Miyom açık ameliyat rahime baskı yapıyor

Suoz

Kuş Ölür, Sen Uçuşu Hatırla 🍂
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2019
1.229
1.338


NedaFarah

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2015
777
425
36
Evt olucam 1 ay sonra
Canım geçmiş olsun. İyice araştırdın mı? Neden laporoskopi yapılıyormuş? Benim doktorum laporoskopide bi zarar veriyo gibi bişey söylemişti. Tabi kişiye göre değerlendiriliyodur mutlaka seni korkutmak için söylemiyorum ama başka doktora da sorsan mı acaba diye dedim. Ben iki doktorla görüştüm. İkisi de açık ameliyat dedi. Ondan yani. Geçmiş olsun inşallah bir an önce kurtuluruz bunlardan🙏😊
 

Skrkz17

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2020
1.189
2.374
26
Canım geçmiş olsun. İyice araştırdın mı? Neden laporoskopi yapılıyormuş? Benim doktorum laporoskopide bi zarar veriyo gibi bişey söylemişti. Tabi kişiye göre değerlendiriliyodur mutlaka seni korkutmak için söylemiyorum ama başka doktora da sorsan mı acaba diye dedim. Ben iki doktorla görüştüm. İkisi de açık ameliyat dedi. Ondan yani. Geçmiş olsun inşallah bir an önce kurtuluruz bunlardan🙏😊
Canım ben araştırdım laporoskopi uzman bi insan tarafından yapılmalıymış risk fazlaymış yapışıklık açısından kanama açısından sana sormuştum hatırlıyosan ondan sonra çok araştırdım
 

Suoz

Kuş Ölür, Sen Uçuşu Hatırla 🍂
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2019
1.229
1.338
Canım geçmiş olsun. İyice araştırdın mı? Neden laporoskopi yapılıyormuş? Benim doktorum laporoskopide bi zarar veriyo gibi bişey söylemişti. Tabi kişiye göre değerlendiriliyodur mutlaka seni korkutmak için söylemiyorum ama başka doktora da sorsan mı acaba diye dedim. Ben iki doktorla görüştüm. İkisi de açık ameliyat dedi. Ondan yani. Geçmiş olsun inşallah bir an önce kurtuluruz bunlardan🙏😊
Canım açıkcası doktorum kapalı ameliyat dedi bende neden açıkla farkı nedir diye falan diye sormadım doktorum ankarada çok iyi bi hastanenin profu alanında uzman olduğunu düşünüyorum
 


Suoz

Kuş Ölür, Sen Uçuşu Hatırla 🍂
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2019
1.229
1.338
Geçmiş olsun canım bencede tek doktorla kalma ben burda en iyisine gidiyorum ama başka doktora da görüncem tek doktorla kalmıcam
Senınde mi rahim dışında
 


Suoz

Kuş Ölür, Sen Uçuşu Hatırla 🍂
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2019
1.229
1.338
Rahim dışında canım ama benim 3 tane senin?
Benım 1 tane ama neden herkese açık ameliyat denilmiş onu anlamadım youtubede profları izliyom hepsi laporoskpi diyor
 


Suoz

Kuş Ölür, Sen Uçuşu Hatırla 🍂
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2019
1.229
1.338


Skrkz17

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2020
1.189
2.374
26
Gittiğin doktorlar prof mu ?
Canım benim gittiğim doktor prof mu onu tam bilmiyorum ama tüp bebek doktoru ben profluğuna dikkat etmedim açıkçası 🙈 ama gayet bilgili ve tvde çıkıyo senin 1 taneyse ondan öyle denmiştir benim 3 tane bu miyom konusunda yeri sayısı ve boyutu çok önemli ama gene başka doktorlara sormakta fayda var ben sorucam yine
 

NedaFarah

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2015
777
425
36
Dün ameliyat oldum süreç çok zorlu 14 cm çıktı miyom gazımı çıkardım bugün baya ama asla ıkınamıyorum nasıl kakamı yapcam bilmem ıkınırken içim parçalanıyo ve ıkınma hareketini yapamıyorum
Çook geçmiş olsun canım🙏Atlattın çok şükür. Sen yine de çok ıkınma hareketi yapma zaten. Dikişlerin açılır allah korusun. Ağrı mı oluyo o yüzden mi ıkınma ihtiyacı duyuyosun. Benim gazla ilgili inanılmaz problemim var demekki ben de baya zorlanıcam. Ama neden gaz oluyo ki onu anlamadım. Allah yardımcımız olsun.
 

Skrkz17

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2020
1.189
2.374
26
Dün ameliyat oldum süreç çok zorlu 14 cm çıktı miyom gazımı çıkardım bugün baya ama asla ıkınamıyorum nasıl kakamı yapcam bilmem ıkınırken içim parçalanıyo ve ıkınma hareketini yapamıyorum
Geçmiş olsun canım kurtuldun gözünaydın ıkınma çok bişey falan olursa bide 1 hafta zorluk oluyormuş inşallah toparlar canım
 

Merym74

Üye
Kayıtlı Üye
3 Nisan 2019
40
3
25
Çook geçmiş olsun canım🙏Atlattın çok şükür. Sen yine de çok ıkınma hareketi yapma zaten. Dikişlerin açılır allah korusun. Ağrı mı oluyo o yüzden mi ıkınma ihtiyacı duyuyosun. Benim gazla ilgili inanılmaz problemim var demekki ben de baya zorlanıcam. Ama neden gaz oluyo ki onu anlamadım. Allah yardımcımız olsun.
Kaka çıkması için ıkınmak gerekiyo ama dikişler öyoe acıyoki ıkınsmıyorum