• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Otobüste başıma gelen olaylar ?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Bugün otobüse binmiş çarşıya gidiyordum. Daha sonra önüme yaşlı ve gözü yaralı ( şiş) bir adam oturdu. Ben kulaklık takmış müzik dinliyordum. Daha sonra bu adam telefonunu çıkardı ben o zamana kadar müziğe dalmıştım sonra kafamı bir çevirdim ki telefonun kadrajinda saniyelik kendimi gördüm. Sonra adam kadrajdan benim kendimi gordugumu anladı hızlıca kendine çevirdi telefonun ekranını yakinlastirdi ve gözüne bakmaya başladı
Sonra tabi bende huylandim. Bir sinir bastı acaba benimi cekti diye. Üstümde de hafif dekoliteli bir kıyafet vardı bundan dolayı da iyice iskillendim
Sonra adama dik dik bakmaya başladım adamın sırtı bana dönüktü tabi önümde oturuyor
Sonra kalkıp yer degistirdi otobüsün önüne gitti oturdu ama benim içime kurt düştü bir kere dayanamadım kalktım arkasından
Telefonunu açar mısın amca bakmak istiyorum dedim galerini de aç lütfen dedim sinirli ve sertçe adam da benim huylandigimi fark etmişti zaten tabi dedi hemen açtı gösterdi bir video ve fotoğraf ikisinde de adam gözünü çekmiş ama benim sinirim geçmedi ( bu arada adam kalkarken galerisini gördüm video ve fotoraf vardı az önce cekilmis bu da beni iskillendirdi video da ben mi varım diye düşündüm) adamın şüpheli haraketlerinden yine de bir yandan yanlış mı anladım dedim
Neyse kontrol ettim iyice videoya da sonuna kadar baktım rahatladım yerime geçtim oturdum bu sefer de amca bana laf attı
Kalbinizi değiştirin ben öyle şey yapmam vs. dedi
Bende ben sizi kişisel olarak tanımam etmem kadrajda kendimi gördüm ve bunu kontrol etmek zorundaydım önümde alenen bir toplu taşıma da video kaydı almaniz doğru değil felan dedim millet döndü bize bakıyor tabi fazla uzatmadim sonra duragimda indim
Şimdi de yanlış mı yaptım kendimi Rezil mi ettim adamın günahını mi aldım yoksa haklı mıydım karar veremiyorum? Düşüncelerinizi merak ettim
Kendınızı bu kadar önemsemeyin.
 
Yani normal oturmuyor musunuz? Dekolte zaten görünmüyor mu adam ekstra neyi çekecek hani eteğin altından mi demek istediniz anlamadım. Birden ver telefonu bakacağım demek de ilginç adam sakinmiş de tepki vermemiş yoksa olay çıkaran biri de olabilirdi
Bende anlamadım
Dekolteni açıp herkese görünür kılıyorsun
Sonra vay efendim benim Dekoltemi cektiler

Yani bende açık giyiniyorum ama özellikle eteğin altına telefon tutulmadiysa Kadraja ben girmişim çıkmışım kasıt aramam ki, görse nolur
Zaten milyonlar gördü öyle gezerken
 
Lütfen oğlun falan olursa böyle düşündüğün gibi öğretme olur mu

Dekolte giydiyse her şeyi hak etmiştir zihniyetini çocuğun varsa ona aşılama

Çocuk hem başka kadınların hayatını karartmasın hem kendi hayatı kararmasın
Bunu bir de normallestiriyor etek giyersen dekolte giyersen viyaklama demeye getiriyor

Ben Almanya da yasiyorum burda da oluyor böyle taciz olaylari kimse de cikip demez neden etek giydin yahu neden kadin giyimini degistirecek amca belki sapik degildi gözü de ön plana alirsak kendini göremedi veya eli kaydi ama bu demek degil ki sapiklar yok üstelik o yas civari daha azgin
 
Bugün otobüse binmiş çarşıya gidiyordum. Daha sonra önüme yaşlı ve gözü yaralı ( şiş) bir adam oturdu. Ben kulaklık takmış müzik dinliyordum. Daha sonra bu adam telefonunu çıkardı ben o zamana kadar müziğe dalmıştım sonra kafamı bir çevirdim ki telefonun kadrajinda saniyelik kendimi gördüm. Sonra adam kadrajdan benim kendimi gordugumu anladı hızlıca kendine çevirdi telefonun ekranını yakinlastirdi ve gözüne bakmaya başladı
Sonra tabi bende huylandim. Bir sinir bastı acaba benimi cekti diye. Üstümde de hafif dekoliteli bir kıyafet vardı bundan dolayı da iyice iskillendim
Sonra adama dik dik bakmaya başladım adamın sırtı bana dönüktü tabi önümde oturuyor
Sonra kalkıp yer degistirdi otobüsün önüne gitti oturdu ama benim içime kurt düştü bir kere dayanamadım kalktım arkasından
Telefonunu açar mısın amca bakmak istiyorum dedim galerini de aç lütfen dedim sinirli ve sertçe adam da benim huylandigimi fark etmişti zaten tabi dedi hemen açtı gösterdi bir video ve fotoğraf ikisinde de adam gözünü çekmiş ama benim sinirim geçmedi ( bu arada adam kalkarken galerisini gördüm video ve fotoraf vardı az önce cekilmis bu da beni iskillendirdi video da ben mi varım diye düşündüm) adamın şüpheli haraketlerinden yine de bir yandan yanlış mı anladım dedim
Neyse kontrol ettim iyice videoya da sonuna kadar baktım rahatladım yerime geçtim oturdum bu sefer de amca bana laf attı
Kalbinizi değiştirin ben öyle şey yapmam vs. dedi
Bende ben sizi kişisel olarak tanımam etmem kadrajda kendimi gördüm ve bunu kontrol etmek zorundaydım önümde alenen bir toplu taşıma da video kaydı almaniz doğru değil felan dedim millet döndü bize bakıyor tabi fazla uzatmadim sonra duragimda indim
Şimdi de yanlış mı yaptım kendimi Rezil mi ettim adamın günahını mi aldım yoksa haklı mıydım karar veremiyorum? Düşüncelerinizi merak ettim
Sildiyse bile geri getirebiliyor son silinenler kategorisindeye bakmış mıydın? Ordan şifre var giremiyorsun amcanın şifresiyle anca girebiliyosun veya yüzü okutupta..
sessiz kalmamakla iyi yapıyorsunuz bu şekil devam..
 
Bende anlamadım
Dekolteni açıp herkese görünür kılıyorsun
Sonra vay efendim benim Dekoltemi cektiler

Yani bende açık giyiniyorum ama özellikle eteğin altına telefon tutulmadiysa Kadraja ben girmişim çıkmışım kasıt aramam ki, görse nolur
Zaten milyonlar gördü öyle gezerken
Dekolte giyindi diye dekolteyi çekmek zorunda mı ne alaka? Hangi kafayla yaşıyorsun bacım?
 
Ben 7 8 yasimdan beri evden dışarıya adımımı attığım anda tamamen bir farkındalık alemine girmek zorundayım. Baktığım yere, üstüme başıma, sokağın tenha olup olmadığına, oturacağım koltukta yanda kimin oturduğuna, kime ne mesafede konuşacağıma, kime gülümseyip kiminle mesafe kuracağıma her şeye ama her şeye dikkat etmek zorundayım. Ben kadın olarak bu kadar huzursuz, dikkatli isem o adam da olacak. Bu yaşına kadar öğrenmediyse bu yasinda biri öğretmiş iyi olmus. Benim yolda g.tümü avuçladilar ben sokak tenha diye korktum ama kalp krizi geçirmedim o adam da o kadar şeye kalp krizi geçirmez. Geciriyorsa da onun problemi. Telefonu elinden zorla almamışsınız, sormuşsunuz o da isin polise gideceğini düşünmüş, muhtemelen de sizin rahatsızlığınızı fark da ettigi icin uzamasın diye çıkarmış vermiş. Kendine de ders olsun bi daha dikkat eder. Kendini çekecekse elini kolunu dogru kullansın ya da evinde çeksin.
Bak ek yapmaya geldim sinir oldum. Bu dünyanın yükünü kadinlar olarak biz mi çekmek zorundayız yahu? Rahatsiz olur üzülürmüş. Her gün rahatsiz olmayan kaç kadin var ya biraz da erkekler üzülsün bir sey olmaz. Ne ılık g.tleri var paşaların.
Yaşlı biri olmasına gerek yok eşim dekoltesi var gözüm kaydı dese kaymayan tek bir organi kalmaz şahsım tarafından.
 
Bugün otobüse binmiş çarşıya gidiyordum. Daha sonra önüme yaşlı ve gözü yaralı ( şiş) bir adam oturdu. Ben kulaklık takmış müzik dinliyordum. Daha sonra bu adam telefonunu çıkardı ben o zamana kadar müziğe dalmıştım sonra kafamı bir çevirdim ki telefonun kadrajinda saniyelik kendimi gördüm. Sonra adam kadrajdan benim kendimi gordugumu anladı hızlıca kendine çevirdi telefonun ekranını yakinlastirdi ve gözüne bakmaya başladı
Sonra tabi bende huylandim. Bir sinir bastı acaba benimi cekti diye. Üstümde de hafif dekoliteli bir kıyafet vardı bundan dolayı da iyice iskillendim
Sonra adama dik dik bakmaya başladım adamın sırtı bana dönüktü tabi önümde oturuyor
Sonra kalkıp yer degistirdi otobüsün önüne gitti oturdu ama benim içime kurt düştü bir kere dayanamadım kalktım arkasından
Telefonunu açar mısın amca bakmak istiyorum dedim galerini de aç lütfen dedim sinirli ve sertçe adam da benim huylandigimi fark etmişti zaten tabi dedi hemen açtı gösterdi bir video ve fotoğraf ikisinde de adam gözünü çekmiş ama benim sinirim geçmedi ( bu arada adam kalkarken galerisini gördüm video ve fotoraf vardı az önce cekilmis bu da beni iskillendirdi video da ben mi varım diye düşündüm) adamın şüpheli haraketlerinden yine de bir yandan yanlış mı anladım dedim
Neyse kontrol ettim iyice videoya da sonuna kadar baktım rahatladım yerime geçtim oturdum bu sefer de amca bana laf attı
Kalbinizi değiştirin ben öyle şey yapmam vs. dedi
Bende ben sizi kişisel olarak tanımam etmem kadrajda kendimi gördüm ve bunu kontrol etmek zorundaydım önümde alenen bir toplu taşıma da video kaydı almaniz doğru değil felan dedim millet döndü bize bakıyor tabi fazla uzatmadim sonra duragimda indim
Şimdi de yanlış mı yaptım kendimi Rezil mi ettim adamın günahını mi aldım yoksa haklı mıydım karar veremiyorum? Düşüncelerinizi merak ettim
Yani haklısın iyi yaptında adamıda boş yere kötü duruma soktun belkide sadece kendini çekiyordu yaşlı olduğu için telefonu elinde kamerası açık unutmuş olabilir mesela senin yaptığın doğru çok sert çıkışmışsın kendini yaşlı amcanın yerine koy biri seni öyle boş yere kötü duruma soksa sen öyle bişey yapmamış olmana rağmen kötü olursan nasıl hissedersin herkes adamı sapık sanmıştır şimdi
 
Ben 7 8 yasimdan beri evden dışarıya adımımı attığım anda tamamen bir farkındalık alemine girmek zorundayım. Baktığım yere, üstüme başıma, sokağın tenha olup olmadığına, oturacağım koltukta yanda kimin oturduğuna, kime ne mesafede konuşacağıma, kime gülümseyip kiminle mesafe kuracağıma her şeye ama her şeye dikkat etmek zorundayım. Ben kadın olarak bu kadar huzursuz, dikkatli isem o adam da olacak. Bu yaşına kadar öğrenmediyse bu yasinda biri öğretmiş iyi olmus. Benim yolda g.tümü avuçladilar ben sokak tenha diye korktum ama kalp krizi geçirmedim o adam da o kadar şeye kalp krizi geçirmez. Geciriyorsa da onun problemi. Telefonu elinden zorla almamışsınız, sormuşsunuz o da isin polise gideceğini düşünmüş, muhtemelen de sizin rahatsızlığınızı fark da ettigi icin uzamasın diye çıkarmış vermiş. Kendine de ders olsun bi daha dikkat eder. Kendini çekecekse elini kolunu dogru kullansın ya da evinde çeksin.
Bak ek yapmaya geldim sinir oldum. Bu dünyanın yükünü kadinlar olarak biz mi çekmek zorundayız yahu? Rahatsiz olur üzülürmüş. Her gün rahatsiz olmayan kaç kadin var ya biraz da erkekler üzülsün bir sey olmaz. Ne ılık g.tleri var paşaların.

Son cümle ♥️ ben 😂😂😂
 
Ay ama haksiz mıyım 😒 Vah vah ne kırılgan varlıklar yazık. Ben her gün onlarca şeye katlanıyorum onlar da eşşek gibi katlanacak. Ülkeyi bu hale getirenler kendileri değillermiş gibi asla da bitmeyen mağduriyetleriyle uğraşmak zorunda değiliz. Kadınlar giydigi kıyafetin, nazik olmak adına karşıdaki erkeğe gülümsemesinin hesabını her yerde vermek zorunda kalıyorsa onlar da o telefonu ellerine alıp nereyi çektiklerinin hesabını verecekler. İsteyen de gidip köşede ağlasın. Babam da yapsa oh olsun eşim de yapsa oh olsun.
 
Damacanayı biliyordum yok artık tavuğa ne yapmışlar
Cahillik bazen çok güzelsin hiç bilmesem daha iyi değil mi
 
Ay ama haksiz mıyım 😒 Vah vah ne kırılgan varlıklar yazık. Ben her gün onlarca şeye katlanıyorum onlar da eşşek gibi katlanacak. Ülkeyi bu hale getirenler kendileri değillermiş gibi asla da bitmeyen mağduriyetleriyle uğraşmak zorunda değiliz. Kadınlar giydigi kıyafetin, nazik olmak adına karşıdaki erkeğe gülümsemesinin hesabını her yerde vermek zorunda kalıyorsa onlar da o telefonu ellerine alıp nereyi çektiklerinin hesabını verecekler. İsteyen de gidip köşede ağlasın. Babam da yapsa oh olsun eşim de yapsa oh olsun.

Bende aynı düşüncede olduğum için kardeşimi alnından öptüm ilk mesajda. Ben kızımı sakınması gerektiği ile ilgili değil oğlumu dikkatli olması konusunda eğitiyorum. Baba ve eş konusunda da aynıyız gerekirse dayak yesinler oh olur erkolara 😂😂 Tamamen kapatılsa yok demem 😬
 
Çok iyi yapmışsın ben de seni tebrik ederim geçenlerde otobüse bindim burada küçük bir yere giden otobüs var kredi kartı geçmiyor gittiğin kadar öde kimse senin yerine basmıyor zaten otobüs yaşlı dolu bir genç kız bindi kent katını unuttuğunu söyledi. Şöför kıza bağırdı yaşlı bir kadının biri de nasıl unutuyorsunuz kent kartınızı diye kızı ağlattı sadece ben dedim al ablacım bas ağlama değdi mi yani bunun için kızcağızı ağlatmaya. Ben üniversiteye giderken o otobüs saat başıydı ve kartımı 2 dk doldurup gelecektim çok yakın bir yerdi. Bir sürü yaşlı biniyordu otobüse sıra halinde kapıdan bir kişi bile beni geçirmedi hepsi öyle bir tersledi ki gencecik kızım şimdi olsa hepsini perişan ederdim onlar yüzünden otobüs gitti ve ben 1 saat otobüs bekleyip geç kaldım. Bu yaşlıların gençlere bu kadar saldırganlığına sapıklığına anlam veremiyorum. Yaşlı dediğin bilge olur bunlar deccal gibiler boşa yaşanmış bir ömür bazıları. Çok iyi yapmışsın aferin ben olsam yapamazdım helal olsun.
 
Bende anlamadım
Dekolteni açıp herkese görünür kılıyorsun
Sonra vay efendim benim Dekoltemi cektiler

Yani bende açık giyiniyorum ama özellikle eteğin altına telefon tutulmadiysa Kadraja ben girmişim çıkmışım kasıt aramam ki, görse nolur
Zaten milyonlar gördü öyle gezerken
Evet ben de bundan bahsettim bir sürü beğenmedime rağmen ayni düşünüyorum, herkes de suçlu değil sonuçta çoğu yaşlı aramayı dahi zor yapıyor .
 
Evet ben de bundan bahsettim bir sürü beğenmedime rağmen ayni düşünüyorum, herkes de suçlu değil sonuçta çoğu yaşlı aramayı dahi zor yapıyor .
Konu sahibi bile adamın davranışını dekoltesine bağlamış ki konuda bahsetme gereği duymuş. Kimse dekolte giyen tacizi hak eder demiyor ki. Millet gene yanlış taraflarından anlıyor 🤦🏻‍♀️
 
Ben kapalı bir kadınım ki bunu belirtmek zorunda olmam bile absürt, ben de başkasının kadrajına girmekten nefret ediyorum. Bırak otobüsü, konserde orda burda ön sıramda selfie çekmeye çalışanları bile nazikçe uyarırım beni almayın diye. Çirkefleşen oluyor haddini bildiriyorum. Sokağa bu kıyafetle çıktım diye herkes beni çekebilir olayına asla asla katılmıyorum.
 
Ben anlıyorum sizi ama işte hasta ve yaşlı belkide artık korkarak binecek toplu taşımaya
Haklıysan oh iyi olmuş az bile ama ya haksızsan işte
Zor bir durum
Canım sende benden safsin
Öyle olsa arkada oturan kızın kendinden şüphelendiğini fark etmezdi aklına bile gelmezdi

Burda bi konu vardı kadın kocasının arşivinde sokaktaki kadınların orasını burasını çektiği onlarca fotoğraf buluyor
 
Canım sende benden safsin
Öyle olsa arkada oturan kızın kendinden şüphelendiğini fark etmezdi aklına bile gelmezdi

Burda bi konu vardı kadın kocasının arşivinde sokaktaki kadınların orasını burasını çektiği onlarca fotoğraf buluyor
Haklısın insanların kendini savunması heleki günümüzde gayet haklı bir duruş
Benim duruşum saflıktan ziyade vicdani bir durum eğer adam masum ise yaşadıkları çok kötü bir anı olarak kalacaktır bunu yaşatmakta en az taciz kadar kötüdür
Gönül isterdiki hiç böyle durumlar yaşanmasın ama yaşanıyor maalesef
KOnu sahibi zaten gidip kontrol etmiş neyseki bir problem yokmuş konu sahibi açısından
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X