Tatil değil zehir oldu izin bana.

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Siz odaginizi kendi ailenize cekip esinizle birlik olmadiktan sonra bu problemlerin hicbiri bitmez. Isteseniz cozebilirsiniz yazdigim metinde tek takildiginiz torunu demem.
Ne diyim Allah kolaylik versin bende fikir bitti.
Peki teşekkürler fikirleriniz için. Şuan aklımda işe girersem nasıl olur düşüncesi var. Bu seferde eşim kv bakmak için filan çağırır sinir olurum. İstemiyorum gelip bakmasını. Sürekli eşime ben çocuklarınıza bakarım siz çalışın deyip duruyordu ama amaç bizden para koparmak. Bizden beklenti içinde olacak ve sürekli bir arada kalmak zorunda kalacağız. Ya çok derin düşünüyorum belki de. İlerde şöyle olacak böyle olacak vs diye kafama çok takıyorum.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Yengene sorsan oda annenin başka şeylerinden şikayet eder bu dünya böyle işte . Korun kendini kocana bırakma . Eeee şimdi durum ne eşinle Kv ile
Ya tabi yengemle biz konuşuruz. O konularda hiç çekinmez söyler söyleywceklerini. Yani kız kardeş gibi benimle aynı yatakta bile yatmıştır yengem kendi isteğiyle. O da abimden şikayetçiydi. Abim gezdirmez ben gezdirir ben ilgilenirdim yengemle. Gel gezmeye gidelim alışverile gidelim derdim veya yengem bana derdi sensiz alışveriş yapamıyorum, seni özledim gel diye. Anneme bende ablam da bazen kızardık eğer yengemin yanlış anlayacağı birşey yapsa ama yengem kendisi de anneme cevap verir söyler annem birşey demez.

Eşimle şuan iyi gibiyiz, ama laf sokmaları vs bitmiyor, bazen durup durup şaka yapar gibi bazen de ciddi cidsi laf sokuyor. Kızımla konuşuyor kızım üzerinden laf sokuyor, evde iş yaparız ev işinden laf sokar. Temizlik takıntılı biri. Ben ne kadar çocukla elimden geleni yapsam da mutlaka birşey bulur laf edecek. Ama takmıyorum cevap vermiyorum umursamıyorum. O konuşup konuşup duruyor. Eskiden cevap verirdim şimdi cevap vermeyip umursamamayı tercih ediyorum. Kv 2 hafta önce bana telefonda sütün yetmiyor kabul et, çocuğa mama ver bak vermezsen baban mama gönderecek haa, çocuğa sen bakmıyorsun kş oğlum bakıyor, çocuğa anası bakar adam işten gelip birde çocuk mu bakacak, sevsin yeter, sen ne iş yapıyorsun evde bana iş öğretme tarzında konuştu bende bu söylemlerinden rahatsız olduğumu söyledim eşime de durumu anlattım rahatsz olduğumu üzüldüğümü vs söyledim. O da annesini aradı o günden beri annesini aramıyor,annesiyle konuşmuyor. Bende konuşmuyordum ama annemler hata yapıyorsun aramalısın vs dedi aradom ama aradığıma da çok pişman oldum. Keşke aramasaydım.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.

Dasmeer

Guru
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2019
11.431
21.510
34
Başka kaynanalarla kıyaslamak çok doğru değil.
Benimki tam umutsuz vaka.
Ben kendiminkini hayatımın hiçbir evresinde görmedim buna rağmen yapacak birşey yok.
Ben kendimden taviz vermiyorum kaynanamda kendinden.
Bu kısır döngü.
Ben mesafeliyim .
Muhatab olmamaya bakıyorum gerekmedikçe.
Bu esimin hosuna mi gidiyor asla degil.
Ama ben de buyum kendimi köle izora gibi kullandiramam.
Lohusaligimi kaynanamla geçirsem bende cinnetlik olurdum o yüzden sizde kendi evinize gidin artik.
İlla ısrarla size gelirse de fazla yuz göz olmayın çoğu şeyi de duymazdan gelin.
Zor ama yapacak birşey yok.
Esim bana ara ara sitem eder benim hatrima şöyle davransan vs diye yapamam dedim .
Ölmüş dedem mezardan çıksa ona da yapamam.
Herkesin sınırı var hayatta.
Sık sık muhatab edersen olacaklara katlanırsin dedim ciddi kavga olur daha beter olur dedim.
Yani kimseden sizi savunmasını beklemeyin herkes kendini savunsun.
Her aile her eş farkli.
 

chocolatestar

Guru
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2008
1.628
361
36
Bebeğiniz ağlıyor çünkü memede durmak istiyor. meme bebeğin ağrısını acısını kesen, onu tek mutlu eden şey şu an, 7/24 memede durmak istemesinden doğal ne olabilir? meme istemesi sütün yetmediği anlamına gelmez, mama verince susması mamanın hazmının anne sütüne göre daha zor olmasından ve bebeği mayıştırmasından kaynaklı. Bu arada kesinlikle mama karşıtı değilim, ilk kızımı emziremedim, mama ile büyüdü. Mesele niye mama vermiyorsunuz değil, kimse konuyu özünden saptırmasın. Mesele lohusa anneye eş ve eşin akrabaları tarafından uygulanan kolektif psikolojik şiddet maalesef... Tokat olayı benim için konuyu kapatıyor
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 629 gün geçti.

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Başka kaynanalarla kıyaslamak çok doğru değil.
Benimki tam umutsuz vaka.
Ben kendiminkini hayatımın hiçbir evresinde görmedim buna rağmen yapacak birşey yok.
Ben kendimden taviz vermiyorum kaynanamda kendinden.
Bu kısır döngü.
Ben mesafeliyim .
Muhatab olmamaya bakıyorum gerekmedikçe.
Bu esimin hosuna mi gidiyor asla degil.
Ama ben de buyum kendimi köle izora gibi kullandiramam.
Lohusaligimi kaynanamla geçirsem bende cinnetlik olurdum o yüzden sizde kendi evinize gidin artik.
İlla ısrarla size gelirse de fazla yuz göz olmayın çoğu şeyi de duymazdan gelin.
Zor ama yapacak birşey yok.
Esim bana ara ara sitem eder benim hatrima şöyle davransan vs diye yapamam dedim .
Ölmüş dedem mezardan çıksa ona da yapamam.
Herkesin sınırı var hayatta.
Sık sık muhatab edersen olacaklara katlanırsin dedim ciddi kavga olur daha beter olur dedim.
Yani kimseden sizi savunmasını beklemeyin herkes kendini savunsun.
Her aile her eş farkli.
Ben de kullandırmamaya çalışıyordum aslında ben öyle yaptıkça eşimle kavga ediyoruz. Ben kendimş savundukça ben erkek gibi üste çıkmaya çalışıyor oluyormuşum bi etek giymediği kalıyormuş karşımda.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Bebeğiniz ağlıyor çünkü memede durmak istiyor. meme bebeğin ağrısını acısını kesen, onu tek mutlu eden şey şu an, 7/24 memede durmak istemesinden doğal ne olabilir? meme istemesi sütün yetmediği anlamına gelmez, mama verince susması mamanın hazmının anne sütüne göre daha zor olmasından ve bebeği mayıştırmasından kaynaklı. Bu arada kesinlikle mama karşıtı değilim, ilk kızımı emziremedim, mama ile büyüdü. Mesele niye mama vermiyorsunuz değil, kimse konuyu özünden saptırmasın. Mesele lohusa anneye eş ve eşin akrabaları tarafından uygulanan kolektif psikolojik şiddet maalesef... Tokat olayı benim için konuyu kapatıyor
Tam da söylediğiniz gibi uyurken bile emmek istiyor bazen. Şuan da emekleme çalışması yapıyor bebeğim ve hala damakları kaşınıyor hemde fazlasıyla, normalde gece uykusunda rahat uyuyan bebeğim şimdi uyurken bile emeklemeye çalışıyor, dönmeye çalışıyor. Gündüzleri bir jaç gündür yarım saat zor uyutuyorum. Oyun minderine yatırıyorum oynarken bile mızırdanıyor. Ev işlerine yetişemiyorum diye psikolojik baskı görüyorum eşim tarafından.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.

uyelikadi

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2021
176
554
Ben de kullandırmamaya çalışıyordum aslında ben öyle yaptıkça eşimle kavga ediyoruz. Ben kendimş savundukça ben erkek gibi üste çıkmaya çalışıyor oluyormuşum bi etek giymediği kalıyormuş karşımda.
Eşiniz hem hadsiz hem cinsiyetçi. Sadece erkekler mi hakkını savunabilirmiş? Kadınların etek giymesi nasıl oluyor da hakaret niyetine kullanılabiliyor? Erkek olmak çok büyük meziyetse "erkek" olsun da kendinden güçsüz bir varlığa şiddet uygulamasın.
 

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Ayrıca hanımlar, abimin eşiyle bu konuyu konuştuğumda babamın gelmek istemediğini benim meseleyi abarttığımı,benim şımarıklık yaptığımı, geçmişte hiç sıkıntı çekmediğim için vs şımarık olduğumu ondan dolayı böyle birşeh yaptığımı söylemiş. Yengem de "baba börteçine şımarıklık edip böyle arayacak bir insan değil. O sıkıntılarını sizden saklayan biri size olan biten herşeyi anlatan biri değil. Eğer ciddi birşey olmasaydı aramazdı böyle. Benxe gitmelisiniz en azından gidin bir konuşun arkasında olduğunu gösterin. " demiş. Ama babam gelmemiş.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.

Dasmeer

Guru
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2019
11.431
21.510
34
Ayrıca hanımlar, abimin eşiyle bu konuyu konuştuğumda babamın gelmek istemediğini benim meseleyi abarttığımı,benim şımarıklık yaptığımı, geçmişte hiç sıkıntı çekmediğim için vs şımarık olduğumu ondan dolayı böyle birşeh yaptığımı söylemiş. Yengem de "baba börteçine şımarıklık edip böyle arayacak bir insan değil. O sıkıntılarını sizden saklayan biri size olan biten herşeyi anlatan biri değil. Eğer ciddi birşey olmasaydı aramazdı böyle. Benxe gitmelisiniz en azından gidin bir konuşun arkasında olduğunu gösterin. " demiş. Ama babam gelmemiş.
Sizin ailenizin böyle oldugunu eş ailesi bilince de işte daha çok üzerinize geliyorlar.
İyi korunun ve atanin yada biryerde işe girin.
Ama ekonomik olarak en azından ayakta durun kendinize ozguveniniz gelir.
 

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Sizin ailenizin böyle oldugunu eş ailesi bilince de işte daha çok üzerinize geliyorlar.
İyi korunun ve atanin yada biryerde işe girin.
Ama ekonomik olarak en azından ayakta durun kendinize ozguveniniz gelir.
Duyunca çok üzüldüm zaten. Eğer ileride böyle bir olay başıma gelirse gideceğim yer babamın yanı değil abimin yanı olacak. Babamın ne olursa olsun yanımda olmasını isterdim. Boşanmamı istemese bile bir göz dağı vermek için gelmesini isterdim ama demekki değerimiz bu kadarmış.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Sizin ailenizin böyle oldugunu eş ailesi bilince de işte daha çok üzerinize geliyorlar.
İyi korunun ve atanin yada biryerde işe girin.
Ama ekonomik olarak en azından ayakta durun kendinize ozguveniniz gelir.
Kendimi geliştirecek birşeyler yapmaya çalışacağım. Sınava da yeniden hazırlanmaya çalışacağım.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.

Dasmeer

Guru
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2019
11.431
21.510
34
Duyunca çok üzüldüm zaten. Eğer ileride böyle bir olay başıma gelirse gideceğim yer babamın yanı değil abimin yanı olacak. Babamın ne olursa olsun yanımda olmasını isterdim. Boşanmamı istemese bile bir göz dağı vermek için gelmesini isterdim ama demekki değerimiz bu kadarmış.
Herkonuda aile desteği önemli.
Ama eğer yoksa kendinizin destekçisi yine kendiniz olacaksınız.
 

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Sizin ailenizin böyle oldugunu eş ailesi bilince de işte daha çok üzerinize geliyorlar.
İyi korunun ve atanin yada biryerde işe girin.
Ama ekonomik olarak en azından ayakta durun kendinize ozguveniniz gelir.

Herkonuda aile desteği önemli.
Ama eğer yoksa kendinizin destekçisi yine kendiniz olacaksınız.

Evet çok önemli, bana maddi olarak destek oluyor yardımcı oluyorlar ama önemli olan böyle durumlarda kendini göstermek. Aynısı yurtdışında yaşayan ablamın başına gelseydi ona hayır demezler sahip çıkarlardı. Babama göre aldatma olmadığı sürece bir sıkıntı yok ama yurtdışında yaşayan ablama daha düşkünler, o her konuda bizden daha başarılı oldu, okulu dereceyle bitirdi vs vs diye.

Bundan sonraki hayatımı yola sokacak birşeyler yapmam lazım.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.

-Olivia-

_Olivia_
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2020
4.474
25.903
Duyunca çok üzüldüm zaten. Eğer ileride böyle bir olay başıma gelirse gideceğim yer babamın yanı değil abimin yanı olacak. Babamın ne olursa olsun yanımda olmasını isterdim. Boşanmamı istemese bile bir göz dağı vermek için gelmesini isterdim ama demekki değerimiz bu kadarmış.
Bi gelmediler diyorsunuz bi aradılar gelelim mi ne yapalım diye telefona bakmadım bi silahı olduğu için gelmediler diyorsunuz. Karar verin bence. Ayrıca bu konuda yorum yapmaya hakkınız yok, siz aileniz gelse de gitmeyecektiniz bence. Şu kocznuzı ne zaman boşayacaksınız merak ediyorum. Adam hasta.
 

Bortecinee24

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2019
1.919
2.100
Bi gelmediler diyorsunuz bi aradılar gelelim mi ne yapalım diye telefona bakmadım bi silahı olduğu için gelmediler diyorsunuz. Karar verin bence. Ayrıca bu konuda yorum yapmaya hakkınız yok, siz aileniz gelse de gitmeyecektiniz bence. Şu kocznuzı ne zaman boşayacaksınız merak ediyorum. Adam hasta.
Bakın ben aradım gelin diye, onlar o an yoldalardı, bayram için köye geleceklerdi. 2 saatleri filan kalmıştı. Ben aradıkfan sonra evde tartışıyor bir yandan eşyalaro topluyorduk sürekli arayıp durdu yengem beni ama babaö aramadı. Zaten eşim de eniştemi aramış börteçineyi gelin alın kavga ettik biz istemşyorum tarzında konuşmuş, ama benim bundan haberim yok, ben gelin demeden gelmesi gerekirdi, ben aradıktan sonra saatler geçmiş gece saat 1 2 olmuş hala gelmeyen aileye o saatten sonra niye gelin diye arayayım gelin diyim. Ben gelin desem bile gelmeyecekmiş babam yengem öyle söyledi zaten. Bugün yengemle konuştuk konuyu. Ayrıca eşim de onlar beb varken gelirse kavga çıkar elimden kazs çıkar tarzında konuşmuştu o yüzdeb de geri aramadım gelin diye.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 256 gün geçti.