Çocuklar uygun ve onlara çaktırmadan sorduğunuzda çok iyi bilgi verirler. Cümleleri doğru kullanarak, arka planda başka şey planlayıp görünürde farklı kelimelerle sorup çaktırmazsanız eminim anlatır, o yaş grubunda çocuklar özellikle daha iyi anlatır hatta, çünkü yalan söyleme ve bir şeyleri saklama o yaşlarda ileri yaşlara göre daha düşük. Çocuktan al haberi yaşları tam. Olayın detaylarını siz bildiğiniz için eminim dedim tarzda soruları siz daha rahat sorabilirs iz şu an ben çok detaya hakim olmadığım için örnek veremedim.
Bunun dışında insanlar durup dururken ne kadar eltim önyargısı vs olsa da bu seviye olamazlar, belli ki bir şey var ortada. Kayınbiraderiniz normalde konuşurken artık konuşmuyorsa sizinle hele, daha çok öyle düşündürüyor, bir şey var ya da olmuş dedirtiyor insana. Bence siz bir şey yapmasanız bile kayınvalideniz yapmış olabilir. Kayınvalideler çok severler sözde oğullarının ve gelinlerinin arası “daha iyi olsun(!)” diye çabalarken ara bozmayı. Kayınbirader ve elti de bilenmiştir siz bilmeden size ve eşinize. Eski konulara bakmaya çalıştım biraz ama gözüme batan bir şey olmadı yazdıklarınızda.