• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kızlar bu akşam için ne yapmalıyım kafam karışık?

bazi insanlar cidden takintili. benim ablam da öyle evi disinda bir yerde asla yatmaz, yatacaksa carsafini getirir. sözüm icin sehre yakin guzel bir ev tuttuk aile arasinda kucuk bir tatil gibi olsun diye, kalmamak icin bin dereden su getirdi en son geldi ama uyumadi oturdu - sızana kadar 😅😅
şükür böyle biri degilim, 8 kisilik hostelde de kalirim, gar mescidinde de uyurum, çadirda da, bankta da.
Bak kabul ben de sizin kadar değilim her yerde yatamam ama bazı yorumlar çok komik yani “ne sizin yatakta mı yattılar iğrenç” falan yazmışlar bide bayıl istersen diyesim geliyor😀
 
Bak kabul ben de sizin kadar değilim her yerde yatamam ama bazı yorumlar çok komik yani “ne sizin yatakta mı yattılar iğrenç” falan yazmışlar bide bayıl istersen diyesim geliyor😀
Bu yatak odası yatak olayı takıntısı bana da garip geliyor valla sanki kimse salondaki koltukta falan sevişmiyormuş gibi 😂 bu konuda kvnin tavrından ötürü olay farklı ama normalde eşim ben yokken yatağı ailesine hazırlasa rahatsız olmam şahsen, ki bizim de kvlerin yatağında yatmışlığımız var bana anormal gelmiyor 🤷‍♀️
 
Bu yatak odası, senin yatağın, çiftin yatağı falan 90larda annelerimizin takıntısı değil miydi ya? O zamanlar muhtemelen yatak dışında sevişilmiyordu çünkü.

Konu sahibi, hiçbir şey olmamış gibi git. Ama yeri geldiğinde de "aile içindeki mevzuları hane dışından biri varken belli etmek çok büyük ayıp" falan diye elalemden konu aç. Hem sınır çizmek, hem farkındayım ama sallamıyorum seni demek olur.
 
bence bunda takilacak birsey yok. bizim de nikahtan once esimin babasi geldi, o yatakta yatti esimin arkadasi koltukta esim de sisme yatakta. hatta nikah gunu de gittiler - eve dondugumuzde ev savas alani gibiydi - nikah gunu onca kosusturma arasinda kim toplayacak, normal yani.
hic takilmadik, bir gecelik biryere gitmistik, ikinci gunumuzde beraber evi bir guzel temizledik, nevresimleri degistirdik oldu bitti.
bunda takilacak birsey yok.
Kiz nasil takilcak bisey yok? Baya travmatik bi olay ya 😅 Masallah sende de ne sabir varmis. Otelde filan kalsalardi, hadi mecbur bi sekilde sizde kaldilar o zaman da ortaligi bi toparlayip oyle ciksalardi bari. Hadi gectim yeni evli ciftin evini batirmayi, insan otelde filan kalsa bile bi toplamadan cikmaya utaniyo. Ne acayip insanlar var yav.
 
Bu yatak odası yatak olayı takıntısı bana da garip geliyor valla sanki kimse salondaki koltukta falan sevişmiyormuş gibi 😂 bu konuda kvnin tavrından ötürü olay farklı ama normalde eşim ben yokken yatağı ailesine hazırlasa rahatsız olmam şahsen, ki bizim de kvlerin yatağında yatmışlığımız var bana anormal gelmiyor 🤷‍♀️
Nokta. Olay budur siz de çok güzel özetlemişsiniz. evet burada kv olayından bağımsız söyledim bende. yatak odası çok mahrem kabul edililiyor bizim türk milletinde. Çocukluğımda hatırlıyorum annemlerin muhabbetlerini kadınlar başka birinin yatak odasına girilmez derlerdi mesela 🤣 bana da çok absürt geliyor böyle şeyler.
Ben mesela salondaki koltuklarım yatmak için çok rahatsız olduğu için eşimin babasıgil 14 saatlik uçuştan bize geldiklerinde kendi yatak odamı hazırladım rahat etsinler diye. Ama bizim millete göre neee kendi yatağında mı yatırdın aman eyvahlar olsun moduna giriyorlar tuhaf geliyr bana😀
 
otellerin acilisina gidiyorum ilk ben yatiyorum yataklara 🥴🥴
oteldeki yatakla nasil bir tutuyorsunuz hayretsiniz valla
Konusmak icin konusmayin lutfen😃
Bu evde benim sozum gecer diyip yatak odasinda yatan bi kv, bu cift evlenince de onlarin odasinda yatmayi kendine hak gorur
Ne de olsa kendi evi bellemis
Ben kv den bağımsız yorum yapıyorum o bambaşka bir olay! “Ben başkasının yattığı yatakta asla yatmam siz nasıl kabul ettiniz “ demişsniz tuhafsınız yani yarın ölsen toprağın altında yatıcaksın başkasının yattığı yatakta yatamazmış hanımefendi bir de konuşmak için konuşmayın yazmış size mi sorucam ne konuşcağımı?
 
Yatakta ne yapıyorlar da başkası yatınca kriz geçiriyorlar onu düşünüyorum sabahtan beri. Ne yapıyor olabilirler?
Biri şey yazmış yerde yatsınlar niye senin yatağında yatıyorlar. Yani yatak orada öyle duracak ben gidip yerde yatıcam iki büklüm yerden kastı da bekar adamın evinde yer yatağı falan da yoktur parkede halıda falan yatsın diyorlar sanırım. Ben de anlamadım bu geçirdikleri krizi ama merak ediyorum cidden🤣
 
Nokta. Olay budur siz de çok güzel özetlemişsiniz. evet burada kv olayından bağımsız söyledim bende. yatak odası çok mahrem kabul edililiyor bizim türk milletinde. Çocukluğımda hatırlıyorum annemlerin muhabbetlerini kadınlar başka birinin yatak odasına girilmez derlerdi mesela 🤣 bana da çok absürt geliyor böyle şeyler.
Ben mesela salondaki koltuklarım yatmak için çok rahatsız olduğu için eşimin babasıgil 14 saatlik uçuştan bize geldiklerinde kendi yatak odamı hazırladım rahat etsinler diye. Ama bizim millete göre neee kendi yatağında mı yatırdın aman eyvahlar olsun moduna giriyorlar tuhaf geliyr bana😀
Eskiden kayınvalide, kayınpeder, eltiler vs aynı evde topluca yaşarlarmış. Her birinin bir yatak odası olurmuş. Aslında o dönemin şartlarında orası onların evi. O yüzden girilmez derlermiş. Yatak odasından başka alanı yok insanların çünkü.

Biri şey yazmış yerde yatsınlar niye senin yatağında yatıyorlar. Yani yatak orada öyle duracak ben gidip yerde yatıcam iki büklüm yerden kastı da bekar adamın evinde yer yatağı falan da yoktur parkede halıda falan yatsın diyorlar sanırım. Ben de anlamadım bu geçirdikleri krizi ama merak ediyorum cidden🤣

Yatağın ve yatak odasının bu kadar kıymetli olduğunu ben bu sitede gördüm. Hala anlam veremiyorum. Sevişiyoruz diye olsa e herkes sevişiyor. Ne oluyor sevişince? Bizden önce birileri seviştiyse onlarla sevişmiş mi oluyoruz aynı yatakta olunca?
 
Eskiden kayınvalide, kayınpeder, eltiler vs aynı evde topluca yaşarlarmış. Her birinin bir yatak odası olurmuş. Aslında o dönemin şartlarında orası onların evi. O yüzden girilmez derlermiş. Yatak odasından başka alanı yok insanların çünkü.



Yatağın ve yatak odasının bu kadar kıymetli olduğunu ben bu sitede gördüm. Hala anlam veremiyorum. Sevişiyoruz diye olsa e herkes sevişiyor. Ne oluyor sevişince? Bizden önce birileri seviştiyse onlarla sevişmiş mi oluyoruz aynı yatakta olunca?
Anladım evet bundan olabilir hala eski adetleri devam ettiriyorlar yani.
Benim çevremde de var bu tiplerden ben de anlam veremiyorum bu kadar kutsallaştırılmasını.
 
Eskiden kayınvalide, kayınpeder, eltiler vs aynı evde topluca yaşarlarmış. Her birinin bir yatak odası olurmuş. Aslında o dönemin şartlarında orası onların evi. O yüzden girilmez derlermiş. Yatak odasından başka alanı yok insanların çünkü.



Yatağın ve yatak odasının bu kadar kıymetli olduğunu ben bu sitede gördüm. Hala anlam veremiyorum. Sevişiyoruz diye olsa e herkes sevişiyor. Ne oluyor sevişince? Bizden önce birileri seviştiyse onlarla sevişmiş mi oluyoruz aynı yatakta olunca?
Valla artık herkes evin her yerinde sevişiyor kimseye misafirliğe de gidemiycez vaziyet buysa 😂 salonda yatılan koltuğun üstünde sevişilmeme garantisi yok, yemek yediğimiz masanın bile… 😂
 
Kiz nasil takilcak bisey yok? Baya travmatik bi olay ya 😅 Masallah sende de ne sabir varmis. Otelde filan kalsalardi, hadi mecbur bi sekilde sizde kaldilar o zaman da ortaligi bi toparlayip oyle ciksalardi bari. Hadi gectim yeni evli ciftin evini batirmayi, insan otelde filan kalsa bile bi toplamadan cikmaya utaniyo. Ne acayip insanlar var yav.
yok kiz , hani "dokuz ayin carsambasi bir arada" derler ya. oyle bir durumdu. inan vakit yoktu, evi toplasalar nikaha gec kalirlardi:)
e millet iki gunlugune yurtdisindan geldi, hersey cok koştur koşturdu, vakit yoktu ki. neden kizayim?
nikah zaten ogle saatlerindeydi. nikah sabahi 7de kosuya gittik beraber (o zamanlar her pazar bir grupla bogazda koşardik, o gun de duvakla papyonla kosmak istedik ani olsun diye), sonra birseyler yedik o eve geldik. ben yikandim, beraber gelin çicegimi yaptik kuaforume gittim. benden sonra onlar hazirlandi, duş aldilar, sac sakal - cantalari topladilar da anca arabaya yerlestiler de kiz almaya geldiler.
benim evden gitmemle onlarin gelin arabasina binmesi arasinda 3 saat falan vardi - ki esim ve arkadasi bir de gelin arabasi hazirliklariyla ugrasti, esim beni kuaforden aldi vs.
o arada nevresimleri mi degistirsinler , bulasiklari mi yikasinlar, dokulmus sakallari mi temizlesinler, sisme yatagi mi indirip paketlesinler?
cok kostur kostur bir gündü.
zaten nikahtan iki - üç saat sonra ucaklari vardi taki toreni bitti onlari havalimana yetistirdik, ustumde gelinlikle havalimaninda ugurladim 🤣🤣
boyle kosturmali bir gündü, hic de beni rahatsiz etmedi. tam tersi ilginc - hatirlanacak bir anı oldu.
esimle güle oynaya temizledik evimizi.
yasadigim sey bana saygisizlik ya da sınır ihlali gibi gelmedi, hayatın doğal akışında yaşanan bir şeydi. boşu boşuna gerilip kötü niyet olmadan oluşan haller için kendimi doldurup sinirlenme huyum yoktur
benim icin dert edilecek birsey degil. konuda da yatakta yatmalari agizlariyla "benim dedigim olur" deyip ogullarini kopek gibi hizada tutmalarinin yaninda hicbir sey. devede kulak
 
Ben kv den bağımsız yorum yapıyorum o bambaşka bir olay! “Ben başkasının yattığı yatakta asla yatmam siz nasıl kabul ettiniz “ demişsniz tuhafsınız yani yarın ölsen toprağın altında yatıcaksın başkasının yattığı yatakta yatamazmış hanımefendi bir de konuşmak için konuşmayın yazmış size mi sorucam ne konuşcağımı?
Ay size ne ya
Konu sahibine yazdim yorumumu ben
Otelde 1 hafta konakliyorum
Kvdenin yattigi yatakta niye bir omur yatayim
Siz gidin istediginiz yerde yatin
Istediginiz yere de yazin benim mesajima cevap yazmayin hayret birsey sizle mi ugrascam
 
burcun başak olabilir mi?
Yok aslan🤓
Aslan yattigi yerden belli olur demisler
Kv yataginda yatmam 😅
Kucukken bi dizide mi ne yeni evli ciftin salonda koltukta fanfinifon yaptiklarini gormustum
Sonra bigun komsularla yeni gelin gormeye gidildi
koltuklardan igrenmistim eve gelince ustumu basimi degistirip makineye atmistim orda da birsey yememistim nasil igrendiysem sdfhkjk simdi dusununce komik geliyor😅
 
O anda sunu derdim burda degil burasi benim
Evim benim sozum gecer diye. Zaten para gonderiyomussunuz kiraya niye cikmadiniz ? Kimseye minnet etmeyin iste. Bilmiyorum sinirlar cok onemli esimin annesi yurtdisndan gelmisti dugun öncesi de eşyalarim gelmsti esim annesi sadece makyaj yaparken banyodaki ayna kucuk diye benim yatak odamin aynasina bakarak makyaj yaptigi icin esim beni arayip haber verdi hayatim boyle boyle oldu 5 dakika odayi kullandi makyaj yapmak icin diye . Benim odama benim yatagima girip ailesinin yatmasi atardim cope
O yatagi. Hicbir sey icn gec degil gidin cikin kendi evinize kv belli ki kafayi yedi evlenmeden daha
 
Bende otel tatiline giderken yanimda carsaflar goturdum
Oda icin terlik goturdum
Kiyafetlerimi koyacagim dolaba bile ortu serdim
Ki otel 5 yildizdi her yer tertemizdi
Takintiliyim malesef 🥴😃
Sakinnyanlis anlamayin sizin nezdinizde sizin kadar takıntılı olan herkese söylemek istediğim bir şey var
Öleceğiz bizi toprağa gömecekler
 
Bunlara takılmıyordum düne kadar, dün sırf dışarı yalnız çıkacağız diye öyle garip davranışlar görünce ve benim sözüm geçer vs diye laf duyurunca detaylı düşünmeye başladım😕
Benim sözüm geçer lafı kırmızı alarm, gelecek her türlü felaketin habercisi. Düşün bu lafı ilersi için neler anlatıyor
 
Sakinnyanlis anlamayin sizin nezdinizde sizin kadar takıntılı olan herkese söylemek istediğim bir şey var
Öleceğiz bizi toprağa gömecekler
Iyi de bu ornekle ne alaka
Ona bakarsaniz bi kaza gecirseniz hastanede ameliyata gireceksiniz ay ortu sereyim mi diyeceksiniz
Nasil her yerde yemek yemiyorsak onun gibi birsey
Ben her yerde wcye de giremem mesela
Idrae tahlili vermem gerekiyordu yakindaki benzinligin wcsini kullanmistim
Boyle aliskanliklar hayati zorlastiriyor ama takinti iste elimde degil
Bilincimiz yerindeyken yaptigimiz seyler bunlar
Yoksa oteki dunyaya gidince kimin ne nerede yattigi onemli oluyor ne de mali mulku
 
Ben kv den bağımsız yorum yapıyorum o bambaşka bir olay! “Ben başkasının yattığı yatakta asla yatmam siz nasıl kabul ettiniz “ demişsniz tuhafsınız yani yarın ölsen toprağın altında yatıcaksın başkasının yattığı yatakta yatamazmış hanımefendi bir de konuşmak için konuşmayın yazmış size mi sorucam ne konuşcağımı?
Ne alaka ya iyice saçmalamışsınız o zaman son gideceğimiz yer toprağın alti diye her şeyden taviz verelim ? Savunmanın da bu kadarı yani.
 
Back
X