• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebeliğe Hazırlık 2024 MUCİZELERİMİZ İÇİN YUMURTLAMA TAKİBİ 💕💖👶🏻👧🏻🤰🏻🤱🏻

Gebe kalmayı planladığımızda yapmamız gereken hazırlıklar.

sehribann16

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Temmuz 2023
Mesajlar
1.766
Emoji Skoru
836
Puanlar
38
Yaş
24
İSİM
SAT
BAT
🤰🏻
@sehribann1626 Ocak26 Şubat
@rabianizzz12 Ocak10 Şubat
@mrstroisy30 Ocak30 Şubat
@berrawst18 Ocak18 Şubat
@yanasip5211 Ocak3 Şubat
🌸
@nurumik3 Ocak4 Şubat
@esmer papatya1 Şubat28 Şubat
@bitanesiy8 Ocak3 Şubat
@Eleni113 Ocak9 Şubat
@MerEm005 Ocak4 Şubat
@Alpyar229 Ocak5 Şubat
@saygidegermisafirler11 Ocak13 Şubat
@ArasaNillGerek31 Ocak27 Şubat
@Bedii16 Şubat16 Mart
@sundy9419 Ocak16 Şubat
@Basakbasak13 Şubat05 Mart
@gelecek haber25 Ocak25 Şubat
@bozdemirk17 Ocak18 Şubat
@zey091014 Şubat13 Mart🌸
@as8ka31 Ocak1 Mart
@Angelikk6 Şubat5 Mart
@polen127 Ocak22 Şubat
@mrererdem8 Ocak21 Şubat
@periperi069 Ocak9 Şubat
@simomays10 Şubat8 Mart
@tulay069518 Ocak18 Şubat
@demet13749 Şubat10 Mart
 
Son düzenleme:
Sat 11 Ocak bat 3 şubat yeni yer şans getirsin 😍
 
İSİM
SAT
BAT
🤰🏻
@sehribann1626 Ocak26 Şubat
@rabianizzz12 Ocak10 Şubat
@mrstroisy30 Ocak30 Şubat
@berrawst18 Ocak18 Şubat
@yanasip5211 Ocak3 Şubat
Canım benim sat 3 ocak bat 4 Ocak. Bu ay için ümitli gibiyim ama bakalım 🙏🏻 ben yumurta takibi yapmadım hiç ve akıntım olmuyor anlayamıyorum da 😂
 
Canım benim sat 3 ocak bat 4 Ocak. Bu ay için ümitli gibiyim ama bakalım 🙏🏻 ben yumurta takibi yapmadım hiç ve akıntım olmuyor anlayamıyorum da 😂
Olsun canım benimde geçen ay çatlamasına rağmen akıntı olmamıştı eğer adetlerin düzenliyse iki günde bir ilişki dene ve bol havuç tüket ☺️🙏🏻
 
Olsun canım benimde geçen ay çatlamasına rağmen akıntı olmamıştı eğer adetlerin düzenliyse iki günde bir ilişki dene ve bol havuç tüket ☺️🙏🏻
Kimyasal gebelik geçirdim kasımda tüm düzenim bozuldu. Bu ay negatif görürsem artık ovülssyon testleri ile denicem
 
Kimyasal gebelik geçirdim kasımda tüm düzenim bozuldu. Bu ay negatif görürsem artık ovülssyon testleri ile denicem
Hiç bozma moralini bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim iyi yonden düşün en azından hamile kalabilioruz bunuda şükür kimyasal gebelik geçirip üstüne hamile kalan çok var ablamda geçirip diğer ay yine hamile kalmiş şuan yiğenim 6 yaşında
 
Yorumluyabilirmısınız acaba
 

Eklentiler

  • IMG_5090.webp
    IMG_5090.webp
    13,8 KB · Görüntüleme: 306
Hiç bozma moralini bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim iyi yonden düşün en azından hamile kalabilioruz bunuda şükür kimyasal gebelik geçirip üstüne hamile kalan çok var ablamda geçirip diğer ay yine hamile kalmiş şuan yiğenim 6 yaşında
İnşallah canım amin hepimiz kucağımıza alırız inşallah bu sene bebişlerimizi🐣
 
Beni de ekler misin canım sat 1 şubat bat 28 umarım bol gebelik haberi aldığımız bir topik olsun 🌺🌺🤲🏼🤲🏼
 
Back
X