Merhaba kürtaj sonrası yapışıklık vb problem olma olasılığı var hsg yapılabilir ancak kürtaj olalı da çok olmamış ben olsam bir 6 ay dener olmazsa hsg düşünürdüm.Kızlar merhaba 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk düşünüyoruz kasım ayında hamile kaldım ancak 8. Haftada 6 haftada kalbi durduğunu öğrenip vakumlu kürtaj oldum doktor adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi 16 şubatta adet oldum ve çocuk isteğim olduğu için femara ve ovitrelle kullandık sağda ve solda büyüyen iki yumurta vardı ancak negatif bu ay yine femara kullandım çatlaama iğnesi için doktora gittiğimde çatladığını gördük ideal zamanlarda ilişki zaten olmuştu ancak bugün yine adet oldum kafaya takmayayım diyorum ama elde değil. Burada kürtajdan sonra yapışıklık olduğu için hsg olanları gördüm doktoruma sordum istersen yapabiliriz tıkanıklık yoksada gebe kalmayı kolaylaştırıyor dedi. Burtomda aneztezili 15 bin anestezisiz 10 bin dediler. Çok kararsızım bir ay daha femara ile denesem mi yoksa hiç beklemeden hsg çektirsem mi çok mu acele davranıyorum bilemiyorum. Lütfen benzer şeyleri yaşayanlar yorum yazsın.
Yaşım 30 tüm değerlerim normal hafif pkos görünümü var eşimde ileri hız biraz düşük ancak sperm sayısı çok fazla olduğu sorun olmadığını söyledi doktor
İnşaAllah en kısa zamandaBenim doktorumda sana tedavi uygulayacağım bir durumun yok en fazla femara ile yumurta büyütürüz diyor ama gecikmiş olur muyum düşüncesi beni strese sokuyor. Öte yandan dediğiniz gibi kürtaj sonrası 3. Ayım olacak bir kere doğal yoldan hamile kaldım henüz çok zaman geçmiş sayılmaz diyorum üfff ne zor biz neden normal kadınlar gibi hemen hamile kalamıyoruz isyan etmiyorum her şey allahtan yoktan var eden Rabbim inşallah bizlere de anne olmayı nasip edecek
Hız sorunu varsa zaten femera ovitrelle deniyormuşsunuz bu kez aşılama olun sayı kadar hızda önemliBenim doktorumda sana tedavi uygulayacağım bir durumun yok en fazla femara ile yumurta büyütürüz diyor ama gecikmiş olur muyum düşüncesi beni strese sokuyor. Öte yandan dediğiniz gibi kürtaj sonrası 3. Ayım olacak bir kere doğal yoldan hamile kaldım henüz çok zaman geçmiş sayılmaz diyorum üfff ne zor biz neden normal kadınlar gibi hemen hamile kalamıyoruz isyan etmiyorum her şey allahtan yoktan var eden Rabbim inşallah bizlere de anne olmayı nasip edecek
Merhaba ben de femara denedim 2 kez olumsuz sonuçlandı. 3.yu denemedim yoruldum ara vereyim dedim kendiliğinden hamile kaldım ve 8. haftada aynı sebeple vakumlu kürtaj oldum. Sonrasında 6 ay geçti tekrar doğal yolla gebelik oluştu. Süreç çok benziyormuş o yüzden yazmak istedim. Ben de 32 yaşında evlendim. 34 te hamile kaldım şu an 35 im. Olmuyordu uğraştıkça da bunalıma girdim ve en sonunda nasip değilse elden ne gelir dedim bıraktım. Umutlarımı kaybetmisken Rabbim nasip etti. İnşallah size de en kısa zamanda hayırlısıyla sağlıkla nasip etsinKızlar merhaba 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk düşünüyoruz kasım ayında hamile kaldım ancak 8. Haftada 6 haftada kalbi durduğunu öğrenip vakumlu kürtaj oldum doktor adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi 16 şubatta adet oldum ve çocuk isteğim olduğu için femara ve ovitrelle kullandık sağda ve solda büyüyen iki yumurta vardı ancak negatif bu ay yine femara kullandım çatlaama iğnesi için doktora gittiğimde çatladığını gördük ideal zamanlarda ilişki zaten olmuştu ancak bugün yine adet oldum kafaya takmayayım diyorum ama elde değil. Burada kürtajdan sonra yapışıklık olduğu için hsg olanları gördüm doktoruma sordum istersen yapabiliriz tıkanıklık yoksada gebe kalmayı kolaylaştırıyor dedi. Burtomda aneztezili 15 bin anestezisiz 10 bin dediler. Çok kararsızım bir ay daha femara ile denesem mi yoksa hiç beklemeden hsg çektirsem mi çok mu acele davranıyorum bilemiyorum. Lütfen benzer şeyleri yaşayanlar yorum yazsın.
Yaşım 30 tüm değerlerim normal hafif pkos görünümü var eşimde ileri hız biraz düşük ancak sperm sayısı çok fazla olduğu sorun olmadığını söyledi doktor
Kayıp sebebiniz neydi acabaMerhaba ben de femara denedim 2 kez olumsuz sonuçlandı. 3.yu denemedim yoruldum ara vereyim dedim kendiliğinden hamile kaldım ve 8. haftada aynı sebeple vakumlu kürtaj oldum. Sonrasında 6 ay geçti tekrar doğal yolla gebelik oluştu. Süreç çok benziyormuş o yüzden yazmak istedim. Ben de 32 yaşında evlendim. 34 te hamile kaldım şu an 35 im. Olmuyordu uğraştıkça da bunalıma girdim ve en sonunda nasip değilse elden ne gelir dedim bıraktım. Umutlarımı kaybetmisken Rabbim nasip etti. İnşallah size de en kısa zamanda hayırlısıyla sağlıkla nasip etsin
Kalbi durduğu icinKayıp sebebiniz neydi acaba
Yani herhangi bir test yaptırdınız mı kalp durma sebebini öğrenmek için.Kalbi durduğu icin
İlk kayıp diye bakmak istemediler. Ben kendim genetik bölümüne gittim tekrar hamile kalınca, pıhtılaşma sıkıntısı varsa kan sulandırıcı gerekir mi diye. Pıhtılaşma da çıkmadı. Sebebini bilmiyorum yani. Sizin sebep oysa şu an önlem almışsınız hersey yoluna girecektir inşallahYani herhangi bir test yaptırdınız mı kalp durma sebebini öğrenmek için.
Bende kilo olduğu için doktor kan pıhtı olabilir dedi kan pıhtı testi yaptırdım ve yatkınlık çıktı gebe kalırsam kan sulandırıcı kullanıyorum şuanda da düzenli olarak her gün aspirin kullanıyorum
İnşallah hepimiz için her şey çok güzel geçsinİlk kayıp diye bakmak istemediler. Ben kendim genetik bölümüne gittim tekrar hamile kalınca, pıhtılaşma sıkıntısı varsa kan sulandırıcı gerekir mi diye. Pıhtılaşma da çıkmadı. Sebebini bilmiyorum yani. Sizin sebep oysa şu an önlem almışsınız hersey yoluna girecektir inşallah
Bende bu durumu yaşadım şubat ayında kaybım oldu. Ama çok erken endişe ediyorsunjz gibi geldi dogal yolla olmuş zaten ve daha üzerinden az bir süre geçmiş kendinizi bu kadar yormayın hastanelerde bence. Akışına bırakın ben öyle yaptım bir aydır korunmuyoruz geçen ay çok takmıştım ovulasyon test vs yaptım ama baktım ki kendimi çok strese sokuyorum bu ay hçbir test denemeden sadece gün aşırı ilişki yaşayacagım veren de rabbim verecek olanda gönlünüzü ferah tuttun elbet zamanı vardırKızlar merhaba 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk düşünüyoruz kasım ayında hamile kaldım ancak 8. Haftada 6 haftada kalbi durduğunu öğrenip vakumlu kürtaj oldum doktor adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi 16 şubatta adet oldum ve çocuk isteğim olduğu için femara ve ovitrelle kullandık sağda ve solda büyüyen iki yumurta vardı ancak negatif bu ay yine femara kullandım çatlaama iğnesi için doktora gittiğimde çatladığını gördük ideal zamanlarda ilişki zaten olmuştu ancak bugün yine adet oldum kafaya takmayayım diyorum ama elde değil. Burada kürtajdan sonra yapışıklık olduğu için hsg olanları gördüm doktoruma sordum istersen yapabiliriz tıkanıklık yoksada gebe kalmayı kolaylaştırıyor dedi. Burtomda aneztezili 15 bin anestezisiz 10 bin dediler. Çok kararsızım bir ay daha femara ile denesem mi yoksa hiç beklemeden hsg çektirsem mi çok mu acele davranıyorum bilemiyorum. Lütfen benzer şeyleri yaşayanlar yorum yazsın.
Yaşım 30 tüm değerlerim normal hafif pkos görünümü var eşimde ileri hız biraz düşük ancak sperm sayısı çok fazla olduğu sorun olmadığını söyledi doktor
Merhabalar kürtaj olduktan sonra çok denedim olmadı ki bana hemen olur demişlerdi 1 yıl denedim en sonunda doktora gittim hsg çekelim bakalım dediler çekildi açık tüpler dendi ama ben o ay hamile kaldım ayriyeten ağır bi diyete girmiştim sıfır şeker spor su yani belki düzenli beslenme belki de hsg nin etkisi bilmiyorum 2Kızlar merhaba 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk düşünüyoruz kasım ayında hamile kaldım ancak 8. Haftada 6 haftada kalbi durduğunu öğrenip vakumlu kürtaj oldum doktor adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi 16 şubatta adet oldum ve çocuk isteğim olduğu için femara ve ovitrelle kullandık sağda ve solda büyüyen iki yumurta vardı ancak negatif bu ay yine femara kullandım çatlaama iğnesi için doktora gittiğimde çatladığını gördük ideal zamanlarda ilişki zaten olmuştu ancak bugün yine adet oldum kafaya takmayayım diyorum ama elde değil. Burada kürtajdan sonra yapışıklık olduğu için hsg olanları gördüm doktoruma sordum istersen yapabiliriz tıkanıklık yoksada gebe kalmayı kolaylaştırıyor dedi. Burtomda aneztezili 15 bin anestezisiz 10 bin dediler. Çok kararsızım bir ay daha femara ile denesem mi yoksa hiç beklemeden hsg çektirsem mi çok mu acele davranıyorum bilemiyorum. Lütfen benzer şeyleri yaşayanlar yorum yazsın.
Yaşım 30 tüm değerlerim normal hafif pkos görünümü var eşimde ileri hız biraz düşük ancak sperm sayısı çok fazla olduğu sorun olmadığını söyledi doktor
Teşekkür ederm evet haklısınız ama zamana bırakınca geç kalmaktan korkuyorum sanırımBende bu durumu yaşadım şubat ayında kaybım oldu. Ama çok erken endişe ediyorsunjz gibi geldi dogal yolla olmuş zaten ve daha üzerinden az bir süre geçmiş kendinizi bu kadar yormayın hastanelerde bence. Akışına bırakın ben öyle yaptım bir aydır korunmuyoruz geçen ay çok takmıştım ovulasyon test vs yaptım ama baktım ki kendimi çok strese sokuyorum bu ay hçbir test denemeden sadece gün aşırı ilişki yaşayacagım veren de rabbim verecek olanda gönlünüzü ferah tuttun elbet zamanı vardır
Haklısınız hepimiz aynı duygular içerisindeyiz ama zaten biz ne yaparsak yapalım bu elimizde olan birşey degil tabikide hiçbirşey yapmadan zamana bırakmak olmaz. Siz zaten korunmuyorsunuz saglıklısınız bir gebelil geçirmişsiniz rutin kontrolleriniz yaptırmışsınız artık gerisi rabbimdenTeşekkür ederm evet haklısınız ama zamana bırakınca geç kalmaktan korkuyorum sanırım