• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Siz susar mıydınız

Herkesin bayramı mübarek olsun kızlar. Biraz saçma komu ama takıldı kafama. Eltimle konuşmuyoruz ufacık bi sürtünme tartışma olmadi aramızda hatta kavga edecek kadar yada birbirimizi yanlış anlayacak kadar bi yakın ıletisim bile olmadi bugüne kadar.Ilk evlendiginde cok yakınlık kurmaya çalıştım baktım olmadi bende kemdimi geri cektim. Olay bu değil. Bi oğlum var çok sosyal sıcak bir cocuk ama babannesinde yengesi varken asla odaya girmek istemiyor bu duruma çok sasiriyorum çünkü bi yerde yemek yerken yan masadaki ınsanlarla bile ıletisim kuran bi cocuk. Desem ki çocuğun yanında onun hakkında olumsuz konuşup çocuğu etkilemiş olabilir miyim mümkün degil cocuklari böyle şeylere karistirmaya karsiyim. Cok uzattım bu sabah kahvaltıya gittik salona kahvaltıya asla gelmek istemedi oğlum yengesi var diye onu ıkma etmeye calistim gelmedi o sırada eltim kurduğu cümleye tam net hatırlamıyorum imali şekilde ben varimya gelmiyor tarzi cümle kurdu. Cevap vermedim çünkü benimle asla konuşmuyor oğlumla da oyle. Ama neden sustum bi kac laf sokma çabası olam cümlede sezdim belkide yenildim bilemiyorum. Örnek veriyim mesela ben cay servisi yapıyorum o bulaşık yıkıyor kv benden bu kadar herkes kendi bulasigini yıkasın gibi bi sej dedi. Bu arada misafir için servis bulaşık ve.Hic cvp vermem ama cocukla olan kısıma 'çocukların bi tebessüm göremediği insanlardan çekinmesi ayni ortamda olmak istememesi çok doğal ' demediğim için pişmanım.
Çocuğu var mı?
 
Belkide seni kıskanıyordur içten içe zaten hangi eltinin birbirini sevdigi gördün nadirdir bence bende gram sevmem ama lafı sözü çok mesela eltimin o yüzden uzak dururum yani sen bşy yapmadan bile adı üstünde el tiii yani el 😀bşy yapmana gerek yok sende ona o gözle bak ve bir daha susma yoksa dişini geçirecegine inanır
Susmaıy
Yazmadığınız için bilmememiz normal. Elti eltiyi sevmez tamam da kardeş kardeşe ne oldu? Birisi sizin söylemediğiniz lafları söylemişsiniz gibi aktarmış olabilir. (kayınvalidelerin uzmanlık alanı) Ya da nişandan beri sizi kıskanmıştır, kendisine düşman görüyordur. Çünkü normal biri bu kadar zaman geçmiş, bu kadın benim hakkımda bunları söylemiş olamaz derdi. Maddi olarak durumlar nasıl, yani ona yapıldı bana yapılmadı ona alındı bana alınmadı denecek şeyler oldu mu?

Ben çocuğumun etkileneceği kötü muamele göreceği bir ortama girmem, kimsenin hatırını da dikkate almam. Ya planlanır, biz onlar orada yokken eş ailesinin evine gideriz ya da eş ailesi bize gelir. Bayrammış seyranmış umurumda olmaz. Durumu bile bile niye gidiyorsunuz? 6 yaşındaki çocuğuma diş bileyen birinin olduğu ortama kimse beni sokamaz. Eşim gitsin halletsin dertleri sorunları neymiş. Bana ne elin kadınından triplerinden terbiyesizliklerinden.
Yapma etme olayina gelirsek bana yapılmayan her sry ona yapıldı bu durumda benim her çıkarmam gerekirdi. Bayram sabahı kahvaltısı diye orda olmamız lazımmış güya eşime göre. Birde aynı yerde oturuyorlar ne zaman gitsem orda olur zaten
 
olayları gerçek hali ile anlatmıyorsunuz.. ama eski konular görünüyor farkındasınız değil mi? Gerçek hayat da tam olarak böyle. Siz haklısınız ya da haksızsınız demiyorum ama sonuçta olan olayları " kendi algılanmasını istediğiniz şekilde " algılıyor ve insanlara böyle sunmaya çalışıyor olsanız da konunun tarafları olayın tam olarak aslını görüyor , yaşıyor ve hissediyor.
Olayları tam olarak olduğunu gibi anlatıyorum eskı konular gözükebilir ortada farklı bi sey yazmamisimdir bastan beri böyle bu durum
 
Bence sizi sevmedi yada ısınamadı ee normal olarak çocuguda tepki vermiyor ama sanki elti kişisi senden bşy gördüde mi söylemiyor yoksa durduk yere kimse kimseye neden laf söylesin ve buz gibi olsun tuhaf
İste bana da tuhaf gelen bu
 
Herkesin bayramı mübarek olsun kızlar. Biraz saçma komu ama takıldı kafama. Eltimle konuşmuyoruz ufacık bi sürtünme tartışma olmadi aramızda hatta kavga edecek kadar yada birbirimizi yanlış anlayacak kadar bi yakın ıletisim bile olmadi bugüne kadar.Ilk evlendiginde cok yakınlık kurmaya çalıştım baktım olmadi bende kemdimi geri cektim. Olay bu değil. Bi oğlum var çok sosyal sıcak bir cocuk ama babannesinde yengesi varken asla odaya girmek istemiyor bu duruma çok sasiriyorum çünkü bi yerde yemek yerken yan masadaki ınsanlarla bile ıletisim kuran bi cocuk. Desem ki çocuğun yanında onun hakkında olumsuz konuşup çocuğu etkilemiş olabilir miyim mümkün degil cocuklari böyle şeylere karistirmaya karsiyim. Cok uzattım bu sabah kahvaltıya gittik salona kahvaltıya asla gelmek istemedi oğlum yengesi var diye onu ıkma etmeye calistim gelmedi o sırada eltim kurduğu cümleye tam net hatırlamıyorum imali şekilde ben varimya gelmiyor tarzi cümle kurdu. Cevap vermedim çünkü benimle asla konuşmuyor oğlumla da oyle. Ama neden sustum bi kac laf sokma çabası olam cümlede sezdim belkide yenildim bilemiyorum. Örnek veriyim mesela ben cay servisi yapıyorum o bulaşık yıkıyor kv benden bu kadar herkes kendi bulasigini yıkasın gibi bi sej dedi. Bu arada misafir için servis bulaşık ve.Hic cvp vermem ama cocukla olan kısıma 'çocukların bi tebessüm göremediği insanlardan çekinmesi ayni ortamda olmak istememesi çok doğal ' demediğim için pişmanım.
Lütfen çocuğuna sakin bir ortamda güzel dille sorarmısın ,neden o varken içeri gelmediğini çocuğa bişey mi dedi yada ters mi bakıyor surat ifadesi bile çocuğun çekinmesine yeter.

Bu arada eltinle samimi olmaman hayrına, ben 6 senelik evliyim sonradan kaynım evlendi ve ben sana buraya sığdıramam yaptıklarını. Çok kötü şeyler yaşadım. Sadece bana değil kayınailesine de çok saygısızlıklar yaptı ama bana ayrı bir terbiyesizlik yaptı kaynımla birlikte. O yüzden benim sana önerim sakın ola ki değişir diye şans verme bir gün olurda yakınlık gösterirse sakın yüz verme.
Hayatınızdan özellikle de evliliğinizden koruyun o ş*eytanı.


Eğer kaynanan böyle herkes kendi bulaşığını yıkasın gibi bir imada bulunuyorsa da artık gitmemenin zamanı gelmiş demektir. Özellikle de oğlun için. Bence kaynananla da araya mesafe koyabilirsin hiç çekinme kafaya takma insanlar nasıl davranıyorsa sende aynnen öyle davranabilirsin. Sen kaldırıyorsa onlarda kaldırabilir bazı durumları kusura bakmayacaklar. Kocana da bu durumu anlat bence. İçine çekme olayarın ama sadece haberi olsun. Ben sana bişey diyim mi

Benim kaynanamda eltimle çok vakit geçirir herşey yapardı cebine harclığını koyacak kadar mıç mıçlardı :) ama en büyük nankörlüğü de kaynanama yaptı eltim. Aralarında kıyamet koptu. Hakaretler havada uçuştu.. sen bi onları baş başa bırak aşko 😉 böyle iyyce suyu çıkcak merak etme. Sen çekil köşene Allaha bırak al çekirdek çıtle göreceksin..
Bu dünya yuvarlak , Devran dönüyor. Dönüp dolaşıp insanın yaptıkları önüne gelmekle meşhurdur.
 
Olayları tam olarak olduğunu gibi anlatıyorum eskı konular gözükebilir ortada farklı bi sey yazmamisimdir bastan beri böyle bu durum
O zaman şöyle sorayım size eşinizin ailesi ile bambaşka sorunlarınız olduğu ve kaynınızın düğününe gitmeyeceğinizi kayınvalidenize söylediğinizi .."annem çok ağladı ..kardeşimin düğününe gideceğim " diyen eşinize "yalandan ağlayıp seni ikna etti ,o düğüne gidersen biz bitelim " şeklinde konuştuğunuzu ,geçen yıl bu zamanlar bu tartışmaşarın içinde olduğunuzu okudum.Hatta iki erkek kardeşin "ölürsen ölüme gelme" şeklinde birbirlerine girdiğini paylaşmışsınız soruldukça ..bu durumu yaşadığınız kaynınız ve eşi ile şu an bu hiçbir sorun yaşamadan size böyle davranan kişiler farklı kişiler mi?
 
Ben çocuğu olmadığı için çocuğunuza fiziksel olarak kötü davrandığını düşünüyorum. Çünkü çocuklar her durumda sevgi doludur gözünün içine baka baka seni sevmiyorum dese bile o kadar çekinmez. Muhtemelen yalnız yakaladığı bir zamanda fiziksel bir şiddet uyguladı.
 
Lütfen çocuğuna sakin bir ortamda güzel dille sorarmısın ,neden o varken içeri gelmediğini çocuğa bişey mi dedi yada ters mi bakıyor surat ifadesi bile çocuğun çekinmesine yeter.

Bu arada eltinle samimi olmaman hayrına, ben 6 senelik evliyim sonradan kaynım evlendi ve ben sana buraya sığdıramam yaptıklarını. Çok kötü şeyler yaşadım. Sadece bana değil kayınailesine de çok saygısızlıklar yaptı ama bana ayrı bir terbiyesizlik yaptı kaynımla birlikte. O yüzden benim sana önerim sakın ola ki değişir diye şans verme bir gün olurda yakınlık gösterirse sakın yüz verme.
Hayatınızdan özellikle de evliliğinizden koruyun o ş*eytanı.


Eğer kaynanan böyle herkes kendi bulaşığını yıkasın gibi bir imada bulunuyorsa da artık gitmemenin zamanı gelmiş demektir. Özellikle de oğlun için. Bence kaynananla da araya mesafe koyabilirsin hiç çekinme kafaya takma insanlar nasıl davranıyorsa sende aynnen öyle davranabilirsin. Sen kaldırıyorsa onlarda kaldırabilir bazı durumları kusura bakmayacaklar. Kocana da bu durumu anlat bence. İçine çekme olayarın ama sadece haberi olsun. Ben sana bişey diyim mi

Benim kaynanamda eltimle çok vakit geçirir herşey yapardı cebine harclığını koyacak kadar mıç mıçlardı :) ama en büyük nankörlüğü de kaynanama yaptı eltim. Aralarında kıyamet koptu. Hakaretler havada uçuştu.. sen bi onları baş başa bırak aşko 😉 böyle iyyce suyu çıkcak merak etme. Sen çekil köşene Allaha bırak al çekirdek çıtle göreceksin..
Bu dünya yuvarlak , Devran dönüyor. Dönüp dolaşıp insanın yaptıkları önüne gelmekle meşhurdur.
Bulaşık olayını elti diyor ben servis yapıyorum o bulaşık yıkıyor bulaşık bitince herkes kendi bulasigini yikasin dedi bulaşık benim bulasigin degil burada cocugu yedirip bulasigini kimseye yikatmam .Bayrama gelen gidenin yedikleri bulasıklar
 
Bulaşık olayını elti diyor ben servis yapıyorum o bulaşık yıkıyor bulaşık bitince herkes kendi bulasigini yikasin dedi bulaşık benim bulasigin degil burada cocugu yedirip bulasigini kimseye yikatmam .Bayrama gelen gidenin yedikleri bulasıklar
E girmeseymiş mutfağa sanki zorla soktular yaranacam diye girip söylenmesin 🤣 iyi olmuş. Boşveeer uzak dur ama ne derler çocuktan al haberi. Bence oğluna evde sor sohbet ederken o gerzek çocuğa kesin kaş göz yaptı yada bişey dedi. Çocuk çekiniyor yazık
 
O zaman şöyle sorayım size eşinizin ailesi ile bambaşka sorunlarınız olduğu ve kaynınızın düğününe gitmeyeceğinizi kayınvalidenize söylediğinizi .."annem çok ağladı ..kardeşimin düğününe gideceğim " diyen eşinize "yalandan ağlayıp seni ikna etti ,o düğüne gidersen biz bitelim " şeklinde konuştuğunuzu ,geçen yıl bu zamanlar bu tartışmaşarın içinde olduğunuzu okudum.Hatta iki erkek kardeşin "ölürsen ölüme gelme" şeklinde birbirlerine girdiğini paylaşmışsınız soruldukça ..bu durumu yaşadığınız kaynınız ve eşi ile şu an bu hiçbir sorun yaşamadan size böyle davranan kişiler farklı kişiler mi?
Tam olarak bunları yaşadık bunlari yasarkem bile aramızda elti kayinla bir sey gecmedi.Dügüne bile o kadar lafa rağmen. Esimin kardesi abisine neden öyle dedi biliyor musunuz?Nisandan sonra eltime sosyal medyadan istek attım kabul etmedi hemde hiçbir sebep olmadan.Esim bunu annesine ' esim kardeşimin nişanlısına yakınlık duydu ıstek atti neden kabul etmedi anne dediği icşn kaynım arayıp o çirkin laflari etti.biz ona rağmen düğüne gittik
 
6 yaşındaki bir çocuk "sebep, neden" anlatabilir.
Benim de 6 yaşında oğlum var. Hoşlanmadığı durumu, kişileri nedenleriyle detaylı bir şekilde anlatıyor.
Kadın da bir şey dememiş aslında olan durumu dile getirmiş
Sessiz kalarak siz de onaylamışsınız
Olayı uzatmanın anlamı yok.. kimse kimseden memnun değil çok fazla aynı ortamda bulunmayın.. bitsin
 
Herkesin bayramı mübarek olsun kızlar. Biraz saçma komu ama takıldı kafama. Eltimle konuşmuyoruz ufacık bi sürtünme tartışma olmadi aramızda hatta kavga edecek kadar yada birbirimizi yanlış anlayacak kadar bi yakın ıletisim bile olmadi bugüne kadar.Ilk evlendiginde cok yakınlık kurmaya çalıştım baktım olmadi bende kemdimi geri cektim. Olay bu değil. Bi oğlum var çok sosyal sıcak bir cocuk ama babannesinde yengesi varken asla odaya girmek istemiyor bu duruma çok sasiriyorum çünkü bi yerde yemek yerken yan masadaki ınsanlarla bile ıletisim kuran bi cocuk. Desem ki çocuğun yanında onun hakkında olumsuz konuşup çocuğu etkilemiş olabilir miyim mümkün degil cocuklari böyle şeylere karistirmaya karsiyim. Cok uzattım bu sabah kahvaltıya gittik salona kahvaltıya asla gelmek istemedi oğlum yengesi var diye onu ıkma etmeye calistim gelmedi o sırada eltim kurduğu cümleye tam net hatırlamıyorum imali şekilde ben varimya gelmiyor tarzi cümle kurdu. Cevap vermedim çünkü benimle asla konuşmuyor oğlumla da oyle. Ama neden sustum bi kac laf sokma çabası olam cümlede sezdim belkide yenildim bilemiyorum. Örnek veriyim mesela ben cay servisi yapıyorum o bulaşık yıkıyor kv benden bu kadar herkes kendi bulasigini yıkasın gibi bi sej dedi. Bu arada misafir için servis bulaşık ve.Hic cvp vermem ama cocukla olan kısıma 'çocukların bi tebessüm göremediği insanlardan çekinmesi ayni ortamda olmak istememesi çok doğal ' demediğim için pişmanım.
Çocuk yakınlığı hiss tmedigi için iletişim kurmuyordur da küçücük çocuk yanında hiç bir şey konusulmadiysa ya da bir şeye maruz kalmadıysa odaya girmeyecek kadar nasıl çekinir ? Laf sokmadan önce bunu düşünürdüm.
 
6 yaşındaki bir çocuk "sebep, neden" anlatabilir.
Benim de 6 yaşında oğlum var. Hoşlanmadığı durumu, kişileri nedenleriyle detaylı bir şekilde anlatıyor.
Kadın da bir şey dememiş aslında olan durumu dile getirmiş
Sessiz kalarak siz de onaylamışsınız
Olayı uzatmanın anlamı yok.. kimse kimseden memnun değil çok fazla aynı ortamda bulunmayın.. bitsin
Ben de soruyorum oğluma sadece utanıyorum diyor.Zaten binde bir denk geliyoruz
 
Çocuk yakınlığı hiss tmedigi için iletişim kurmuyordur da küçücük çocuk yanında hiç bir şey konusulmadiysa ya da bir şeye maruz kalmadıysa odaya girmeyecek kadar nasıl çekinir ? Laf sokmadan önce bunu düşünürdüm.
Düşünüyorum ama bulamıyorum nedenini
 
Ben de soruyorum oğluma sadece utanıyorum diyor.Zaten binde bir denk geliyoruz

Utanıyordur o zaman
Dün mesela bayramda büyüklerimize giderken, oğlum "anne el öpmesem çok utanıyorum sadece sarılsam olur mu" dedi
Olur tabi dedim
O yaşlarda "utanma, çekinme" duygusu yoğun oluyor
 
Utanıyordur o zaman
Dün mesela bayramda büyüklerimize giderken, oğlum "anne el öpmesem çok utanıyorum sadece sarılsam olur mu" dedi
Olur tabi dedim
O yaşlarda "utanma, çekinme" duygusu yoğun oluyor
Olabilir tabi ama bizimki hic utanan bi cocuk degil disarda parkta bile bazen cok yakınlık kurmaya calisir birileriyle ben engel olurum. Böyleyken ilk defa birine bu tarz yoklaması beni düşündürdü
 
Ben çocuğu olmadığı için çocuğunuza fiziksel olarak kötü davrandığını düşünüyorum.
Bu nasıl cahilce bir yorum ya! Çocuğu olmayanlar niye kötü davransın çocuklara biraz mantık lütfen
 
O zaman şöyle sorayım size eşinizin ailesi ile bambaşka sorunlarınız olduğu ve kaynınızın düğününe gitmeyeceğinizi kayınvalidenize söylediğinizi .."annem çok ağladı ..kardeşimin düğününe gideceğim " diyen eşinize "yalandan ağlayıp seni ikna etti ,o düğüne gidersen biz bitelim " şeklinde konuştuğunuzu ,geçen yıl bu zamanlar bu tartışmaşarın içinde olduğunuzu okudum.Hatta iki erkek kardeşin "ölürsen ölüme gelme" şeklinde birbirlerine girdiğini paylaşmışsınız soruldukça ..bu durumu yaşadığınız kaynınız ve eşi ile şu an bu hiçbir sorun yaşamadan size böyle davranan kişiler farklı kişiler mi?
Ayy siz çok yaşayın emi sağolun valla. bir de bana salağa yatması yok mu kaç kez sordum. Elti ve kocası bu sebeblerden konuşmuyor işte bir de saf saf neden böyle davranıyor çocuğuma demiş çocuğuna değil ki sadece eşine de sana da öyle daveanıyor hiç birinizle görüşmek istemiyorlar işte.
 
Çocuklar uygun ve onlara çaktırmadan sorduğunuzda çok iyi bilgi verirler. Cümleleri doğru kullanarak, arka planda başka şey planlayıp görünürde farklı kelimelerle sorup çaktırmazsanız eminim anlatır, o yaş grubunda çocuklar özellikle daha iyi anlatır hatta, çünkü yalan söyleme ve bir şeyleri saklama o yaşlarda ileri yaşlara göre daha düşük. Çocuktan al haberi yaşları tam. Olayın detaylarını siz bildiğiniz için eminim dedim tarzda soruları siz daha rahat sorabilirs iz şu an ben çok detaya hakim olmadığım için örnek veremedim.

Bunun dışında insanlar durup dururken ne kadar eltim önyargısı vs olsa da bu seviye olamazlar, belli ki bir şey var ortada. Kayınbiraderiniz normalde konuşurken artık konuşmuyorsa sizinle hele, daha çok öyle düşündürüyor, bir şey var ya da olmuş dedirtiyor insana. Bence siz bir şey yapmasanız bile kayınvalideniz yapmış olabilir. Kayınvalideler çok severler sözde oğullarının ve gelinlerinin arası “daha iyi olsun(!)” diye çabalarken ara bozmayı. Kayınbirader ve elti de bilenmiştir siz bilmeden size ve eşinize. Eski konulara bakmaya çalıştım biraz ama gözüme batan bir şey olmadı yazdıklarınızda.
 
Back
X