• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ne yapmalıyım fıkır verin

yasam0606

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
2.868
Emoji Skoru
738
Puanlar
123
Yaş
34
Bır haftadur bırırısıyle gorusuyırum bnmde begendıgım bırıydı ılk bulusma guzeldı ıkıncısınde arabayla alıyım senı gıruyum ddı dedı yakınlasmaya calıstı bn ıstemıyorum cok erken dedım madem sevdıgım kadını opmuceksem nıye sevgılıyız dedı bude benı opsen rahatlıcm bosalıcm dıye bır kelıme kullandı bnde kızdım benımle bıseyler yasamak ıcın mı berabersınn dıyorum aklımdann oyle bısey gecmedı dıyo sevdıgım kadun tarafından rededıldım dıyo ılla bısey mı olması lazım dun aksam konustuk bıdaha yazmadı yasadıgım yer kucuk bırı gorur dıye korkuyırum
 
Bır haftadur bırırısıyle gorusuyırum bnmde begendıgım bırıydı ılk bulusma guzeldı ıkıncısınde arabayla alıyım senı gıruyum ddı dedı yakınlasmaya calıstı bn ıstemıyorum cok erken dedım madem sevdıgım kadını opmuceksem nıye sevgılıyız dedı bude benı opsen rahatlıcm bosalıcm dıye bır kelıme kullandı bnde kızdım benımle bıseyler yasamak ıcın mı berabersınn dıyorum aklımdann oyle bısey gecmedı dıyo sevdıgım kadun tarafından rededıldım dıyo ılla bısey mı olması lazım dun aksam konustuk bıdaha yazmadı yasadıgım yer kucuk bırı gorur dıye korkuyırum

33 yaşında yetişkin bir insansınız. Büyük bir yerde yaşasanız, adamın davranışlarının normal olduğunu mu düşünecektiniz ?

Adamı her yerden engelleyin ve uzak durun.
 
33 yaşında yetişkin bir insansınız. Büyük bir yerde yaşasanız, adamın davranışlarının normal olduğunu mu düşünecektiniz ?

Adamı her yerden engelleyin ve uzak durun.
Bu nasıl sevgı anlamıyorum
 
Bır haftadur bırırısıyle gorusuyırum bnmde begendıgım bırıydı ılk bulusma guzeldı ıkıncısınde arabayla alıyım senı gıruyum ddı dedı yakınlasmaya calıstı bn ıstemıyorum cok erken dedım madem sevdıgım kadını opmuceksem nıye sevgılıyız dedı bude benı opsen rahatlıcm bosalıcm dıye bır kelıme kullandı bnde kızdım benımle bıseyler yasamak ıcın mı berabersınn dıyorum aklımdann oyle bısey gecmedı dıyo sevdıgım kadun tarafından rededıldım dıyo ılla bısey mı olması lazım dun aksam konustuk bıdaha yazmadı yasadıgım yer kucuk bırı gorur dıye korkuyırum
Deseydin ya ben boşaltım merkezimiyim,her önüme geleni öpüp boşaltayım???
 
Icinize sinmeyen istemediginiz hic bir seyi yasamayin..kimine gore ilk bulusmada bile olabilir kimine gore aylarca tanimak gerekir size şu zaman diye verilecek bi tarih yok
Evet yok sureklı opmek sarılmak ıstıyor bır haftada bana asık olabılır mı
 
Bu nasıl sevgı anlamıyorum
Ne sevgisi yahu bir haftada 18lik kız gibi konuşuyorsun ayrıca yazdıkların da anlaşılmıyor

Ha daha goruseceksin yani bu sapıkla? Arabasına binmeye devam et tabii...
 
Sende adamın istediğini verecek potansiyel gördüm de, neyse hadi
 
Yaşadığınız yer küçük yermiş böyle adamları nasıl buluyorsunuz?? Adamın tek derdi öpmek sevişmek ha bana uyar dersin bilmem ama bana ters diyorsan amasız fakatsız yol vereceksin.Dur bir daha deneyeyim belki yanılıyorum dersen kim vurduya gidersin ..
 
Abaza karakterimiz sevdiğim kadını öpemez miyim diyerek manipüle etmeye çalışmış.
Yetmemiş istediğini alamayınca sevdiğim kadın tarafından terkedildim diye ajitasyona başvurmuş. Bir umut sevişir benimle diye.
Soru sahibi kaç bundan tek istediği cinsel ilişki. İstediğini alınca yüzüne bile bakmaz.
 
Back
X