Hande'de şöyle bir sıkıntı var bence, belki psikoloji çıkışlı olmasından kaynaklı...aşk meşk özel konularda çok olumlu ve yapıcı bakıyor, bunlarda maalesef objektif ve mantıklı bir şekilde fal bakamıyor, burdan kaybediyor....ilşki bazında kaç kişiye olumsuz konuşmuş merak ediyorum doğrusu, bu bir kıstas olabilir ...Handenin ilişki konusunda olumsuz konuştukları da varsa ve cevap verirlerse sevinirim, reklamcılar hariç tabii...çünkü KK artık bilinen bir yer ve tüm falcıların burayı okuduğuna eminim