• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kızlar bu akşam için ne yapmalıyım kafam karışık?

uyuridikuyardilar

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mayıs 2026
Mesajlar
12
Emoji Skoru
11
Puanlar
3
Yaş
25
Merhabalar kızlar ben nişanlıyım 5 ay sonra düğünümüz var. Nişanlım normalde ailesinden başka bir şehirde tek yaşıyor (evlenince bizim oturacağımız evde) ama askerden yeni geldiği için ailesi şu an onun yanında kalıyor. Dün nişanlım askerden geldiğinde ailesi onda daha 5 gün kalacağı için bana dışarda 3 4 saat zaman geçirme teklifinde bulundu başta ayıp olur vs diye kabul etmesem de sonra bir yürüyüş yapar geliriz diyerek kabul ettim.
Nişanlımın evinde beklenmesi gereken bir olay vardı yani evde birinin olması şarttı o da ailesiyle konuşmuş siz bekler misiniz biz gidip gelelim diye tamam demişler. Ben de nişanlımın evine geçtim birlikte çıkacaktık oradan. Ancak kayınvalidemler, biz daha işimizi bitirmeden, nişanlımın "Gitme, işimiz var, hani bekleyecektiniz" laflarını defalarca duymazdan gelip garip bir tavırla bizi evde öylece bırakıp çıktılar. Dışarda işi olmamasına rağmen kendi kocası da neden hazırlandın bekleyecektik falan dediği halde kocasına ''bu evde benim sözüm geçer'' dedi. Ve daha farklı gerginlikler de yansıttı eşine söyledi sözde ama. Ben de üstüme alındım. Düne kadar her şey iyiydi hiçbir sorun yoktu bu davranışlarına da asla anlam veremedim. Nişanlım şu an hasta ve yorgun, onu çok yormak istemiyorum ama bu yapılanı da unutamıyorum anlam veremiyorum. Akşam ailemle birlikte onlara davetliyiz. Hiçbir şey olmamış gibi gidip orada sahte gülücükler dağıtmak istemiyorum, kendime yediremiyorum.
Sizce nişanlıma "Annenle bu konuyu net bir şekilde konuşup neden böyle yaptığını sor" demeli miyim yoksa düğün önü huzursuzluk çıkmasın diye susup akşamki yemeğe gitmeli miyim? Evlenince oturacağım ev için şimdiden bu şekilde konuşulması normal mi?
Evi nişanlıma onlar aldılar her şeyin başı maalesef bu olay sanırım, ama ev aldılar diye de bu şekilde olması bilmiyorum nereye kadar kabul edilebilir? Zaten aylık para gönderiyoruz ve çok yüksek ihtimalle evlenince de göndermeye devam edeceğiz tam karşılıksız bir destek de olmayacak bu.
Her geldiklerinde nişanlım salonda yatıyor onlar bizim evlenince kullanmak için aldığımız yatakta (eşyaların bazılarını aldık) bile kendileri (annesi, babası ve küçük kardeşi yani 3 kişi bir yatakta 😭) yatıyor bunlar takılması gereken detaylar mıydı? Siz olsanız ne yapardınız bu olaydan sonra
 
Son düzenleme:
Şu forumda kanımı donduran nadir şeylerden biri oldu, henüz sizin bile kullanmadığınız yatağınızda mı yatıyorlar cidden?😱 bunu okuduktan sonra üstte yazdıklarını unuttum bile valla ben sırf bu sebepten ayrılırdım net.
 
Ben olayı tam anlamadım sanırım. Birbirleri ile bir şekilde iletişimsizlik yaşayıp tartışmışlar olarak algılıyorum. Siz niye üzerinize alındınız?

Yemeğe davetliyseniz gideceksiniz. Yani annene kızdım gelmiyoruz denmez. Ha olayı büyütüp nişanın atılmasını istiyorsanız denir tabi.

Yatak olayında üzerine konuşulacak bir şey yok. Orası şu an bekar evi. Nişanlınız yatakta üç kişi salonda mı yatsaydı? Mantıklı olanı yapmışlar.
 
Her geldiklerinde nişanlım salonda yatıyor onlar bizim evlenince kullanmak için aldığımız yatakta (eşyaların bazılarını aldık) bile kendileri yatıyor bunlar takılması gereken detaylar mıydı? Siz olsanız ne yapardınız bu olaydan sonra
bence bunda takilacak birsey yok. bizim de nikahtan once esimin babasi geldi, o yatakta yatti esimin arkadasi koltukta esim de sisme yatakta. hatta nikah gunu de gittiler - eve dondugumuzde ev savas alani gibiydi - nikah gunu onca kosusturma arasinda kim toplayacak, normal yani.
hic takilmadik, bir gecelik biryere gitmistik, ikinci gunumuzde beraber evi bir guzel temizledik, nevresimleri degistirdik oldu bitti.
bunda takilacak birsey yok.
kocası da neden hazırlandın bekleyecektik falan dediği halde kocasına ''bu evde benim sözüm geçer'' dedi. Ve daha farklı gerginlikler de yansıttı eşine söyledi sözde ama.
farkinda misin, sen orada yoktun ve esinin annesini soyledigi rahatsiz edici herseyi duydun.
neden? cunku esin evinde olup biteni naklen sana yayin yapti.
bu adamla evlenilmez. inan senin dediklerini de boyle mal mal anlatiyordur ailesi sana dolmustur. yarin evlen, evin icinde olanlari da ailesine anlatir. daha nerede ne konusulacagini bilmeyen insanla bu yola girilmez. benim esim gayrimuslim, agzi olan konustu (da ben dinlemedim), ailem de dini nikah baskisi vs yapti. esimin hicbirinden haberi yok. ben evimin icini - insanlarin yorumlarini anlatmadim o da istenmedigini bilmedi, keyifle gecirdi nisanliligini. ailemi, sulalemi de cok seviyor, halay cekti herkesle- yazin yine gitme planlari yapiyor.
sizin nisanliniz gibi davransaydim evimde olani - akrabalarimdan duydugumu naklen ona aktarsaydim hepsine gicik olacakti, kendisini baskilanmis ve dislanmis hissedecekti muhtemelen bir araya gelmek istemeyecekti.
bence konudaki en onemli sorun bu.
su an sana sorun gibi gelmiyor, seni sevdiginden herseyi anlattigini saniyorsun aslinda agiz ishali. nerede ne konusulacagini bilmedigimden anlatiyor. yarin senin evlilik icinde olan seyleri ailesine anlattigina tanik olunca anlarsin. ayni modelden sevgilim vardi, hayatindaki herseyi bana anlatirdi, aielsinin en ozeline kadar bilirdim. ta ki ayrildik meger ailesi de benim en ozelime kadar bilirmis :) cahillik iste, insan yasamadan anlamiyor. ama bir kere yasayinca bu modelin hep ayni oldugunu defalarca gozlemliyor
Evi nişanlıma onlar aldılar her şeyin başı maalesef bu olay sanırım, ama ev aldılar diye de bu şekilde olması bilmiyorum nereye kadar kabul edilebilir? Zaten aylık para gönderiyoruz ve çok yüksek ihtimalle evlenince de göndermeye devam edeceğiz tam karşılıksız bir destek de olmayacak bu.
aylik gonderdiginiz 10 olsun 20 olsun, ev kim bilir kac milyon
parayi vermisler dudugu caliyorlar. bunda anormal birsey yok. ev onlarin evi - hele ki şu an icin.
isterlerse takiştiniz diye sizi kapi onune koyup kiraya verebilirler, en dogal haklari
 
bence bunda takilacak birsey yok. bizim de nikahtan once esimin babasi geldi, o yatakta yatti esimin arkadasi koltukta esim de sisme yatakta. hatta nikah gunu de gittiler - eve dondugumuzde ev savas alani gibiydi - nikah gunu onca kosusturma arasinda kim toplayacak, normal yani.
hic takilmadik, bir gecelik biryere gitmistik, ikinci gunumuzde beraber evi bir guzel temizledik, nevresimleri degistirdik oldu bitti.
bunda takilacak birsey yok.

farkinda misin, sen orada yoktun ve esinin annesini soyledigi rahatsiz edici herseyi duydun.
neden? cunku esin evinde olup biteni naklen sana yayin yapti.
bu adamla evlenilmez. inan senin dediklerini de boyle mal mal anlatiyordur ailesi sana dolmustur. yarin evlen, evin icinde olanlari da ailesine anlatir. daha nerede ne konusulacagini bilmeyen insanla bu yola girilmez. benim esim gayrimuslim, agzi olan konustu (da ben dinlemedim), ailem de dini nikah baskisi vs yapti. esimin hicbirinden haberi yok. ben evimin icini - insanlarin yorumlarini anlatmadim o da istenmedigini bilmedi, keyifle gecirdi nisanliligini. ailemi, sulalemi de cok seviyor, halay cekti herkesle- yazin yine gitme planlari yapiyor.
sizin nisanliniz gibi davransaydim evimde olani - akrabalarimdan duydugumu naklen ona aktarsaydim hepsine gicik olacakti, kendisini baskilanmis ve dislanmis hissedecekti muhtemelen bir araya gelmek istemeyecekti.
bence konudaki en onemli sorun bu.
su an sana sorun gibi gelmiyor, seni sevdiginden herseyi anlattigini saniyorsun aslinda agiz ishali. nerede ne konusulacagini bilmedigimden anlatiyor. yarin senin evlilik icinde olan seyleri ailesine anlattigina tanik olunca anlarsin. ayni modelden sevgilim vardi, hayatindaki herseyi bana anlatirdi, aielsinin en ozeline kadar bilirdim. ta ki ayrildik meger ailesi de benim en ozelime kadar bilirmis :) cahillik iste, insan yasamadan anlamiyor. ama bir kere yasayinca bu modelin hep ayni oldugunu defalarca gozlemliyor

aylik gonderdiginiz 10 olsun 20 olsun, ev kim bilir kac milyon
parayi vermisler dudugu caliyorlar. bunda anormal birsey yok. ev onlarin evi - hele ki şu an icin.
isterlerse takiştiniz diye sizi kapi onune koyup kiraya verebilirler, en dogal haklari
hayır ben orda yoktum değil ben oradaydım nişanlım çağırınca oraya gittim oradan birlikte çıkacaktık yanımda söylendi yani
 
Ben olayı tam anlamadım sanırım. Birbirleri ile bir şekilde iletişimsizlik yaşayıp tartışmışlar olarak algılıyorum. Siz niye üzerinize alındınız?

Yemeğe davetliyseniz gideceksiniz. Yani annene kızdım gelmiyoruz denmez. Ha olayı büyütüp nişanın atılmasını istiyorsanız denir tabi.

Yatak olayında üzerine konuşulacak bir şey yok. Orası şu an bekar evi. Nişanlınız yatakta üç kişi salonda mı yatsaydı? Mantıklı olanı yapmışlar.
çünkü ben kapıdan girer girmez bu söylenmeler başladı benim yanımda yaşandı hepsi ;(
 
Merhabalar kızlar ben nişanlıyım 5 ay sonra düğünümüz var. Nişanlım normalde ailesinden başka bir şehirde tek yaşıyor (evlenince bizim oturacağımız evde) ama askerden yeni geldiği için ailesi şu an onun yanında kalıyor. Dün nişanlım askerden geldiğinde ailesi onda daha 5 gün kalacağı için bana dışarda 3 4 saat zaman geçirme teklifinde bulundu başta ayıp olur vs diye kabul etmesem de sonra bir yürüyüş yapar geliriz diyerek kabul ettim.
Nişanlımın evinde beklenmesi gereken bir olay vardı yani evde birinin olması şarttı o da ailesiyle konuşmuş siz bekler misiniz biz gidip gelelim diye tamam demişler. Ancak kayınvalidemler, biz daha işimizi bitirmeden, nişanlımın "Gitme, işimiz var, hani bekleyecektiniz" laflarını defalarca duymazdan gelip garip bir tavırla bizi evde öylece bırakıp çıktılar. Dışarda işi olmamasına rağmen kendi kocası da neden hazırlandın bekleyecektik falan dediği halde kocasına ''bu evde benim sözüm geçer'' dedi. Ve daha farklı gerginlikler de yansıttı eşine söyledi sözde ama. Ben de üstüme alındım. Düne kadar her şey iyiydi hiçbir sorun yoktu bu davranışlarına da asla anlam veremedim. Nişanlım şu an hasta ve yorgun, onu çok yormak istemiyorum ama bu yapılanı da unutamıyorum anlam veremiyorum. Akşam ailemle birlikte onlara davetliyiz. Hiçbir şey olmamış gibi gidip orada sahte gülücükler dağıtmak istemiyorum, kendime yediremiyorum.
Sizce nişanlıma "Annenle bu konuyu net bir şekilde konuşup neden böyle yaptığını sor" demeli miyim yoksa düğün önü huzursuzluk çıkmasın diye susup akşamki yemeğe gitmeli miyim? Evlenince oturacağım ev için şimdiden bu şekilde konuşulması normal mi?
Evi nişanlıma onlar aldılar her şeyin başı maalesef bu olay sanırım, ama ev aldılar diye de bu şekilde olması bilmiyorum nereye kadar kabul edilebilir? Zaten aylık para gönderiyoruz ve çok yüksek ihtimalle evlenince de göndermeye devam edeceğiz tam karşılıksız bir destek de olmayacak bu.
Her geldiklerinde nişanlım salonda yatıyor onlar bizim evlenince kullanmak için aldığımız yatakta (eşyaların bazılarını aldık) bile kendileri (annesi, babası ve küçük kardeşi yani 3 kişi bir yatakta 😭) yatıyor bunlar takılması gereken detaylar mıydı? Siz olsanız ne yapardınız bu olaydan sonra

Keşke ev işini kabul etmeseydiniz. Bu devirde ev almaları hem iyi hem kötü. Ama hep derler parayı veren düdüğü çalar. Evde her ne kadar sen oturacaksan da nikah öncesi alındığı için hiçbir zaman o ev senin evin olmayacak. Evlenince para göndermeniz normal? Çünkü ev almışlar. Bir masrafları olursa sizin ödemenizi beklerler. Kayınvaliden canı isterse evi alır sizden çünkü onun evi. İsterse at koşturur.

Ha ev almaya niyetin varsa iki kişi evlenirken önce kendi bütçesine bakar, birikimini birleştirir, her iki taraf anne babasından eşit miktarda destek alabilir o zaman tapu ortak olur. Ama sizin durumda tapu tamamen eşinin ailesine ait. Söz hakkının ne kadar olduğu tartışılır.
 
Keşke ev işini kabul etmeseydiniz. Bu devirde ev almaları hem iyi hem kötü. Ama hep derler parayı veren düdüğü çalar. Evde her ne kadar sen oturacaksan da nikah öncesi alındığı için hiçbir zaman o ev senin evin olmayacak. Evlenince para göndermeniz normal? Çünkü ev almışlar. Bir masrafları olursa sizin ödemenizi beklerler. Kayınvaliden canı isterse evi alır sizden çünkü onun evi. İsterse at koşturur.

Ha ev almaya niyetin varsa iki kişi evlenirken önce kendi bütçesine bakar, birikimini birleştirir, her iki taraf anne babasından eşit miktarda destek alabilir o zaman tapu ortak olur. Ama sizin durumda tapu tamamen eşinin ailesine ait. Söz hakkının ne kadar olduğu tartışılır.
Keşkeee.. o zaman da söylendim kabul etmek istemedim başıma geleceği biraz biliyordum ama oğluna ev alma, ev almasınlar sana diyemedim ki. Para gönderme kısmına zaten takılmıyordum göndermeyin deseler de gönder derdim nişanlıma. Ama böyle olunca işte çıkıp kirada otururum sorun değil sadece bu şekilde imaları ve ben eve girer girmez yapılan muameleyi kabullenmek istemiyorum
 
Merhabalar kızlar ben nişanlıyım 5 ay sonra düğünümüz var. Nişanlım normalde ailesinden başka bir şehirde tek yaşıyor (evlenince bizim oturacağımız evde) ama askerden yeni geldiği için ailesi şu an onun yanında kalıyor. Dün nişanlım askerden geldiğinde ailesi onda daha 5 gün kalacağı için bana dışarda 3 4 saat zaman geçirme teklifinde bulundu başta ayıp olur vs diye kabul etmesem de sonra bir yürüyüş yapar geliriz diyerek kabul ettim.
Nişanlımın evinde beklenmesi gereken bir olay vardı yani evde birinin olması şarttı o da ailesiyle konuşmuş siz bekler misiniz biz gidip gelelim diye tamam demişler. Ben de nişanlımın evine geçtim birlikte çıkacaktık oradan. Ancak kayınvalidemler, biz daha işimizi bitirmeden, nişanlımın "Gitme, işimiz var, hani bekleyecektiniz" laflarını defalarca duymazdan gelip garip bir tavırla bizi evde öylece bırakıp çıktılar. Dışarda işi olmamasına rağmen kendi kocası da neden hazırlandın bekleyecektik falan dediği halde kocasına ''bu evde benim sözüm geçer'' dedi. Ve daha farklı gerginlikler de yansıttı eşine söyledi sözde ama. Ben de üstüme alındım. Düne kadar her şey iyiydi hiçbir sorun yoktu bu davranışlarına da asla anlam veremedim. Nişanlım şu an hasta ve yorgun, onu çok yormak istemiyorum ama bu yapılanı da unutamıyorum anlam veremiyorum. Akşam ailemle birlikte onlara davetliyiz. Hiçbir şey olmamış gibi gidip orada sahte gülücükler dağıtmak istemiyorum, kendime yediremiyorum.
Sizce nişanlıma "Annenle bu konuyu net bir şekilde konuşup neden böyle yaptığını sor" demeli miyim yoksa düğün önü huzursuzluk çıkmasın diye susup akşamki yemeğe gitmeli miyim? Evlenince oturacağım ev için şimdiden bu şekilde konuşulması normal mi?
Evi nişanlıma onlar aldılar her şeyin başı maalesef bu olay sanırım, ama ev aldılar diye de bu şekilde olması bilmiyorum nereye kadar kabul edilebilir? Zaten aylık para gönderiyoruz ve çok yüksek ihtimalle evlenince de göndermeye devam edeceğiz tam karşılıksız bir destek de olmayacak bu.
Her geldiklerinde nişanlım salonda yatıyor onlar bizim evlenince kullanmak için aldığımız yatakta (eşyaların bazılarını aldık) bile kendileri (annesi, babası ve küçük kardeşi yani 3 kişi bir yatakta 😭) yatıyor bunlar takılması gereken detaylar mıydı? Siz olsanız ne yapardınız bu olaydan sonra
Ay şok oldum, resmen evi işgal etmişler. 🥲😱eşin olacak kişi bu sınırları çizmeliydi. Nişanlınla konuş. "Ben kendimi rahatsız hissediyorum. Bu bizim özel alanımız ve yatak bizim için özel. Buna sınır koymanı bekliyorum.” bu rahatsızlığını dile getir lütfen. Bu işin muhattabı bile sen değilsin, yani nişanlın ilk başta izin vermemeliydi. Üzgünüm ama burda nişanlının özensizliği ve özel alanınıza değer vermeyişi var. Kücük bir mesele değil bu, yeni evlenecek insanın yatagına yatmak nedir ya? Kabul edilemez bir durum. Çok saygısızca, sınır ihlali resmen.
Birde yatağı muhakkak altını üstünü kontrol et, bir şeyler çıkmasın sonra
 
Evi nişanlıma onlar aldılar her şeyin başı maalesef bu olay sanırım, ama ev aldılar diye de bu şekilde olması bilmiyorum nereye kadar kabul edilebilir
Evi onlar aldığı için her şeye karışma hakkı görüyorlar kendilerinde.
Her geldiklerinde nişanlım salonda yatıyor onlar bizim evlenince kullanmak için aldığımız yatakta (eşyaların bazılarını aldık) bile kendileri (annesi, babası ve küçük kardeşi yani 3 kişi bir yatakta 😭) yatıyor bunlar takılması gereken detaylar mıydı?
Ben olsam aşırı rahatsız olurdum. Normal bir durum değil bence. Eşimle yatacağım yatakta anne babasının yatması çok tuhaf olurdu. Baştan taviz verirseniz bu böyle devam eder. Sınır koymanız, mesafeli olmanız lazım.
 
bence bunda takilacak birsey yok. bizim de nikahtan once esimin babasi geldi, o yatakta yatti esimin arkadasi koltukta esim de sisme yatakta. hatta nikah gunu de gittiler - eve dondugumuzde ev savas alani gibiydi - nikah gunu onca kosusturma arasinda kim toplayacak, normal yani.
hic takilmadik, bir gecelik biryere gitmistik, ikinci gunumuzde beraber evi bir guzel temizledik, nevresimleri degistirdik oldu bitti.
bunda takilacak birsey yok.
Ve siz de bunu normal mi karşıladınız cidden?
Evliliğimin ilk günü evimi savaş alanına çevirecekler ben o düğün yorgunluğuyla evi temizlemeye çalışacağım ve buna normal diyeceğim bu saygısızlık, seviyesizlik neden normalleştiriyorsunuz anlamıyorum. Valla herkes benim yaşam alanıma saygı göstermek zorunda bence.
 
çünkü ben kapıdan girer girmez bu söylenmeler başladı benim yanımda yaşandı hepsi ;(
Siz kapıdan girer girmez başladığını bilemezsiniz, önceden kavga ettiler belki, siz gelince sadece söylenmeye döndü. Her şeyi üzerinize alınırsanız mutlu ve huzurlu bir evlilik hayal olur size. Bazı şeyleri görmezden gelmeli, üstünü örtmelisiniz.
 
Görümcem evlendi, eşi senelerdir yalnızdı ailesi köye gidip geliyorlardı, kadın düğün hazırlıklarını oglunun evinden yapacağı için eski eşyaları çıkarip, yenileri kurulsun diye son hafta çok bunaldı ama asla gorumcemin koltuğuna bile oturtmamis kimseyi, kirlenir lekelenir diye, görümcem rahat kullanın dediği halde, halıları serdirmemis, yatak odasının kapısı açılmamış zaten, nikahtan sonra son hazırlıklar için gittik plastik tabak çatal faln almış kadın, asla dokunmamış gorumcemin eşyalarına kendisi kullanmaya başlasn diye, duyunca şaşırmıştım ama çokta ince düşünmüş çok kıymetli gercekten...

Şimdi senin konuna gelecek olursam, aldığı evde hüküm süreceğini belirtiyorsa diyebileceğin birşey yok, hakkı yani, evin parası odenene kadar da o para gönderilecek. Bunlardan rahatsizsan şimdiden netlestir, çünkü sonra müdahale edemeyeceksin, edersen kötü olacaksın, yol yakınken bu sorunları netlestir.
 
Ay şok oldum, resmen evi işgal etmişler. 🥲😱eşin olacak kişi bu sınırları çizmeliydi. Nişanlınla konuş. "Ben kendimi rahatsız hissediyorum. Bu bizim özel alanımız ve yatak bizim için özel. Buna sınır koymanı bekliyorum.” bu rahatsızlığını dile getir lütfen. Bu işin muhattabı bile sen değilsin, yani nişanlın ilk başta izin vermemeliydi. Üzgünüm ama burda nişanlının özensizliği ve özel alanınıza değer vermeyişi var. Kücük bir mesele değil bu, yeni evlenecek insanın yatagına yatmak nedir ya? Kabul edilemez bir durum. Çok saygısızca, sınır ihlali resmen.
Birde yatağı muhakkak altını üstünü kontrol et, bir şeyler çıkmasın sonra
Bunlara takılmıyordum düne kadar, dün sırf dışarı yalnız çıkacağız diye öyle garip davranışlar görünce ve benim sözüm geçer vs diye laf duyurunca detaylı düşünmeye başladım😕
 
Nişanlım askerden geldi yazmışsınız. İkinizin yaşları kaç acaba
 
Bunlara takılmıyordum düne kadar, dün sırf dışarı yalnız çıkacağız diye öyle garip davranışlar görünce ve benim sözüm geçer vs diye laf duyurunca detaylı düşünmeye başladım😕
Ah canım ya. Şimdi parayı veren düdüğü çalar durumu olmuş. Yine de toparlarsın, bir iki ay seni zorlarlar. Sonra sen sınırını çizersin. Ev muhabbeti falan da var. Sürekli kontrol edecekler demek ki. Sınır çizmek gerek de o anca nişanlınla görüşüp, anlaşıp yapılmalı.
 
Keşkeee.. o zaman da söylendim kabul etmek istemedim başıma geleceği biraz biliyordum ama oğluna ev alma, ev almasınlar sana diyemedim ki. Para gönderme kısmına zaten takılmıyordum göndermeyin deseler de gönder derdim nişanlıma. Ama böyle olunca işte çıkıp kirada otururum sorun değil sadece bu şekilde imaları ve ben eve girer girmez yapılan muameleyi kabullenmek istemiyorum

Deseydin? İstesen derdin. Ev satın almak öyle kısa iş değil, uzun iştir. Defalarca deme şansın vardır ev almasınlar diye. Ek olarak oğluna ev almamışlar kendilerine ev almışlar. Parayı onlar vermişler. Oğluna nikahtan önce yapu yapmaları yine sana söz hakkı vermiyor. Evlendikten sonra da hukuken 1 m² hakkın olmayacak evde. Bunu kabul etmişsin işte. Ya yüzüğü atarsın ya kiraya çıkalım diyeceksin.

Ev için hem kendi birikimin hem ailenin birikimi +bu ev için harcanacak parayla kendinize ev alabilirdiniz.

Kabullenmeyeceksen böyle kayın ailesinin evinde oturmayacaksın. Kolundan tutar atarlar kapının önüne kendi evleri sonuçta. Hem insanların milyonluk evinde oturup hem kavga edemezsin.

Erkek tek çocuk değilse, kardeşi+kardeşleri varsa, erkek ailesinin hali hazırda 2-3 evi yoksa maddi durumu çok iyi değilse ben böyle ev alınmasını doğru bulmuyorum. Ben olsam kabul etmezdim. Bu ev sonuçta onların belki geçici süre tahsis ettikleri ev, yarın öbür gün borçları olsa veya bri kavga olsa rahatça çıkın evden diyebilecekleri bir ev. Ben böyle bir evi doğrusu yuva olarak göremezdim, yaşamaya içim ısınmazdı.
 
Görümcem evlendi, eşi senelerdir yalnızdı ailesi köye gidip geliyorlardı, kadın düğün hazırlıklarını oglunun evinden yapacağı için eski eşyaları çıkarip, yenileri kurulsun diye son hafta çok bunaldı ama asla gorumcemin koltuğuna bile oturtmamis kimseyi, kirlenir lekelenir diye, görümcem rahat kullanın dediği halde, halıları serdirmemis, yatak odasının kapısı açılmamış zaten, nikahtan sonra son hazırlıklar için gittik plastik tabak çatal faln almış kadın, asla dokunmamış gorumcemin eşyalarına kendisi kullanmaya başlasn diye, duyunca şaşırmıştım ama çokta ince düşünmüş çok kıymetli gercekten...

Şimdi senin konuna gelecek olursam, aldığı evde hüküm süreceğini belirtiyorsa diyebileceğin birşey yok, hakkı yani, evin parası odenene kadar da o para gönderilecek. Bunlardan rahatsizsan şimdiden netlestir, çünkü sonra müdahale edemeyeceksin, edersen kötü olacaksın, yol yakınken bu sorunları netlestir.
Olması gereken bu işte. Valla benim ne annem ne kayınvalidem asla o yatakta yatmaz yerde yatarlar ama o yatakta yatmazlar. Bırakın yatağı, aynı sizin kayınvalideniz gibi tek bir eşyayı bile kullanmazlardı. Öpüyorum kayınvalidenizi😊
 
.
Her geldiklerinde nişanlım salonda yatıyor onlar bizim evlenince kullanmak için aldığımız yatakta (eşyaların bazılarını aldık) bile kendileri (annesi, babası ve küçük kardeşi yani 3 kişi bir yatakta 😭) yatıyor bunlar takılması gereken detaylar mıydı? Siz olsanız ne yapardınız bu olaydan sonra
Ya şimdi bu kısım bana garip geldi, yeni ev yeni çift olunca. Lakin normalde örnek veriyorum köye bayramda gitmiştik. Anneannesi ve dedesi yataklarını bize verdiler; sadece çarşaf değiştirdik. Onlar salonda uyumuşlardı. Biz rahat edelim diye. Ben yeni evli çift olunca garipsedim, yoksa mobilya yeni her şey yeni. Çarşaf değiştirirsin olur biter. Sadece sen yinede sınır çizmeye çalış.
 
Back
X