Azmin sonu!
Ay resmen bütün cumartesi mesaimi, konuyu okuyarak geçirdim. İyiki de iş yokmuş, oh
Yalnız konunun her gelişmesin de, birkez daha hayretler içinde kaldım. En son aradığını, hayatına nasıl başkasını alırsın? diye sorduğunu okuyunca çıtayı yükseltmiş yok artık! dedim kiii, arkasından buluşmak istediğini okuyunca kalakaldım. Yüzsüzlüğün bu kadarı, pes yani!
Niyeti, amacı nedir bilemiyorum, ki sanırsam kimse anlayamadı bunu. Çözen varsa el atsın
Ama yapabileceği her b*ku yaptı. Hepsinden tat aldı. Hepsi geldi, geçti. Baktı ki Müge geçmiyor!
Müge mutlu, Müge umursamıyor. İçine dert oldu!
Bi görüneyim, kendimi hatırlatayım unutamasın moduna girdi tamamen.
Ama sanırsam kendi kazdığı kuyuya, kendisi düşücek :)
Oh olsun ona.
'' Mazlumun ahı aheste aheste alınıırr, bırakın kazandım zannetsin zavallı! ''
Sabahtan beri bu şarkı dilimdeydi, cuk oturdu! :))
Bununda üstesinden geliceğine inanıyorum Mügehatun, sen çok güçlüsün!
Ve senin gücünle birlikte, duanın gücü de eklenince durum ortada
Artık mutlu olması sırası sende!
Çık şu mapus damlarından da, gelişmeleri alalım.
Hayırlı haberlerle gel inşallah