• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mounjaro sürecim

Merhaba boy 1.64 başlangıç 74.75 1 ay 1 hafta oldu pazartesı 2. Ayın 2. Dozunu yapıcam.2.5 luk ile başladım ve devam edıyorum 10 kasımda başladım.bugun 70.600 tartı gecen haftalarda 70.05 görmüştüm yaş 50 kısaca bendeki etkisşni anlatayım.öyle bıçak gibi iştahımı fılan kesmedi.sizinlerin yaşadıklarını görünce moralim bozuluyor desem yalan olmaz .çünkü yersem saglam bır ögün yıyorum ben diyet bılimci ile hareket ettıgım için karbon veya şeker almıyorum.o zamanda ignenin bır faydası olmuyor bence.diyet yapsam yine aynı rakam gidecektı.hiç yan etki yasamadım belkide 5 lik yapmam lazım.
 
Back