• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kızlar bu akşam için ne yapmalıyım kafam karışık?

Ne yaptınız gittiniz mi? Nasıl geçti?
gittim mecbur ama asla önceden davrandığım gibi samimi davranmadım mecburen orada oturdum geldim, öncesinde nişanlımla konuştum annen neden öyle yapmış diye, nişanlım da konuşmuş, o benim kızım demiş annesi, işte saçma sapan bir savunma şekli 😁 ne yaparsa yapsın kızıyım ya alınmamalıyım😁😁😁
 
Bu konuyu sakın kapatma ve ailene anlat onlar akşam araların da usülünce konuşsunlar yoksa evlendikten sonra benim evim diye çıkmazlar o evden sakın es geçme bu konuyu
bu evde benim sözüm geçer dediği aslında daha da korkuncu evden de ziyade direkt aile olarak bakıyor olaya, bizim oğluyla yeni bir 2 kişilik aile kurduğumuzu düşünmüyor onların aileye eklendiğimi ve ailelerinde de onun sözünün geçtiğini düşünüyor çok yüksek ihtimalle 😁
 
Gelişme var mı konu sahibi?
o akşam gittim mecbur ama önceden davrandığım gibi samimi davranmadım, öncesinde nişanlımla konuşmuştum annen neden öyle yapmış diye, nişanlım da konuşmuş annesiyle, o benim kızım demiş annesi, ne yaparsa yapsın kızıyım ya alınmamalıyım, öyle bir beklentisi var sanırım kayınvalidemin 😁😁😁
 
o akşam gittim mecbur ama önceden davrandığım gibi samimi davranmadım, öncesinde nişanlımla konuşmuştum annen neden öyle yapmış diye, nişanlım da konuşmuş annesiyle, o benim kızım demiş annesi, ne yaparsa yapsın kızıyım ya alınmamalıyım, öyle bir beklentisi var sanırım kayınvalidemin 😁😁😁
O benim kızım en tehlike cümle bence. Öyle bir dünya yok çünkü.
 
bu evde benim sözüm geçer dediği aslında daha da korkuncu evden de ziyade direkt aile olarak bakıyor olaya, bizim oğluyla yeni bir 2 kişilik aile kurduğumuzu düşünmüyor onların aileye eklendiğimi ve ailelerinde de onun sözünün geçtiğini düşünüyor çok yüksek ihtimalle 😁

Sizin tek çözüm, ayrı eve kiraya çıkmak. Başka türlü kayınvalidenin yapışkanlığından kurtulamazsınız.
 
o akşam gittim mecbur ama önceden davrandığım gibi samimi davranmadım, öncesinde nişanlımla konuşmuştum annen neden öyle yapmış diye, nişanlım da konuşmuş annesiyle, o benim kızım demiş annesi, ne yaparsa yapsın kızıyım ya alınmamalıyım, öyle bir beklentisi var sanırım kayınvalidemin 😁😁😁
Bu evde benim sozum gecer dedin ya o gun
Dugunden sonra da benim evim olacagi icin benim sozum gececek
Eh simdilik senin sozun gecsin gonlun olsun biraz daha
De bakalim
Kizi olmaya devam ediyor musun 🥴🥴
 
ben de sizin gibi düşünüyorum bu cümlenin altına sığınıp her kötülüğü iyi niyetliymiş gibi yapıyorlar..
Aynı yoldan git söylen söylen ama o benim annem gibi her anne kız kavga eder nolmuş ki de şimdi tadın kaçmasın diye kibarlık yaptığın ya donup bi laf edemediğin şeyler kv ye sana nasıl davranacağını öğretiyor korkma lafını söyle
 
Back
X