yani senin hayatın ama son pismanlik fayda etmezHerşey koca yüzünden zaten. Onun annesini hiç tanımaması. Savurganlığı 8 aydır kendime hiç bir şey almadım sadece dün 1 pantolon aldım işe gideceğim diye. Kilo aldığım için hiç bir şey olmuyor Eşimin baskısı en azından süt izni bitene kadar çalış sonrasında ücretsiz düşün diyor. Süreç uzun diyor
O kadar haklısın ki bir şey diyemiyorum kaynana bütün sülalesiyle hergün görüşüyor günde kaç kez hangi makina çalışıyor onu söylüyor. Benimde bi yerde sabrım taşıyor
Senin Kv'nin mental sorunları mi var ciddi soruyorum. Uykudan uyanmış ağlıyor çocuk ya altı pis ya da açtır yani çocuğuna kim bakmış bunun? Ya bilerek yapıyor üstüne kalacak ben bakmak istemiyorum vazgeçtim diyemiyor ya da zekası geri.Uykudaydı o saate aç kalkacağını çıkarken söyledik
Kırılan kırılsın. Kendi de görmüş her şeyi biliyor. Annesi çocuğa bakma niyetiyle gelmiş ve tek yapması gereken iş o. Niye bakmıyorsun denecek durum değil. Allah yardımcınız olsun ama siz bu adamla daha çok ağlarsınız. Sadece kayınpeder kalsa olmuyor mu? Adam çok daha faydalı. Hiç bir bakıcı bu kadar pervasız olmaz, bebeğe bir şey olur bana kalır der mamasını düzgün saatli yedirir. Size en faydalı kişi kayınpeder gibi görünüyor.Millete anlatma diyor Kızıyor annesine niye yardım etmiyorsun diyor o zaman geldiğin yere dön dedi bana destek çıktı bakıcı konusunda o da olanladan ötürü utanıyor hissediyorum ve annesi yüzünden eşimi kırmak istemiyorum sonuçta annesi bi yere kadar
Kapanmasın ya bosversene uzat iznini bu manyaga çocuk mu bırakılır evde var oluslarinin sizdeki stresini saymiyorum bileMalesef en az 5 ay daha çalışmalıyım ki taşınma masrafları bebek için yapılan borçlar kapansın
Evet orası artık kesinmaddi konuları eşiniz düsünsün. açık konusayım ben bırakamazdım. zırt pırt şikayet etmesi sizi maddi konulardan daha çok strese sokacak emin olun.
EvetÜcretsiz izin alın, yetersiniz. Bebek de çok minik değil 8 aylık bebek ilgi ister, oyun ister. Tek başına köşe yastığı gibi duramaz… Kv de evine gitsin gerek yok. 2 yaşına gelince bakıcı tutup bir yıl idare edersiniz. Daha sonra okul başlar rahatlarsınız. Kvnin dağınıklığını da toplamamış olursunuz…
Memur musunuz?
Göreve başlamayın zorlanırsınız. Ücretsiz izin alın. Borçları kocanız düşünsün. İki parça kıyafet için değmez. Bebekler fişler p.. oyuncak yerine yoğurt kovasıyla daha güzel oynuyor
Tabiki hayır bir planlama vardı bakacak en az 3 farklı kişi vardı ama doğum sonrası atanma nedeniyle apar topar türkiyenin bir ucundan bir ucuna gitmek bizim planımızda yoktu. Her plan tutmuyor malesefçocuk doğurmayı düşününce bunlar planlanmıyor mu ben çok şaşırıyorum. sonuçta çalışan birisiniz çocuk doğunca ne olacak ne kadar çalışılacak bakıcı nasıl ayarlanacak vs bu aşamaları hiç düşünmeden mi karar veriyorsunuz? kayınvalidenize güvenerek doğurmadınız herhalde çocuğu. ya izin uzatıp siz bakacaksınız ya da bakıcı ayarlayacaksınız yani yaşlılara güvenip yola çıkılmaz sonuçta yaşlı insanlar
Güzelim, kâr zarar ilişkisine bakınca evliliğiniz için kendi ruh sağlığıniz için ve en önemlisi bebeğiniz için sizin biraz daha izni uzatmaniz gerekiyor eşiniz de daha sorumlu davransın bırakın maddi sorunları o çözsün henüz şartlarınız bebeği bırakıp çalışmaya uygun değilDiğer çocuklarına ben bebek bakıyorum çok yoruluyorum imajı çizmeye çalışıyor. Ama konuştuğu çocuğu direkt şey dedi yiyip içip yatmaya gitmedin bebek bakacaksın dedi o da başladı anlatmaya çok yoruldum bebek hiç durmuyor başıma bırakıp gezmeye gittiler bulaşık makinesini 1 kere doluydu 2 kere açmasın diye elimle yıkadım diyoryıkamak dediği içine su koyup tezgaha dizmek tekrar alıp ben makinaya atıyorım. Kpeder daha faydalı cidden şimdi adam lavaboya kalkmış senin dışarda işin varsa uyandırayım hanım diyor dedim sağol. Hala bakar hanım ya diyor 40 yılda karısını tanıması lazımdı
1 aylık yıllık iznimi kullanıp ücretsize ayrılmaktan başka çarem kalmadı. Az önce çocuk agu tarzı sesler çıkarıyor bebeğe diyorki canım sen durmuyorsun ama ne derdin varGüzelim, kâr zarar ilişkisine bakınca evliliğiniz için kendi ruh sağlığıniz için ve en önemlisi bebeğiniz için sizin biraz daha izni uzatmaniz gerekiyor eşiniz de daha sorumlu davransın bırakın maddi sorunları o çözsün henüz şartlarınız bebeği bırakıp çalışmaya uygun değil
Ne kadar tanıdık:) ama bu benim anneme benziyor. Asla bakamaz bu kayınvalide çocuk siz bakıcı aramaya başlayın. Eve çocuk kamerasi alın uzaktan izleyin yani bazılarının doğasında anaclik yok.Merhaba 8 aylık bir bebeğim var sorunlu bir gebelik sonucu 2 ay erken doğdu yoğun bakım süreçleri 2 ayımızı aldı. Üzüntüler stresler… ben çalışan biriyim. Doğumdan sonra apar topar kocamın işi nedeniyle şehir değiştirdik.Annem babam öldü Bu göreve kv talip oldu. 1 hafta önceden çağırdım ki çocuğun rutinlerini öğrensin diye. Neyse geldiler çocuk 7 de uyanıyor kv 12 de sonrası kahvaltı faslı namaz niyaz derken kucağına bile nadir alıyor. Bende bebekten geri kalan vakitlerde temizlik yemek yapıyorum yenilen içilen bile tezgahın üstüne bırakılıyor. Bebeğime baksında eyvallah dedim. Ama içime kuşku düştü çünkü hiç o bakabilecek elektiriği almadım. Çünkü sadece yiyip içip keyfine bakıyor. Neyse dedim abartıyorum mama yapmayı anlatıyorum 1 haftadır 1 kere ben yapiyim demedi çocukla ilgi bilgiler veriyorum sürekli ağlıyor bu bebek hasta herhalde diyor. Hayır diyorum karnı aç karnı acıkınca altı pis oluna uykusu varsa ağlar hasta değil hergün hasta bu sürekli ağlıyor diyor ki asla böyle bir şey yok. Artık kpeder anlatıyorım bak diyorum ben yokken neden ağladığını sen anlat karnı acıkmıştır de tamam diyor adamcağız. Birazda prova olsun diye eşimle avmye gidelim dedim işe dönücem ihtiyacım var. Gittik ve sadece 1,5 saat içerisinde döndük. Geldik çok ağladı zor susturdum dedi kp ise aç olduğunu mama verince sustuğunu söyledi. Neyse dedim yine ama sabrım akrabalarını arayıp bize bırakıp gezmeye gittiler çocuk çok ağladı ben çok ağladım çok yoruldum dediğinde taştı. Kpeder bi yandan eşine sus diyor bi yandan bana balar ya ne var ki diyor Telefonu kapatınca bakamayacaksan ben bakıcı bulacağım dedim. Aa ben bakarım ben kimseye vermem sizin içiniz nasıl alıyor bilmem ne dedi. Dedimki bu bebek senle iken 4 defa mama yiyecek sen her seferinde bu kadar yorulacaksan bakamazsın benim aklım evde kalır ben yapamam dedim hem bakıcıyı kontrol edersin alışsın dedim. Ben bakıcı peşinde dolaşamam bakıcı alır içerki odaya götürür başına iş getirir dedi. Spnrada ben şaka yapıyordum dedi Çıldırma noktasındayım ben bir söze güvenerek bakıcı bakmadığım için şu an o kadar mutsuzum ki ! Bı saat oldu uyuyamadım üzüntüden pazartesi işe başlayacağım. Küçücük masum bir bebeği bütün sülalesine şikayet etmesine mi yanayım pazartesi işe başlayacağıma mı yoksa sadece kendi konfor alanını oluşturup sağa sola ben bebek bakıyorum demesine mi ? Aklımda soru işaretleri ve depresif bir ruh hali var. Akıl verin lütfen ben en acilinden yarım gün çalışacak bir bakıcıyı nasıl bulabilirim ? Bilmediğim küçük bir yerde yaşıyoruz
Çalışsanız da aklınız kalacak zaten içiniz rahat etmeyecek. Ben de 1 yıl oldu işi özledim galiba dün rüyamda işe döndüğümü gördüm bi mutlu oldum ama sonra rüyamda bile bebeğim çok küçük daha o ne olacak diyip tekrar dilekçe verdim1 aylık yıllık iznimi kullanıp ücretsize ayrılmaktan başka çarem kalmadı. Az önce çocuk agu tarzı sesler çıkarıyor bebeğe diyorki canım sen durmuyorsun ama ne derdin vardedim dilini mi yutsun gayette duruyor kendince konuşmaya çalışıyor bu sabah tekrar anladım bebeğe haksızlık yapmış olacağım
ordum ama biraz daha beklemek gerekiyorÇalışsanız da aklınız kalacak zaten içiniz rahat etmeyecek. Ben de 1 yıl oldu işi özledim galiba dün rüyamda işe döndüğümü gördüm bi mutlu oldum ama sonra rüyamda bile bebeğim çok küçük daha o ne olacak diyip tekrar dilekçe verdimAllah yardımcınız olsun inşallah maddi süreci kolayca atlatırsınız maddi kayıplar geri gelir ama sizin mental sağlığınız da bebeğinizin güvenli bağlanması, gelişimi, bugünleri geri gelmez.