- Katılım
- 8 Mart 2019
- Mesajlar
- 9.021
- Emoji Skoru
- 45.955
- Puanlar
- 548
- Yaş
- 40
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Bu saatten sonra evliliğime devam etmem için eşimin çok keskin değişimler yaşaması lazım. Her şeyden önce annesinden kopup eşiyle bi yuva kurduğunu annesinin değilde eşinin önde geldiğini bilmesi altınları getirip elime vermesi yanlış yaptım demesi kazancını giderini söyleyip çok farklı bi karaktere bürünmesi lazım. Bu saatten sonra düzelir mi sanmam ne anasının kuzusu olmaktan vazgeçer nede başka birşey o yüzden benim bu yolun sonunda ne yaşayacağım belli. Hatalarının farkına varıp bugün sıfırdan bi insan olup eş kavramını bilirse biz kavramını kavrarsa şans vermem demiyorum. Ama gerçek bi farkındalık gerçek bi pişmanlıkla. Bunu yapabilecek kapasiteside yok olsaydı bu güne kadar böyle olmazdı. Sonum çok belli
Altınlar herkesin önünde mi açılmalıymış? Evlenmişsiniz koca insanlarsınız altınınıza sahip çıkamayacaksanız neden evlendirdiler sizi? Takılan tüm takılar çifte aittir başkasında olması kabul edilemez bunu en baştan belirtmeniz lazımdı. Geçmiş olsun o koca varken geri gelmez altınlarınız.Bugün bi arkadaşımızın bebeği oldu eşimle gidecektik işte birşey takalım dedim para veya altın eşimde altın takalım dedi olur dedim ama bizim altınlarımız hala kayınvalidemde ve evleneli 1 yılı geçti. Düğünde de takıyla alakalı sorun yaşadık zaten daha o zamandan başladı. Bende anneme kendi tarafımın taktıklarını emanet ettim eşim getirmiyor diye bende hiç getirmedim. Evlendiğimiz günden beri bunu problem ettim açıkça söylüyorum bunu çünkü kız tarafınınkide oğlanınkide fark etmez evli çiftlerin evine gelir. Önce yeni evlisiniz çalınır muhabbeti sonra annemler daha iyi bakar muhabbeti. Eşime 2 3 sefer söyledim hatta bana beşi bir yerde takmıştı onları getir kendime 2 3 tane bileklik yaptıracam dedim onuda bakalım napacak diye söyledim tamam dedi ama getirmedi tabi. Aradan 6 7 ay geçti 2.söylemem de konu bi yerden açıldı teşekkür ederim çok lafımı önemsediğin için artık önemi yok al sen kullan dahada istemem takım olmasada olmasın dedim kapattım konuyu. Bi düğüne gidiyoruz annesigilden alıyoruz takıyı ortak bi düğüne gidiyoruz annesigil getiriyor bizim takacağımız takıyı. Yani 3 5 kere bunun mevzusu oldu eşimde sende annenlerden getirmiyorsun falan dedi bende sen getir benimki dünden hazır dedim ama o getirene kadar getirmemekte kararlıydım. Bu arada takı umrumda değil bileklik yaptıracak olsam kendi tarafımın takısıylada yaptırırım ama hep napacak diye merak ettim. Bugünde ben annenin kapısından gidip almam yeter artık kendi altınımızı annenden alıyoruz elli kere getir dedim dedim. İnsan hiç bilemezse 10 çeyrek getirir koyar eve sürekli bi yere giderken ordan mı alıcaz dedim. Ama bunu kinayeli sert söyledim ordan başladı tartışma hiçte iyi yerlere gitmedi. Biz bana takılanı onun gözünün önünde açmadık diye bana aileme güvenmiyormuş. Onlar benim gözümün önünde açmış ama takı sandığı düğün gecesi oraya gitti ve biz ertesi gün akşam gittik ne kilitli ne kutu tarzından kapağı açılan bi takı kutusu yani ben gidene kadar içinden 5 10 zarf alsalar ruhum duymaz. Benim yanımda açılması şeffaflık olmuyor yani bende o yüzden eşimi hiç karıştırmadım. Sonra baya iki çocuk gibi birbirimize girdik birşeyler fırlattı bağırdı çağırdı bende aynı keza karşılığını verdim ne dediyse. İşte fesattır odur budur söylenmemesi gereken şeyler söyledi ailem ve benim için. Hiç birşeyin altında kalmadım ama mevzu altta kalmak değil. Gittim öncelikle annesine her şeyi anlattım benim aileme saygısızlık yapamaz ne olduğunu bilin şimdi aileme gidiyorum onlarda öğrensinler dedim. Tabi kayınvalidem annemle babamın nasıl insanlar olduğunu bildiği için tutuştu ailen asla öyle değil nasıl bunu söyler falan kadın baya bozuldu. Sonra yalvardı resmen ailene birşey anlatma eve git ben konuşacam dedi. Bende ben istemiyorum çocuğuma da kendim bakarım alsınn takısını tek başına yesin içsin napıyorsa yapsın dedim. Kaynanamda ya babana birşey olursa yaşlı adam falan dedi kafamı karıştırdı bak ben çok üzülüyorum onlar daha yaşlı falan dedi. Bu arada mevzu asla takıda değil. Mevzu benim bu evlilikte biz olarak hissetmemem. Gözü gönlü aşırı bol bi insanım bugün darda birini görsem cebimde ki son parayı veririm. Ama eşim bu konuda öyle değil ve ona hep bu konu açıldığında şunu dedim mevzu annenlerde değil senin bana o rahatlığı vermemen bu bizim diye hissettirmemen. Lafta bizim ama sadece lafta. Ben bi çeyreği alıp bi kuyumcuya gidip kendime bi kolye bile alamam ama takı bizimmiş. Mevzu kolyede bileklikte değil onun bana biz biriz olarak hissettirmesi. Ve böyle düşünmemek için elimden geleni yaptım ama bir gün oturup sağlıklı düşününce tamda böyle olduğunu anladım. Eve geldim ama aileme gitmeyi düşünüyorum eşyalarımı falan toplayıp. Yani o kadar berbat bi durumun içindeyim ki sağlıklı düşünemiyorum ve bebeğim her şeyden önemli benden bile. Şuan en sağlıklısı ne olur. Aileme anlatmalı mıyım gitmeli miyim yoksa boşansak bile boşanana kadar o mu çeksin gitsin evden.
Ayrıca kanunen bile düğünde takılan altın ziynet kadına aittir. Resmen malınıza çökmüşler.Bugün bi arkadaşımızın bebeği oldu eşimle gidecektik işte birşey takalım dedim para veya altın eşimde altın takalım dedi olur dedim ama bizim altınlarımız hala kayınvalidemde ve evleneli 1 yılı geçti. Düğünde de takıyla alakalı sorun yaşadık zaten daha o zamandan başladı. Bende anneme kendi tarafımın taktıklarını emanet ettim eşim getirmiyor diye bende hiç getirmedim. Evlendiğimiz günden beri bunu problem ettim açıkça söylüyorum bunu çünkü kız tarafınınkide oğlanınkide fark etmez evli çiftlerin evine gelir. Önce yeni evlisiniz çalınır muhabbeti sonra annemler daha iyi bakar muhabbeti. Eşime 2 3 sefer söyledim hatta bana beşi bir yerde takmıştı onları getir kendime 2 3 tane bileklik yaptıracam dedim onuda bakalım napacak diye söyledim tamam dedi ama getirmedi tabi. Aradan 6 7 ay geçti 2.söylemem de konu bi yerden açıldı teşekkür ederim çok lafımı önemsediğin için artık önemi yok al sen kullan dahada istemem takım olmasada olmasın dedim kapattım konuyu. Bi düğüne gidiyoruz annesigilden alıyoruz takıyı ortak bi düğüne gidiyoruz annesigil getiriyor bizim takacağımız takıyı. Yani 3 5 kere bunun mevzusu oldu eşimde sende annenlerden getirmiyorsun falan dedi bende sen getir benimki dünden hazır dedim ama o getirene kadar getirmemekte kararlıydım. Bu arada takı umrumda değil bileklik yaptıracak olsam kendi tarafımın takısıylada yaptırırım ama hep napacak diye merak ettim. Bugünde ben annenin kapısından gidip almam yeter artık kendi altınımızı annenden alıyoruz elli kere getir dedim dedim. İnsan hiç bilemezse 10 çeyrek getirir koyar eve sürekli bi yere giderken ordan mı alıcaz dedim. Ama bunu kinayeli sert söyledim ordan başladı tartışma hiçte iyi yerlere gitmedi. Biz bana takılanı onun gözünün önünde açmadık diye bana aileme güvenmiyormuş. Onlar benim gözümün önünde açmış ama takı sandığı düğün gecesi oraya gitti ve biz ertesi gün akşam gittik ne kilitli ne kutu tarzından kapağı açılan bi takı kutusu yani ben gidene kadar içinden 5 10 zarf alsalar ruhum duymaz. Benim yanımda açılması şeffaflık olmuyor yani bende o yüzden eşimi hiç karıştırmadım. Sonra baya iki çocuk gibi birbirimize girdik birşeyler fırlattı bağırdı çağırdı bende aynı keza karşılığını verdim ne dediyse. İşte fesattır odur budur söylenmemesi gereken şeyler söyledi ailem ve benim için. Hiç birşeyin altında kalmadım ama mevzu altta kalmak değil. Gittim öncelikle annesine her şeyi anlattım benim aileme saygısızlık yapamaz ne olduğunu bilin şimdi aileme gidiyorum onlarda öğrensinler dedim. Tabi kayınvalidem annemle babamın nasıl insanlar olduğunu bildiği için tutuştu ailen asla öyle değil nasıl bunu söyler falan kadın baya bozuldu. Sonra yalvardı resmen ailene birşey anlatma eve git ben konuşacam dedi. Bende ben istemiyorum çocuğuma da kendim bakarım alsınn takısını tek başına yesin içsin napıyorsa yapsın dedim. Kaynanamda ya babana birşey olursa yaşlı adam falan dedi kafamı karıştırdı bak ben çok üzülüyorum onlar daha yaşlı falan dedi. Bu arada mevzu asla takıda değil. Mevzu benim bu evlilikte biz olarak hissetmemem. Gözü gönlü aşırı bol bi insanım bugün darda birini görsem cebimde ki son parayı veririm. Ama eşim bu konuda öyle değil ve ona hep bu konu açıldığında şunu dedim mevzu annenlerde değil senin bana o rahatlığı vermemen bu bizim diye hissettirmemen. Lafta bizim ama sadece lafta. Ben bi çeyreği alıp bi kuyumcuya gidip kendime bi kolye bile alamam ama takı bizimmiş. Mevzu kolyede bileklikte değil onun bana biz biriz olarak hissettirmesi. Ve böyle düşünmemek için elimden geleni yaptım ama bir gün oturup sağlıklı düşününce tamda böyle olduğunu anladım. Eve geldim ama aileme gitmeyi düşünüyorum eşyalarımı falan toplayıp. Yani o kadar berbat bi durumun içindeyim ki sağlıklı düşünemiyorum ve bebeğim her şeyden önemli benden bile. Şuan en sağlıklısı ne olur. Aileme anlatmalı mıyım gitmeli miyim yoksa boşansak bile boşanana kadar o mu çeksin gitsin evden.
Çok teşekkür ederim. Nişanlandık hemen ev aramaya başladılar. Her şey çok artıyor şimdiden evi alalım yoksa hiç alamayız vs. Eşime dedim ki 1 2 sene kirada oturalım tek başına evleniyor çünkü hem bu kadar masraf hem eve tamamen para yetmiyor üstüne ödenecek kredi var zorlanırsın. Altınlarımız gitmesin en azından düğüne kadar toparlarım vs. Ben veya ailem ev istemedi. Hatta diyorum ya ben kirada oturalım dedim. Her şeyin fiyatı sürekli artıyor birikimim var kira ödeyeceğime üstüne biraz daha koyar evin kredisini öderim dedi. E böyle olunca mantıklı geldi hatta ailem aferin bak mantıklı düşünmüş yazık boşa elin evine ödemezsiniz dedi. Zaman geçtikçe neyin ne olduğunu daha net anladım. Evlendikten sonra hep konuşurdu işte iyiki aldık bu evi yoksa altınlarımız da giderdi şuan 1 milyon daha koydu üstüne çok iyi etmişiz falan. 80 bine yakın nakit parayı eşim alıyor borç ödüyor ben bunu 1 ay sonra öğrendim o para hiç oluyor. Yaklaşık yine 50 60 bine yakın kadar para şehir dışında ki aynı bayiye sahip esnaf arkadaşların patronundan geliyor ve o gün gelinlik paramı kuaförü salonu falan o paradan ödedi bu konuda bilgi verdi cebinde hiç para kalmamıştı aile zaten hiç yardımcı olmadı borç bile vermedi. Şuan ordaki altınlardan para kalmadı. Orda ne olduğunu bilmiyordum kafamda kalmadı ama kayınvalide şahsı o gün listeyi getirdi gösterdi 26 çeyrek 5 6 tane yarım 1 tane tüm 5 tane gram var birde bana takılan 5i bir yerde orda duruyor hiç oturup hesaplamadım ama yani 3 5 çeyreklik bi durum değil. Her şeyi geçtim düğün günü eşimin hediye diye taktığı beşi bir yerdeyi bile bana vermediler eşimde kayınvalidede.Bu konuya gerçekten çok üzüldüm. Umarım kolaylıkla sizin hayrınıza çözülür.
Ama açıkçası evlenmeden önce bu kadar aceleyle ev alma işi bana çok iyi niyetli gelmedi. Kredinin babasına çektirilmesi de boşuna gibi durmuyor. En ince detaylara kadar düşünülmüş.Üzücü gerçekten. Ne kadarlık altının üstüne yattılar merak ettim? Hepsi zaten sizin o altınların neyin kafasını yaşıyorlar cok ilginç. Dik duruşunuz için tebrik ederim.
Evet sınırlarım çok fazla var hakkımı hep savunurum bunu nişanlıyken çok yaptım hatta daha nişan olmadan bile o yüzden kayınvalide beni sevmez. Ama işte iyi niyetimde var yada salaklık bile diyebiliriz. Hakkımı savunup sınırlarımı çiziyorum ama bazı yerlerde de kaybediyorumsiz kuralları sınırları olan hakkını savunan birisi misinizdir ? Kayınvalideniz ve eşiniz en başından bu saçma düzene çok da eyvallahınız olmayacağını anlamış sanki. Ona göre düzen tutmanın derdine düşmüş
Her şey mükemmel değildi öyle bir ihtimal var mı bilemem. Ama ben bu güne kadar iyi niyetimle baktım bu insan kazancını söylemiyor ama her ay düzenli maaşı yok ondandır dedim (benden, evinden parayı esirgemedi hiç bir zaman) yanında iyi olaylarıda görünce kötü düşünmek istemedim. Takı konusunada gelecek olursak beni bu zamana kadar rahatsız etti ama hiç bir zaman getirmeyecem ben kaçırıyorum demedi doğal olarak. Bu olay tartışma olarak yeni patlak verdi. Bana getirecem dedi zaman geçti şimdi orda güvenli bende bi kasa falan ayarliyim dedi zaman geçti farklı birşey dedi hep iyi düşünmeye çalıştım. Kusura bakmayın hanfendi herkes olayın içinde cin olup olayı çözemiyor. Ki keşke farkına varsaydım kendime daha çok kızıyorum zaten gidin bi yazılanı okuyun hatta nasıl böyle salaklık ettim diyorum. Bunlar olurken benim evliliğim berbat bi evlilik değildi tartışmalar tatsızlıklar oluyordu elbette ama hep sınırda. Yani kimse başına bu gelsin istemezBöyle saçma bir kocaya rağmen neden hamile kaldın merak ediyorum.
Hani herşey çok mükemmeldi de çocuk mu eksikti?
Sizi ben çok iyi anladım. Karşınızdaki insanlarla sizin yapınızdaki biri çok ama çok zor geçinir, çok verirsiniz kendinizden. Sizin mizacınız anca kendiniz gibi iyiniyetli görgülü kadir kıymet bilen birine makbul gelir, suistimale uğramazsınız.Evet sınırlarım çok fazla var hakkımı hep savunurum bunu nişanlıyken çok yaptım hatta daha nişan olmadan bile o yüzden kayınvalide beni sevmez. Ama işte iyi niyetimde var yada salaklık bile diyebiliriz. Hakkımı savunup sınırlarımı çiziyorum ama bazı yerlerde de kaybediyorum
Çok teşekkür ediyorum çok sağ olunMerhabalar,ben konuyu başından beri takip ediyorum,ve tavrınız-tarzınız tam bir hanımefendi,bu da bence yetiştirme tarzı,insaniyet ve Allah içinden versin derler ya tam da o türdenAyrıca benim yakın arkadaşım da aynı şeyleri yaşadı, kayınvalidesi de benzer şeyleri söyledi, bunlar rahmani insan değiller maalesef şeytani olanlar, arkadaşımın kayınvalidesi onu lohusayken sözleri ile öyle üzdü ki, kız yerinde duramıyordu,sonra ben bu süre sonra eşimi hastaneye götürürken o kayınvalideyi hastenede gördüm, söylemem ne kadar doğru olur bilmiyorum ama, evlerden ırak felç geçirmiş o da, sonra duyduk ki dili afedersiniz ağzının içine şişmiş, kocaman olmuş ağzına sığmamış,onu duyduğum günden beri o kadar dikkat ederim ki söylemlerime,resmen resetlenmiş gibi oldum,ve konuyu okur okumaz o kadın geldi aklıma, bebeğiniz kadar masumsunuz bu konuda bence, güvenmek ayıp değil,insan yaşarken göremiyor bazen,ama sizin için dua edeceğim, inşallah güzel haberlerinizi alırız ve ilahi adalet çabuk cereyan eder
![]()
Siz benim yazdıklarımı okudunuz mu. Ha diyince boşanırım demedim boşanmam da demedim ben zaten. Bu olay böyle kapanıp bu evlilik devam etmez. Eşimin öncelikle kendini gerçekten değiştirip annesinden boşanması lazım bu evliliğin devam etmesi için o altınları getirip bu güne kadar biz olamadığımız evliliği toparlaması gerekiyor. Aile birliği olduramadığımız evliliğimizi oldurabilirsek elbette devam ederim evliliğime. Ha diyince boşanmanın kolay olduğunu asla iddia etmiyorum elbette ki zor ama bu şekilde olaylar patlak vermişken böyle bi evliliğe devam etmekte artık zor. Büyük ihtimalle okumamışsınızdır yazmıştım burda ben. Evliliğimde benim bile fark etmediğim yeni yüzleştiğim şeyler var ben bunun bile şokundayım. Benim eşim mesela annesine bağlıymış annesinin sözünden çıkmıyormuş ve yemin ederim ki öyle güzel saklanmış ki bunu göremedim. Kayınvalidemle kartları açık oynayıp karşı karşıya gelince nasıl ya dedim. Şimdi bu düzende nasıl devam edebilirim evliliğe. İnşallah eşimin cahilliğindendir inşallah annesinin kötülüğündendir. Bende yuvamı yıkmak istemem bende bebeğimle eşimle mutlu mesut yaşamak isterim. İnşallah böyle olur. Ama olmazsa eşim bu güne kadar olduğu gibi devam ederse bunun arkasında durursa bitirmekten başka çarem yok. Keşke daha erken farketseydim keşke bu kadar geç kalmasaydım birşeyleri görmek için ama benim aptallığım oldu. Ben önce bebeğim için en hayırlısı en doğrusu neyse onu diliyorum sonra kendim için. İstemem yuvam yıkılsın ama eşim eş olamazsa yıkılsın o yuva.Maaşını bilmediğiniz, düğün altınlarını hediyesine kadar elinizden alıp geri vermeyen, aranızda hiçbir şeffaflığın olmadığı, bir olmadığınız kocadan hamile kalmak harika bir fikirmiş gerçekten.
Böyle bir kocadan hamile kalındıysa bazı şeyler idare edilmeli bence. Ha deyince boşanamazsınız, öyle bir niyetiniz olduğunu da düşünmüyorum ki doğrusu da bu. Biraz zaman sonra olayın sıcaklığı geçer, olduğunuz yerden devam edersiniz. Şu an için yapılacak bir şey yok.
Yardımınız için teşekkür ederim. Bileziklerim bende ailemin taktığı ve kendilerinin taktığı toplamda 7 bilezik. Bana benim çevremin taktığı takılar altınlar benim ailemde. Eşimin çevresinin taktığı takılarda eşimin ailesinde. Eşim ailesinde takı sayıldığında o altınları getirmedi ilk oraya gitmiştik. Ordan da benim aileme gittik bende o getirmediği için ailemde bıraktım. Normaldeyse bizde takı gelinle damada gelir kız evi oğlan evi yoktur eşimin ailesindeyse kız evinin takısıda oğlan evinin takısıda erkeğin ailesine gidermiş. Bende buna itiraz ettim madem öyle benim takım aileme gidecek dedim. Ailem altınları eve götürelim bizde kalsın diye talep etmedi. Yani olayı onlar başlattı. Düğünden önce ben bize gelecek sanıyordum ki düğün günü eşimin annesi biz götürecez demiş (burda kandırıldım büyük ihtimal takıları ayırmıyım diye) ama ben düğün bitmeden fark edince ayırdım takıları. Eşim babasının da hesabını kullanıyor esnaf ibandan da ödeme alıyor büyük ihtimalle oraya gelen paralarla krediyi ödüyor aylık 35 bin lira ama ev kredi olarak değil ihtiyaç kredisi falandır ev peşin alındı. Yetmeyen yaklaşık 700 bin lira falan kredi çekildi. 7 8 ayı zaten nişanlıyken ödendi şuan 1.5 seneye yakın parasıda evliyken ama hiç bir şekilde eşimle alakalı görülmez zaten o ödemeler. Ev eşimin üzerine. Ordaki takıların içinde bana hediye olarak taktığı beşi bir yerde de duruyor onuda hiç getirmedi. Şuan çok sakin duruyorum hiç bir şekilde muhatap olmuyorum oda benimle aynı keza. Boşanma konusunda bana gelecek tavrı ve bundan sonraki yapılacaklar belirliyor aslında. Avukatla görüşmeyi düşünüyorum ama kesinlikle o takılar için hak iddia edebileceğime inanmıyorum. Evden gitme konusunda da boşanma davası açılırsa giderim sonuçta boşanınca da gidicem evde herhangi bir hak iddiam yok hiç onun derdine düşmeyim diyorum kendi kendime. Kafam çok karışık birşeyler konuşulsa belki netleşirdi ama şuan bi bilinmezliğin içerisindeyim. Tekrar teşekkür ederim emek verip uzun uzun yazmışsınızBen kaçırmış ta olabilirim.
1)Bilezik ve takılarinizin sizin ailenizde durduğunu yazmıştınız. Hatta, onlari eve getirseydim belki karsi taraf ta kendilerinde duranları verir, burada hata yaptım demiştiniz. Simdi sonlara doğru bileziklerinizin ve takilarinizin evinizde oldugunu hatta yerini eşinizin bildiğini de yazdınız. Burayı anlayamadım.
2)Düğünde takılan tum bilezik ve takilar sizde , o taraftan takılan tum ceyrek, yarim, vb. arti para ve size hediye edilen beşi bir yerde onlarda , doğru mu?
Bunların miktarı cok mu fazla? Anladığım kadari ile düğünlere giderken size takılanları oradan alıp, siz götürüyorsunuz takmak icin. (Iade olarak) Yani sizin onlarda şahsi ziynetiniz olarak sadece besi bir yerde var.
3) Ev eşinizin adına mi alinmis? Babasının çektiği krediyi her ay bankadan gonderiyorsa, gonderdigi toplam tutarın yarisi sizin. Ama daha cok yeni evlisiniz. Fazla birsey tutmaz bu aylik taksitlerin yari payi zaten ve bir de eşiniz evin buyuk kismini zaten evlilik birliğinden onceki birikimi ile karşılamış dolayısıyla evde cok ufak bir hakkınız var.
4) Arabanın 2 mio oldugunu söylemişsiniz. Evli iken alindi ise, avukat tedbir koydurarak satılmasının onune geçebilir. Ancak bu durumda davayi sizin açmanız gerekecek diye biliyorum.
5) Yine dava asamasinda oturduğunuz eve aile konutu şerhi koydurma hakkınız var. Bir kac saatlik bir işlem. Onu evden gitmeye zorlayamazsıniz ama ev kimin üzerine olursa olsun uzerine serh koydurup daca sonuçlanana kadar o evde oturabilirsiniz.
6) Niyetinizi adla belli etmeden hızlıca bosanma davalarinda iyi bir avukata danisma ucreti ödeyerek danışın.
7) Tum yukaridaki şıklara dair hic kimse ile konuşmayın. Tecrübe ile sabittir. Anne, baba, kardes, en yakın arkadaş dahil. Tüm planlarınız elinizde patlayabilir.
8) Evde daha sakinleşmiş sekilde davranın. Dikkat çekecek sekilde aniden degil ama ..Yavaş, yavaş.. Herkes sadece hamileliginize konsantre olduğunuzu sansin. Dayanamayip paylasmak istediğinizde buraya yazın.
9) Madde 7 yi asla unutmayın !!
Benim aile tarafımın taktığı benim ailemde onun aile tarafından taktığı onun ailesinde duruyor. Ziynet olarak bileziklerim bende eşimin bana taktığı 5i bit yerde de ailesinde duruyor böyle bilezik kolye tarzı olmadığı için altın çeyrek olduğu için günlük zamanda takamadığım birşey olunca onuda vermediler. Ben onunla bileklik yaptıracaktım eşimden istedim tamam dedi ama tabiki oda gelmedi.Bir soru daha:
Bilezikler (her 2 taraftan takilan) ve ziynetler disinda Sizin aile ve yakinlariniz tarafından takılan para, ceyrek, yarim altin vb. de eşinizin ailesinde mi duruyor yoksa sizde mi veya ailenizde mi?
Boşanma konusunda eğer böyle olursa evlilik biriminde bu şekilde devam ederse kesin ve kesin kararlıyım. Evliliğin devam edebilmesi için eşimin çok büyük bir değişime uğraması gerekiyor. Değişir mi oturup konuştuğumuz da dediklerimi haklı bulup düzelir mi bilmiyorum ve sanmıyorum da açıkçası. Değişeceğine inanmıyorum o yüzden boşanma ihtimalimi daha yüksek görüyorum. Tabi şuan karar vermedim kolay bir karar değil. Tamamem bundan sonrasına bağlı. Çünkü o bu olduğu sürece bu evlilikten asla hayır gelmez. Şuan sessizliğimi koruyorum bir yerde artık patlak vericekEger bosanma kararından vazgeçmeyecek iseniz tanıdık bir avukat yerine gerekiyorsa buradan onerilebilecek bu konuda uzman bir avukatla çalışın. (Tanıdık avukati muhtemelen aileniz ve çevreniz de taniyordur) Eger gercekten kararlı iseniz muhakkak sessiz ve derinden gidin.