Pcos amh 6

elfnhnnn

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Mayıs 2026
Mesajlar
19
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Selamlar hanımlar desteğe ihtiyacım var. 1 yıl olacak korunmuyorum ama gebelik olmadı.Doktora gittim pcos dedi amh 6 dedi özel doktordu sürecimi hep uzattı tüp bebek dşye diretti ama regl oluyodum.Hep alttan muayene ediyodu rahim filmi özelde çekmemi istedi ama pahalıydı çekmedim. Soğan kürü denedim doğal çözümler ne varsa yaptım ama bu defa reglim gecikti bir baktım kistim olmuş. Yumurta büyümüş biraz ama çatlamamış dedi.Doktor değiştirdim şimdi regli iken gel dedi ama bu ay da kistin var reglin gecikebilir dedi gerçekten olmadım regl iken kan verecektim hormon.Prolaktinim de yüksek çıktı en son ilaç aldım. Aynı durumu yaşayan var mı . Glifor kullanıyorum bir de acnugaston diye ilaç ama gebelik olmuyor tüp bebek istemiyorum çok maliyetli. Yaşım 29 olacak ne yapmam lazım çok yoruldum çatlatma iğnesi vs de demediler henüz
 
Amh benimde yüksekti pcos var rahim filmi çektirdim bende aynı şekilde ardından aşılama yapıldı 3 kere biri tuttu ama düşük oldu daha sonra ben tüp bebekle gebe kaldım. Reglyken gittiginizde muhtemelen tupleriniz açıksa çatlatma iğnesi ya da aşılama deneyebilir
 
Bana da hiç çatlatma iğnesi aşılama denenmeden direkt tüp bebek diyorlar hemen. Ama pcos ilacı yumurta büyütme ilacı vs de verilmedi hiç.Rahim filmi zor mu peki çekmesi dayanılır mı biraz da korkuyorum. Bu ay reglimi bekliyorum 4 gün geciktim olursam doktora gideceğim hemen. Regliyken mi çatlatma iğnesi yapılıyor acaba
 
Ben aşılama için devlete gittim tüp bebegi özelde yaptırdım. Çatlatma iğnesi için reglyken değil. Reglyken muayene için gidiyosunuz sonra yumurta büyütücü ilaç veriliyor kontrollere çağrılıyor istenilen boyuta gelince yumurta çatlatma iğnesi verilir . Rahim filmi ben anestezi olmadan cektiremedim özelde anestezili çektirmiştim
 
Devlet hastanesine gittiniz mi?
Hayır hiç gitmedim henüz . Bu ay da doktor çatlatma iğnesi aşılama vb demezse gideceğim . Psikolojim bozuldu doktorların hep tüp bebeğe yönlendirmesinden. Para için mi bu kadar oyalıyorlar bilmiyorum. Rahim filmi istemedim hemen pcostan dolayıdır dşye düşündüm hep çünkü
 
Devlet aşılama ve çatlatma iğnesini yapıyor mu hemen. Gözümde artık bunlar öyle büyük olaylar ki yani anlatamam. Doktor ısrarla rahim filmi diyor bende hem korkuyorum hem de maliyetli diye bekleyeyim belki kendiliğinden gebelik olur diyorum
 
Pcosun hangi belirtilerini yaşıyosun tüylenme saç dökülmesi sivilcelenme vs var mı
 
Benim de amhım 5 ama iki doktorda pco değilsin dedi sendromun hiçbir belirtisini yaşamıyorum ama yine de inositol aldım yumurta kalitesi için. Soğan kürü yerine inositol al yumurtlamanı kolaylaştırır. Ben normalde her ay yumurtluyodum hissediyorum da ama inositol içtim bu ay 3 gün erken yumurtladım.
 
Pcosun hangi belirtilerini yaşıyosun tüylenme saç dökülmesi sivilcelenme vs var mı
Evet tüylenmem arttı ve insülin direncim var göbek çevremde yağlanma var kilo veremiyorum bazen günde 1 öğün yememe rağmen
 
Kesinlikle inositol kullan insülin direncine iyi geliyor.
Kendim mi almalıyım peki doktor hiçbir ilaç vermedi ilk defa geçen ay regl olmadım yumurtam büyümüş ama çatlayacak kadar değil sonra kist olmuş regl olamadım. Duphaston diye bir ilaç verdi
 
Kilo probleminiz var mı acaba veya insülin direnci
 
Kilo probleminiz var mı acaba veya insülin direnci
Yok hatta zayıfım boyuma göre. İnsülin direncim de yok overlerde fazla yumueta olmasına rağmen klinik bulgularda doktorlar pco değilsin dedi sadece devlette bir doktor amh değerime bakarak pcolusun ama zayıf olduğun için problem olmaz dedi. Sonrasında iki farklı tecrübeli dra gittim ikisi de değilsin dedi belirtim de yok diye.
 
Gebelik düşünüyor musun peki evli misin. Pcos ile başımız dertte ya. İnositol kendim alıp da kullanmak da istemiyorum. Hayıt özğ falan alın dediler doğal ama bilmiyorum
 
Gebelik düşünüyor musun peki evli misin. Pcos ile başımız dertte ya. İnositol kendim alıp da kullanmak da istemiyorum. Hayıt özğ falan alın dediler doğal ama bilmiyorum
Doğal kürler kist yapıyor doktora danış ve inositol kullan. Evliyim gebelik düşünüyorum bu ay korunmayı bıraktım. Burda çok okudum soğan kürü hayıt özü kist yaptı vs diye. Koenzimq10 omega3 C vitamini D vitamini inositol bu takviyelieri kullanabilirsin yumurta kaliteni arttırır.
 
Kistim yoktu önceki ay soğan suyu içtim ve ek takviyeler aldım doğal. Yumurtam büyümüş ama çatlamamış sağolsun doktor da ilaç verip büyütelim çatlatma iğnesi yapalım demedi kasım ayından beri uğraşıyorum doktoru değiştirdim.Yarın doktora gideceğim kendim diyeceğim bana ilaç iğne bir şey versin. 1 yıl olacak haziranda tam deniyoruz olmuyor ve evlilğimi etkileyecek dereceye geldi
 
Bu çatlatma iğnesi ya da aşılama için öncesinde rahim filmi istiyorlar. Yani ben gittiğim zaman öyleydi hormon testleri vs yapıldıktan sonra rahim filmi daha sonra çatlatma iğnesi ya da aşılama deniyorlar bana direk aşılama denediler çünkü bunların tutması için tüplerinizin açık olması lazım bunun içinde rahim filmi gerekiyor. Bende kendim denedim uzun bir süre olmayınca tedaviye başladım düşüğümden sonra 2 kere daha aşılama yaptırdım negatif olunca hemen tüp bebeğe başladım. Sürecin içine girmeden insan ne olacağını bilmiyor o yüzden başlayın derim en azından doktor ile ilerlersiniz
 
Rahim filmi gözünüzde büyüttüğünüz kadar zor değil ki anestezili seçeneği var 5 dk uyuyup uyanıyorsunuz bitmiş oluyor o film olmadan yapılan aşılama ya da çatlatma iğnesi boşa olabilir yani tupleriniz açık değilse bence eğer başlamak istiyorsanız önceliğiniz bu olsun zaten doktorda söylemiştir.
 
Evet bu ay regl olmayı bekliyorum kistten dolayı gecikti sanırım tekrar. Regl bitince çektirebilirim belki rahim filmini. Ve doktor aşılama iğne ne diyecek bakalım artık. Glifor da aldım insülin direnci için bakalım dua edin lütfen olsun bu ay benimde okuyan çoğu kişi aynı durumdadır belki ama çok yorulduğumu hissediyorum 1 yıldır ekstra sorun etmeseler belki doğal sürece bırakırım ama eşimin ailesi fazla üstüme geliyor
 
`