Kumar problemim ve intihar düşüncelerim

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Bu konu fake ama illegal işlere bulaşan hatta bayağı çalıştığı bankayı, birçok insanı dolandıran bir tanıdığım var.

Şuan aydınlanma yaşadım o acaba kumara bulaşmış olabilir mi diye...
 
Ulan yine zeynepgüven'e güvendigim gibi kızla resmen iletişime geçecektim.
Numaramı verdim ben kıza yaw.
Böbreklerime sahip çıkayım bu aralar en iyisi.
Çok salagım ya adkldajfda
@MissCherryBlossom gel buraya enayiliğimize doymayalım.
 

bırde aıle konu sahıbının parasına el koyuyor dıye kızdınız
kumar bagımlılarına zaten ozellıkle para verılmez yemek ve yol parası verılırmıs sadece
hatta arabam calındı de falan dıye akıllar bıle verdınız oyle bır yorum okudum kım yazdı onu ya
 
Son düzenleme:
Tek kumar konusunu gormemisdim burda onuda gordum tam oldu nasil biseki bu kapiliyosunuz benimde dayimin oglu netten oynuyomus calismiyoda kardeslerindne para istiyo yollayin oynicam diye bankada borcu var yengesinin bilezigini satmisda akapamis borcu yoksa babasinin evind haciz gelcekmis yani nasil bi mantik bu oynuyosunuz zaten maasiniz oldukca yuksek bir maas neden oynuyosunuzki daha
 
bana mesaj attı mı acaba kazen:)


emin değilim sadece şu kullanıcının tüm mesajlarını sil dedim o anda bahsi geçen arkadaşın profilindeydi sonra mesaj yazıyor diyince tahmin üzerine yazdım
 
Son düzenleme:
Ailenin yerinde olsam karalisteye alinana kadar odeme yaptirmazdim böylece5 yil bankadan kredi karti kredi kullanamazdi
 
emin değilim sadece şu kullanıcının tüm mesajlarını sil dedim o anda bahsi geçen arkadaşın profilindeydi sonra mesaj yazıyor diyince tahmin üzerine yazdım


aynı tahmini başka bir hesapta başka bir üye üzerinde de kullanmak istiyorum ama emin olamadım.
 
Bence konu gerçekti. Belki etrafınızda yok o yüzden uzak geliyor size. Etrafımda cok yakın tanıdıgım iddia batağında dünya kadar borcu var aç olsa bile para buldugu anda, iddia oynamaya gider. Dünya kadar borcu var ödeyelim demez. Aklı hep iddia kuponları da.

O diger konuda ki borç hesabını da, maaşımdan borcları ödeyiote kalan parası ile tekrar borc hesabı yapmıştır.

Doktor olup kızlık zarı sorması da bana tuhaf gelmedi. Bildigi birseyi baskalarondam duymak yaşayanlardan duymak bambaska

Sizi aramaz Kazen bey cünkü nutuk duymak istemiyorlar, şu an tek ihtiyaçları para, o yuzden arabanıı alırımı diye yazanı kişiyle iletişime gececekti.


Umarım düzelir. Yatarak tedavi olması şart.
 
yine mi kandırıldık? böyle insanlar yüzünden gerçekten ihtiyacı olanlara da inanmamaya başlayacağız artık... insanlık etmek zayıflık sayılmaya başlandı artık...
gülüyor musun bunları okuyup konu sahibi? ben çok üzgünüm, insanlığın geldiği şu hale bak...
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
`