• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

GÖĞÜS KÜÇÜLTME DENEYİMLERİM

Peki bant markası neydi ve ne şekilde kullandınız? Günde kaç kere vs
 
Peki bant markası neydi ve ne şekilde kullandınız? Günde kaç kere vs
Omnistrip bant markası. Ameliyat sonrası doktor izlerin olduğu yerlere yapıştırdı daha sonra 1 ay dolunca çıkarıp yeniledi. 2 aya yakın kullandım. Şuan gerçekten izlerim yok denecek kadar az.
 
Merhaba, ben de 1 hafta önce küçültme ameliyatı oldum. Öncesinde 80 C-D arasiydi, B ye düşmesini istedim. Dr um da B yaptığını söyledi. Ama sanki daha küçük oldu gibi hissediyorum ve bu durum biraz canımı sıktı doğrusu. Chat cpt ye sordum, ilk etapta çoğu kişinin aynı şeyi düşündüğünü, haftalar ilerledikçe meme altının dolacagini, şu anda memenin en düz döneminde olduğunu söyledi. Siz bu konuda nasıl bir tecrübe yaşadınız, payalasabilirseniz çok sevinirim.
Evet aynen öyle şuan sanırım sizde farkındasınız dur göğüs yayılıyor sonra
 
Merhaba, ben de 1 hafta önce küçültme ameliyatı oldum. Öncesinde 80 C-D arasiydi, B ye düşmesini istedim. Dr um da B yaptığını söyledi. Ama sanki daha küçük oldu gibi hissediyorum ve bu durum biraz canımı sıktı doğrusu. Chat cpt ye sordum, ilk etapta çoğu kişinin aynı şeyi düşündüğünü, haftalar ilerledikçe meme altının dolacagini, şu anda memenin en düz döneminde olduğunu söyledi. Siz bu konuda nasıl bir tecrübe yaşadınız, payalasabilirseniz çok sevinirim.
Evet aynen öyle şuan sanırım sizde farkındasınız dur göğüs yayılıyor. Ben de ilk çıktığında 2 gün mem gitmiş bu ne diye üzüldüm şuan da neden daha küçük olmadı diye üzülüyorum :) 163 71 kiloyum 80 B kullanıyorum dolu birsekilde B C arası cup olmuş. Ben A b cup arası istemiştim
 
İz için kantaron yağı kullanan var mı aranızda, doktor bir sonraki muayeneye kadar kantaron kullan dedi
 
İz için kantaron yağı kullanan var mı aranızda, doktor bir sonraki muayeneye kadar kantaron kullan dedi
Merhaba. Ben iz için gündüz krem gece kantaron yağı sürüyordum. Krem çok kaşıntı yapınca sadece kantaron kullanmaya başlamıştım.
 
Benim 19. günüm, yan yatarken ağrıdığı için yatamıyorum ama doktor yavaş yavaş yan yat dedi siz yan yatabiliyor musunuz?
Siz bakmayın doktora eğer canınız yanıyor gibiyse hiç zorlamayın . Benim 3,5 ay oldu hala uykumda yan dönünce uyandırıyor sızlaması. Vücudunuz size söyler ne zaman ne yapmanız gerektiğini
 
Bende pansuman bitip dikişler tamamen kapanınca silikon jel sürüyorum sabah akşam. 3,5 ay oldu hala iz var. Kantaron tek başına yetersiz kalır
Doktor normalde krem öneriyordum kantaron kullananların etkilerini görünce daha işe yarar olduğunu gördüm dedi, benim elin yandığında kantaron hiç iz bırakmamıştı. Elimde iz kremi var kullanayım mı dedim, 1 ay kantaron kullan sonraki zamanlarda sabah kantaron akşam krem gibi dönüşümlü kullan dedi
 
Siz bakmayın doktora eğer canınız yanıyor gibiyse hiç zorlamayın . Benim 3,5 ay oldu hala uykumda yan dönünce uyandırıyor sızlaması. Vücudunuz size söyler ne zaman ne yapmanız gerektiğini
Ben de öyle düşünüyordum ama vücudunu alıştır yavaş yavaş dedi ama zorluyor dediğiniz gibi ağrı
 
Merhaba. Ben iz için gündüz krem gece kantaron yağı sürüyordum. Krem çok kaşıntı yapınca sadece kantaron kullanmaya başlamıştım.
Kaşıntı yaparsa ben de sadece kantaron kıllanırım sanırım, sizin iz durumu nasıl oldu biraz düzeldi mi? Bir de kantaronu sık kullanmayı düşünüyordum ama sabah akşam olmak üzere günde 2 kez kullan dedi doktor siz nasıl kullandınız?
 
Kaşıntı yaparsa ben de sadece kantaron kıllanırım sanırım, sizin iz durumu nasıl oldu biraz düzeldi mi? Bir de kantaronu sık kullanmayı düşünüyordum ama sabah akşam olmak üzere günde 2 kez kullan dedi doktor siz nasıl kullandınız?
Evet baya iyi bence hatta ben çabuk bıraktım kantaronu belki devam etseydim çok daha iyi olurdu ama sabah akşam işe giderken falan çok uğraşmak istemedim.yan dönme durumunuzu da kişiden kişiye değişen bir durum bence. Ben 1 ayda falan dönmeye başlamıştım ama acı oluyordu kendiliğimden düzeltiyordum yatışımı kaldı ki şuan bile hala arada sızı sertlik oluyor Gb oluyor o yüzden sırt üstü yatıyorum. Onu sizde kendi durumunuza göre ayarlayın
 
Merhabalar ..Ben GÖĞÜS ( MEME) ameliyatına girmeden önce bu forumda çok gezdim ve ameliyattan sonra da kendimi buraya katılıp, yaşadıklarımı anlatma gereğini bir vefa borcu gibi gördüm.Bu sebeple yazıyorum..Öncelikle SEVGİLERİMLE 🌹başlamak istiyorum.Ben 58 yaşında bir bayanım.28 kasım 2025 de( yani bir hafta önce) meme küçültme ameliyatı oldum.Buraya deneyimlerimi iki bölümde paylaşacağım..NEDENLERİM VE YAŞADIKLARIM..NEDENLERİM : 1- Sol göğsümde yıllar önce (16 sene kadar önce) bir kitle bulunmuştu, eğer yıllar içinde bu göğüste farklılık hissedersem doktora gitmem söylenmişti 2- Gençliğimde 75 C olan ve doku yoğunluğu / yapısı gereği dik duran göğüslerim son 10 yılda büyümeye başlamıştı ve 75 D kap bile zor oluyordu..Sırtım dar, meme büyüktü 3- sol göğsümde sağa göre daha fazla büyüme oldu ve batmalar vardı..Ailemin ( babaannemin 36, halamın 54 yaşında )meme kanseri nedeni ile ölmesi de gidip içine baktırmam ve küçültmem için itici bir neden oldu 4- Bu etken de önemliydi korkunç SIRT AĞRILARI ile uyanıyordum 5- Alt bedenim 38 olmasına rağmen üst beden 40 dı ve artık biraz daha büyüdükleri için kıyafet seçmem zor oluyordu..Bu yazdığım nedenler çerçevesinde hem küçültüp hem de içine baktırmak istedim, neler oluyor diye…Bunu yaparken de GENEL değil ESTETİK CERRAH seçtim..DR Ekrem Keskin / Kadıköy/İstanbul…YAŞADIKLARIM..1- daha önce travma sonucu ortepedi ameliyatları olmuş, bacak ve omuza farklı zamanlarda platinler konmuş , rahim ameliyatı olmuş biri olarak bu ameliyatın sürecini çok zor bulmadım..1.8 kg doku çıkarıldı..Memem dokusu yoğun bir memeydi..75 D olmasına rağmen..Sadece 1 gece yatırdılar..3/4 saat sonra drenlerle yürü dediler..Korse sıkı olduğu için biraz zor oldu başta alışmam..Sırt üstü yatma konusu biraz zor..Ama bu konuda daha önce REFLÜ Yastığım vardı çok işe yaradı..çünkü korseli ve ağrılı ilk 2 gün yataktan yardımsız kalkmanız çok zor..Halen izlere pansuman yapıyorum..Sol göğüste memede biraz sıvı birikmesi var, doktorum normal dedi..Öyle çok ağrısı olan bir ameliyat değil bayanlar..Ancak hemen de mucize beklemeyin, oturması 6 ay sürüyormuş..Doktorum çok ilgili ve tecrübeli biriydi..Çok memnun kaldım..Fiyat bilgisi veremem çünkü her vakaya göre değişiyor anladığım..Kaç beden sütyen olmuştur derseniz, isteğim 75C/B bu ikisinden küçük de olsun istemem..😀Göğüs bir hanıma yakışıyor kanımca..Pansumanlara devam, sırt üstü yatmaya devam..Umarım bunları yazarak faydam olmuştur..Umarım herkes istediği göğ sağlıkla kavuşur..Elbette birinci neden sağlık ve sonra istenilen formda göğüslerle ÖZGÜRCE GİYİNMEK😀SEVGİLERİMLE🌹
Merhaba, öncelikle yazıyı paylaştıgın için teşekkür ederim. Aklıma bir kaç soru takılmıştı. Bu soruları aydınlattın. Bende gögüs aldırma düşünüyorum. bir saglık problemim yok. Sadece aldırmak istiyorum. ben 27 yaşımdayım. doktora gittim 1 kez sordum. bana yaşımın çok genç oldugunu ve tekrar düşünmem gerektigini söyledi ve geri yolladı. 30 yaşına gelene kadar düşün dedi. geri yolladı . Bende karar verdim başka doktora gidicem ama anlamadıgım bir konu var.Ameliyattan kaç ay sonra bekliyor oturması herkesin 6 ay mı ?
 
Back
X