Nereden başlayacağımı bilmiyorum? Üç gün önce nikahlandım yani evlendik ve olanlar, olaylar başladı.

pericikk

Popüler Üye
Pro Üye
4 Aralık 2012
1.895
1.703
Konu sahibi, kocan seni öbür kadına karşı küçük düşürmüş. “Ben evlendim, karımı da çok seviyorum, bende eşyan filan yok” deyip engeli basabilirdi öbür kadına.
karım bile diyememiş ki hatta.Bana hedef gösterdiğin fotografıma kalp koyan kız diye bahsediyor.Gerçekten konu sahibinin hala kararsız olmasına çok şaşırıyorum.
 

zamansiz_

hayata gülümse :)
Kayıtlı Üye
13 Ağustos 2014
4.919
1.822
Ay bir haber okumuştum Gökhan Çıra, Melisa diye bir kıza mesaj atmış, sevdiğini falan söylemiş. Selin Ciğerci de kıza ulaşıp tehditler yagdirmis, seni arka sokaklarda öldürttürüm falan. Kiza kocamın peşini bırak demiş halbuki kim kimin pesinde... Mesaj atan adam, rezil edilen kadın. Gokhan-Selin çifti hala beraber. Bu olay da buna benziyor işte. Sanki tüm suç kadınların gibi davranıyor evli kadınların çoğu. Esin olacak hödük sütten çıkmış ak kaşık aynen.
Kesinlikle haklısınız. Çok güzel bir örnek olmuş.

Kız rezil edildi. Gökhan Çıra içinde ay kocacım kocacım. Benim kocam yapmaz moduna geçildi.
Herkes kızı linçledi erkege yine bir şey olmadı. Bunu yapan da yine bir hemcinsimiz maalesef ki.
 

Nickno123

Üye
Kayıtlı Üye
28 Mart 2019
82
188
35
Tüm suç eşinizde. Kızın hiçbir suçu yok bence, zaten eşin nikah kıydık deyince kız söylemesi gerekeni söylemiş. Üzgünüm ama elin sırf evlenmek için evlenmiş
 

pericikk

Popüler Üye
Pro Üye
4 Aralık 2012
1.895
1.703
kızla nişanlısının arasını açmak hiç mantıklı olmadı bence.Eşiniz olacak erkek zaten meyilli en küçük birşeyde ona dönmeye.Şimdi ikiside boşta kalınca önleri açılmış oldu :işsiz: Eğer boşanmayacaksan olan sana olur arada
 

Albatrosanda

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Ağustos 2016
1.312
2.082
Bu tür erkekler çok var çevremde de. Mantığı başka kızı ister kalbi başka kızı. Sonunda mantığının istediği kızla evlenir. Gerek toplum gerek aile baskısı. Saçma sapan öğretiler. Aklı diğerinde kalır. Cesaretsizliği, basiretsizliği yüzünden. Sonra da böyle olaylar ortaya çıkar.
 

Katipsondanbir

Mevzuya biraz sert girdim. Ama girdim.
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
9.395
30.442
31


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :74 Kg.

Yengecburcu95

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2015
189
118
Şu kurgucularda insanı gerçekten sinir ediyor...
Bu ne şüphecilik konu kurgu olsa eline ne geçicek insanın hey allahım...
Yaşadığın şey zor Allah yardımcın olsun öncelikle, bence eşinle otur ve bu konuyu etraflıca konuş sana nasıl güvenebilirim? nikah günümüzde konuşmuşsunuz bu durum nasıl affedilebilir de..
empati kursun aynı şeyi sen ona yaşatmış olsan nasıl bir tepkisi olurdu acaba?
Çok iyi düşünüp karar vermen gerekiyor.
 

delirdim

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2015
710
1.109
38
Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Üç gün önce nikâhlandim. Yani evlendik. Ve olanlar başladı.
Söyle anlatayım her şey 8 ay içinde gerçekleşti. Daha önceden tanıdığım biriydi ve çok hoşuma gitmisti ve bundan aylar öncede konuşmaya başladık her şey çok hızla ve güzelce ilerledi. Beni sevdiğini düşünmüştüm ben de. Geçmişinde biri olduğunu ve uzun bir ilişki yaşadığını söylemişti. Gerçekten onu sevmiş, ama anlasamayacagini düşündüğü için kızı terk etmiş. Yani kendisi bitirmiş ve hayatına bakmış. Ben bunları biliyordum ama ona artık sevgisi kalmadığına eminim. Ama nikahlandigim gün neler olmuş neler..
Nikahın Ardından bir yemek yedik ben görev yerine dönecektim iki gün sonra o da sonradan gelecekti bunu geçelim öyle olması zorunluydu. Bir müddet ayrı kalacaktık. Neyse o gün arkadaşlar nikahlandigim gün eşimin eski sevgilisi mesaj atmış.. bunların hepsini telefonunda gözlerimle gördüm beynimden vurulmusa döndüm.

Kızla ayrılalı iki yıl olMuş kız başkasıyla nişanlanmış hayatına o da bakmış. Bizim evlendiğimiz gün kız mesaj atmış eşimde olan bir eşyasını istemiş. Hâlâ duruyorsa gönderir mısın benim için yadigardi demiş. Esim de tamam yollarım demis. Sonra kız uzun zaman oldu nasılsın demiş. O da iyiyim şu bu. Konuşmuşlar seviyeli. Derken kız sana bir şey sorabilir miyim demiş.sior demiş. Benden ne zaman af dileyeceksin demis. eşimde kırılmış kalbinin affi zor hem dilesem dönüşü olmayan yola girmis oluruz demiş. O da zaten yaptiklarin geçmiş olmayacak yazmış. Sonrasında eşime sormuş yeniden sevdin mi diye. Işte buradan itibaren beynimden vuruldum.
Cevabi uzun ama özetleyeyim. Hani beni aramıstin ve bana yanlışlıkla nisanlinin adıyla seslenmistin . O günden sonra benim için her şey değişti beni olmazlarima sürükledin ve ben bir şey yaptım. Bana hedefte gostermistin hani fotoğrafıma kalp atan bir kız vardı( beni kastediyor) gittim onunla başladım. Sonra senin yüzük taktığını gördüm bende taktım hatta daha fazlasını da yaptım bugün nikah kıydık. Ve bana bugün mesaj atman beni çok şaşırttı çok ilginç yazmış.

Kiz da bunların hicbirind3n haberim yoktu hayırlı olsun yazmış. Eşim sağ ol darısı başına demiş. Kız da sana diyecek çok şeyim olurdu ama içimde kalsın sen belki onları duyarsın duymazsan da ahirete kalsın. Bana gönderme bir şey bu bile yanlış olur. Yanlış anlama kızgınlığım yaptığın böylesi bir şeyi bile bana baglaman. Ikimize dair her şeyin tek sorumlusu sensin. Hoş gidişin bana mükemmel birini verdi, sevgiyi hak eden birini. Öfkem sadece benden caldiklarin için yine de hayırlısı olsun mutlu olun yazmış eşim bir şey dememiş. Sanırım kız her yerden engellemiş.

Neyse. Olanlara bakin nikahlandigim gün oluyor bunlar. Ve ben bu mesajları gözlerimle gördüm. Hemen hesaplastim. Bana beni sevdiğini zamanında o insan için canının yandığını ona haksızlık edip ahını aldığını ve sadece vicdan duyduğunu söyledi.
Arkadaşlar ben yeni evlendim yeni. Boşansam mi dedim. Hazmedemiyorum konuşmuyorum ama affettirmeye çalışıyor kendini.
Benle bu kıza nispet olarak mi evlenmiş? Onu hala unutamamış mi? Onu seviyor mu? Sadece vicdan mi? Nasıl affedecegim ?

O kızın da nişanlısına fotoğrafları göndermek istedim. Kız nişanlısını aldatmış oluyor dedim. Ama sonra banane dedim. Ona da hırsım var ned3n yazar ki nisanli bir insan. Eşim ona neler yaşattı da vicdan azabı duyuyor? Konuşmak bile istemedim bunları. Inanın napacagimi bilmiyorum size anlattim derdimi. Ne diyeceğim ki insanlara daha üç gün oldu evleneli. Esm de onu sevmediğine dair yeminler ediyor. Beni sevmese asla evlenmeyecehini söylüyor. Napicam ben
Yorumlarin hepsini okumadim ama bence sakin ol. Anladigim ikinizde is guc sahibi insanlarsiniz. Ve bence kimse erkek yada kadin sevmedigi insanla inat ugruna evlenecek kadar aptal degildir. Senin esinde belki vijdanen rahatsizsa kiza moral olsun sende onemliydin demek istemistir. Sakin ol gecmis gecmis iste. Pire icin yorgan yakilmaz derim ben hele hele instgrm filan ugruna.
 

elsa83

Guru
Pro Üye
18 Mayıs 2008
3.841
6.655
Yorumlarin hepsini okumadim ama bence sakin ol. Anladigim ikinizde is guc sahibi insanlarsiniz. Ve bence kimse erkek yada kadin sevmedigi insanla inat ugruna evlenecek kadar aptal degildir. Senin esinde belki vijdanen rahatsizsa kiza moral olsun sende onemliydin demek istemistir. Sakin ol gecmis gecmis iste. Pire icin yorgan yakilmaz derim ben hele hele instgrm filan ugruna.
Sizin eşiniz de, eski sevgilisine, moral olsun diye , hala onu sevdiğini ima etsin o zaman, siz de sesinizi çıkarmayın. Ayrıca inat olsun diye de evlenen var, evlenmek için öylesine evlenen de çok var. Sevdiğim kişi ile zaten olmayacak, evleneyim biriyle mantığı gayet yaygın.
 

Katipsondanbir

Mevzuya biraz sert girdim. Ama girdim.
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
9.395
30.442
31
Sizin eşiniz de, eski sevgilisine, moral olsun diye , hala onu sevdiğini ima etsin o zaman, siz de sesinizi çıkarmayın. Ayrıca inat olsun diye de evlenen var, evlenmek için öylesine evlenen de çok var. Sevdiğim kişi ile zaten olmayacak, evleneyim biriyle mantığı gayet yaygın.
Bazı insanlar ne kadar iyi niyetli. 🙃 Sevdiğini alamazsan aldığını seveceksin diye bir laf var, hiç duymadılar sanırım.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :74 Kg.

pelincikcik

Üye
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2020
832
907
30
Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Üç gün önce nikâhlandim. Yani evlendik. Ve olanlar başladı.
Söyle anlatayım her şey 8 ay içinde gerçekleşti. Daha önceden tanıdığım biriydi ve çok hoşuma gitmisti ve bundan aylar öncede konuşmaya başladık her şey çok hızla ve güzelce ilerledi. Beni sevdiğini düşünmüştüm ben de. Geçmişinde biri olduğunu ve uzun bir ilişki yaşadığını söylemişti. Gerçekten onu sevmiş, ama anlasamayacagini düşündüğü için kızı terk etmiş. Yani kendisi bitirmiş ve hayatına bakmış. Ben bunları biliyordum ama ona artık sevgisi kalmadığına eminim. Ama nikahlandigim gün neler olmuş neler..
Nikahın Ardından bir yemek yedik ben görev yerine dönecektim iki gün sonra o da sonradan gelecekti bunu geçelim öyle olması zorunluydu. Bir müddet ayrı kalacaktık. Neyse o gün arkadaşlar nikahlandigim gün eşimin eski sevgilisi mesaj atmış.. bunların hepsini telefonunda gözlerimle gördüm beynimden vurulmusa döndüm.

Kızla ayrılalı iki yıl olMuş kız başkasıyla nişanlanmış hayatına o da bakmış. Bizim evlendiğimiz gün kız mesaj atmış eşimde olan bir eşyasını istemiş. Hâlâ duruyorsa gönderir mısın benim için yadigardi demiş. Esim de tamam yollarım demis. Sonra kız uzun zaman oldu nasılsın demiş. O da iyiyim şu bu. Konuşmuşlar seviyeli. Derken kız sana bir şey sorabilir miyim demiş.sior demiş. Benden ne zaman af dileyeceksin demis. eşimde kırılmış kalbinin affi zor hem dilesem dönüşü olmayan yola girmis oluruz demiş. O da zaten yaptiklarin geçmiş olmayacak yazmış. Sonrasında eşime sormuş yeniden sevdin mi diye. Işte buradan itibaren beynimden vuruldum.
Cevabi uzun ama özetleyeyim. Hani beni aramıstin ve bana yanlışlıkla nisanlinin adıyla seslenmistin . O günden sonra benim için her şey değişti beni olmazlarima sürükledin ve ben bir şey yaptım. Bana hedefte gostermistin hani fotoğrafıma kalp atan bir kız vardı( beni kastediyor) gittim onunla başladım. Sonra senin yüzük taktığını gördüm bende taktım hatta daha fazlasını da yaptım bugün nikah kıydık. Ve bana bugün mesaj atman beni çok şaşırttı çok ilginç yazmış.

Kiz da bunların hicbirind3n haberim yoktu hayırlı olsun yazmış. Eşim sağ ol darısı başına demiş. Kız da sana diyecek çok şeyim olurdu ama içimde kalsın sen belki onları duyarsın duymazsan da ahirete kalsın. Bana gönderme bir şey bu bile yanlış olur. Yanlış anlama kızgınlığım yaptığın böylesi bir şeyi bile bana baglaman. Ikimize dair her şeyin tek sorumlusu sensin. Hoş gidişin bana mükemmel birini verdi, sevgiyi hak eden birini. Öfkem sadece benden caldiklarin için yine de hayırlısı olsun mutlu olun yazmış eşim bir şey dememiş. Sanırım kız her yerden engellemiş.

Neyse. Olanlara bakin nikahlandigim gün oluyor bunlar. Ve ben bu mesajları gözlerimle gördüm. Hemen hesaplastim. Bana beni sevdiğini zamanında o insan için canının yandığını ona haksızlık edip ahını aldığını ve sadece vicdan duyduğunu söyledi.
Arkadaşlar ben yeni evlendim yeni. Boşansam mi dedim. Hazmedemiyorum konuşmuyorum ama affettirmeye çalışıyor kendini.
Benle bu kıza nispet olarak mi evlenmiş? Onu hala unutamamış mi? Onu seviyor mu? Sadece vicdan mi? Nasıl affedecegim ?

O kızın da nişanlısına fotoğrafları göndermek istedim. Kız nişanlısını aldatmış oluyor dedim. Ama sonra banane dedim. Ona da hırsım var ned3n yazar ki nisanli bir insan. Eşim ona neler yaşattı da vicdan azabı duyuyor? Konuşmak bile istemedim bunları. Inanın napacagimi bilmiyorum size anlattim derdimi. Ne diyeceğim ki insanlara daha üç gün oldu evleneli. Esm de onu sevmediğine dair yeminler ediyor. Beni sevmese asla evlenmeyecehini söylüyor. Napicam ben
Lütfen fevri hareket etmeden sakince gözlemle eşini , tamam o gün ya da sonra o insanla msjlaşmakla hata etmiş ama affettirmeye çalışıyosa demek k bişeylerin değişmesini düzelmesini istiyor bırak huzuru da sevgiyide güzel olan herşeyi sende bulsun görsün ikinizde geçmişi geçmişte bırakın hakkınızda hayırlısı olsun her ne olucaksa...
 

delirdim

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2015
710
1.109
38
Sizin eşiniz de, eski sevgilisine, moral olsun diye , hala onu sevdiğini ima etsin o zaman, siz de sesinizi çıkarmayın. Ayrıca inat olsun diye de evlenen var, evlenmek için öylesine evlenen de çok var. Sevdiğim kişi ile zaten olmayacak, evleneyim biriyle mantığı gayet yaygın.
Bilemem belkide yapti arastirmadim. Ogrenemicem hic bir zaman yaptimi yapmadimi ama boyle kafam rahat yapmadi diye biliyorum. Benim mantigimda yok gercekten sevmedigim biseyin icine giremem.