….

Çocukken olan tüm olaylarda sizin suçunuz yok. Ailenizi siz seçmediniz. Ama şuan eşiniz ve çocuklarınız varsa sizin sorumluluğunuzda tedavi olun.
Terapiye gidiyorum uzun zamandir ilac kullaniyorum bebek istedigimiz icin ilaclar azaldi belki ondan oldum bilemiyorum tepki koyamamanin suclulugu beni bitiriyor
 
Arkadaslar ben cocukluktan beri okb hastasiyim cok agir ataklar gecirdim evliyim evlendikten sonra cok büyük atagim oldu ve asamadim simdi dünden beri yeni bir takintim var ve cok kötüyüm ben 17 yasinda teyzemlerde banyo yaparken banyolari buyük ve köse tavanda tugla büyuklugü kadar bosluk var musluk ortada ben orda banyo yaparken annem kizim hemen cik dedi anlamadim banyo yapip ciktim meger ben dusa girdigimde enistem olacak pislik catiya cikmis annemde beni o delikten izledigini dusunmus cunku enistem sapik ve isi yokken ben dusa girince catiya cikmis bu olayin üzerinden 15 yil gecti teyzemlerle sık sık görüsmeye devam ettik cünkü onlardan baska kimsemiz yoktu ben zqten 17 yasindaydim annem teyzen kendi iclerinden tpki gösterselerde kanit olmadigi icin bisey diyemedik teyzemin hatrina görüstük tabiki ona öyle samimi davranmiyordum hatta cogu zaman nefretimi dile getirecek kötü davranislarda bile bulunuyordum bilmiyorum unuttum mu baskiladim mi temas ve kanit olmadigi icin önemsemedim mi simdi okbyle travmam alevlendi kendi kendimi yiyip bitiriyorum nasil görüsmeyi kesmedik diye nasil cok sert tepkiler göstermedik diye ve evliyim 1 kere esimle bayram nedeniyle o pisligi görmek durumunda kaldik zaten utanmaz simdi cok utaniyirum ve sucluluk duyuyorum lütfen yardim edin icimde esime karsi itiraf dürtüsü var
İi de sadece tahmin yüzünden hayatınızı kendi kendinize karartmışsınız, olabilir mi evet ama ya değilse ?
 
Intihari düsünuyorum cünkü duramiyorum tamam ben taciz etmedim istemedim o kisiyede hic samimi davranmadim cogu zaman nefretimi belli ettim ama okb suclusun cünkü iletisimi tamamen kesmedin diyor
Sizin durumunuzun adı okb değil.

Sizin bir doktora etraflıca bir muayene edilmeniz gerekiyor. Cümleleriniz, ifade ediş tarzınız bile normal değil.

Konunuzun enişte ile ve ispat edilemeyen tacizi ile alakası yok. Çünkü zaten ortada taciz olup olmadığını bile bilmiyoruz. Sadece farz ediyoruz.

Eşinize anlatacaginiz bir şey yok. Çünkü zaten ortada kesin bir şey yok
Zaten esiniz gözü açık bir adamsa sizdeki tuhaflıgi fark etmiştir.

Bir psikoyatri hekimine gidin. Derhal. Lütfen.
 
Terapiye gidiyorum uzun zamandir ilac kullaniyorum bebek istedigimiz icin ilaclar azaldi belki ondan oldum bilemiyorum tepki koyamamanin suclulugu beni bitiriyor
Suçlu değilsiniz o adi birisi adi en hafif kelime daha agirlarini siz söyleyin tanımlarken o herifi sonuçta elbette layığını bulmadıgi için öfkeli siniz fakat belli mi olur felç iner nşallah ölmez inşallah ölmez çok acılar çeker bakın genelde hatta hiç ah vs sevmem fakat bu durum istisna dediğiniz gibiyse ölmesin inşallah bedeninden beyninden çıksın bu dünyada öbüründe de ruhundan çok Amin diyelim çok Amin böylece bilemeyiz kiminin duası kime geçer.Siz dua edin biz toplu Amin diyelim en beterini diliyorum o kişiye .Bunun dışında kafaya takarak kendinize eza etmeyin ispatı olmayan yıllar önceki bir olay için eşiniz ona birşey yapsa içiniz soğuyacak mi.Allah hakkından gelsin tez vakitte ölmesin ölemesin inşallah .Dediklerinize istinaen eğer böyleyse bu dilek de kalsın burada .
 
Arkadaslar ben cocukluktan beri okb hastasiyim cok agir ataklar gecirdim evliyim evlendikten sonra cok büyük atagim oldu ve asamadim simdi dünden beri yeni bir takintim var ve cok kötüyüm ben 17 yasinda teyzemlerde banyo yaparken banyolari buyük ve köse tavanda tugla büyuklugü kadar bosluk var musluk ortada ben orda banyo yaparken annem kizim hemen cik dedi anlamadim banyo yapip ciktim meger ben dusa girdigimde enistem olacak pislik catiya cikmis annemde beni o delikten izledigini dusunmus cunku enistem sapik ve isi yokken ben dusa girince catiya cikmis bu olayin üzerinden 15 yil gecti teyzemlerle sık sık görüsmeye devam ettik cünkü onlardan baska kimsemiz yoktu ben zqten 17 yasindaydim annem teyzen kendi iclerinden tpki gösterselerde kanit olmadigi icin bisey diyemedik teyzemin hatrina görüstük tabiki ona öyle samimi davranmiyordum hatta cogu zaman nefretimi dile getirecek kötü davranislarda bile bulunuyordum bilmiyorum unuttum mu baskiladim mi temas ve kanit olmadigi icin önemsemedim mi simdi okbyle travmam alevlendi kendi kendimi yiyip bitiriyorum nasil görüsmeyi kesmedik diye nasil cok sert tepkiler göstermedik diye ve evliyim 1 kere esimle bayram nedeniyle o pisligi görmek durumunda kaldik zaten utanmaz simdi cok utaniyirum ve sucluluk duyuyorum lütfen yardim edin icimde esime karsi itiraf dürtüsü var
Neyin itirafı annen ya da sen gözünle gördün mü? Madem sapık bir adam annen niye inatla görüştü??Kimsemiz yoktu geyiği yapmayın eğer evladım için bir tehlike varsa kralı olsa görüşmem.Geçiniz bunları kocanız bilse ne olacak? Adamı katil mi edeceksiniz?? Sonra adam dönüp sorsa niye bu adamla görüşmeye devam ettin annen neden mesafe koymadı dese ne diyeceksin,o minnak bahaneleri yemez haberin olsun....
 
Neyin itirafı annen ya da sen gözünle gördün mü? Madem sapık bir adam annen niye inatla görüştü??Kimsemiz yoktu geyiği yapmayın eğer evladım için bir tehlike varsa kralı olsa görüşmem.Geçiniz bunları kocanız bilse ne olacak? Adamı katil mi edeceksiniz?? Sonra adam dönüp sorsa niye bu adamla görüşmeye devam ettin annen neden mesafe koymadı dese ne diyeceksin,o minnak bahaneleri yemez haberin olsun....
Amanın fake mi konu ya .Valla ya bende üzüldüm icsellestirdim çayım zehir oldu yahu
 
Amanın fake mi konu ya .Valla ya bende üzüldüm icsellestirdim çayım zehir oldu yahu
Boyle birseyin neden fakesi olsun siz kolay mi saniyorsunuz bayram diye psikologum seans vermedi bugün o donem annem ve teyzem normallestirdi evet emin degiliz ama normal biriside degil iste annem hep o pislik icin teyzenden mi olalim bitane kardesim var pislik o görmeyin bile dedi bendw ya buyuklerimden gördugüm icin normallestiridm ya bastirdim bilmiyorum ne yasadigimi bilmiyosunuz yardim istedim medet umdum burda sahipsizdik babam tam yetkin biri degildi annem hep aldatirdi oda bjzj birakip gitmesin diye sustuk aile cok etkiliyo iste kim ister yillar sonra aklima geldi unutmustum bile suan okb atagim var zaten sen neden tepki koymadin daha dogrusu daha fazla tepki koymadin diye okb ustume üstume geliyo ben kendimi sucluyorum tabiki esime anlatmak istemem iste ama okb dayatiyo bilmek hakki güanhina giriyosun diyo susturamiyorum duramiyorum yardim istedim sadece ya yardim
 
Hicbirsey diyemem iste buda benim icimi kemiriyor siz tepki koyardim cocugum olsa dediniz ve inanin benim gözlerim doldu keske boyle annem olsaydi keske korusaydi
Neyin itirafı annen ya da sen gözünle gördün mü? Madem sapık bir adam annen niye inatla görüştü??Kimsemiz yoktu geyiği yapmayın eğer evladım için bir tehlike varsa kralı olsa görüşmem.Geçiniz bunları kocanız bilse ne olacak? Adamı katil mi edeceksiniz?? Sonra adam dönüp sorsa niye bu adamla görüşmeye devam ettin annen neden mesafe koymadı dese ne diyeceksin,o minnak bahaneleri yemez haberin olsun....
 
Boyle birseyin neden fakesi olsun siz kolay mi saniyorsunuz bayram diye psikologum seans vermedi bugün o donem annem ve teyzem normallestirdi evet emin degiliz ama normal biriside degil iste annem hep o pislik icin teyzenden mi olalim bitane kardesim var pislik o görmeyin bile dedi bendw ya buyuklerimden gördugüm icin normallestiridm ya bastirdim bilmiyorum ne yasadigimi bilmiyosunuz yardim istedim medet umdum burda sahipsizdik babam tam yetkin biri degildi annem hep aldatirdi oda bjzj birakip gitmesin diye sustuk aile cok etkiliyo iste kim ister yillar sonra aklima geldi unutmustum bile suan okb atagim var zaten sen neden tepki koymadin daha dogrusu daha fazla tepki koymadin diye okb ustume üstume geliyo ben kendimi sucluyorum tabiki esime anlatmak istemem iste ama okb dayatiyo bilmek hakki güanhina giriyosun diyo susturamiyorum duramiyorum yardim istedim sadece ya yardim
Ya ben demedim ki bir üye yazmış inanmadım diye bende öylemi acaba ben inandım yedim dedim siz niyebana destan yazdınız doğru okuyun önce kim ne yazmış Allah Allah günah keçisi oldum
 
Back
X