ne yapacağım şaşırdım

K

kSo

Ziyaretçi
herkeze merhaba ben 28 kasımda dünya tatlısı bir kız dünyaya getirdim yavrum herşeyim ondan önemli kimse yok (eşimde dahil) fakat ayrıca çalışan biriyim doğum iznim bitince işe başlayacağım bebeğime annem benim evimde bakacak o yönden rahatım fakat herkez işi bırak sen bak diyor ben zaten kıyamıyorum birde millet üstüme geliyor ihtiyacın yok çalışma kızına bak diyorlar tamamda ben o işyerinde 11 yıllık bir elemanım çantamı alıp çıkmak tabiki kolay ama tazminatım çok tutuyor bu seferde kızından önemlimi diyorlar anlatamıyorum emek verdim hem rahatım işimde sigorta primimin dolmasınada 4 yıl kaldı hem bende çalışırsam kızıma sağlayacağımız imkanlar daha farklı olur tek eşime kalırsa geçiniriz tabiki ama hiçbir lüksümüz kalmaz eşim memur çünkü aldığı belli ben ondan 2 kat fazla kazanıyorum üstelik öffffffffff bayanlar çok sıkıldım akıl verin bana
 

watergirl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Temmuz 2008
531
0
zerencim canım sakın işini filan bırakma cok pişman olrsun benden demesi bence sen onlara bi sure gideyim olmassa bırakırım diye oyala zaten sen işe baslayınca alısırlar demeyi keserler bu krizde işin var gucun var ne olacagı belli olmaz bu devirde sen kazan kazancını cocugun için topla bence en dogrusu calısman
 
K

kSo

Ziyaretçi
zerencim canım sakın işini filan bırakma cok pişman olrsun benden demesi bence sen onlara bi sure gideyim olmassa bırakırım diye oyala zaten sen işe baslayınca alısırlar demeyi keserler bu krizde işin var gucun var ne olacagı belli olmaz bu devirde sen kazan kazancını cocugun için topla bence en dogrusu calısman

sağol canım ama işte insanlar öyle konuşuyorki canım sıkılıyor zaten ALLAH izin verirse maaşımı kızıma hesap açtım oraya aktarıcam herşey onun için
 

ilkim_1983

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Ekim 2007
2.336
0
38
zerenciğim bırakma işini.çok memnunsun zaten,sen kızın için onun geleceği için bundan sonra devam etmelisin.kim ne derse desin sakın bırakma işini.bebeğine kim bakacak,zaten bakanın varsa çalış canım
 

watergirl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Temmuz 2008
531
0
zerencim bence unut sana solenenleri uzme kendini kendinemi calısıyorsun sanki kızın için tatlım
 

çelik198408

Çok mutlu
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2008
1.602
213
37
canım çocuklarımıza bazı şeyleri öğretirken konuşmaktansa model olmak daha önemli bi kız annesi olarak kızına örnek olup kendi ayakları üzerinde duran kimseye bağımlı olmayan bi kız yetiştirmelisin

kızına oku ders çalış dediğinde aman sen okudunda ne oldu evdesin evde olupta bişey mi kaybettin babam bize çok iyi baktı der ama belki o senin kadar şanslı olmaya bilir

annem ilk okul mezunu ama hep çalıştı deneyiminden dolayı da üniversite mezunlarının başında şef oldu bunu bilen erkek kardeşim okuyupta ne yapıcam dedi bilinç altında böyle bi mantık oluşturdu ve okumadı

işe devam etmelisin cnm watergirl katılıyorum bi süre deneyeyim de başla
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 51 Kg. ile 69 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 166 cm. Başlangıç Kilom :76.8 Kg. Şimdiki Kilom :75.5 Kg.
K

kSo

Ziyaretçi
kızlar çok sağolun desteğiniz için ama insanlar bazen çok sinir bozucu olabiliyor
 

edam_y

üç kişiliğiz artık:)
Kayıtlı Üye
11 Mart 2008
1.964
7
çelikçim sana katılıyorum güzel bi örnek vermişsin
bende 1 ay sonra başlıyacam işe
sonuçta mecburuz çalışmaya bu zamanda geçinmek cok zor
keyiften çalışmıyoruz yani mecburiyetten
tabi ki maddi durumlar iyi olsaydı hangi anne bırakıpta giderki evladını
sonuçta yinede bebişlerimizi düşünüyoruzzz
herşeyin hayırlısı canımm
Allahtn hayırlısını iste....
 

çelik198408

Çok mutlu
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2008
1.602
213
37
çok zengin olsam çalışmmazdım ama bunun çolk yanlış old biliyorum meslek sahibi iş sahibi olmk sadece para için değil sosyal çevre kendine güven bskalarının bakışı açısından da önemli

ben rpor falan kullanıp işe başlamayacağım sonra yaz tatili başlar okullar açılırken 9 aylık olucak ek besin falan verilir ayrılmak şimdiye göre daha kolay olur diye düşünüyorum 3 yaşına kadar ayrı kalırız 3 yaşında okulumdaki kreşte başlar ana oğul gider geliriz artık
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 51 Kg. ile 69 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 166 cm. Başlangıç Kilom :76.8 Kg. Şimdiki Kilom :75.5 Kg.

nurgunhan

2. melegini bekliyor :)
Kayıtlı Üye
7 Mayıs 2008
1.342
31
40
canım kaç yıllık emeğin var o iş yerine ssk primine ne kaldı şurda kariyerini riske atma sonradan pişman olursun biliyorum sende ikilemdesin gönlün yavrundan ayrı kalmak istemiyor ama alışacaksınız ikinizde tabi gene en son karar senin canım hakkında hayırlısı olsun kafana çok takıp moralini bozma işe başlamadan önce moral depolaman gerekiyor öpüyorum seni ve kızını
 
Son düzenleme:

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2230 gün geçti.

zeynep vural

GÜZEL KIZIM BÜYÜYOR
Kayıtlı Üye
5 Mayıs 2008
2.150
0
40
canım arkadaşlarıma katılıyorum bencede işini bırakma ileride kızına rahat bir hayat sunmak için çalışıyorsun bende 6-7 ay sonra işe başlıcam hepimiz için bebişlerimizi bırakması zor geliyo ama elimizden başka bişey gelmiyor bunlarada alışırız canım allah uzun ömür versin onlara bakıcak daha cookkk güzel anlar günler olucak canım kaydirigubbakcemile5
 

diloks

ben oğlumla doğdum
Kayıtlı Üye
4 Mayıs 2008
2.447
2
cnm şu insanların ne söyledği neden bukadar önemli.
bence çok şanslısın,annem bakacakmış.
ben sırf bakacak kimse yok diye ücretsiz izne ayrılıyorum.

bence artık insanların ne diyeceği fikrinden kurtulmak gerekir.
çalışmak gibisi var mı.bence hiç düşünmeden devam et cnm
 

deniz_gunes

Hayat devam ediyor...
Pro Üye
9 Temmuz 2007
17.121
11.210
Hiç tanımadığın bir bakıcıya baktıracak olsan, sana kesinlikle işten hemen ayrıl derdim..

Öyle de diyorum her zaman gerek burda gerek gerçek hayatta; çocuğunuzu mecbur kalmadıkça, tanımadığınız birisine teslim etmeyin, gerekirse işten çıkın diye.. Bu benim fikrim..

Ama gözün arkada kalmayacak, bakacak olan anne, işten sakın ayrılma şu an.. Arkadaşların neden bu kadar takmış anlamadım?
 

edolina

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
2.029
12
Bence kimseyi dinleme.Dünya hali belli olmaz.Allah korusun ama tek çalışmayıp da tek başın kalıverirsen çocuğuna o şimdi konuşanlar bakmazlar.Sen kendi bildiğini yap.4 sene göz açıp kapayıncaya kadar geçer.Hem annen bakacak bebeğine.Bence çalışmaya devam et.
 
K

kSo

Ziyaretçi
sağolun arkadaşlar insanları takmam hayatta ama acaba hatamı yapıyorum dedim bir anda işe gitmekle kafam karışmıştı ama fikirleriniz içimi rahatlattı tabiki zor olacak kızım çok küçük ama ALLAH yardım etsin diyorum