- Katılım
- 25 Aralık 2020
- Mesajlar
- 7.684
- Emoji Skoru
- 27.473
- Puanlar
- 548
- Yaş
- 42
- Konu Sahibi Lady Guinevere
- #421
asker (astsubay, uzman vs.) ve polis eşlerini ve bu beylik tabancalı abileri genel olarak biliyoruz çünküya konuyla ilgisi yok. esim egmde çalışıyor doğru ama normal polis memuru değil. mevzu bu da değil. beylik tabancası var mı? var. zaten kişinin dayanağı buydu.
tavırlarını da ayırt edebiliyoruz
sizinki de ayırt edilebiliyor ki sorulmuş
ne var bunda?
eşimin mesleğini bir yerde x yazmışsam
ya eşimi ya da eşim işini değiştirmiş olmalı ki soradan "değil" diyeyim
dalga mı geçiyorsunuz?