• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşimle kavga ettik gitmeli miyim kalmalı mıyım?

Altınlar herkesin önünde mi açılmalıymış? Evlenmişsiniz koca insanlarsınız altınınıza sahip çıkamayacaksanız neden evlendirdiler sizi? Takılan tüm takılar çifte aittir başkasında olması kabul edilemez bunu en baştan belirtmeniz lazımdı. Geçmiş olsun o koca varken geri gelmez altınlarınız.
Liste yapacaklarmış kim bunlara ne takmış 😂 biz yapamayız ya biz sayamayız ya. Para diye takı diye akıllarını yemiş. Çok vasat insanlar. Bu koca varken tamda dediğiniz gibi çünkü zaten annesinin kuzusu o
 
Ne yaptınız konuşmaya yeltenmedi mi dün hiç?
Hayır. Dün çıkmadı evden ben kendim birşeyler yedim sonra o kendi kendine yedi ben salonda uzanırken salona geldi diğer koltuğa uzandı bende odaya geldiği için çıktım. Yatak odasında oturdum onunla aynı ortamda bulunmuyorum. Oda hatta dün salonda uyudu bir gün önce yatak odasına geldiğinde ben salona gidip uyudum diye aynı karşılığı veriyordur. Versin hiç önemli değil. Herhangi bir konuşma özür hiç birşey yok. Tabiki bu beni dahada sinirlendiriyor zaman geçtikçe. Hamileyim ve haksız o yaptığı hareketler çok iğrençti ve adam ala dağdan serin. Ama sorun yok bende tavrımdan asla dönmeyeceğim devam etsin bakalım
 
Siz benim yazdıklarımı okudunuz mu. Ha diyince boşanırım demedim boşanmam da demedim ben zaten. Bu olay böyle kapanıp bu evlilik devam etmez. Eşimin öncelikle kendini gerçekten değiştirip annesinden boşanması lazım bu evliliğin devam etmesi için o altınları getirip bu güne kadar biz olamadığımız evliliği toparlaması gerekiyor. Aile birliği olduramadığımız evliliğimizi oldurabilirsek elbette devam ederim evliliğime. Ha diyince boşanmanın kolay olduğunu asla iddia etmiyorum elbette ki zor ama bu şekilde olaylar patlak vermişken böyle bi evliliğe devam etmekte artık zor. Büyük ihtimalle okumamışsınızdır yazmıştım burda ben. Evliliğimde benim bile fark etmediğim yeni yüzleştiğim şeyler var ben bunun bile şokundayım. Benim eşim mesela annesine bağlıymış annesinin sözünden çıkmıyormuş ve yemin ederim ki öyle güzel saklanmış ki bunu göremedim. Kayınvalidemle kartları açık oynayıp karşı karşıya gelince nasıl ya dedim. Şimdi bu düzende nasıl devam edebilirim evliliğe. İnşallah eşimin cahilliğindendir inşallah annesinin kötülüğündendir. Bende yuvamı yıkmak istemem bende bebeğimle eşimle mutlu mesut yaşamak isterim. İnşallah böyle olur. Ama olmazsa eşim bu güne kadar olduğu gibi devam ederse bunun arkasında durursa bitirmekten başka çarem yok. Keşke daha erken farketseydim keşke bu kadar geç kalmasaydım birşeyleri görmek için ama benim aptallığım oldu. Ben önce bebeğim için en hayırlısı en doğrusu neyse onu diliyorum sonra kendim için. İstemem yuvam yıkılsın ama eşim eş olamazsa yıkılsın o yuva.
Altınları çekip elinizden alan , ailesine veren eşinizin, annesine, ailesine bağımlılığını, sizle arasındaki mesafeyi yeni fark ettiyseniz diyecek pek bir şey kalmıyor. Hakkınızda hayırlısı olsun.
 
Ben altınları almalarından ziyade evde hakkınız olmaması için nişanlıyken evi almalarına takıldım. Büyük ihtimalle o borcu babasına şuanki size harcaması gereken parayla ödüyor, yani siz maddi sıkıntı çekiyorsunuz ama ev konusunda bir hakkınız olmuyor. Belki o altınları da babasına vermiştir borcuna karşılık.
Ne kadar güzel bi noktaya değinmişsiniz. Bana harcayacağı parayla kredi ödüyor ve benim bu evde hiç hakkım yok. Mesela hiç böyle bu açıdan düşünmemiştim çok çok doğru. Yok borcu ödüyor zaten aileside hiç birşey yapmadı bir liraları gitmedi. Babasına falan verdiyse de para falan vermiştir kendi cebinden çünkü hep ağlıyorlar paramız yok diye
 
Sizi ben çok iyi anladım. Karşınızdaki insanlarla sizin yapınızdaki biri çok ama çok zor geçinir, çok verirsiniz kendinizden. Sizin mizacınız anca kendiniz gibi iyiniyetli görgülü kadir kıymet bilen birine makbul gelir, suistimale uğramazsınız.
Öyle ama bende tam zıttıma denk geldim. Ne kadar iyiysem o kadar kötü ne kadar görgülü gözü gönlü toksam o kadar görgüsüz paracılara denk geldim. Bu saatten sonra iyi niyetim bitti. Ama geçmiş olsun zaten olan çoktan oldu bana
 
Altınları çekip elinizden alan , ailesine veren eşinizin, annesine, ailesine bağımlılığını, sizle arasındaki mesafeyi yeni fark ettiyseniz diyecek pek bir şey kalmıyor. Hakkınızda hayırlısı olsun.
Altınları elimden alıp al annecim bu senin dedi aynen. Düğün günü oraya gitti sandık sayılıp verilecek olarak biliyordum. Önce getirecez sonra yeni evliyiz hırsız girer aa getirecem tabi bi kasa falan ayarlıyım şimdi orda daha güvenli o altınlar bizim tabi ben aileme vermedimle işler yürüdü. Kimse bana o altınlar benim ailemin seni ilgilendirmez demedi bende iyi niyetle baktım sabrettim baktım ama oyalanıyorum olay patlak verdi. Annesiyle olan bağlılığını evet fark etmedim. Eşim evde hiç annesini öyle kolay kolay aramaz hiç bir zaman kayınvalidem bana bildiklerini söylemedi meğersem sürekli dışardayken hemen hemen her gün konuşuyorlarmış. Kayınvalidem bizden habersiz gibi davranıyordu ta ki o gün gittim bi baktım bu kadın bize dair her şeyi biliyor duymuş. İlk defa eşim değişik kelimeleri söyledi gün ailen naptı ki falan dedi kayınvalideme bir gittim aynı cümleleri o söyledi sanki eşimle konuşuyorum sandım aa dedim bana söylediği şeyler annesinin fikirleri. Sonra kayınvalidem bana ben oğluma şunu diyorum şunu söyle yap diyorum diye anlattı aa dedim bu adam bana annesinin dediklerini yapmış söylemiş. Kayınvalidem hiç yansıtmadı eşim hiç yansıtmadı nasıl anlayabilirdim bunu. İlla ki aileye düşkün olduğunu fark ediyordum ama bu ayrı bi boyutmuş
 
Ailenizin taktığı bileziklerin konuşulması inanılmaz çirkin bir durum bence. Kendileri kaç tane taktı? Evliliğiniz düzelse bile bu kayınvalide ile yüzyüze bakıp politik olabilecek misiniz cok zor bence.
 
Ailenizin taktığı bileziklerin konuşulması inanılmaz çirkin bir durum bence. Kendileri kaç tane taktı? Evliliğiniz düzelse bile bu kayınvalide ile yüzyüze bakıp politik olabilecek misiniz cok zor bence.
Bu güne kadar hep mesafeli durdum ama kötü olmadım kalp kırmadım yüz göz olmadım. Eşim kendini düzeltirse annesini saf dışı bırakırsa sorun olmaz. Politik olmam yüzüne gülmem daha fazla mesafeyle, soğuklukla uzaklıkla eşimin hatırı için arada görüşürüm. Ama bunun için eşimin adam olması lazım adam olur mu derseniz hiç sanmam :)
 
Bu güne kadar hep mesafeli durdum ama kötü olmadım kalp kırmadım yüz göz olmadım. Eşim kendini düzeltirse annesini saf dışı bırakırsa sorun olmaz. Politik olmam yüzüne gülmem daha fazla mesafeyle, soğuklukla uzaklıkla eşimin hatırı için arada görüşürüm. Ama bunun için eşimin adam olması lazım adam olur mu derseniz hiç sanmam :)
Anasının lafından cıkmayan adam anasını saf dışıı bırakamaz bence. İlahi adalet var kayınvalideniz safi kötü bir insan malesef. Aradı mı sizi :)
 
Bu güne kadar hep mesafeli durdum ama kötü olmadım kalp kırmadım yüz göz olmadım. Eşim kendini düzeltirse annesini saf dışı bırakırsa sorun olmaz. Politik olmam yüzüne gülmem daha fazla mesafeyle, soğuklukla uzaklıkla eşimin hatırı için arada görüşürüm. Ama bunun için eşimin adam olması lazım adam olur mu derseniz hiç sanmam :)
Konuşulup düzeltilemeyecek bir konu değil ama görüyorum ki eşinizde düzeltme isteği yok hiçbişey olmamışa getirip konuyu kapatma derdinde zaten hamile oluşunuzda nasılsa bi yere gidemez düşüncesi doğurduğuna eminim size tavsiyem boşanın diyemem çünkü bir yuva kolay kurulmuyor tabiki ama dik durun haklı olduğunuz hiçbir konuda kendinizi ezdirmeyin sonra kayınvalide tarafı iyi niyetinizi salak olmakla karıştırıyor
 
Liste yapacaklarmış kim bunlara ne takmış 😂 biz yapamayız ya biz sayamayız ya. Para diye takı diye akıllarını yemiş. Çok vasat insanlar. Bu koca varken tamda dediğiniz gibi çünkü zaten annesinin kuzusu o
Liste biz de yaptık ama eşimle beraber yaptık annelere yazıp verdik. Maksat bize kim ne taktıysa biz de onun düğününe onu götürelim ayıp olmasın diye. Bunların ki başka bi boyut ya adam olamamış koca olmuş işte
 
Konuşulup düzeltilemeyecek bir konu değil ama görüyorum ki eşinizde düzeltme isteği yok hiçbişey olmamışa getirip konuyu kapatma derdinde zaten hamile oluşunuzda nasılsa bi yere gidemez düşüncesi doğurduğuna eminim size tavsiyem boşanın diyemem çünkü bir yuva kolay kurulmuyor tabiki ama dik durun haklı olduğunuz hiçbir konuda kendinizi ezdirmeyin sonra kayınvalide tarafı iyi niyetinizi salak olmakla karıştırıyor
Hiç birşey olmamışa gelebilecek bir konu olmadığını anlayamıyorsa yazık eşimin aklına. Bırakın konuşmayı aynı odada bile durmayıp ona sert bi tavır çizdiğim aynı tavrı oda bana çiziyor :) demek ki haksız görüyor. Hadi diyelim o an düşünemedi yanlış davrandı insan sonra farkına varır haksız olduğunun ama adam kendini haklı ilan etmiş. Ben bu eşten hayır geleceğini düşünmüyorum. Kalkıp gitmemem belki ona bu yüzü verdi bilmiyorum belkide yanlış yaptım. Giderken masanın üzerine bin lira bırakıp gitmiş sağ olsun nasılda düşünmüş beni :) bende olduğu yerde bıraktım. Annesine götürsün versin bin lira kıymetli para onun için
 
Liste biz de yaptık ama eşimle beraber yaptık annelere yazıp verdik. Maksat bize kim ne taktıysa biz de onun düğününe onu götürelim ayıp olmasın diye. Bunların ki başka bi boyut ya adam olamamış koca olmuş işte
Bende öyle yaparız diye düşündüm. Eşime ertesi gün uyanırız güzel bi kahvaltı yaparız masaya dökeriz takıları hasılatı sayarız diye espri yaptım hatta nişanlıyken şu bi tane türk filmi var ya adam altın sayıyor onun gibi oluruz senle unutur baştan sayarız diye espri yapmıştım. Tabiki annemde bilmek ister anneside bilmek ister sonuçta taktıkları gelmiş mi veya ilk karşı taraf takıyorsa düğünde onlarda karşılığını takmak için ne olduğunu bilmeleri lazım. Bende sen annenlere verirsin bende annemlere veririm demiştim. Ama bizde öyle olmadı yani inanın çok berbat bi konu ya. O kayınvalidem onu aldı evine götürdü üstüne yattı noldu eline ne geçti. Eşim bunu yaparak eline ne geçti. Bunlar ne kadar iğrenç konular bunların konusu bile olmayacaktı. Ya tatsızlık çıkmasın dedim şeytana lanet olsun tamam dedim gitsin o gece dedim onada eyvallah ettim adamsanız verseydiniz ertesi gün. Ben burda hiç dile getirmedim ama üzüldüm yani ben normal hayatta da üzüldüğümü belli etmem biraz sert çıkarım gurur yaparım ama içten içe üzülüyorum. Ben eşime bileklik istiyorum yaptıracam kendime dedim hiç mi değerim yoktu hiç mi önemsemedi. Mevzu bileklik değil takmayınca bi yerim eksilmiyor. Ya o bana dese ben hemen yaptırırdım ay derdim eşimin gözünde kalmasın. Geçen saat almak istedi al dedim senden kıymetli değil her şeye para veriyoruz oda kendine jestin olsun dedim. Gerçekten şuan düşündükçe zoruma gidiyor. Birşey isteyen bir insanda değilim aç gözlü değilim çok şükür görmüş geçirmişim. Beşi bi yerde günlük takılacak birşey olmadığı için öyle düşünmüştüm sonuçta kurdeleyle onu boynumda gezdiremem. Ay bana hediye taktığını bile layık görmedi düşünün. Allaha havale ediyorum yapacak birşey yok zorla kıymet verdiremem kendime
 
Ben konuyu anladım. Bazı yörelerde şöyle bir şey var çiftlerin eşyalarını alırlar düğünlerini yaparlar takılarını da ziynet olarak takarlar anne babalar ama bu davetlilerin getirdiğini vermezler. Benim ailemde de böyle şimdi olur mu öyle şey gelinin o diyenler olabilir herkesin kendi fikri bana saçma gelmez çünkü zamanında onlar götürmüştür emanet kafası vardır. Büyük ihtimalle sizin eşinizin annesi bunu yapıyor ama size söyleyemiyorlar. Masraf ettiniz sizin olsun dedi kardeşimin gelini sen istiyorsun demeye getirmiş.
 
Bende öyle yaparız diye düşündüm. Eşime ertesi gün uyanırız güzel bi kahvaltı yaparız masaya dökeriz takıları hasılatı sayarız diye espri yaptım hatta nişanlıyken şu bi tane türk filmi var ya adam altın sayıyor onun gibi oluruz senle unutur baştan sayarız diye espri yapmıştım. Tabiki annemde bilmek ister anneside bilmek ister sonuçta taktıkları gelmiş mi veya ilk karşı taraf takıyorsa düğünde onlarda karşılığını takmak için ne olduğunu bilmeleri lazım. Bende sen annenlere verirsin bende annemlere veririm demiştim. Ama bizde öyle olmadı yani inanın çok berbat bi konu ya. O kayınvalidem onu aldı evine götürdü üstüne yattı noldu eline ne geçti. Eşim bunu yaparak eline ne geçti. Bunlar ne kadar iğrenç konular bunların konusu bile olmayacaktı. Ya tatsızlık çıkmasın dedim şeytana lanet olsun tamam dedim gitsin o gece dedim onada eyvallah ettim adamsanız verseydiniz ertesi gün. Ben burda hiç dile getirmedim ama üzüldüm yani ben normal hayatta da üzüldüğümü belli etmem biraz sert çıkarım gurur yaparım ama içten içe üzülüyorum. Ben eşime bileklik istiyorum yaptıracam kendime dedim hiç mi değerim yoktu hiç mi önemsemedi. Mevzu bileklik değil takmayınca bi yerim eksilmiyor. Ya o bana dese ben hemen yaptırırdım ay derdim eşimin gözünde kalmasın. Geçen saat almak istedi al dedim senden kıymetli değil her şeye para veriyoruz oda kendine jestin olsun dedim. Gerçekten şuan düşündükçe zoruma gidiyor. Birşey isteyen bir insanda değilim aç gözlü değilim çok şükür görmüş geçirmişim. Beşi bi yerde günlük takılacak birşey olmadığı için öyle düşünmüştüm sonuçta kurdeleyle onu boynumda gezdiremem. Ay bana hediye taktığını bile layık görmedi düşünün. Allaha havale ediyorum yapacak birşey yok zorla kıymet verdiremem kendime
Hamile karısıyla iki gündür konuşmuyor gönül almıyor bu cok enteresan değil mi ya insan dayanamaz kıyamaz. Merhametsiz bir adammış bence.
 
Bugün bi arkadaşımızın bebeği oldu eşimle gidecektik işte birşey takalım dedim para veya altın eşimde altın takalım dedi olur dedim ama bizim altınlarımız hala kayınvalidemde ve evleneli 1 yılı geçti. Düğünde de takıyla alakalı sorun yaşadık zaten daha o zamandan başladı. Bende anneme kendi tarafımın taktıklarını emanet ettim eşim getirmiyor diye bende hiç getirmedim. Evlendiğimiz günden beri bunu problem ettim açıkça söylüyorum bunu çünkü kız tarafınınkide oğlanınkide fark etmez evli çiftlerin evine gelir. Önce yeni evlisiniz çalınır muhabbeti sonra annemler daha iyi bakar muhabbeti. Eşime 2 3 sefer söyledim hatta bana beşi bir yerde takmıştı onları getir kendime 2 3 tane bileklik yaptıracam dedim onuda bakalım napacak diye söyledim tamam dedi ama getirmedi tabi. Aradan 6 7 ay geçti 2.söylemem de konu bi yerden açıldı teşekkür ederim çok lafımı önemsediğin için artık önemi yok al sen kullan dahada istemem takım olmasada olmasın dedim kapattım konuyu. Bi düğüne gidiyoruz annesigilden alıyoruz takıyı ortak bi düğüne gidiyoruz annesigil getiriyor bizim takacağımız takıyı. Yani 3 5 kere bunun mevzusu oldu eşimde sende annenlerden getirmiyorsun falan dedi bende sen getir benimki dünden hazır dedim ama o getirene kadar getirmemekte kararlıydım. Bu arada takı umrumda değil bileklik yaptıracak olsam kendi tarafımın takısıylada yaptırırım ama hep napacak diye merak ettim. Bugünde ben annenin kapısından gidip almam yeter artık kendi altınımızı annenden alıyoruz elli kere getir dedim dedim. İnsan hiç bilemezse 10 çeyrek getirir koyar eve sürekli bi yere giderken ordan mı alıcaz dedim. Ama bunu kinayeli sert söyledim ordan başladı tartışma hiçte iyi yerlere gitmedi. Biz bana takılanı onun gözünün önünde açmadık diye bana aileme güvenmiyormuş. Onlar benim gözümün önünde açmış ama takı sandığı düğün gecesi oraya gitti ve biz ertesi gün akşam gittik ne kilitli ne kutu tarzından kapağı açılan bi takı kutusu yani ben gidene kadar içinden 5 10 zarf alsalar ruhum duymaz. Benim yanımda açılması şeffaflık olmuyor yani bende o yüzden eşimi hiç karıştırmadım. Sonra baya iki çocuk gibi birbirimize girdik birşeyler fırlattı bağırdı çağırdı bende aynı keza karşılığını verdim ne dediyse. İşte fesattır odur budur söylenmemesi gereken şeyler söyledi ailem ve benim için. Hiç birşeyin altında kalmadım ama mevzu altta kalmak değil. Gittim öncelikle annesine her şeyi anlattım benim aileme saygısızlık yapamaz ne olduğunu bilin şimdi aileme gidiyorum onlarda öğrensinler dedim. Tabi kayınvalidem annemle babamın nasıl insanlar olduğunu bildiği için tutuştu ailen asla öyle değil nasıl bunu söyler falan kadın baya bozuldu. Sonra yalvardı resmen ailene birşey anlatma eve git ben konuşacam dedi. Bende ben istemiyorum çocuğuma da kendim bakarım alsınn takısını tek başına yesin içsin napıyorsa yapsın dedim. Kaynanamda ya babana birşey olursa yaşlı adam falan dedi kafamı karıştırdı bak ben çok üzülüyorum onlar daha yaşlı falan dedi. Bu arada mevzu asla takıda değil. Mevzu benim bu evlilikte biz olarak hissetmemem. Gözü gönlü aşırı bol bi insanım bugün darda birini görsem cebimde ki son parayı veririm. Ama eşim bu konuda öyle değil ve ona hep bu konu açıldığında şunu dedim mevzu annenlerde değil senin bana o rahatlığı vermemen bu bizim diye hissettirmemen. Lafta bizim ama sadece lafta. Ben bi çeyreği alıp bi kuyumcuya gidip kendime bi kolye bile alamam ama takı bizimmiş. Mevzu kolyede bileklikte değil onun bana biz biriz olarak hissettirmesi. Ve böyle düşünmemek için elimden geleni yaptım ama bir gün oturup sağlıklı düşününce tamda böyle olduğunu anladım. Eve geldim ama aileme gitmeyi düşünüyorum eşyalarımı falan toplayıp. Yani o kadar berbat bi durumun içindeyim ki sağlıklı düşünemiyorum ve bebeğim her şeyden önemli benden bile. Şuan en sağlıklısı ne olur. Aileme anlatmalı mıyım gitmeli miyim yoksa boşansak bile boşanana kadar o mu çeksin gitsin evden.
Boşa gitsin be değer mi bu kadar kendini aşağılatmaya.
 
Bende öyle yaparız diye düşündüm. Eşime ertesi gün uyanırız güzel bi kahvaltı yaparız masaya dökeriz takıları hasılatı sayarız diye espri yaptım hatta nişanlıyken şu bi tane türk filmi var ya adam altın sayıyor onun gibi oluruz senle unutur baştan sayarız diye espri yapmıştım. Tabiki annemde bilmek ister anneside bilmek ister sonuçta taktıkları gelmiş mi veya ilk karşı taraf takıyorsa düğünde onlarda karşılığını takmak için ne olduğunu bilmeleri lazım. Bende sen annenlere verirsin bende annemlere veririm demiştim. Ama bizde öyle olmadı yani inanın çok berbat bi konu ya. O kayınvalidem onu aldı evine götürdü üstüne yattı noldu eline ne geçti. Eşim bunu yaparak eline ne geçti. Bunlar ne kadar iğrenç konular bunların konusu bile olmayacaktı. Ya tatsızlık çıkmasın dedim şeytana lanet olsun tamam dedim gitsin o gece dedim onada eyvallah ettim adamsanız verseydiniz ertesi gün. Ben burda hiç dile getirmedim ama üzüldüm yani ben normal hayatta da üzüldüğümü belli etmem biraz sert çıkarım gurur yaparım ama içten içe üzülüyorum. Ben eşime bileklik istiyorum yaptıracam kendime dedim hiç mi değerim yoktu hiç mi önemsemedi. Mevzu bileklik değil takmayınca bi yerim eksilmiyor. Ya o bana dese ben hemen yaptırırdım ay derdim eşimin gözünde kalmasın. Geçen saat almak istedi al dedim senden kıymetli değil her şeye para veriyoruz oda kendine jestin olsun dedim. Gerçekten şuan düşündükçe zoruma gidiyor. Birşey isteyen bir insanda değilim aç gözlü değilim çok şükür görmüş geçirmişim. Beşi bi yerde günlük takılacak birşey olmadığı için öyle düşünmüştüm sonuçta kurdeleyle onu boynumda gezdiremem. Ay bana hediye taktığını bile layık görmedi düşünün. Allaha havale ediyorum yapacak birşey yok zorla kıymet verdiremem kendime
Kız bi şey istemem diyip durma deli etme insanı onlar senin senin. Niye senin altının annende kayınvalidende dursun koca kadınsın evlenmişsin artık sizin adınıza kimse karar veremez. Mevzu açgözlü olmak falan değil ben de altınlarımın hiçbirini takmadım yeri geldi zor günlerimiz oldu eşimle karar verdik bozdurduk kullandık. Çocuğumuz oldu eşim işsiz kaldı kullandık ve bunun hesabını kimseye vermedik çünkü bizim malımız. Aç gözünü biraz yahu.
 
Ben üzüldüm ya okurken hepsini herşeyi okudum. Çok haklısınız vallahi de billahi de çok haklısınız.
 
En çok ağırlarına giden aİlenin taktığı altınlara çökememişler hep karın ağrısı bundan

Bende öyle yaparız diye düşündüm. Eşime ertesi gün uyanırız güzel bi kahvaltı yaparız masaya dökeriz takıları hasılatı sayarız diye espri yaptım hatta nişanlıyken şu bi tane türk filmi var ya adam altın sayıyor onun gibi oluruz senle unutur baştan sayarız diye espri yapmıştım. Tabiki annemde bilmek ister anneside bilmek ister sonuçta taktıkları gelmiş mi veya ilk karşı taraf takıyorsa düğünde onlarda karşılığını takmak için ne olduğunu bilmeleri lazım. Bende sen annenlere verirsin bende annemlere veririm demiştim. Ama bizde öyle olmadı yani inanın çok berbat bi konu ya. O kayınvalidem onu aldı evine götürdü üstüne yattı noldu eline ne geçti. Eşim bunu yaparak eline ne geçti. Bunlar ne kadar iğrenç konular bunların konusu bile olmayacaktı. Ya tatsızlık çıkmasın dedim şeytana lanet olsun tamam dedim gitsin o gece dedim onada eyvallah ettim adamsanız verseydiniz ertesi gün. Ben burda hiç dile getirmedim ama üzüldüm yani ben normal hayatta da üzüldüğümü belli etmem biraz sert çıkarım gurur yaparım ama içten içe üzülüyorum. Ben eşime bileklik istiyorum yaptıracam kendime dedim hiç mi değerim yoktu hiç mi önemsemedi. Mevzu bileklik değil takmayınca bi yerim eksilmiyor. Ya o bana dese ben hemen yaptırırdım ay derdim eşimin gözünde kalmasın. Geçen saat almak istedi al dedim senden kıymetli değil her şeye para veriyoruz oda kendine jestin olsun dedim. Gerçekten şuan düşündükçe zoruma gidiyor. Birşey isteyen bir insanda değilim aç gözlü değilim çok şükür görmüş geçirmişim. Beşi bi yerde günlük takılacak birşey olmadığı için öyle düşünmüştüm sonuçta kurdeleyle onu boynumda gezdiremem. Ay bana hediye taktığını bile layık görmedi düşünün. Allaha havale ediyorum yapacak birşey yok zorla kıymet verdiremem kendime
 
Back
X