Yan komşumuzdan sabah akşam gece yüksek sesler geliyor. Bu insanlar akrabalarımız. Sabah çocuklar okula gidecek diye 7.30 da bağırışlar başlıyor, akşam ev zaten tımarhane. Komşuya mutfak banyo ve yatak odası bitişik. Normalde yatağa geçmeden pek rahatsız olmuyorduk. Yarıyıl tatilinde gece saat 1-2 gürültü oluyordu. Yorgunluktan bayılarak uyuyorduk eşimle. Bazı akşamlar ses olmuyordu bu sefer gece 3-4 gibi yine çocuk çığlıkları, kavga ile uyanır olduk. Duvara vuruyoruz gürültülerinden bizi duymuyorlar. Eşim babalarına telefon etti o gece rahat ettik. Sabahları saat 7.50 elektrikli süpürge sesine uyanmaya başladık tatil günü. Hani bişey dökülür iki açar kapatırsın da yok, baya 120 metrekare ev süpürüldü. Bir kere değil iki kere değil. Komşu kadına ben telefon ettim, temizlik yapıyorsun galiba baya gürültü geliyor deyince yoo bizden gelmiyor, dedi. Allah allah nerden demeye kalmadı kocası bir bağırmaya başladı arkadan. Bu arada kocasının dilinde bir problem var her dediği anlaşılmıyor ve 2 kelimesinden 1 i küfür olanlardan. Bende başka bişey oldu sanıyorum. Neyse sizden gelmiyorsa kapatıyorum deyip kapattım. Banyoya geçtim. Adamın banyodan sesi gelmeye devam ediyor. Benim arkamdan bağırıyormuş eşinin kadın bişey demedi ki sordu sadece demesinden anladım. Eşimde bağırmasını duyunca bu sefer adama telefon etti. Zaten daha öncede aradın bişey demedik deyip bağırmaya devam ediyor. Yani gece yarısı çocuklar bağır çağır oyun oynayacak, annelerini deli gibi bağırtacaklar, biz telefon ettik diye rahatsız olmuşmuş da bişey dememiş. Bu arada ses onlardan geliyormuş başka bir komşu süpürge yaptığını hatta süpürgesini yeni aldığını ordan bildiğini de söyledi. 1 haksız yere bana bağırdıklar, 2 ses o taraftan geldiği halde bizden gelmiyor diyorlar. Uyarsak laf ediyorlar hiç düzelme olmuyor. Taşınmayı bile düşündük ama kendi evimiz. Ne yapayım şimdi ben??