- Katılım
- 14 Aralık 2015
- Mesajlar
- 11.962
- Emoji Skoru
- 28.933
- Puanlar
- 598
- Konu Sahibi Gelinlerce
- #101
evet adetin bitiminde yapılıyor ki hamilelik durumu olmasın ama o ay korunmalısınız demedi hiç, tüpler açıksa normal deneyeceğiz bir süre, kapalıysa ameliyat olacağım.
Sonuçta röntgen çekiliyorsun o ay hamile kalmaman lazım canım araştır istersen bu dedigimi