• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kızlar ailem eşimden borç istiyor

Eşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk 😭:(
15 bin elektrik faturası mı olur?? Vermeyin canım vermeyin hey Allahım
 
Önceden onlarda biz sımışmıştık o zamanlar borcumuz çoktu arabanın sigortasını vermişlerdi bir defa 7 bin TL mi neydi onum lafını etti birde bana 😑
 
Önceden onlarda biz sımışmıştık o zamanlar borcumuz çoktu arabanın sigortasını vermişlerdi bir defa 7 bin TL mi neydi onum lafını etti birde bana 😑
Ya kusura bakma da kadın sana o.... Demiş, 7 bin liranın lafını etse ne olur? Yanlis şeylere odaklaniyorsun
 
Ya kusura bakma da kadın sana o.... Demiş, 7 bin liranın lafını etse ne olur? Yanlis şeylere odaklaniyorsun
Orasıda öyleya 😑 artık umrumda değil yaaa gerçekten yordular beni allahından bulsunlar ne diyeyim artık diyecek bişeyim kalmadı hepsini kafamda biriktirdim sadece o değil sıraladm işte hepsinş kusura bakmayın sizinde başını ağrıttım çok kötü bir durum yaaa ilaç kullanıyorum anksiyete oldum herşey üst üste gelince :(
 
Eşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk 😭:(
Sana böyle beddua eden anneye birde yardım mı ediyorsun? Asıl onlara yazıklar olsun.
15 bin tl elektrik borcu demek 1 yıla yakındır fatura ödenmiyor demek.
Elektriği 3 aya kalmadan kesiyorlar. Bence size yalan söylüyorlar.

Bu aile için eşinle sakın kötü olma, konuşmazlarsa sizinlede konuşmasınlar çok üzüldüm. Allah size kolaylık versin
 
Sana böyle beddua eden anneye birde yardım mı ediyorsun? Asıl onlara yazıklar olsun.
15 bin tl elektrik borcu demek 1 yıla yakındır fatura ödenmiyor demek.
Elektriği 3 aya kalmadan kesiyorlar. Bence size yalan söylüyorlar.

Bu aile için eşinle sakın kötü olma, konuşmazlarsa sizinlede konuşmasınlar çok üzüldüm. Allah size kolaylık versin
Yok bayramda gitmiştik gördük kesmişler kaçak kullanıldığı için borç yükselmiş o ne oluyor bilmiyorum da onu açmışlar ceza yemişler 15 den de fazla olmuş sanırım normalde dört aymı ne ödememişler
 
Yok bayramda gitmiştik gördük kesmişler kaçak kullanıldığı için borç yükselmiş o ne oluyor bilmiyorum da onu açmışlar ceza yemişler 15 den de fazla olmuş sanırım normalde dört aymı ne ödememişler
Bir de kaçak elektrik kullanıyorlar ha haram zıkkım olsun. Allah ailenin de hayırlısını versin. Ceza yazanların elleri dert görmesin
 
Bir de kaçak elektrik kullanıyorlar ha haram zıkkım olsun. Allah ailenin de hayırlısını versin. Ceza yazanların elleri dert görmesin
Kullanmışlar maalesef çalışmıyorlar birde bize yük ediyorlar maddi manevi bizde acıyoruz salak gibi
 
Eşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk 😭:(
Kendi aileniz de olsa başkasıda olsa ihtiyaç olmadan gereğinden fazla para ve hediye vermeyin
 
annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti
Biliyor musunuz şu cümleyi birisi benim yanında düşmanı için kurmuş olsun, ona öyle bir haddini bildiririm ki. Başka bir şey yazmıyorum.
 
Eşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk 😭:(
Bak su dunyada nefret ettigim cok insan var. Yani boyle agzini burnunu kirmak istedigim 🤣 Ama valla onlara bile annenin sana dedigi lafi demem, icimden bile gecirmem. Annen cok kotu bi insan.
 
Biliyor musunuz şu cümleyi birisi benim yanında düşmanı için kurmuş olsun, ona öyle bir haddini bildiririm ki. Başka bir şey yazmıyorum.
Üzgünüm gerçekten de insan ailesini seçemiyor ne yazıkki😢
 
Allaha büyük konuşmayayım bana öyle beddua edecek gözümün nuru olsa görüşmem siz iyi misiniz
Nasil bir karakteriniz var

Düşmanım olsa ki yok o bedduayı etmem hic mi Allah korkusu yok bunlarda
 
birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti
Asla ama asla hiçbir şey için bebeğinizin üzerine yemin etmeyin, ağzınız böyle yemin etmeye alışmasın.
Size “allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah” diyen anneye de bırakın maddi desteği o bedduayı ettiği günden itibaren kapısına dahi gitmem.

Ailenize para vermeyin görüşmeyin.
 
Üzgünüm gerçekten de insan ailesini seçemiyor ne yazıkki😢
Evet seçemiyor ama sizin gibilerde her kötülüğe hakarete iftiraya rağmen bu tiplerin kı..... ayrılmıyor.Benim namusumu diline dolayacak,benim ve doğmamış yavrumun ölümünü dileyecek ana , baba demem yolarım,yüzlerine tükürürüm yapmayan şerefs......
 
Evet seçemiyor ama sizin gibilerde her kötülüğe hakarete iftiraya rağmen bu tiplerin kı..... ayrılmıyor.Benim namusumu diline dolayacak,benim ve doğmamış yavrumun ölümünü dileyecek ana , baba demem yolarım,yüzlerine tükürürüm yapmayan şerefs......
Ben uzaklardaydım ve hamileydim hanımefendi hani hamile insanlar olduğundan daha duygusal oluyorlarya 🙄 ayrıca ağzıma geleni saymadığımı kim söyledi neden bu kadar fevrisiniz anlamadım hani yaşım küçük ya aileden sevgi görmemişim ya normalde çok duygusalım birde hamile halimi siz düşünün yani birde ayrıca bu tipler dediğiniz ailem ya hani 🙄 Umarım büyük konuştuğunuz şey başınıza gelmez biraz ağır konuştunuz çünkü 😑
 
Üzgünüm gerçekten de insan ailesini seçemiyor ne yazıkki😢
Doğarken seçemiyor ama yetişkin olunca kendi ailesini kuruyor ve bitiyor. Bakın anladığım kadarıyla eşinizle mutlusunuz, kök ailenize iltimas göstermeye devam ettikçe bu da bozulacak. Size beddualar eden, banka gibi gören kişilerle kesin irtibatı.
 
Kestim koc
Doğarken seçemiyor ama yetişkin olunca kendi ailesini kuruyor ve bitiyor. Bakın anladığım kadarıyla eşinizle mutlusunuz, kök ailenize iltimas göstermeye devam ettikçe bu da bozulacak. Size beddualar eden, banka gibi gören kişilerle kesin irtibatı

Doğarken seçemiyor ama yetişkin olunca kendi ailesini kuruyor ve bitiyor. Bakın anladığım kadarıyla eşinizle mutlusunuz, kök ailenize iltimas göstermeye devam ettikçe bu da bozulacak. Size beddualar eden, banka gibi gören kişilerle kesin irtibatı.
Haklısınız... Eşimlede pek iyi değiliz son beş aydır hatta daha fazla napim mecburum oraya gitsem onlar kötü burda bu kötü allah yardımcım olsun gerçekten zor durumlardayım şiddet vs de oldu birkaç defa söylemek istemedim burda ama madem sordunuz söylemek istedim çok doluyum onlarada bunada kafamda çok karışık
 
Back
X