Kayınvalide problemi ne yapacağım bilmiyorum

yani senin hayatın ama son pismanlik fayda etmez
dogadaki cogu canli disisi yeni dogum yaptığında avlanmaya gidiyor. sen zaten calisan bir kadinsin bunca zaman destek oldun, hamileliginin sonuna kadar da ise gittin.
e cocuk biraz toparlayinca yine calisacaksin - ev hanimi olma hayalin yok.
eeee?
bari su donemde gitme ise
esin de ne yaparsa yapsin
kredi ceksin, arabasinin modelini düşürsün. savurgan olacak parasi olmayinca birakir savurgan olmayi. siz ekonomik seylerden elinizi cekin, bebeğinize odaklanin
para da geri gelir, krediler de odenir. ama su gunler geri gelmez. hicbir kadin da lohusaliginj asla unutmaz
 
Uykudaydı o saate aç kalkacağını çıkarken söyledik
Senin Kv'nin mental sorunları mi var ciddi soruyorum. Uykudan uyanmış ağlıyor çocuk ya altı pis ya da açtır yani çocuğuna kim bakmış bunun? Ya bilerek yapıyor üstüne kalacak ben bakmak istemiyorum vazgeçtim diyemiyor ya da zekası geri.

Idare edebileceksen biraz daha bak o kadın bakmayacak belli baksa da pişman eder seni çocuk rezil olur bunun elinde. Gönderin evine gereksizi
 
Kırılan kırılsın. Kendi de görmüş her şeyi biliyor. Annesi çocuğa bakma niyetiyle gelmiş ve tek yapması gereken iş o. Niye bakmıyorsun denecek durum değil. Allah yardımcınız olsun ama siz bu adamla daha çok ağlarsınız. Sadece kayınpeder kalsa olmuyor mu? Adam çok daha faydalı. Hiç bir bakıcı bu kadar pervasız olmaz, bebeğe bir şey olur bana kalır der mamasını düzgün saatli yedirir. Size en faydalı kişi kayınpeder gibi görünüyor.
 
Diğer çocuklarına ben bebek bakıyorum çok yoruluyorum imajı çizmeye çalışıyor. Ama konuştuğu çocuğu direkt şey dedi yiyip içip yatmaya gitmedin bebek bakacaksın dedi o da başladı anlatmaya çok yoruldum bebek hiç durmuyor başıma bırakıp gezmeye gittiler bulaşık makinesini 1 kere doluydu 2 kere açmasın diye elimle yıkadım diyor yıkamak dediği içine su koyup tezgaha dizmek tekrar alıp ben makinaya atıyorım. Kpeder daha faydalı cidden şimdi adam lavaboya kalkmış senin dışarda işin varsa uyandırayım hanım diyor dedim sağol. Hala bakar hanım ya diyor 40 yılda karısını tanıması lazımdı
 
maddi konuları eşiniz düsünsün. açık konusayım ben bırakamazdım. zırt pırt şikayet etmesi sizi maddi konulardan daha çok strese sokacak emin olun.
 
Bebekli hayat çok zor. Bebekli çalışan kadin olmak eminim ki çok daha zordur henüz tecrube etmedim. Bu durumda en son ihtiyacınız olan şey kayınvalide stresi. Hani böyle şeker gibi bir kadın olur ikinizi de sarar sarmalar da çekersiniz maalesef öyle de değilmiş. Eğer borçlarınız biraz ekonomik küçülmeyle halledilecek gibiyse bence de biraz erteleyin yok eger olmayacak gibiyse de güvenilir bir bakıcı bulun. Bu kadın hem size stres yükleyecek hem dönüp herkese belki çocuğa bile ben büyüttüm diyecek. Zaman geçtikçe hem eşinizle hem onunla daha kötü olursunuz.
 
Ücretsiz izin alın, yetersiniz. Bebek de çok minik değil 8 aylık bebek ilgi ister, oyun ister. Tek başına köşe yastığı gibi duramaz… Kv de evine gitsin gerek yok. 2 yaşına gelince bakıcı tutup bir yıl idare edersiniz. Daha sonra okul başlar rahatlarsınız. Kvnin dağınıklığını da toplamamış olursunuz…

Memur musunuz?
 
Evet
 
Göreve başlamayın zorlanırsınız. Ücretsiz izin alın. Borçları kocanız düşünsün. İki parça kıyafet için değmez. Bebekler fişler p.. oyuncak yerine yoğurt kovasıyla daha güzel oynuyor ıslak mendil paketi bile başlı başına güzel bir oyuncak
 
çocuk doğurmayı düşününce bunlar planlanmıyor mu ben çok şaşırıyorum. sonuçta çalışan birisiniz çocuk doğunca ne olacak ne kadar çalışılacak bakıcı nasıl ayarlanacak vs bu aşamaları hiç düşünmeden mi karar veriyorsunuz? kayınvalidenize güvenerek doğurmadınız herhalde çocuğu. ya izin uzatıp siz bakacaksınız ya da bakıcı ayarlayacaksınız yani yaşlılara güvenip yola çıkılmaz sonuçta yaşlı insanlar
 
Tabiki hayır bir planlama vardı bakacak en az 3 farklı kişi vardı ama doğum sonrası atanma nedeniyle apar topar türkiyenin bir ucundan bir ucuna gitmek bizim planımızda yoktu. Her plan tutmuyor malesef
 
Güzelim, kâr zarar ilişkisine bakınca evliliğiniz için kendi ruh sağlığıniz için ve en önemlisi bebeğiniz için sizin biraz daha izni uzatmaniz gerekiyor eşiniz de daha sorumlu davransın bırakın maddi sorunları o çözsün henüz şartlarınız bebeği bırakıp çalışmaya uygun değil
 
1 aylık yıllık iznimi kullanıp ücretsize ayrılmaktan başka çarem kalmadı. Az önce çocuk agu tarzı sesler çıkarıyor bebeğe diyorki canım sen durmuyorsun ama ne derdin var dedim dilini mi yutsun gayette duruyor kendince konuşmaya çalışıyor bu sabah tekrar anladım bebeğe haksızlık yapmış olacağım
 
Ne kadar tanıdık:) ama bu benim anneme benziyor. Asla bakamaz bu kayınvalide çocuk siz bakıcı aramaya başlayın. Eve çocuk kamerasi alın uzaktan izleyin yani bazılarının doğasında anaclik yok.
 
Çalışsanız da aklınız kalacak zaten içiniz rahat etmeyecek. Ben de 1 yıl oldu işi özledim galiba dün rüyamda işe döndüğümü gördüm bi mutlu oldum ama sonra rüyamda bile bebeğim çok küçük daha o ne olacak diyip tekrar dilekçe verdim Allah yardımcınız olsun inşallah maddi süreci kolayca atlatırsınız maddi kayıplar geri gelir ama sizin mental sağlığınız da bebeğinizin güvenli bağlanması, gelişimi, bugünleri geri gelmez.
 
Bende özledim iş hayatını seviy
ordum ama biraz daha beklemek gerekiyor
 
`