evladınıza geçmiş olsun çok.5 yıllık evliyim 6 ay nişanlı kaldık severek evlendim ve aramızda 16 yaş farkı var. Evlendikten birkaç ay içinde eşimin beni annem yaşındaki komşusu ve çocuğu yaşındaki akrabası ile aldattığını öğrendim. Ailem bile bana inanmadı yapmaz etmez tekrar dediler. Onun için ikinci el gelinlik iki bilezik ile gelin olmayı kabul ettim hiçbir talebim olmadı ailesinden. Buna rağmen babası kına gecesi eşofmanla geldi yengesi de dini nikah Kadir gecesi büyü yaptı bize. O süreçte biraz kilolu olduğumdan 60 yaşındaki nene gibisin yanıma yakış yoksa başka kadına giderim,benim evimde oturmasına rağmen gelecek misafirlerden utanıyorum yerler pis bulaşıklar yağlı dedi. Allah'ın işi hamile kaldım tabi o tartışmalarda önümde kendini dövmekten tokatlayıp üstünü başını yırtmaya devam ederdi 3 aylık hamile iken eski Instagram hesabından erkeklerle mesajlarını okudum aktif eğilimi olduğunu öğrendim. Bunu kaldıramadım aylarca psikiyatriye gittim zaten duygu durum bozukluğum vardı çocukluktan ve hamilelikte de ilaçlarımı kullanmam yasaktı. Her gün ağlamaktan 7 aylık erken doğum yaptım 600 şeker koması ve hipertansiyon ile. Bebeğim 2 ay küvezde kaldı dördüncü evre beyin kanaması ve akciğer kanaması geçirdi aylarca sonda ile beslendi. Şuanda oğlumun iki engelli raporu var otizmli özel eğitim alıyor. Ama ben bu adamın yaptıklarını unutamıyorum alkolik gizli narsist gözü dışarıda ve eşcinsel. Üzüntüden 45 kg verdim insanlar şaşırıyor ama derdimi kimseye açamıyorum. Sonum nasıl olur bilmiyorum ruhen bedenen çok yorgunum. Uzun oldu kusura bakmayın teşekkür ederim yorumlarınız için...
bunu yazmaya geldimdibütün tuşlara basmışsınız
ona tam öyle denmez ama sen bilirsinAllah'ın işi hamile kaldım
Çocuğu derken çocuk kaç yaşında? Pedofoli sapık herif yani.Evlendikten birkaç ay içinde eşimin beni annem yaşındaki komşusu ve çocuğu yaşındaki akrabası ile aldattığını öğrendim.
Eşcinsel ama sizi kadınlarla aldatıyor,biri sizin tabirinizle anası yaşında birisi çocuğu o zaman bu adam 40,45 yaşlarında ama size hakaret ediyor annem gibi duruyorsun diyor,yenge büyü yapmış ama yenge neye büyü yapmış adamın daha neyine büyü yapmış yani bundan daha kötü ne olabilirdiki ama yinede böyle bir adamla birlikte olmuşsunuz hamile kalmışsınız şimdide unutamıyorum olanları diyorsunuz,yahu birisi bana saçınmı yağlı dese aynı yatağa giremem,başkasıyla olsa aynı şehirde oturmam boşanır kaçarım,eşcinselse boşanırım,annem gibisin derse birdaha slm vermem,şiddet uygularsa bana dokunmasına nasıl izin verebilirim vs vs yani buraya bu tarz konu açan kadınlara benim sorasım geliyor bu adamlarla nasıl birliktelik yaşayabiliyorsunuz,bunlar nasıl hala size dokunabiliyor.....5 yıllık evliyim 6 ay nişanlı kaldık severek evlendim ve aramızda 16 yaş farkı var. Evlendikten birkaç ay içinde eşimin beni annem yaşındaki komşusu ve çocuğu yaşındaki akrabası ile aldattığını öğrendim. Ailem bile bana inanmadı yapmaz etmez tekrar dediler. Onun için ikinci el gelinlik iki bilezik ile gelin olmayı kabul ettim hiçbir talebim olmadı ailesinden. Buna rağmen babası kına gecesi eşofmanla geldi yengesi de dini nikah Kadir gecesi büyü yaptı bize. O süreçte biraz kilolu olduğumdan 60 yaşındaki nene gibisin yanıma yakış yoksa başka kadına giderim,benim evimde oturmasına rağmen gelecek misafirlerden utanıyorum yerler pis bulaşıklar yağlı dedi. Allah'ın işi hamile kaldım tabi o tartışmalarda önümde kendini dövmekten tokatlayıp üstünü başını yırtmaya devam ederdi 3 aylık hamile iken eski Instagram hesabından erkeklerle mesajlarını okudum aktif eğilimi olduğunu öğrendim. Bunu kaldıramadım aylarca psikiyatriye gittim zaten duygu durum bozukluğum vardı çocukluktan ve hamilelikte de ilaçlarımı kullanmam yasaktı. Her gün ağlamaktan 7 aylık erken doğum yaptım 600 şeker koması ve hipertansiyon ile. Bebeğim 2 ay küvezde kaldı dördüncü evre beyin kanaması ve akciğer kanaması geçirdi aylarca sonda ile beslendi. Şuanda oğlumun iki engelli raporu var otizmli özel eğitim alıyor. Ama ben bu adamın yaptıklarını unutamıyorum alkolik gizli narsist gözü dışarıda ve eşcinsel. Üzüntüden 45 kg verdim insanlar şaşırıyor ama derdimi kimseye açamıyorum. Sonum nasıl olur bilmiyorum ruhen bedenen çok yorgunum. Uzun oldu kusura bakmayın teşekkür ederim yorumlarınız için...