Bende bikez yapan bidaha yapar diyenlerdenim,
Heleki dogrudürüst Pismanlik bile yoksa....
Siz affetmisiniz, yeni dogmus bi Bebeginiz var,
Biseyleri kurtarmaga ugrasiyorsunuz, herkezin
Kendi secimi! Madem bu yolu sectiniz, ona göre
davranin...Ona bidaha Güvenmeniz zor, ki bunun
icin Esinizin cabalamasi gerekir...Zor ama Esinizi
Önemsemeyin, yani kendinizi salmayin,Dik durun,
Güclü gözükün, ona sadece bi Sans verdiginizi
gösterin, siz ona en büyük lütfu yapmissiniz, birakin
O bocalasin siz degil...