Allah razı olsun mesajınız iyi geldi Rabbim bizlere anne olmayı nasip etsin aratmasın hastalıkla sınamasın inşallah
 
Benim fikrim 3 vitamin kulan ondan sonra tedavi bemde 8 yıldır evlıyım 5 yıl hep tedavı oldum hsg tup bebek ama hıc biri vitamin kulandırmadılar şuan araya 2.3 yıl koydum kendıme yeter dedım gecen ay basladım ne oldu kımyasal bu ayda devam edıyorum daha adet donemimdeyım ne olur bılmiyorum dıyer ay da yıne tup bebek doktora muane olacam demdm o ki vitamin bu ılacı arastır yumurta kalıtesıne ıyımışş koenzim Q10
 

Eklentiler

  • 3344.webp
    32,4 KB · Görüntüleme: 19
Mesela eşinin morfoloji nasıl örnek çünkü ben eşimle morfoloji ye takiliyorduk bizde çok uğraştım tam 1 yıl önce hamile kaldım ama o zamana kadar çok uğraştım hsg cekilebiliris. Bı zararı yok bende çekildim ama olmadı tabi o ara ayrı vi durum
 
Bende kullanıyorum trombofoki testi yaptırmıştım
81 mg ecopirin sizin kaç mg
 
Provieve f ve m yi kullandık eşimle bu ay ancak gebelik olmadı malesef siz ne kadar kullanmıştınız
Birde bıraktıktan sonra ayrı olarak inositol mğ aldınız önerebileceğiniz kaliteli inositol var mı
 
Evet hiçbir problem yoksa bile vitamin takviye almak çok önemli biz eşimle yaklaşık 7 aydır takviye kullanıyoruz kullandığım İnositol takviye içinde var bu vitaminler ayriyeten mörssler omega 3 kullanıyorum. Bu kullandığınız takviyeyi biliyorum bu da güzel bir takviye.
 
Eşimin testleri normal çıktı normal çıktı sadece ileri hız biraz düşüktü ancak ama sperm sayısı çok fazla çuktı o yüzden bir kaç farklı doktor sonucunun iyi olduğunu problem olmadığını söyledi yinede takviye kullandı hep şuanda proxymen kullanıyor
 
Bende kullanıyorum trombofoki testi yaptırmıştım
81 mg ecopirin sizin kaç mg
100 mg ecopirin ayrıca hamile kalırsam kan sulandırıcı iğne kullanacağım doktor gebelikte kalp durma yaşadığım için pıhtı eğilimim olsa bile kullanmak işi garantiye alır dedi
 
Provieve f ve m yi kullandık eşimle bu ay ancak gebelik olmadı malesef siz ne kadar kullanmıştınız
Birde bıraktıktan sonra ayrı olarak inositol mğ aldınız önerebileceğiniz kaliteli inositol var mı
Ben provie f kullandım 2 ay hamile kaldım ha onun sayesinde diyemem ama güzel bir takviye zate doktorum bana önermişti ama şimd içindeki vitaminlerin daha yoğun olduğu maxijuno kullanıyorum henüz birinci paketteyim ama hakkında iyi şeyler duydum bir kaç farklı markayı içerik olarak karşılaştırdığımda en iyisi olarak maxijuno çıktı içinde İnositol ve diğer takviyeler var
Ben maxijuno ve omega 3 ayrıyeyen Pregnom Max kullanıyorum bunu da doktorum kullanmamı istedi
Eşime proxymen kullanıyor doktor tavsiyesi
 
Provieve f ve m yi kullandık eşimle bu ay ancak gebelik olmadı malesef siz ne kadar kullanmıştınız
Birde bıraktıktan sonra ayrı olarak inositol mğ aldınız önerebileceğiniz kaliteli inositol var mı
Ayrıca bu tarz takviyeleri en az 3 ay kullanmak gerekiyor etkisi 3 ay sonra geliyor çünkü kadın yumurtası erkek spermi 3 ayda kendini yeniliyor sıkılmadan her gün kullanın
 
100 mg ecopirin ayrıca hamile kalırsam kan sulandırıcı iğne kullanacağım doktor gebelikte kalp durma yaşadığım için pıhtı eğilimim olsa bile kullanmak işi garantiye alır dedi
Evet benimde aynı şekilde gebe kalabilirsem tabi :/
 
Biraaz pahalı ürünler bende thannc duydum oda cok iyiymiş sanırım bugün son previece f saşemi içeceğim başka bişey alayım dedim bende söylediklerinize de bakıcam teşekkürler
 
Eczaneden mi aldınız ilaçları
Ayrıca bu tarz takviyeleri en az 3 ay kullanmak gerekiyor etkisi 3 ay sonra geliyor çünkü kadın yumurtası erkek spermi 3 ayda kendini yeniliyor sıkılmadan her gün kullanın
 
Biraaz pahalı ürünler bende thannc duydum oda cok iyiymiş sanırım bugün son previece f saşemi içeceğim başka bişey alayım dedim bende söylediklerinize de bakıcam teşekkürler
Ben onu hiç duymadım canım bence elindekini bir kutu daha kullan çünkü o iyi bir takviye erkek için olanları bilmşyorum eşime doktor başka takviye vermişti dediğim gibi biz 2. Kutu birince hamile kaldım sonra 8. Haftada kürtaj olmak zorunda kaldım sonrasında başka takviyeye geçtik yine doktor önerisiyle tavsiye ederim
 
İnositol hariç icindekileri ayrıca alıyorum aslında ama bir bakıcam belkide tekrar previece alırım teşekkür ederim çok inşallah en kısa zamanda evlat sahibi olursun
 
İnşallah olur rabbim gönlüne göre versin çok zor bir süreç stres yapma takma akışına bırak dicem olmuyoo asla ovulasyon testi yap net garanti olarak öyle değerlendir ben onu da yaptım onun faydası oldu bana
 
İyi bari ama herşey de nasip bunu unutmalım tevekul ve gayret edıp bekliyecez hakkınız da hayırlısı olsun
 
Bu Proceive f yi adetken de kullanabilir miyim peki
 
`