Siz ne dusunuyorsunuz?

Gün geçmiyor ki bomboş bir adam savunulmasın. Küsmek psikolojik şiddettir. Kondom delerek hamile bırakabilir bu da tecavüzdür. Çocuk evliliğin şartı değil. Memnun olmayan boşanır.
 
Gün geçmiyor ki bomboş bir adam savunulmasın. Küsmek psikolojik şiddettir. Kondom delerek hamile bırakabilir bu da tecavüzdür. Çocuk evliliğin şartı değil. Memnun olmayan boşanır.
Bunun tam tersini bu forumda bir kadın yapacaktı. Boşanmakta olduğu adamın kondomunu deleceğini söylemişti. Bende “sperm hırsızlığı” olur dediğimde bana kinlenmişti. Sonrasında da epey saydırdı zaten.
Çocuk her iki tarafın isteğiyle olacak bir şey. Zaten anneye zimmetli gibi. Çok zor, yorucu. Hayatın tamamen değişiyor.
 
Eşinin bu tavırları başlı başına yanlış, ortak fikirde olmadığınız her konuda böyle triplere girip, küsüp kendince ceza mı verecek? Manipüle ediyor, huzur vermiyor, bencilce davranıyor, baskı kuruyor. Esas bunları konuşmalısın ciddi şekilde.
Insanlar sonsuz güvendiği ve mutlu olduğu eşiyle çocuk yapma fikrini bile enine boyuna düşünüyor, sen daha çok düşünmelisin bence.
 
`